DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 14:03

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 18:05

Nu de eerste stap naar het Europese Hof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 18:06

ik hoop dat ze hun poot stijf houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:33

plm. 2000 vrouwen in frankrijk dragen een burka.
dat is dus al gauw 0,00003% van de bevolking.
Dat is nog eens manhaftig optreden tegen de islamisering zeg! Daar trap je nu echt een fikse deur mee in.
Stoere jongens die Fransen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:39

Dat is toch al gauw 1 burka per 3000 km2.

Nemen ze toch net op tijd fikse maatregelen voor ze worden overspoeld met burka's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:42

Ja, goed hè? Weg met de onderdrukking, we leven in het vrije westen waar mannen zich kunnen beheersen als ze een blote neus of een blote teen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:46

Jammer alleen dat sommigen hier dan weer wat meer moeite hebben met kleine kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:48

Dat is inderdaad heel jammer en heel verwerpelijk, misschien helpt het als we alle kinderen een burka aantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:50

Sarah schreef:
plm. 2000 vrouwen in frankrijk dragen een burka.
dat is dus al gauw 0,00003% van de bevolking.
Dat is nog eens manhaftig optreden tegen de islamisering zeg! Daar trap je nu echt een fikse deur mee in.
Stoere jongens die Fransen.
Het gaat niet om "manhaftig" of niet, het gaat niet om "stoer" of niet.

Het gaat om een verbod van burka's. Aan handhaving hoeft verder geen bijvoeglijke naamwoord gegeven te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:52

Very Happy

Ja,hahaha. alleen dan wel jammer voor die kindjes in Frankrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:54

Symboolpolitiek is het, meer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:54

Nee, Sarah. Je begrijpt er niets van. Als er in Nederland al sprake zou zijn van seksueel getinte misdrijven naar vrouwen of minderjarigen, zijn de daders natuurlijk nooit autochtonen. Die kunne wel tegen een stukje neus of een blote teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:56

Wie beweert dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:58

Ik ken een land waar meisjes bij hun geboorte al worden uitgehuwelijkt en op twaalfjarige leeftijd in het huwelijk treden en daarna kind na kind baren. Dit is geen westers land. Ook dit zijn in mijn ogen nog 'kleine' kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 20:59

Die legitiem woden misbruikt door vieze oude mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:00

Ja, want wij leven in het vrije westen, daar kunnen de mannen daar wel tegen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:00

m. schreef:
Nee, Sarah. Je begrijpt er niets van. Als er in Nederland al sprake zou zijn van seksueel getinte misdrijven naar vrouwen of minderjarigen, zijn de daders natuurlijk nooit autochtonen. Die kunne wel tegen een stukje neus of een blote teen.
Oh ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:01

De meeste mannen wel. Uitzonderingen vind je overal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:02

Hoe het ook zij.....
ik ben vóór een burkaverbod.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:03

En het verbieden van de burka helpt tegen die vieze oude mannen? Typisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:04

Ik ook, non verbale comminucatie wordt nogal onderschat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:04

Sarah schreef:
En het verbieden van de burka helpt tegen die vieze oude mannen? Typisch.

Je rukt één en ander nogal uit zijn verband.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:05

Ik?? Lees nog eens terug..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:07

Ik had het over kleine kindertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:07

Ook ik ben beslist voor een burkaverbod!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:07

Bij het verbieden van de burka gaat het niet om vieze oude mannen.

Alhoewel, dat wéét je niet !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:08

Er kan ook een vieze oude man onder een burka zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:09

Daarom Marijke,
dat bedoel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:11

Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben.
Welterusten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:12

Wie bedoel je met xenofoben? Misschien moet je de betekenis van moeilijke woorden eerst even opzoeken, dan weet je waar en wanneer je ze kunt gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:14

La maar, ga maar lekker slapen, welterusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:14

Ik lees mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:15

Sarah schreef:
Burka's zouden in het vrije westen overbodig zijn omdat hier mannen tegen bloot kunnen, toch?
Ik geloof toch niet dat ik de moeite hoef te nemen om voorbeeldne van vieze westerse mannen te laten zien? Als er net zoveel vieze mannen als burka's waren, was het een stuk veiliger voor vrouwen en kleine kinderen dacht ik zo.

Maar omadt ik bang ben dat bromsnor bij dit tegengas weer uit zijn slaapje wordt gehaald en ik de brave borst zijn rust gun laat ik het topic weer geheel en al aan de xenofoben.
Welterusten
Ik vind, dat burka's verboden moeten worden, vanwege de gelijke behandeling.
Open vizier,
voor iedereen.
Heeft niets met xenofoob te maken, maar is natuurlijk wel makkelijk gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Emptyma 11 apr 2011, 21:17

Termen als racist, xenofoob, antisemiet en dergelijke worden door sommige mensen al snel uit de kast gehaald om anderen monddood te maken, helaas hebben ze pech, ik laat me door iemand monddood maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 13 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: