DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hoofddoekprijs 2011

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 13:23

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 13:26

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 13:30

Pagan schreef:
Lees de postings anders eens, begin bij die van 11.59, We hebben het hier steeds over andere godsdiensten en over vrijheid van godsdienst t.o.v hoofddoeken. Als ik iets relevant voor de discussie vind, haal ik dat erbij. KATHOLIEK, ISLAM, GEREFORMEERD ETC.
Nu we het er toch over hebben, wat doet jouw posting over een psychiater en linksdenkende mensen in dit onderwerp? Ik vind die posting offtopic.

En de mensen zoals de bible belt en ik meen te begrijpen dat dit slaat op bv de zwarte kousen kerk is een kleine gemeenschap
Een aflopende zaak , een restant van jaren geleden
De opkomst van de Islam met alle onderdrukkende aspecten erin is nu.
En daarin voorzie ik , verwacht ik, een achteruitgang mee in de samenleving in de rechten en de vrijheden die opgebouwd zijn de afgelopen eeuw.
Het is heel mooi hoor dat gedoe over vrijheid etc , maar elke vrijheid heeft zijn prijs
En de prijs zijn we nu weer aan het weggeven
Als een meisje van 14 niet snapt dat die hoofddoek een teken van onderdrukking is van het vrouw zijn,( terwijl ze notabene is opgegroeid in Nederland) maar het ervaart als een teken van geloof , dan zie ik het somber in voor de maatschappij.
De aspecten waar de vrouw zich aan moet houden van de islam ontwricht de maatschappij die opgebouwd is
Denk alleen maar aan het verenigingsleven, zo maar een voorbeeld
En zo is er nog veel meer

Ergens heb ik gelzen weet niet meer waar , dat de mmoslim het slecht geintergreerd is in Nederland
Er worden meer eisen gesteld dan in de islam landen zelf
vandaag weer zo'n voorbeeld vanuit Turkijye over de hoofdoeken op universiteiten
Daar word het zonder achterlijk spagaten zoals discriminatie ter discussie gesteld en wat ik heb begrepen ook nog verboden




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 14:16

In het heel dicht bevolkte en redelijk welvarende Nederland wonen me met ruwweg 16 miljoen mensen op een kluitje. Van die 16 miljoen mensen zijn er circa 1 miljoen Moslim. Helaas kan ik, uit wat ik lees, hoor en zelf zie, niet anders concluderen dan dat 15 miljoen mensen zich, al dan niet bewust, schikken naar 1 miljoen mensen die een godsdienst belijden die door haar dwingende regels volledig afwijkt van de godsdiensten die het merendeel van de westerse maatschappij belijdt. Zonder dat we het weten worden halal producten ons door de strot geduwd. Qua smaak is er geen verschil en wat niet weet, wat niet deert. Hopelijk denken de dieren die ritueel geslacht worden daar net zo over. Scholen, ook scholen die gestoeld zijn op een andere religie dan de Islam, moeten zich conformeren aan de eis van puberende moslimaatjes, dat hoefddoekje moet van het geloof. Vraag ze waar dat gebod in de koran te vinden is en ze blijven het antwoord schuldig. Er staat wel iets over het niet aan iedereen tonen van je juwelen maar dat is voor meerdere uitleg vatbaar. Die draai is eraan gegeven door mannen die zich niet kunnen beheersen. Gemeentes blijven foldertjes verspreiden in allerlei talen, inburgeringscursussen worden gemeden als de spreekwoordelijke pest, net als contact met Nederlandse buren, uitzonderingen zoals de buuf van Janneke daargelaten. Er wordt gesjoemeld met kinderbijslag en andere uitkeringen (uitkering van de Soos en een groot huis in het thuisland), de kinderen slingeren tot midden in de nacht over straat, bepaalde groepen jongeren terroriseren wijken en stads- en winkelcentra, de werkloosheid is hoog, net als de schooluitval. Huwelijkspartners worden uit het thuisland gehaald waardoor de segregatie in stand wordt gehouden.

Als ik me afvraag wat de import van buitenlandse werknemers Nederland allemaal voor voordelen heeft gebracht krijg ik geen bevredigend antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 14:58

Tjaa schreef:
Pagan schreef:
Lees de postings anders eens, begin bij die van 11.59, We hebben het hier steeds over andere godsdiensten en over vrijheid van godsdienst t.o.v hoofddoeken. Als ik iets relevant voor de discussie vind, haal ik dat erbij. KATHOLIEK, ISLAM, GEREFORMEERD ETC.
Nu we het er toch over hebben, wat doet jouw posting over een psychiater en linksdenkende mensen in dit onderwerp? Ik vind die posting offtopic.

En de mensen zoals de bible belt en ik meen te begrijpen dat dit slaat op bv de zwarte kousen kerk is een kleine gemeenschap
Een aflopende zaak , een restant van jaren geleden
De opkomst van de Islam met alle onderdrukkende aspecten erin is nu.





Er zijn meer orthodoxe christenen in Nederland dan orthodoxe moslims. Vrouwen met burka zijn bij wijze van spreken op een hand te tellen. Burka noem ik extreem, hoofddoek vind ik hetzelfde als keppeltje of kruis om je nek.
SGP is bijv. extreem, CU heeft ook heel rare ideeen. Dat zit wel in onze regering.
Of iedereen een verbod of niemand, zo werkt dat in een democratie en dus ook op een katholieke school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:04

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:10

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:41

Fleur41 schreef:
Er zijn meer orthodoxe christenen in Nederland dan orthodoxe moslims.

Kom eens met cijfers.
Een dergelijk onderzoek is nu gelukkig uit. Dan kunnen we het over de feiten hebben. Onderzoekers van de Universiteit van Amsterdam (UvA) hebben in opdracht van het ministerie van Justitie en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) uitgezocht hoeveel procent van de Nederlandse moslimbevolking geclassificeerd kan worden als “orthodox”, en dan vervolgens in de gematigde of strenge variant. Wat blijkt? 8 Procent van de Nederlandse moslims (5 procent van de Turken, 12 procent van de Marokkanen) is “salafistisch”, oftewel streng orthodox. Dat zijn 72.000 mensen. Dit zijn de mannen die vrouwen geen hand willen geven, een theocratie verkiezen boven democratie, en niet in ruimten willen komen waar mannen en vrouwen samen zijn. Kortom, niet veel anders dan de SGP. Van deze minderheid streeft een verwaarloosbaar aantal geweld na.

11-06-2010
De SGP haalde woensdag 9884 stemmen meer dan in 2006. Toen behaalde de partij in totaal 153.150 stemmen; dit jaar sleepte zij 163.034 stemmen in de wacht. Dit verschil van bijna 10.000 stemmen was echter niet genoeg om een derde zetel te veroveren. In de huidige situatie, dus met een lijstverbinding met de ChristenUnie, had de partij er nog 5594 stemmen bij moeten hebben. Had de SGP geen lijstverbinding met de CU gehad, dan zou de derde zetel moeilijker zijn behaald, namelijk alleen wanneer de partij woensdag 16.804 stemmen meer had gehad.

Aantallen leden en voorgangers van de verschillende godsdiensten en kerkgenootschappen op grond van de meest recente cijfers (2006) Naam Leden Voorgangers
CHRISTENDOM
Rooms-Katholiek Kerkgenootschap in Nederland 4.352.000 1.863
Protestantse Kerk in Nederland 1.944.000 2.173
Orthodox-gereformeerde kerken 238.000 541
Bevindelijk-gereformeerde kerken 221.000 117
Evangelische en pinksterkerken 148.000 ?
Vrijzinnige kerken 19.000 177
Overige kerkgenootschappen 156.000 ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:47

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:47

Hoe komt het eigenlijk dat men in Suriname wel naast en met elkaar leeft? Daar vind je ook alle mogelijke godsdiensten. Mijn Surinaamse vriendin, van Chinese komaf, is rooms katholiek, mijn alles behalve Surinaamse vriendin, die overigens door de hele flat wordt uitgekotst, met een Hindoestaans uiterlijk is moslim maar ze draagt geen hoofddoek, wel korte rokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:48

Fleur41 schreef:
CHRISTENDOM 2006
Rooms-Katholiek Kerkgenootschap in Nederland 4.352.000 1.863
Protestantse Kerk in Nederland 1.944.000 2.173
Orthodox-gereformeerde kerken 238.000 541
Bevindelijk-gereformeerde kerken 221.000 117
Evangelische en pinksterkerken 148.000 ?
Vrijzinnige kerken 19.000 177
Overige kerkgenootschappen 156.000 ?

“salafistisch”, oftewel streng orthodox. Dat zijn 72.000 mensen. Dit zijn de mannen die vrouwen geen hand willen geven, een theocratie verkiezen boven democratie, en niet in ruimten willen komen waar mannen en vrouwen samen zijn. Kortom, niet veel anders dan de SGP. Van deze minderheid streeft een verwaarloosbaar aantal geweld na.

Worden hier de hoofddoekdragers ook apart vermeld, meegeteld. Graag cijfers.
Burka's: 150
Verder zou ik zeggen: ga lekker googelen!

*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 15:54

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 16:01

Over welk argument heb je het, misschien kun je je opmerking onderbouwen? Ik geef de cijfers waar je om vraagt, terwijl je zelf ook kunt googelen en je blijft doorgaan. Misschien bevallen de cijfers je niet, maar daar kan ik niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 16:03

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptydo 27 jan 2011, 22:48

Zie mijn posting van 3.58, waarin ik duidelijk maak dat ik een hoofddoek niet extreem vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 08:08

Die hoedjes dragen ze alleen als ze naar de kerk gaan. Op de heen- en terugweg zitten ze ook vaak verborgen in een tas. Eén straat vóór de kerk komen ze tevoorschijn, om er een uur later één straat na de kerk weer in te verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 08:55

hypocriet dus

maar niet in alle moslim landen dragen de vrouwen een hoofddoek wel als ze de moskee bezoeken
ook de bruiden hebben niet altijd een sluier ook niet tijdens het trouwen in de moskee soms gewoon bloemen in het haar ik heb er honderden gezien tijdens mijn tocht door turkmenistan en oezbekistan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:04

In Turkije zie je naar verhouding veel minder hoofddoekjes dan hier. De vrouwen in de grote steden zijn over het algemeen ook zeer modebewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:10

Marijke1 schreef:
Die hoedjes dragen ze alleen als ze naar de kerk gaan. Op de heen- en terugweg zitten ze ook vaak verborgen in een tas. Eén straat vóór de kerk komen ze tevoorschijn, om er een uur later één straat na de kerk weer in te verdwijnen.

Dit "emancipatieproces" heeft honderden jaren geduurd. Hieruit blijkt maar weer dat ook de hoofdoek vanzelf zal verdwijnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:14

Dat denk ik niet, er komen er hier steeds meer bij. In Turkije was het eigenlijk geen emancipatieproces, het was een verbod (waarover overigens de meningen verdeeld zijn) dat in 1925 is uitgevaardigd door Mustafa Kemal Ata Turk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:33

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:38

Denk het ook niet
Dit is niet een emacipatieproces van de Islam
Dit is een veroveringproces met de vrouw als inzet

Moet regelmatig terug denken aan een voorval in 1993
Voor de jaren '90 zag je bijna tot geen vrouw met een hoofddoek en had je niet eens in de gaten dat ze moslim waren

Een medewerkster al 10 jaar werkzaam in de slagerijafdeling
westers gekleed en alle handelingen verrichtend die nu zogenaamd islam ontwaardig zijn.
Ze kwam terug na vier weken vakantie , compleet gekleed in jurk en hoofddoek.
Mocht niet meer van haar geloof in de slagerij werken en nog meer van die onzin eisen.
Dat is geweigerd en uiteindelijk terecht gekomen bij de rechter.
Toen was hoofddoek nog niet zo ingeburgerd als nu en heeft ze het proces verloren.
Een 100% ommezwaai in vier weken is voor mij niet geloofwaardig , daat zit altijd meer achter.

Voor mij staat hoe langer hoe meer vast , zeker als je de berichten leest en de gedraging op straat ziet ,
Dat dit een opgezet plan is om zoveel mogelijk de Islam over de wereld te laten heersen.
Er wordt wat afgekondigd in een moskee waar men aan moet voldoen als moslim, vergis je niet

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:45

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:49

Marijke1 schreef:
In Turkije zie je naar verhouding veel minder hoofddoekjes dan hier. De vrouwen in de grote steden zijn over het algemeen ook zeer modebewust.
En dat is juist het verraderlijkste aan wat hier gebeurt
Allemaal onder het mom van vrijheid/blijheid

We gaan hier naar de middeleeuwen terug ,terwijl de oorsprong vooruit gaat
Een heel vreemde toestand
En voor mij gebeurt dit met een dubbele bodem

Zo een meisje als op don bosco die hier 14 jaar vrijheid heeft genoten en zich vrijwillig (zegt ze) onderwerpt aan dit soort vrijheidsbeperkende maatregelen (want het is niet alleen het hoofdoekje)
Zou eens een jaartje in een land moeten gaan wonen als Iran of afghanistan
En dan terug komen en dan pas weer eens kijken of ze het allemaal zo leuk heeft gevonden , op het pad waar ze zich nu vrijwillig op heeft begeven.
Men heeft geen flauw benul van de ontwrichting en mensonterende , maar ook voor de omgeving die geen moslimaanhanger zijn, gevolgen

En momenteel vind ik het als een olievlek over het land verspreiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 09:54

Fleur41 schreef:
Dat hebben we toch voor het grootste deel te danken aan de Linkse politiek & rechtspraak in Nederland.
Men wijst met 11 vingers naar Wilders, maar men vergeet dat men zelf ons land heeft verkwanseld aan ene ideologie die Islam heet.

Het was al 10 jaar aan de gang voor Fortuin riep , stop het gaat verkeerd
en naderhand wilders
Fortuin is niet voor niets vermoord
Hij liep de plannenmakers in de weg , althans zo heb ik het ervaren

En nog steeds doet de rechterlijke macht uitspraken ten nadele van het westen
Neem die man bij het gvb met zijn kruisje
En let op dit meisje krijgt toestemming om op een katholieke school haar moslim zijn uit te dragen
En de volgende stap zal worden dat ze een ruimte gaat eissen om te kunnen bidden

Zomaar twee hele kleine voorbeelden ,maar onderdeel van een groot geheel
Een hele lijst is onderhand al op te sommen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 10:00

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 10:28

Iets wat niet mag of slecht getolereerd wordt is veel aantrekkelijker dan iets wat gewoon is en van iedereen mag. Toch?
Hoog tijd voor duidelijke regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:12

Ach de middeleeuwen hebben we hier ook nog onder onze eigen mensen,in Urk is het niet toegestaan een striptase meer te houden in een café.
Dat zowat alle jeugd daar stijf staat van de drugs en alcohol is minder erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:16

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:20

Die moskee gangers zullen het nooit kunnen verbieden,een gemeente bestuur dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:27

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:29

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:37

Echt hoor , ik verbaas me over het merendeel van het vrouwelijk geslacht.
Zo gedwee dat ze zich laten leiden "de slachtkuil in
Zo gedwee "ze zich alles laten aanleunen
Zo gedwee zich ook nog in het hoofd halen dat het wel zo zou moeten zijn

Echt onvoorstelbaar


Waarschijnlijk is dat de reden dat het vrouwelijk geslacht ook vaak word aangeduid als het zwakke geslacht
En dat het niet op het fysieke slaat

Dit is een algemene opmerking en niet gericht als antwoord op laatst bericht
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Emptyvr 28 jan 2011, 11:44

Tjaa,ik schaar mij helemaal achter jou algemene opmerking.
Ik ben een vrouw en verbaas mij iedere dag over het leidzaam volgen van vrouwen naar de wensen van de mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoofddoekprijs 2011
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winter 2011-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: