DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 07:34

Ik denk ook dat het maar een kleine groep is, die echt wanbetaler is en het vertikken om het te betalen. Het grootste deel kàn het gewoon niet betalen.
Alles wordt duurder en in een rap tempo ook nog.
Die leuke tegemoetkoming van zorgtoeslag zal op een gegeven moment ook wel verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 07:40

Als je werkt heb je soms nog een klein voordeel als je in de collectieve verzekering van de zaak zit, dat scheelt een paar Euro per maand, zet geen zoden aan de dijk maar voor iemand met een minimumloon waarschijnlijk wel. Als iemand die net iets meer verdient dan het minimumloon dan met pensioen gaat, wordt die premie ook meteen hoger, ook die voor zijn partner want partners kunnen doorgaans worden meeverzekerd. Hij gaat er dus aan alle kanten op achteruit, minder inkomen, meer kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 09:47

Ben het eens met Clineke en met Marijke. Toch denk ik dat tegen die tijd, veel mensen weer overgaan op de oude kous, wij inbegrepen. De betutteling van de regering is te voorkomen nu al maatregelen te nemen voor als je hulpbehoevend wordt. Dat kan door bijv. een deel van je inkomen vast te zetten en het andere deel te gebruiken om voorzieningen die nodig worden nu al zelf te betalen. Je huis opwaarderen, zodat het in waarde stijgt.
Dat garandeert nog lang niet dat je ook kunt genieten van die voorzieningen, omdat een ander huis kopen na je 65ste onmogelijk wordt, gezien de nieuwe plannen om ouderen geen hypotheek meer te verstrekken. Na je 70ste is dat nu al onmogelijk, en die grens wordt nog verlaagd.
Als je huis goed is aangepast aan de eisen van deze tijd kan het dat je winst maakt bij de verkoop en zo een ander huis kunt kopen. Lukt het niet om je huis aan te passen, dan kom je vanzelf in een ouwelullenkazerne. Met verlies van alles wat je in het huis hebt gestoken.
Het zal je maar gebeuren dat je hulpbehoevend wordt en niet meer in staat je eigen huis te onderhouden.
Zoals Marijke al zegt, er zijn maar weinig mensen die van de rente van hun kapitaal kunnen leven. De rest zal inderdaadopnieuw moeten beginnen. Lang leve de EU, waar we dit alles aan te danken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 10:27

Een verplichte verzekering en dus geen bemoeienis van de staat is alleen nog maar haalbaar als diezelfde staat hun belasting inning drastisch omlaag schroeft
De staat heeft het zich zelf op de hals gehaald door te stellen dat de oudedagsvoorziening een sociaal gebeuren is en gelijk daarmee een premie opgelegd aan de belastingbetaler
Btw/accijns /premies , inkomstenbelasting etc schommelt rond de 60 tot 70% van elke verdiende euro die de burger afdraagt aan de staat , in ruil voor de verzorgingsstaat zoals die nu , op laatste benen, wordt beleefd
( In Amerika , zo heb ik gelezen ligt dit beduidend lager omdat er niet veel collectieve voorzieningen zijn. )

Dus als we ons verplicht moeten gaan verzekeren dan eerst alle premies eraf , die nu nog wordt geind

De staat zal er beter aan doen om hun uitgave beleid eens onder de loep te nemen

Projecten vooraf eens goed te calculeren .
Het is gewoon van de zotte dat een metro project vooraf in geschaald en verkocht aan de burger als zijnde kosten 1 miljard en inmiddels al 3.5 miljard er boven zit. Budget overschrijding van bijna 400 %
Een HSL lijn die vooraf door vele deskundige afgeraden werd , een kosten overschrijding heeft van bijna 8 miljard en inmiddels failliet is

Geen trajecten voor 100 miljoen aan te leggen met de 130 km grens
En ik ben op 1 van die trajecten , in de buurt van Utrecht , geweest
Voordat je goed en wel je gaspedaal hebt ingetrapt moet je alweer afremmen , stukje van hooguit 3 km was het


Bestuurders die zichzelf met vele tonnen aan het verrijken zijn

Bureaucratie aan te pakken

Als men het geld eens ging gebruiken waar het voor bestemd is, dan is een verplichte verzekering niet nodig

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 10:39

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 10:46

Tjaa, het gaat meestal om prestigeprojecten. Iemand komt met een idee, er wordt een plan gemaakt (kost alleen al een godsvermogen), plan wordt afgekeurd, nieuwe plannen, nieuwe kosten. Dan moet het er doorgedrukt worden omdat het al zoveel heeft gekost, dan komen de offertes met de begrotingen en alle partijen trappen erin zonder rekening te houden met de post meer- en minderwerk (er is nooit sprake van minderwerk, sprookjes bestaan niet).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 11:36

Clineke schreef:
Yep, hen kan niets overkomen. Verplichtte verzekering dus.

Een zorgverzekering is in Nederland al verplicht. Vanaf 18 jaar moet iedereen zich verzekeren en zijn eigen premie betalen. Heb je een baan(tje) dan betaalt de werkgever ook mee, maar de persoonlijke premie blijft hetzelfde. Mensen die weinig tot zeer weinig verdienen krijgen zorgtoeslag. Die moeten ze echter wel zelf aanvragen.

Kinderen onder 18 jaar zijn hier gratis met de ouders meeverzekerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 11:41

Je zult maar een drieling hebben, die is dan van de ene op de andere dag niet meer mee-verzekerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 11:59

Ja dat klopt en dat start precies op het moment dat de kinderbijslag vervalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 12:07

Weer super geregeld. Zeker als ze geen werk kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptywo 05 okt 2011, 12:12

Tja....dit is het nadeel van het verlagen van de meerderjarigheidsgrens van 21 naar 18 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyza 05 nov 2011, 23:27

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 10:09

Schandalig. Volgens mij komt er een enorme golf stank als je in deze beerput gaat roeren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 10:10

Hulpmiddelen voor ziekenhuizen in Nederland duurder dan voor buitenlandse:

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/11/05/hulpmiddelen-voor-nederlandse-ziekenhuizen-duurder-dan-voor-buitenlandse/
Bron: Nrc.nl

Alleen deze passage is al zo schandalig dat ik niet begrijp hoe dit kan:

Nederlandse ziekenhuizen betalen substantieel meer voor medische hulpmiddelen dan ziekenhuizen in andere landen, soms wel twee keer zoveel. De fabrikanten ervan staan niet toe dat ze bij een goedkopere leverancier in een ander land kopen. Als de ziekenhuizen dat toch doen, weigeren ze bovendien artsen service en ondersteuning te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 10:19

Het is goed dat al deze zaken naar buiten komen, wat we eigenlijk al lang vermoedden, wordt nu dus waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 10:33

Yoki, ik ben er echt van geschrokken. Dat verklaart ook dat ik indertijd voor mijn rug in België was, en maar 180 euro hoefde te betalen voor inspuiting van cement. Klachten waren direct weg, ik kon weer heerlijk lopen. Duitsland is ook een stuk goedkoper trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 10:50

Dat is vreselijke, Wipje, maar eigenlijk ook wel weer een bevestiging.
We hadden met z'n allen al een vermoeden dat die verzekeringen en kosten veel te hoog waren en dat het niet deugde.
Gisteren hoorde ik op de radio bij die stellingen, over wat een VVDer wel niet te vertellen had over de zorgverzekeringen.
Hij liet het zo overkomen, alsof de mensen veel te vaak gebruik maken van artsen en ziekenhuizen en daar zelf verantwoordelijk voor waren, en dat daardoor de kosten zo hoog op liepen. Ik geloof er zelf niets van.

Hier een stukje van de SP over kostenoverzichten:
"
Leijten: ‘VVD voedt schuldgevoel bij patiënten’

04-11-2011 • SP-Kamerlid Renske Leijten vindt het VVD-voorstel - om mensen een rekening te sturen wanneer zij gebruik maken van zorg - te gek om los te lopen. Leijten: ‘Wat wil de VVD nu eigenlijk zeggen tegen de kankerpatiënt die een rekening van tienduizenden euro’s krijgt toegestuurd? Jij bent een kostenpost, hou daar eens mee op? Het is een pervers plan waarmee mensen niet kostenbewust worden gemaakt maar een schuldgevoel wordt aangepraat. En dat door een partij die juist op alle fronten de zorgkosten uit de hand laat lopen.’



http://www.sp.nl/zorg/nieuwsberichten/10631/111104-leijten_vvd_voedt_schuldgevoel_bij_patinten.html"

"

Ik kan me hier zo kwaad over maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 11:37

Emigreren, gewoon emigreren, onze plannen nemen steeds vastere vorm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 12:03

Ik ga naar Belgie. Zorgpremies zijn daar stukken goedkoper en met slechte wegen kan ik wel leven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 13:04

Als alle goeie Nederlanders wegtrekken kan dat gajes helemaal doen wat ze willen. Dan blijven de zwakkeren over, die kunnen dan gewoon gedumpt worden door dat tuig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 13:16

Jij wel Ring maar de schokbrekers van je auto niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 16:15

Toen manlief drie jaar geleden aan een rughernia moest worden geopereerd en bij onze zorgverzekering aangaf dat hij dat in een endoscopische kliniek wilde laten uitvoeren, wat ook véél goedkoper is dan een reguliere operatie, kreeg hij hiervoor geen toestemming.!!!

Hij heeft het dus wel laten doen. Het voordeel van deze operatie is, geen ziekenhuis opname en geen algehele narcose.
Binnen twee weken was hij weer volop aan het werk.
We hebben het dus zelf moeten betalen. Toch maar het Kifid ingeschakelt en kregen na maanden uiteindelijk de helft van de factuur uitbetaald. Uit "coulance"werd er met nadruk bij vermeld.....

Hoezo kostenbesparend en economisch meedenken??


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 16:37

Dat ken ik Gossa. Hoewel er bij mij ook een rughernia was gevonden werd er niets gedaan, het zou wel vanzelf overgaan. Zoonlief heeft een zeer drukke baan en dik twee jaar moeten wachten voordat hij eindelijk geopereerd werd.

Zo'n operatie kost een vermogen daar ben je toch voor verzekerd?
In België kon ik met twee uur weer zelfstandig lopend naar huis. Wat de Belgische Orthopeed zei? Ollanders zijn een beetje dom bezig.

Jullie kregen de helft terug. Hoezo coulance potverdorie niemand vraagt toch om een hernia? Bij mij gaf de zorg toestemming voor de operatie, naderhand met uitkeren trokken ze die weer in. Na drie of meer brieven moest ik zelf 180 bij betalen, en was al lang blij van de pijn af te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 17:18

Marijke schreef:
Jij wel Ring maar de schokbrekers van je auto niet.

Een terreinwagen zullen we dan wel nodig hebben.


Wat een vreemde toestanden, met die operaties van jullie.
Je mag hier niet meer ziek worden, want dan word je gestraft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 18:10

Ring schreef:



Wat een vreemde toestanden, met die operaties van jullie.
Je mag hier niet meer ziek worden, want dan word je gestraft.
Dat komt Ring, omdat Verzekeraars prijsafspraken hebben met, in dit geval, Ziekenhuizen.
Als je schade hebt aan je auto wordt je ook doorgestuurd naar een "aangesloten" hersteller. Ieder zijn voordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 18:14

Van mij mag het terug naar hoe het vroeger was. Het wordt met de dag chaotischer, Gossa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 18:19

Ring schreef:
Van mij mag het terug naar hoe het vroeger was. Het wordt met de dag chaotischer, Gossa.
Klopt Ring, én duurder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 19:01

Als je buiten dat "netwerk" gaat dan betaal je een percentage zelf, althans dat is hier zo. Binnen netwerk heb je, bijvoorbeeld, 2,000 Euro eigen risico en daarna worden goedgekeurde procedures voor 100% betaald. Buiten het netwerk wordt er 90% (of minder, ligt aan je polis) vergoed en 10% moet je zelf betalen. Op een ziekenhuisrekening van 50,000 Euro is dat .. kassaaaaa 5,000 Euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 22:02

Clineke schreef:
Als je buiten dat "netwerk" gaat dan betaal je een percentage zelf, althans dat is hier zo. Binnen netwerk heb je, bijvoorbeeld, 2,000 Euro eigen risico en daarna worden goedgekeurde procedures voor 100% betaald. Buiten het netwerk wordt er 90% (of minder, ligt aan je polis) vergoed en 10% moet je zelf betalen. Op een ziekenhuisrekening van 50,000 Euro is dat .. kassaaaaa 5,000 Euro.

Clineke, er gaat hier in Nederland nauwelijks iemand buiten dat "netwerk" zoals jij het noemt, om.
Ik noem het doodordinair een bonus ophalen. Want zo liggen de feiten hier.
In ieder geval weet jij waar je aan toe bent als je een andere keuze voor bepaalde zorg maakt, hier is dat nog niet vastgelegd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 22:04

Wat niet is kan nog komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 22:12

Ik kan niet wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 22:18

Wachten op een nog hogere premie en een nog hogere eigen bijdrage? Daar zit ik echt niet op te wachten, je wordt aan alle kanten kaalgeplukt.

Ik ga te bedde, de wekker staat op 06.00.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyzo 06 nov 2011, 22:25

Marijke schreef:
Wachten op een nog hogere premie en een nog hogere eigen bijdrage? Daar zit ik echt niet op te wachten, je wordt aan alle kanten kaalgeplukt.

Ik ga te bedde, de wekker staat op 06.00.

Nee, niks wachten op hogere premie, die komt toch wel. In het voorbeeld van Clineke ligt de keuze van zorg dan bij jezelf, àls je de procentueel berekende kosten dan zelf betaalt.

Trust Marijke, slaap lekker:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Emptyma 07 nov 2011, 01:20

Klopt Gossa. Beter een contract tussen jou en een verzekeringsmaatschappij, waarbij jij premie betaalt voor een polis en je weet waar je aan toe bent, dan jezelf aan de overheid overleveren en betalen (via belasting of inhouding of wat dan ook) ZONDER eigen keus. No thanks. Dat is het werk van de overheid niet en ze zijn er uitermate slecht in. Okay, verzekeringsmaatschappijen zijn ook tuig van de richel maar dat weet je en je hebt rechten die zwart op wit beschreven staan en waarop je verhaal kunt halen. Ik vind het doodeng om de overheid controle over mijn leven te geven, ook al is het wellicht "goedkoper". Goedkoop is duurkoop, dat zien we nu maar weer. En zo goedkoop was het niet eens Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.   Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lees en huiver, haal je spaargeld van de bank.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: ALGEMEEN-
Ga naar: