DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 18:46

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 18:50

ergens in het magazijn dus
en weer worden ze bevestigd in het idee dat geloof boven alles gaat en dat ze uitzonderlijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 18:51

De vrijheid van godsdienst wordt veel te ruim geïnterpreteerd.

Er IS hier vrijheid van godsdienst. Niemand hoeft naar een schuilkerk.
Er is vrijheid van samenkomen/vergadering, noem alles maar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 19:00

Er is sprake van godsdienstvrijheid , dat brengt ook mee dat er sprake moet zijn en kan zijn van bedrijven die niet mee wil werken aan religie op en in hun bedrijf
religie is nog altijd een priveaangelegenheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 19:06

Ik vraag me af, of het al dan niet dragen van een hoofddoek, onder de noemer van godsdienstvrijheid moet blijven.

Ik vind, dat een werkgever hoofddoekjes op de werkvloer moet kunnen weigeren.
We moeten ons hierin niet laten afleiden door het begrip 'godsdienstvrijheid'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 20:08

Bedrijven moeten duidelijk zijn waar het kledingvoorschriften betreft, niet alleen bedrijven maar ook publieke instellingen waar men een uniform moet dragen. Ze moeten dan ook niet toestaan dat een werknemer plotseling een geloof aanneemt waarbij hij of zij zich op de één of andere wijze moet bedekken, een groen kapsel moet dragen of in zijn blote kont moet rondlopen. Een naturist leeft ook volgens een bepaalde overtuiging, ooit iemand spiernaakt achter een bureau zien zitten (behalve misschien achter de balie van een naturistencamping)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 22:59

Die gasten zeuren

Op facebook gaan ze met de aktie door want men is het niet eens dat ze niet op de winkelvloer mag komen
En zaterdag wordt ook de demonstratie gewoon gehouden
Verder heeft ze zelf ook die aangeboden baan geweigerd
, want ze wil terug op de winkelvloer met hoofddoek
en dat wil hema niet


kwa communicatie heeft hema het niet handig gespeeld
want ze zijn niet verplicht aan een uitzendkracht een reden op te geven als haar termijn is uitgediend, waarom die niet wordt verlengd

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyvr 11 maa 2011, 23:12

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 09:10

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 10:44

http://twitter.com/youpvanthek#

en onze zogenaamde moraalridder moet ook een duit in het zakje doen

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 10:52

In West-Europa heerst er sinds jaar en dag de neutrale bedrijfscultuur...Zelfstandigen stellen zich neutraal op en verkondigen geen politieke/godsdienstige/sociologische mening, ze geven geen enkele blijk van een bepaalde ideologische voorkeur. U weet het zelf ook wel...De uitbater van een krantenwinkeltje, de bakker, de slager, de Sp...ar op de hoek, ze zullen nooit in de openbaarheid van hun zaak een politieke of godsdienstig voorkeur uiten...Wij zijn een politiek bewust volkje, iedereen heeft wel een mening, iedereen mag stemmen...of moet stemmen...Dus is het voor een zelfstandige een gewaagde zet om in zijn zaak een politieke/godsdienstige voorkeur te etaleren of te tolereren. Indien men dus een werknemer aanwerft met een hoofddoek verliest het bedrijf haar neutraliteit en geeft men alvast de schijn van een politieke/godsdienstige voorkeur.
Bijvoorbeeld:• Met een gehoofddoekte moslima in een zaak weet je ook meteen hoe de bedrijfsleiding zich politiek opstelt, namelijk, het zullen geen PVV-ers zijn....Het rijtje politieke partijen die pro-hoofddoek zijn is beperkt.• Je weet oo...k meteen hoe de moslima denkt over het Palestijns probleem...• Je weet ook hoe de moslima denkt over abortus, euthanasie, homoseksualiteit, feminisme....

• Zou de moslima de moord op Theo van Gogh hebben toegejuicht?• Zou ze een Joodse klant even correct behandelen als een moslim-zuster?

• Je weet ook meteen dat de moslima geen marxiste is, geen Vlaams-nationaliste, geen christen-democraat, geen anarchiste, geen libertair...

Enz enz....En door de verankering van ons aloude neutrale bedrijfscultuur kan het dus heel goed zijn dat klanten er aanstoot aan nemen als een zaak de neutraliteit opgeeft...Logisch, verkondig je een bepaalde mening dan krijg je altijd tegenkantingen...Maar de Mohammedanen gebruikt de wetgeving op racisme om deze neutrale bedrijfscultuur in hun voordeel op te heffen en als dat niet kan te ondermijnen....Zoals in de HEMA....

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001194169860&ref=ts#!/hema
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 11:04

Het gaat er natuurlijk om dat ze toestemming had van de Hema om die doek te dragen, er zijn dus blijkbaar geen bedrijfsregels die dat verbieden. Zij stelt ook dat ze bij de sollicitatie al een hoofddoek om had, ik weet natuurlijk niet wie er liegt. Het is gewoon zo dat een hoofddoek onder vrijheid van godsdienst valt, net zoals een keppeltje en een nekkruis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 11:10

Het maakt mij niet uit, of ik nu wordt geholpen, door iemand mét of zonder hoofddoek, áls ik maar geholpen wordt, zoals ik dat wil...
'k snap alleen niet dat die grote bedrijven niet gewoon een bedrijfslogo verplichten erop.
Maar misschien willen de dames dan niet meer..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:12

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:15

wacht maar af totdat de sharia haar intrede doet en vrouwen verplicht gedoekt door het leven te gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:18

Ik snap al die ophef over zo'n lappie nog steeds niet, als een werkgever zegt: geen hoofddoek daan moet je je daar maar aan conformeren, zo niet, dan zoek je een andere baan, er worden genoeg schoonmaaksters gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:21

ik wil alleen een schoonmaakster zonder hoofddoek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:24

Als er nu onmiddellijk een schoonmaakster komt opduiken zal het me worst wezen of ze een hoofddoek draagt of dat ze in haar nakie komt poetsen. Ik heb genoeg gedaan vandaag, ook bij mams, ben het nu wel even zat. Er ligt nog een was en er ligt nog een berg overhemden die moet worden gestreken, morgen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 17:52

marijke het is dat je zo ver bij me vandaan woont anders kwam ik wel even bij je strijken hoor en nog iets ik draag geen hoofddoek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 18:09

Gertine, ik heb hier ook nog 7 overhemden liggen en die moeten gaan hangen (netjes gestreken op een "knaapje").
Deed dat knaapje het zelf maar ... Verborgen vrouwen - Pagina 8 36924
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 18:12

jij woont nog verder weg trijntje en dan blijf ik meteen een weekje dat lijkt me niet zo'n goed idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:09

Marijke schreef:
Als er nu onmiddellijk een schoonmaakster komt opduiken zal het me worst wezen of ze een hoofddoek draagt of dat ze in haar nakie komt poetsen. Ik heb genoeg gedaan vandaag, ook bij mams, ben het nu wel even zat. Er ligt nog een was en er ligt nog een berg overhemden die moet worden gestreken, morgen maar.
Oh Marijke,
Je bent er hetzelfde aan toe als ik, nu.
Ik bij vader aan het werk geweest oa. Hier wassen, en idd strijk, die ik mórgen doe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:22

gertine schreef:
jij woont nog verder weg trijntje en dan blijf ik meteen een weekje dat lijkt me niet zo'n goed idee

is wel gezellig..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:28

De was van mams draait, alleen grote stukken die voor haar te zwaar zijn om op te hangen. Ik ben zo "slim" geweest de sprei mee te nemen, die moet wel gestreken worden ik zit nu te twijfelen of ik hem nat zal ophangen of hem gewoon in de droger plemp, als ik hem er meteen uithaal als de droger is afgeslagen scheelt dat wel een hoop strijkwerk. Het is heel zwaar katoen. Ik moet er niet aan denken dat ze over een poosje over de gordijnen begint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:32

je kunt de sprei ook tot 'bijna droog' drogen.
je hebt dan zo goed als geen kreukels
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:35

Heb ik ook al aan gedacht, ik denk dat ik hem op strijkdroog zet, dan even met manlief oprekken en dubbelgeslagen over een rekje hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:47

zo dit is een onderwerp wat eigenlijk goed bij libellemeisjes past
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:52

Marijke, ik dacht even dat je manlief wilde oprekken, goddank is het een sprei... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 20:57

Ik weet natuurlijk niet wát voor een sprei het is, maar ik zou em niet nát ophangen. Dat zal én erg zwaar zijn, én erg langzaam drogen, én uitrekken?

Idd strijkdroog in de droger, eventueel dan meteen strijken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 21:05

Meteen strijken? Bejjemal? 2 x 2,5 meter en dan om een uur of half elf? Hij zit nu in de droger. Als ik hem verpest krijgt ze wel een nieuwe van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 21:12

Marijke schreef:
Meteen strijken? Bejjemal? 2 x 2,5 meter en dan om een uur of half elf? Hij zit nu in de droger. Als ik hem verpest krijgt ze wel een nieuwe van me.
Verborgen vrouwen - Pagina 8 159168

Verborgen vrouwen - Pagina 8 A014

Verborgen vrouwen - Pagina 8 A026
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 21:18

gertine schreef:
zo dit is een onderwerp wat eigenlijk goed bij libellemeisjes past

En hartstikke off topic maar onder een sprei kan een vrouw zich ook goed verbergen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 21:29

Twee gaatjes erin en je hebt een burka....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Emptyza 12 maa 2011, 21:36

Verborgen vrouwen - Pagina 8 2008-2_inditgevaleenpre
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 8 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: