DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:23

'Justitie sluit deal: gevangenen moeten halal eten'
zaterdag 27 juni 2009 13:14

In 'tal' van Nederlandse gevangenissen staat uitsluitend halal voedsel op het menu. Justitie heeft voordelige contracten, waarbij leveranciers alleen nog halal eten leveren.

Gevangenen krijgen alleen halal eten
Twee menu's serveren zou te duur worden. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.

Gevangenen kunnen ritueel geslacht rund- of schapenvlees krijgen, of niks. Varkensvlees staat niet op het menu, omdat het volgens moslims onrein vlees is.

Advocaat
Advocaat S. van Berge Henegouwe heeft een rechtszaak aangespannen tegen de gevangenis van Sittard, omdat zijn cliënt zich beklaagde over de gedwongen halalmenu's.

'Mijn cliënt wil geen religie opgedrongen krijgen, hij wil gewoon een gehaktbal.' De advocaat eist dat zijn cliënt 25 euro vergoed krijgt per halalmenu dat hij krijgt voorgeschoteld.

Het ministerie van Justitie meldde na 'intensief onderzoek' dat in het gevang in Sittard per direct weer varkensvlees op het menu komt.

'Islamisering'
PVV-Kamerlid Sietse Fritsma roept op het 'zoveelste trieste voorbeeld van de islamisering van de samenleving' te stoppen.

'Het is bekend dat de Nederlandse gevangenissen overvol zitten met moslims, maar dat betekent natuurlijk niet dat je iedereen vlees van ritueel geslachte dieren moet voorschotelen.'

Bron: Elsevier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:25

Halalproducten in de Nederlandse schappen
Vlees, kaas, suiker en zelfs babyvoeding; we kopen het allemaal wel eens in de supermarkt maar weten we eigenlijk wel dat deze producten halal kunnen zijn?

- 14 dec 2010 - 09:56

Halal is big business. Veel moslims wereldwijd willen islamitisch verantwoord voedsel en de Nederlandse voedingssector speelt daar handig op in door op grote schaal halal producten te exporteren. In Uitgesproken EO een reportage over de groeiende markt voor halalproducten.

Niet op de verpakking

Uit onderzoek van Uitgesproken EO blijkt dat er in de Nederlandse supermarkten diverse producten liggen die halal zijn, maar op de verpakkingen is niet te lezen dat de producten volgens islamitische richtlijnen zijn bereid en gekeurd.


Bron: Uitgesproken EO
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:26

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:38



@marijke:Kennelijk heb je er geen antwoord op. Logisch want je kunt je opmerking niet onderbouwen. Slaap lekker en slaap vooral door.

Ik zie dat ik ook voor leugenaar wordt uitgemaakt, tsjonge. Misschien moet je eens een beetje verder rondkijken in het Amsterdamse en dan vooral in de supermarkten.

Slachtoffer? Jij hebt jouw mening, ik heb de mijne. Dat die twee tegengesteld zijn, soit. Misschien woon jij in een deel van Nederland waar nooit iets gebeurt.


Bromsnor als je het toch hebt over persoonlijke aanvallen? Ik hoop dat je wél objectief blijft. Bovenstaande is slechts een kleine greep uit marijke haar postings. Als dit de toon is waarop hier met elkaar wordt omgegaan dan is dat maar zo. Als persoonlijke aanvallen alleen als persoonlijke aanvallen worden aangemerkt als ze van "gasten'komen, dan zou het handig zijn als dat in de spelregels werd vermeld. Ik verdedig me slechts en kom met argumenten.
Maar goed, ik blijf wel weg verder hoor, als dat de bedoeling is. Ik heb daar al eerder naar gevraagd. Het is vast véél gezelliger als je "onder ons' blijft. Maar sluit dan de mogelijkheid om als gast te reageren. dat is dan wel zo zuiver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:43

Weet je wat natuurlijk wel gaat verdwijnen omdat men geen varkensvlees meer toegestopt krijgt??????????????

Nou?????????????

"De jeugdpuistjes"

bounce lol! Verborgen vrouwen - Pagina 20 289704 Verborgen vrouwen - Pagina 20 466776 Verborgen vrouwen - Pagina 20 873257 Verborgen vrouwen - Pagina 20 681422
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:43

Doe eens een grote greep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:43

Sarah, je kunt je ook registreren in plaats van als gast te blijven posten. Dan kun je ook melding maken van berichten die je niet aanstaan alhoewel ik geen voorstander ben van achterkamertjespolitiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:46

Dat heb ik overwogen, maar ik geloof niet dat ik welkom ben. Het voelt gewoon niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:48

Nonsens. Zolang iedereen elkaar respecteert is er niets aan de hand. De één gebruikt nou eenmaal weinig woorden, de ander veel of soms teveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:51

Ik ga nu een hapje eten bij mijn zus, als ik terugkom wens ik hier geen bloedspetters te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:51

Ik was niet van plan iets of iemand te slachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:51

Eet smakelijk trouwens, ik ga maar niet vragen of het halal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:52

Vegetarisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 15:53

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:07

m. schreef:
Net als Sarah vind ik dat je je vijandig gedraagt tegenover nieuwkomers. Het lijkt wel alsof je bang bent voor andere meningen. Is dat niet iets waar de bromsnor op moet letten?

Bromsnor let op, op iedereen.


Met belangstelling volg ik deze discussie en hoewel Marijke geen verdediging nodig heeft,
voel ik me toch geroepen, hierop te reageren.
Voor Marijke en vele anderen hier was/ben ik een "vreemde".
Nooit iets gemerkt van vijandigheid, integendeel.
Misschien ligt dat aan mij, omdat ik me niet in deze discussies meng, maar ook dan heb ik elders meegemaakt, dat je "weggewerkt"werd,
daar is hier totaal geen sprake van.

Gasten, als jullie je in een discussie mengen, verwacht dan ook een weerwoord, ja, daar kun je het dan niet mee eens zijn,
dát is een meningsverschil, oftewel een discussie.
Het is ook wél zo leuk, om verschillende meningen te lezen, dus blijf en log gewoon in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:13

P'sies, Yoky, meningen verschillen, net als smaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:15

Chocolade of patat? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:23

Zulke moeilijke vragen moet je niet stellen natuurlijk. Chocolade had ik vanmiddag, patat misschien zaterdag maar een broodje kroket op z'n tijd is ook niet verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:24

Geef mij maar chocolade!!

Verborgen vrouwen - Pagina 20 214686
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:24

En wat cultuur betreft, voor de toehoorders: ik eet alles wat buiten de grenzen wordt gegeten, van Ankara tot Zanzibar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:26

Ik ook hoor, heb heel lekker gegeten in Cuba.
Het nationale gerecht is daar rijst met zwarte bonen en kip en varkensvlees.
Heerlijk!

Verborgen vrouwen - Pagina 20 427573
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:27

Ik voel me niet welkom en dat wordt dus als "nonsens" afgedaan. Prima hoor. Kennelijk is de toon van marijke normaal hier. Zo heeft ieder forum en elke gemeenschap zijn eigen mores. Yoki, bedankt voor je inbreng, maar als je leest wat ik heb geschreven dan zie je dat ik niets meer of minder doe dan mijn mening geven. Aangezien het mijn beroep is om teksten te schrijven, wéét ik dat ik in staat ben zorgvuldig te formuleren. Inhoudelijk wordt daar nauwelijks op ingegaan, maar wordt er gekozen voor de persoonlijke aanval. Ik ben niet degene die geen weerwoord kan verdragen, integendeel ik zóek de discussie, daarom kom ik hier. Het is m.i. andersom. Er wordt zeer gepikeerd gereageerd op een mening die kennelijk niet bij de meerderheid van het forum past. Er wordt kleinerend gereageerd en er worden stellingen geponeerd als feiten.
Let wel, iedereen is vrij om zijn of haar zegje te doen. Ik trek het me persoonljik absoluut niet aan, maar wil wel gezegd hebben dat het hier niet welkom voelt, zeker als een moderator persoonlijke aanvallen alleen opmerkt als deze van "gasten"komen. M. ( waarvan werd gesuggereerd dat het dezelfde is als ik, ook al zo hartelijk, een verdachtmaking) ervaart het kennelijk net zo.
Blijf lekker onder elkaar het met elkaar eens zijn. Blijf vooral kritiekloos naar elkaar. Neem het gerust op voor een bekende forummer, om de relatie goed te houden, maar wees zo eerlijk om het tenminste toe te geven. Ik adviseer om dit forum besloten te maken, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. En stop met werven op andere fora met de woorden dat het hier zo gezellig is en iedereen welkom is en zijn zegje moag doen. dat links, rechts en middenin hier een plek vindt. Want dat is niet zo.
Ik wens iedereen overigens veel forumplezier hoor. Ik gun iedereen een portie gezelligheid en hartelijkheid op zijn tijd. Ook mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:28

Lijkt het in de verte een beetje op Mexicaans eten? Vind ik ook ver**** lekker. Nu ga ik aan tafel, ik had al een salade klaar, manlief wil een paar uur aan de boot klussen dus we eten vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:47

@Sarah, je schrijft om 17.27 uur: Ik voel me niet welkom en dat wordt dus als "nonsens" afgedaan.

Als jij je niet welkom voelt moet je je idd even voorstellen. Moet je opletten wat een warm welkom je hier krijgt.

En dat woordje "nonsens" is hetzelfde als:
"Flauwe kul"
"Joh dat zie je verkeerd je bent wèl van harte welkom hier"
Zo lees ik dat.
Zie je nu hoe gauw je iets anders interpreteert dan men bedoelt of leest?

En niet iedereen heeft als beroep tekstschrijfster/ver dus we kunnen niet allemaal zo perfect alles neerzetten zoals jij misschien gewend bent. Ik heb wel Nederlands en schrijven geleerd en meestal zonder fouten, maar ik heb een ander beroep gehad. En zet het dus niet zo precies neer.
Er zijn hier nog een aantal op het forum die anders schrijven dan jij en ik gewend zijn, maar ik begrijp wel wat ze bedoelen en ik val niet over hun taalgebruik. En dat houdt een discussie levendig en goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 16:49

·En als je even niet iets begrijpt kun je het ALTIJD even vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:08

Ben toch benieuwd waar zij haar portie gezelligheid en hartelijkheid kan halen..... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:17

Zoekt en gij zult vinden..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:18

Waarschijnlijk niet meer bij de Libel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:22

Weglopen vind ik een zwaktebod, net zo goed als je ogen sluiten voor feiten.

Ik ben hier trouwens niet ingehuurd om door iedereen aardig te worden gevonden, als dat een probleem is dan hoor ik dat wel. Ik kan er slecht tegen wanneer zaken die algemeen bekend zijn onder de tafel worden geveegd. Mogelijk weet de helft van de Nederlanders niet eens wat halal en kosjer precies inhouden, daarom zal het ze een zorg zijn. Confonteer je ze met de beelden dan denken ze er wellicht anders over, of niet, niet iedereen houdt evenveel van dieren. Ik eet weinig vlees, nou ja, kip, eend, wild. Met vogels heb ik minder moeite om de één of andere onduidelijke reden. Wild heeft een mooi leven gehad, één goed gerichte kogel, geen stress. Overigens denk ik dat de schapen die halal het loodje leggen wel een goed leven hebben gehad, er lopen meer schapen in de wei dan koeien, ze mogen ook niet jonger zijn dan een half jaar, ze moeten goed behandeld worden tot het einde. Waar de Joodse gemeenschap het vee vandaan haalt weet ik niet, in Nederland hebben ze voorzover ik weet geen eigen fokbedrijven maar ze zullen wel bepaalde eisen stellen.

De topics "verborgen vrouwen" en "onverdoofd slachten" lopen inmiddels lekker door elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:28

We zullen het maar niet, zoals de modjes bij Libel doen, ze samen voegen hè?????? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:33

Het is allebei niet te pruimen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:36

Sarah schreef:
@Marya, ik ben het er beslist niet mee eens dat mensen niet kunnen kiezen of ze wel of niet halal eten. Als er geen keuze is, vind ik dat fout, tenzij alle werknemers halal eten. Net zo fout als wanneer een moslim of jood niet kan kiezen, maar gedwongen wordt niet koosjer te eten. Maar het is beslist niet zo dat 16 miljoen Nederlanders daartoe worden gedwongen. Dat is gewoon een domme opmerking. En zo duidelijk gelogen, dat ik er nu geen woord meer aan vuil maak. Laat iedereen die dat wil maar voor zichzelf oordelen. Hoewel ik betwijfel of er mensen zijn die een vaste forumster in het ongelijk durven te stellen.
"Slachtoffer"was overigens verkeerd gekozen. Ik voelde me het mikpunt, dat wel. Er wordt door marijke, naar mijn mening, niet met mij gesproken, maar aangevallen. Alsof een afwijkende mening verboden is. Zonde, want ik zou graag meningen willen uitwisselen omdat ik het interessant vind een ander te horen. Het durven geven van een andere mening is toch niet hetzelfde als iemand een mening opdringen? Ik hoop toch dat iedereen zelf in staat is zijn of haar mening te vormen. Dat ik er misschien anders over denk, maakt me niet de vijand.

Kook ze en voor straks, eet smakelijk.

Ik voel er niet voor mezelf te blijven herhalen waar het persoonlijke aanvallen betreft.
Ik ben blij, dat je uitspreekt, dat je het fout vindt, dat halal eten wordt opgelegd aan autochtonen.
Dát het gebeurt, dáár gaat het om, dát is de issue. Net zoals het gebeurt, en heel veel gebeurd is, dat nietwesterse allochtonen voorrang kregen bij de toewijzing van huurhuizen.

Dat je je het mikpunt voelt, begrijp ik niet. Jij was toch zelf degene, die met het oordeel kwam, dat "we hier" tegen Joden waren ? En dan klaag je zelf over het "op de persoon spelen" ?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:41

Sarah schreef:
Dat heb ik overwogen, maar ik geloof niet dat ik welkom ben. Het voelt gewoon niet goed.
Het voelt niet goed ?
Ik ben iemand, die vaak naar haar gevoel luistert, en dan heb ik het over intuïtie.

Als het bij jou intuïtief niét goed voelt, dan kan ik me voorstellen, dat je daar naar luistert. Wat ik niet prettig vind, is, dat je het bij "ons" neerlegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Emptywo 13 apr 2011, 17:50

m. schreef:
@Tjaa
Vrijheid tot godsdienst mag anno 2011 , waarin de mens in de afgelopen 2000 jaar verder isontwikkeld en van bepaalde zaken afstand heeft gedaan , niet blijven leiden tot zaken die eigenlijk achterhaald of zelfs barbaars zijn
Men kan in de godsdienst niet alles maar doen onder het mom van het hoort bij het geloof @
En dus moet men het kind met het badwater weggooien? Al die prachtige rechten en vrijheden waar vele mensen voor gestorven zijn, verwerpen? Worden we daar rijker en beter van? Zijn we niet sterk genoeg om achterlijke religies het hoofd te bieden?

*

Mijn opmerking had/heeft betrekking op het onverdoofd slachten
Een ritueel waarvan ik het nu t niet in zie , laat staan dat de dieren dit op prijs stellen
Beide topics lopen beetje met de onderwerpen door elkaar heen


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 20 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: