DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:07

Bij het verbieden van de burka gaat het niet om vieze oude mannen.

Alhoewel, dat wéét je niet !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:08

Er kan ook een vieze oude man onder een burka zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:09

Daarom Marijke,
dat bedoel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:11

Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben.
Welterusten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:12

Wie bedoel je met xenofoben? Misschien moet je de betekenis van moeilijke woorden eerst even opzoeken, dan weet je waar en wanneer je ze kunt gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:14

La maar, ga maar lekker slapen, welterusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:14

Ik lees mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:15

Sarah schreef:
Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben.
Welterusten
Ik vind, dat burka's verboden moeten worden, vanwege de gelijke behandeling.
Open vizier,
voor iedereen.
Heeft niets met xenofoob te maken, maar is natuurlijk wel makkelijk gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:17

Termen als racist, xenofoob, antisemiet en dergelijke worden door sommige mensen al snel uit de kast gehaald om anderen monddood te maken, helaas hebben ze pech, ik laat me door iemand monddood maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:18

Sarah schreef:
Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben .
Welterusten

Sarah, wie bedoel je met ? Ik ben me er niet van bewust dat ik me in mijn uitspraken heb uitgelaten als een xenofofoob en ook de andere posters niet, die het niet met je eens zijn.


Laatst aangepast door Agaath op ma 11 apr 2011, 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:19

Ook ik laat me niet monddood maken door zulke opmerkingen, die de lading niet dekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:20

Sommige mensen vinden het leuk om een vuurtje te stoken en daarna hard weg te lopen, zwaktebod.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:21

Ben soms xenofobisch voor burka's en erg links fanatiek denkende mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:23

Wipje schreef:
Ben soms xenofobisch voor burka's en erg links fanatiek denkende mensen.

Hier stem ik voor de volle honderd procent mee in! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:24

Fanatiek links is gevaarlijk, alles wat fanatiek is is gevaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:24

Als jullie zo fanatiek blijven ga ik op zoek naar een slotje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:28

Ik denk dat ik de stekker er voor vanavond maar uittrek, kan Brom ook gaan slapen, dat scheelt een zoektocht naar een slotje. Truste meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:29

En jongens, zou het bijna vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:29

Ik duik er ook zo in, welterusten Marijke, en allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:36

Aan de andere kant is het wel gezellig als ik langskom. Gebeurt er tenminste wat. Allemaal dezelfde mening wordt ook zo saai, toch? Cool

Even wat anders; klopt het dat je als gast niet kan quoten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:37

De Hebreeuwse naam Sarah geeft een vrouw van hoge rang en wordt soms vertaald als "prinses". Het betekent ook "dame."



Laatst aangepast door Agaath op di 12 apr 2011, 08:03; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : op de persoon gespeeld)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:40

Sarah schreef:
plm. 2000 vrouwen in frankrijk dragen een burka.
dat is dus al gauw 0,00003% van de bevolking.
Dat is nog eens manhaftig optreden tegen de islamisering zeg! Daar trap je nu echt een fikse deur mee in.
Stoere jongens die Fransen.

het gaat niet om het aantal nu ..
2000 zijn er zonder dat je het in de gaten heb 100.000

daarom vind ik het wel een goede stap
Beter voorkomen dan

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:41

Tjaa, kun je als gast quoten? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:42

Sarah schreef:
Aan de andere kant is het wel gezellig als ik langskom. Gebeurt er tenminste wat. Allemaal dezelfde mening wordt ook zo saai, toch? Cool

Even wat anders; klopt het dat je als gast niet kan quoten?

Ja is ook zo
Zie liever ook wat meer meningen over het onderwerp

Maar geen persoonlijke geharrewar of verwijten omtrent een mening

In principe moet je kunnen qouten als gast

heb het eigenlijk nooit bekeken of het kon
Omdat de rechten instelling hetzelfde is als leden , ben ik er vanuit gegaan dat ook de mogelijkheden hetzelfde is
Zal het eens proberen nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:43

Agaath schreef:
Tjaa, kun je als gast quoten? Wink

Ik ga het even bekijken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:43

Je raakt me nu agaath. Alleen ben ik te chic om jou te vertellen naar wie ik ben vernoemd. Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij. Ik peins er niet over om het je verder uit te leggen, maar geloof me, sarah past bij mij en mijn familie. Denk daar maar eens over na voordat je meent je gelijk te moeten halen met een verwijzing naar de tragedie die jouw en mijn volk trof.
Schandelijk en minderwaardig vind ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:46

Sarah schreef:
Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben.
Welterusten

Hé Sarah, je had hier al welterusten gezegd! Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:47

Ik weet nog dat Cohen meestampte en riep dat vrouwen met burka die daardoor geen baan kunnen krijgen geen bijstand meer krijgen.
In Nederland gaat het om een paar vrouwen en van mij mag iemand dat zelf weten, hoewel ik het zelf triest vind, maar daar gaat het niet om.
Gooi het dan op gezichtsbedekking in het algemeen, dat maakt het wat frisser.
Het enige puntje in dat franse verbod waar ik het helemaal mee eens ben is:

Mannen die hun vrouw verplichten gezichtsbedekking te dragen kunnen een boete krijgen tot 30.000 euro of twee jaar cel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaagast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:48

Sarah
Citaat :
Aan de andere kant is het wel gezellig als ik langskom. Gebeurt er tenminste wat. Allemaal dezelfde mening wordt ook zo saai, toch?

Even wat anders; klopt het dat je als gast niet kan quoten?

Nee er zit geen mogelijkheid op om een tekst te qouten met een snelknop
Wel kan je een tekst kopieeren , daarna op post replay klikken waardoor er een antwoord vakje geopend wordt
je tekst er in plakken en dan op twee tekstballontje klikken
staat in de balk van het antwoordvakje

En dan je antwoord geven
Op deze manier heb ik nu dit bericht ook geplaatst

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:50

Je hebt gelijk, ik wilde nog wat vragen over het quoten. Maar ik stel je niet langer teleur. ik ben weg en blijf dat ook. Als er iemand mij duidelijk heeft gemaakt dat ik hier niet gewenst ben, ben jij het wel.
Ik geef toe dat ik het, voor de discussie, wel leuk vind om een beetje te prikken, ik kan zelf goed tegen wat tegengas, maar onder de gordel...dat is niet mijn stijl. Als dit de manier is om met elkaar om te gaan, dan blijf ik weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:51

Sarah schreef:
Je raakt me nu agaath. Alleen ben ik te chic om jou te vertellen naar wie ik ben vernoemd. Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij. Ik peins er niet over om het je verder uit te leggen, maar geloof me, sarah past bij mij en mijn familie. Denk daar maar eens over na voordat je meent je gelijk te moeten halen met een verwijzing naar de tragedie die jouw en mijn volk trof.
Schandelijk en minderwaardig vind ik het.

Ik vind het niet schandelijk en minderwaardig over wat ik heb gezegd Sarah. Ik ben ingegaan op jouw opmerkingen over het burkaverbod en je opmerkingen over xenofoben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:53

Bedankt Tjaa.
Mijn vorige post was voor agaat, maar onduidelijk, omdat ik niet kon quoten. Ik heb het dus niet tegen jou.
Nu ben ik echt weg, maar ik wilde dit nog even rechtzetten. Ben het overigens helemaal eens met pagan.

Maar dat doet er niet meer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:55

Sarah schreef:
Bedankt Tjaa.
Mijn vorige post was voor agaat, maar onduidelijk, omdat ik niet kon quoten. Ik heb het dus niet tegen jou.
Nu ben ik echt weg, maar ik wilde dit nog even rechtzetten. Ben het overigens helemaal eens met pagan.

Maar dat doet er niet meer toe.

En toch Sarah, shalom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Emptyma 11 apr 2011, 21:56

@Agaath

Ik heb je tekst een paar keer over gelezen , omdat mijn eerste indruk er ook niet positief over was
Ik begrijp nu wat je er mee wilt zeggen , maar vind het wel ongelukkig verwoord
En te direct op de persoon


@ Sarah
Xenofoben vind ik ook niet gepast omdat er tussen door te gooien
Daarmee trek je een discussie in het negatieve
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 14 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: