DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptydo 18 nov 2010, 00:09

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptydo 18 nov 2010, 19:10

Ja, leuke topic voor bij Libelle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptydo 18 nov 2010, 19:12

Amsterdamse politici willen voorkomen dat deze jonge moderne slavinnen hun verblijfsvergunning verliezen als ze eenmaal aangifte durven te doen en scheiden van hun partners. De raad roept het kabinet en de Tweede Kamer op maatregelen te treffen zodat deze kwetsbare vrouwen meer bescherming genieten als ze hulp durven te zoeken


Van mij mogen ze die daders uitzetten naar het land van herkomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptydo 18 nov 2010, 19:19

Libelle heeft zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt door het sluiten van P&M.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 04 feb 2011, 10:27

vr 04 feb 2011, 11:21 | 0 reacties

'Geen boerka voor ambtenaar'


FRANKFURT - Twee Duitse deelstaten eisen dat ambtenaren zich niet meer mogen verhullen in een boerka, de lichaams- en gezichtsbedekkende kleding van moslima's. Aanleiding is een rel over een ambtenaar bij de afdeling bevolking van de stad Frankfurt.


De 39-jarige vrouw van Marokkaanse afkomst, die voorheen met een hoofddoek rondliep, verscheen na haar ouderschapsverlof in een boerka. Om dat te verhinderen, verbood de Duitse deelstaat Hessen woensdag ambtenaren om zulke verhullende kleding te dragen. De vrouw heeft daarop ontslag genomen.

Vrijdag kondigde ook de Nedersaksische minister Uwe Schünemann (CDU) een wetsvoorstel voor een boerkaverbod voor ambtenaren aan.

bron: de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 04 feb 2011, 10:35

Het is toch ook idioot. Ik zie het helemaal voor me. Ik heb een nieuw paspoort nodig, achter het loket zit een volledig ingepakte dame bij wie ik me moet legitimeren. Aan één voordeelpak Tena zou ik niet genoeg hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 04 feb 2011, 10:38

Er gaan teveel een stap te ver
Deze dame hadden ze gelijk op het vliegtuig moeten zetten , enkeltje iran , somalie of afghanistan
dan had ze wel anders gepiept
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 04 feb 2011, 10:39

zij kwam uit het 'democratische' marokko
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 12:28

Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 12:53

Deze vrouw heeft ontslag genomen.
Wat een vreselijke woede word hier neer gezet over iets wat niet eens meer speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:21

het nieuws van vandaag niet gevolgd mop ?

ja, ik ben woedend. te zien dat vrouwen toegetakeld worden door de islam.
jammer mop, dat jij geen enkele empathie voelt voor deze vrouw.
begrijpelijk. de linkse kerk maakt zich alleen maar sterk voor de emancipatie van de vrouw wanneer het hen stemmen oplevert.
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:42

Luna,wat probeer je mij in de schoenen te schuiven?
Ik weet heel goed wat er zich afspeelt in Afghanistan uit eerste hand van vrouwen die daar geboren en getogen zijn.
Het is geen land voor meisjes en vrouwen die zullen daar in mijn ogen nog generaties lang onderdrukt worden en beschadigd op de meest wrede manieren.
Voel een intens verdriet voor die vrouw op de foto en alle andere vrouwen daar.
Die idiote aanval naar mij toe is nergens op gebaseerd Luna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:45

mop schreef:
Deze vrouw heeft ontslag genomen.
Wat een vreselijke woede word hier neer gezet over iets wat niet eens meer speelt.

die idiote aanval op mijn persoon is nergens op gebaseerd, mop.
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:49

Kan me niet herinneren dat ik jou naam had genoemd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:52

mop, of moet ik rijkje zeggen, , met jouw geheugen is helemaal niks mis mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 16:56

Huh Rijkje? ik volg je nu helemaal niet meer.
Kun je duidelijkheid scheppen a.u.b.?
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 17:21

De jonge vrouw uit Afghanistan is gered door Amerikaanse soldaten en in de VS voor zien van een nieuwe neus,hoop niet dat ze ooit terug moet naar dat vreselijke land.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 17:32

Dames ,elkaar niet zo opnaaien

Althans ik ga uit van dames door de namen

Probeer het onderwerp te blijven ook al ben je het niet met elkaar eens
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyvr 11 feb 2011, 17:46

Probeer mij te aller tijde als een dame te gedragen Tjaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 08:40

Verborgen vrouwen 752241
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 10:59

Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 11:06

Wat wil je hier mee duidelijk maken Luna?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 11:21

hoe bedoel je
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 11:27

luna vergeet mijn vraag maar,want als je antwoord niet weet dan heb ik mijn eigen gedachten wel hierover.



Laatst aangepast door Tjaa op za 12 feb 2011, 17:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : geen persoonlijke aanvallen of opmerkingen)
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Emptyza 12 feb 2011, 11:52



Vergroot de foto even dan zul je zien dat er ook andere vrouwen zijn,die je wel aanstaan!
Laten we onze blik niet vertroebelen door foute informatie,in een land waar 80% Moslim is zul je nu eenmaal meer vrouwen met hoofddoekjes zien.
Dat is zo gevormd door de onderdrukking als je geen andere uitweg meer ziet zullen geloven altijd de overhand krijgen.

Toen ik 40 jaar geleden naar het vervolg onderwijs ging mochten meisjes geen lange broek dragen,ook dat is intussen veranderd.
Nu gaan ze in kleding naar school waarvan je eerder zal verwachten dat je die naar een feestje aandoet,een andere groep loopt nog alleen in rokken en dan ver over de knie,weer een ander in een broek met een hoofddoek op.

Wat is het probleem,alles opkloppen of proberen verschillende mensen met verschillende achtergronden te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 31Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: