DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Er is meer tussen hemel en aarde

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 14:50

Nee Wipje, ik bedoel bij heling geen telepathie. Heling ligt op een veel dieper niveau dan telepathie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 14:52

Wipje, ik denk dat iedereen dat vermogen heeft om zich verder te ontwikkelen wat hersenen betreft.
Zal wel een verschil zijn of je er aan toe bent en er ook open voor staat.
De èèn wordt ermee geboren en de ander is nog in ontwikkeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 14:55

Wipje, ik heb dat ook vaak dat ik hetzelfde denk als mijn man, maar dat schijnt ook voor te komen als je vaak met elkaar omgaat. Krijg je 2 zielen en èèn gedachte Very Happy
Ik beweer niet dat ik begaafd ben, maar ik interesseer me er wel voor.
En iedereen maakt weleens vreemde dingen mee, maar het moet je wel opvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 14:55

Beekje schreef:
Ring schreef:
quote Marya
Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.


Karma Wink

Ik geloof dat niet, zou het wel willen geloven. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die anderen belazeren en niets op hun eigen bord krijgen. Of moet degene die anderen belazert per se een paragnost zijn? Dan heeft karma ook een rare manier van werken...
Wát precies geloof je niet, Beekje ?
Een paragnost, die bewust de kluit beduvelt, krijgt zijn trekken thuis, alleen al omdat hij of zij de 'geest' misbruikt.

Tegelijkertijd is het wél zo, dat iemand die maar steeds bewijzen wil blijven zien, en het maar niet wil geloven, ook de paragnost verdient die hij zoekt.

Het is moeilijk te verwoorden, vind ik Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 14:58

Er zit heel veel variatie in, Marya. Dat maakt het zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 15:00

Wipje,
Ik heb al heel wat ervaringen gehad, maar heb dat nooit verklaard vanuit mijn "hersenen".

Ervaringen in het gebied van de geest gaan voorbij het denken. Het vindt plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 15:06

dames, ik ga de keuken in,
smakelijk eten allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 16:07

Misschien ben ik daar iets te nuchter voor, ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen. Wel ben ik voorstander van de uitspraak: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Maar dat heeft niets met karma oid te maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Steeltje
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 16:35

Citaat :

Wát precies geloof je niet, Beekje ?
Een paragnost, die bewust de kluit beduvelt, krijgt zijn trekken thuis, alleen al omdat hij of zij de 'geest' misbruikt.

Tegelijkertijd is het wél zo, dat iemand die maar steeds bewijzen wil blijven zien, en het maar niet wil geloven, ook de paragnost verdient die hij zoekt.

Het is moeilijk te verwoorden, vind ik

Nou ik ken een schijnheilig reiki iemand die geeft ook massages, pedicure, is nagelstyliste, en weet ik het allemaal wat dat gekke wijf doet, die niet alleen klanten beduvelt, maar als het kan de hele boel oplicht, van belasting tot de eigen familie aan toe. En slecht heeft ze het tot nu toe niet, iedere keer verre vakanties en iedere keer nieuwe auto's, sieraden van chopard tot rolex. Het is niet aan te slepen, en betrouwbaar dat die persoon lijkt. Vraag me dan werkelijk af wanneer zij haar karma zal gaan meemaken en op welke manier, misschien herkent ze het nog niet eens. Is al ouder ook, al bijna zestig, dan zou je toch denken dat iemand een beetje verstand en fatsoen in zijn donder heeft, zeker als als ze zogenaamd zo spiritueel is.Laughing

Ken ook iemand die erg goed geweest is altijd, haar leven lang, liefdevol en ze kreg pech na pech ziekte na ziekte, en nu is ze aan haar laatste reis op deze aardkloot bezig. Hoe zit dat dan?

Ben blij dat ik je via, via weer gevonden heb Tjaa! Wink

Steeltje pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 17:06

Beekje schreef:
Misschien ben ik daar iets te nuchter voor, ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen. Wel ben ik voorstander van de uitspraak: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Maar dat heeft niets met karma oid te maken.

Beekje, ik ben ook nuchter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 17:19

Ben ook "nuchter", wat dat ook precies mag betekenen. Twintig jaar geleden bij een helderziende geweest in Den Haag. Absoluut niets gezegd. Mijn horloge overhandigd omdat ze iets wilde vasthouden dat mijn energie in zich had. Daarna vertelde ze me heel veel details die precies klopten (naam en toenaam, huisnummers, you name it) en dingen die zouden gaan gebeuren. Stuk voor stuk is dat alles voor zo'n 80% uitgekomen. Vorig jaar weer eens gegaan, in Washington DC, met dochter, elk ons eigen sessie. Weer helemaal niets gezegd en niet gereageerd. Deze vrouw sloeg ook de spijker op zijn kop, al meteen, met diverse feiten. Daarna vertelde ook zij wat er zou gaan gebeuren. Daarvan is al het een en ander uitgekomen, de rest wacht ik af... Wink Dochter heeft ook een aantal dingen zien uitkomen en verder is het nog afwachten. Je moet het nemen zoals het komt en weet dat wellicht bepaalde dingen zullen uitkomen en bepaalde niet, maar dat de duivel in de details zit (zoals ze hier zeggen) in dat je niet weet WAT er precies wel en niet zal uitkomen. Met andere woorden, houdt het in je achterhoofd maar baseer er je beslissingen niet op.


Laatst aangepast door Clineke op ma 13 jun 2011, 17:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 17:35

Kijk,
Je hebt helderzienden en helderzienden.
Er zijn ongelooflijk veel nuances, die gaan van telepathie tot werkelijk zién met het geestelijk oog.

Ik vind het mooie van een goeie helderziende, dat hij of zij iemand op weg kan helpen, in te zien, dat er meer is dan materie. Dat er leven is búiten de materie. Dat er meer is dan hetgeen je met je zintuigen te zien, horen, voelen, ruiken.
Het houdt niet op bij de dood.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptyma 13 jun 2011, 17:59

Kan me helemaal vinden in wat clineke schrijft. Ik heb heel wat geexperimenteerd op dit gebied, en het meest was ik onder de indruk van een astroloog, die me veel vertelde. Hij zei erbij, ik geef je de uitdraai niet mee. Op het moment dat er iets heel wezenlijks gebeurt weet je dat ik dit gezegd heb. Toen dat inderdaad 20 jaar later gebeurde wist ik het weer.
Een handleester kon me ook veel vertellen, wat ik daarna gelijk weer vergat. Tot de laatste tijd, als ik merk dat veel dingen die ze zei kloppen.

Een handoplegger, zo'n enorme kerel met een ijzer kruis om en haar tot zijn middel wist me te vertellen dat er boze geesten om me heen waren, ik moest maar vaak terugkomen. Hij zou ze wel effe wegstrijken. Jaha, 45 piek per sessie.

Een dame die me medicijnen verkocht had in haar webshop ook allerlei kettingen, de hele mikmak van ingestraald water t/m badschuim. Een stuk duurder dan schuim wat je in de winkel koopt, en ik geloof niet in die dingen. Toch had ik die ervaringen niet willen missen. Op momenten in je leven dat alles onzeker lijkt kan je aan de goede mensen heel veel hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 07:01

Marya schreef:
Wipje,
Ik heb al heel wat ervaringen gehad, maar heb dat nooit verklaard vanuit mijn "hersenen".

Ervaringen in het gebied van de geest gaan voorbij het denken. Het vindt plaats.

Ik vraag me eigenlijk ook wel af of hersenen wel of geen invloed hebben.
Ik dacht dat bij die LSD documentaire ook naar de hersenen gekeken werd, maar nu weet ik niet meer of ze wat zagen op die scans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 08:51

Dat zou ik ook wel eens willen weten Ring. Misschien is het te googelen, zal eens zoeken als ik tijd heb.
Marya heeft veel ervaringen gehad. Ik weet niet zeker of sommige dingen die mij overkwamen daar onder vallen. Bijv. de waterkoker ging vanzelf aan, de video (hadden we toen nog) liep vanzelf, radio ging vanzelf aan. Ik voelde in mijn bed druk, heb er zelfs onder gekeken.

Mijn nuchtere ik denkt dat er defecten waren aan de apparatuur, maar die druk kan ik niet weg redeneren. Of er iemand onder mijn bed lag die het matras opduwde. Je kon in de tijd van die paragnost talentenprogramma's een test doen of je paranormaal begaafd bent. Ik scoorde zeer laag, had helemaal geen gaven. Dan snap ik dat duwen nog minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 17:05

Ieder mens heeft de gave tot buiten de materie zien, in aanleg, in zich.

Wipje,
Je nuchtere ik gaat denken.
Als je iets ervaart, zoals bv die druk, moet je niet in je hoofd gaan zitten, maar vóelen/ervaren. Wát komt er tot je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 17:41

Marya schreef:
Ieder mens heeft de gave tot buiten de materie zien, in aanleg, in zich.


Ja dat is zo. Maar dit is zo goed onderdruk, al vanaf de kinderjaren, en bij de meeste mensen al erg, erg lang, door de eeuwen heen, anders was je snel een "heks" of erger, dus is de aanleg nooit ontwikkeld. Volgend jaar gaat het beginnen, de tijd dat dat wel zal gaan gebeuren, het zal aangemoedigd worden en weer ontwikkeld, en later, waarschijnlijk jaren later, zal het normaal zijn, dus dat je meer ziet, hoort, voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 19:52

Heb er na die ene keer speciaal op gelet, maar niet meer gemerkt. Ik dacht echt dat er een kat onder het bed zat, maar er was helemaal niets of niemand te zien. En daarbij, zelfs voor de hond zou zo'n duw nog te zwaar zijn.

Iemand vertelde dat ze geesten van de trap af ziet lopen. Die is heel spiritueel, hoort ook allerlei overleden mensen die haar raad geven. Ze gelooft ook in ruimtewezens. Het zal best, maar dat is voor mij net een brug te ver. Ze legt ook handen op. Dat voelt warm aan, maar mijn handen zijn ook wel eens heet, dan spoel ik ze koud af. Een hete kruik heeft toch hetzelfde effect, of zie ik dat ook verkeerd?

Falerie en Marya, Ring ook, gaan er zo ontspannen mee om, dat kan ik niet hoor, ik vind het heel eerlijk gezegd onzin. Maar ja die druk was er wel degelijk. En dat groeien, gaat dat vanzelf, en moet je daar zelf niets aan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 20:19

Wipje schreef:
Heb er na die ene keer speciaal op gelet, maar niet meer gemerkt. Ik dacht echt dat er een kat onder het bed zat, maar er was helemaal niets of niemand te zien. En daarbij, zelfs voor de hond zou zo'n duw nog te zwaar zijn.

Iemand vertelde dat ze geesten van de trap af ziet lopen. Die is heel spiritueel, hoort ook allerlei overleden mensen die haar raad geven. Ze gelooft ook in ruimtewezens. Het zal best, maar dat is voor mij net een brug te ver. Ze legt ook handen op. Dat voelt warm aan, maar mijn handen zijn ook wel eens heet, dan spoel ik ze koud af. Een hete kruik heeft toch hetzelfde effect, of zie ik dat ook verkeerd?

Falerie en Marya, Ring ook, gaan er zo ontspannen mee om, dat kan ik niet hoor, ik vind het heel eerlijk gezegd onzin. Maar ja die druk was er wel degelijk. En dat groeien, gaat dat vanzelf, en moet je daar zelf niets aan doen?
Wát vind je onzin ?

en wát wil je verklaard hebben ?

Ik ga er ontspannen mee om, omdat het deel is van het, mijn, leven.

Ik leg ook wel eens de hand op, en daar is niets paranormaals aan, vind ik. Het is het doorgeven van energie. Een hete kruik heeft niet hetzelfde effect als de hand opleggen.

Niet iedereen, die de hand op legt, ziet ook buiten de materie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 20:22

Falerie schreef:
Marya schreef:
Ieder mens heeft de gave tot buiten de materie zien, in aanleg, in zich.


Ja dat is zo. Maar dit is zo goed onderdruk, al vanaf de kinderjaren, en bij de meeste mensen al erg, erg lang, door de eeuwen heen, anders was je snel een "heks" of erger, dus is de aanleg nooit ontwikkeld. Volgend jaar gaat het beginnen, de tijd dat dat wel zal gaan gebeuren, het zal aangemoedigd worden en weer ontwikkeld, en later, waarschijnlijk jaren later, zal het normaal zijn, dus dat je meer ziet, hoort, voelt.
In vroegere beschavingen waren veel mensen paranormaal en helderziend. In het oude Egypte is er ook veel misbruik van gemaakt.
De tijd van heksenverbrandingen ligt dan een stuk minder ver terug.

Toen ik kind was, is het bij mij idd onderdrukt. Later is het teruggekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 20:31

Ik denk dat het ermee te maken heeft in hoeverre je je durft open te stellen voor dergelijke ervaringen. Misschien moet je niet proberen alles te verklaren of weg te redeneren. Het is meer heldervoelend, dan helderziend, misschien. Zelf weet ik van iemand die me zeer dierbaar is dat een "verschijning" haar behoed heeft voor een wanhoopsdaad. deze vrouw is echt de nuchterheid zelve, heeft niks met het paranormale. Maar dit heeft ze zo beleefd. Of het echt was, of het in haar fantasie was..wie zal het zeggen. Maar voor haar was het wel een heel bepalend moment in haar leven.
Zelf meen ik dat mijn grootvader mij na zijn dood heeft benaderd. Ik voelde zijn aanwezigheid en hoorde hem. Tussen waken en slapen...misschien. Ik vraag het me niet af en probeer het niet uit te leggen. Ik ontvang gewoon en probeer de strekking van de boodschap te ontvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptydi 14 jun 2011, 20:45

Dat is mooi, wat je zegt, Miep. "je ontvangt gewoon". En zo kan het zijn.
Mooi ook, dat jouw dierbare een verschijning zag, die haar behoedde voor een wanhoopsdaad.


Bij de een is het helderzien, bij de ander heldervoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 08:18

Haast vandaag. Ik ben natuurlijk als kind veelvuldig gepest omdat ik toen al dingen wist die niemand kon verklaren. Bijv., familieleden hadden onderling geroddeld van iemand en ik was er niet bij, wist dat later wel precies te vertellen. In die tijd was dat nog eng en ben ik vaak voor gek versleten.
Vandaar ook dat ik nog steeds bang ben voor de mening van mensen en dat is niet zomaar even weg.
Vandaag kan ik niet meer reageren het is erg druk, en morgen zijn we de hele dag bezig met een klus. Kom zo snel mogelijk weer even kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 09:52

Wipje, jij bent waarschijnlijk telepatisch sterk. Je ving tóen de gedachten op van die familieleden.

Als mensen zich naar buiten ánders voordoen, dan ze van binnen zijn, en jij vangt dat op, is dat een bedreiging binnen die kring.

Ik kom net thuis van de kapper, en moet nu ook hard aan de slag, tot later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 10:15

Wipje, je lijkt me een leuk en eerlijk mens. Wees trots op jezelf én op je eigen mening. Die is minstens zo goed als die van een ander. Vind jezelf de moeite waard, dan raakt de mening van een ander je ook minder. Ik waardeer je mening in ieder geval wél, net zoals anderen hier denk ik. Je hoeft het niet eens te zijn om toch waardering te hebben voor elkaars standpunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 11:52

Wipje schreef:
Heb er na die ene keer speciaal op gelet, maar niet meer gemerkt. Ik dacht echt dat er een kat onder het bed zat, maar er was helemaal niets of niemand te zien. En daarbij, zelfs voor de hond zou zo'n duw nog te zwaar zijn.

Iemand vertelde dat ze geesten van de trap af ziet lopen. Die is heel spiritueel, hoort ook allerlei overleden mensen die haar raad geven. Ze gelooft ook in ruimtewezens. Het zal best, maar dat is voor mij net een brug te ver. Ze legt ook handen op. Dat voelt warm aan, maar mijn handen zijn ook wel eens heet, dan spoel ik ze koud af. Een hete kruik heeft toch hetzelfde effect, of zie ik dat ook verkeerd?

Falerie en Marya, Ring ook, gaan er zo ontspannen mee om, dat kan ik niet hoor, ik vind het heel eerlijk gezegd onzin. Maar ja die druk was er wel degelijk. En dat groeien, gaat dat vanzelf, en moet je daar zelf niets aan doen?

Die druk, Wipje, doet me er aan denken dat ik een tijd geleden, een tik tegen de onderkant van mijn bed kreeg, vlak onder mijn kussen! Ik vond dat heel vreemd, en is trouwens ook maar 1 keer gebeurd. Ik heb een polyether matras, dus een veer kan ook niet gesprongen zijn.
Ik heb rare dingen meegemaakt en ik sta er niet open voor.
Wanneer je dat niet wilt, kun je je daar voor afsluiten.
Ik ben daar niet zo ontspannen in hoor, want ik krijg er de zenuwen van.
Er is soms iets om me heen, en dan denk ik, ga weg en dan gaat het ook weg, Het helpt Very Happy
En wat die geesten betreft: Wij zijn nooit alleen, maar daar denk ik maar niet te diep over na Rolling Eyes Durf ik niet meer alleen thuis te zijn Very Happy
Ik ben er heel veel mee bezig geweest, maar nu vind ik het wel genoeg.
Ik weet voorlopig even voldoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 11:54

Ik vind tegenwoordig niets meer vreemd, Wipje, dus wat je vertelt, geloof ik best wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 12:17

Op Libelle zijn we er een tijd mee bezig geweest, en daar is me een herrie om geweest, dat wil je niet weten Very Happy Voor en tegenstanders. Het leken de politieke topics wel.
En vooral Joseph Rulof gaf veel emoties.
Nu wil ik wel graag die serie van hem lezen, maar ik moet daar ff wat steviger voor in m'n schoenen staan. Je moet er best al wel wat vanaf weten hoor, voordat je daaraan begint.
Zonder dat lijkt het hocuspocus Wink Maar ik geloof wel in wat hij (via via) beschrijft.
Ik heb al stukjes gelezen op internet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 13:00

Wipje, nooit bang zijn voor de mening van anderen. Diegenen die zich minder voelen dan jij zullen altijd roddelen en proberen je neer te halen. Diegenenen die zich beter voelen dan jij doen dat ook met het doel om hun eigen positie te versterken. Diegenen die jou behandelen als een gelijkwaardige en jou respecteren en liefhebben precies zoals je bent zullen je nooit moedwillig kwetsen. Dat zijn de enigen wiens meningen voor jou van belang zijn. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 14:24

Clineke schreef:
Wipje, nooit bang zijn voor de mening van anderen. Diegenen die zich minder voelen dan jij zullen altijd roddelen en proberen je neer te halen. Diegenenen die zich beter voelen dan jij doen dat ook met het doel om hun eigen positie te versterken. Diegenen die jou behandelen als een gelijkwaardige en jou respecteren en liefhebben precies zoals je bent zullen je nooit moedwillig kwetsen. Dat zijn de enigen wiens meningen voor jou van belang zijn. Wink

Prachtig gezegd, Clineke! Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 129659 Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 134792

Wipje omdat ik weet, wist ik al direct toen mensen het over orbs en meer van die onzin dingen spraken alsof het "geesten" waren, gewoon hun fantasie verhalen zaten op te dissen. Zo zie ik dat ook bij sommige helderzienden, een keer ging ik naar zo'n beurs, wat een ellende zie je daar. Buitenaards leven is er natuurlijk, het enige is dat wij ze niet kunnen zien, hele andere trilling, en soms trillen ze wel op de juiste frequentie, vaak als er een defect is, en de mens bombardeert ze natuurlijk direct als het even kan, wat de boer niet kent dat lust hij niet. Trouwens je lichaam komt wel van deze aarde, maar je ziel, geest, energie, of hoe je het ook wil noemen komt ook niet van de aarde.

Wist je trouwens dat de energie helemaal niet de ik is die je nu bent, we denken dat wij dit zijn, we vereenzelvigen ons ermee, maar we zijn van een groter geheel, en er bestaat geen ik. Er blijft wel een trilling van je lichaam die je bewoont hebt bestaan, en misschien worden veel energieën die mens zijn geweest en niet goed kunnen begrijpen hoe het zit, in deze illusie gehouden tot de energie zelf verder wil. En dan in die realiteit voor zichzelf de hemel, of de hel, kunnen scheppen.

Denk dat als je nog in de illusie wereld na het stoffelijke verkeerd dat je dan misschien contact kunt maken met de aarde energie en met iemand die daar gevoeliger, meer ontwikkeld in is dan een ander dit dat dan op kan vangen, een helderziende.

Denk dat zo veel boeken zoals die van Jozef Rulof tot stand zijn gekomen. Niet verkeerd, iedereen gelooft wat hij wil geloven, gelooft dat waar hij zich bij thuis voelt, maar bedenk wel dat het met een nog steeds "menselijke blik" is, en dat dingen aan de andere kant zo waargenomen worden, geïnterpreteerd. En dat de illusie oneindig kan zijn, en hoger en lager, allemaal menselijke uitdrukkingen, waarden.

Een hele fijne avond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 17:16

Orbs bestaan.
Dat er mensen zijn, die er in fantasie mee aan de haal gaan, zal ongetwijfeld waar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 17:44

Wij hebben voor ons gevoel onze moeder in een 'orb' gezien toen we de binnenkant van de deksel van haar kist aan het bewerken waren met wensen, plaatjes, tekeningen etc...
We zijn er allemaal écht van overtuigd dat ze kwam kijken of we 't allemaal wel mooi deden Very Happy

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Deksel_klein

Als we de foto in beeld helemaal uitvergroten, zitten er hele mooie spiralen in de orb! Ik heb ze al vaker op de foto gehad, maar nooit bij iedereen. Soms hangen er vele orbs om één persoon heen als ik foto's maak, alsof het een soort geesten zijn om iemand die het moeilijk heeft extra te ondersteunen ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 18:11

Mootje,
Probeer een volgend keer, eens, om terug te gaan naar die momenten, en te voelen wat er voor sfeer of energie hing.

Orbs kun je zien en/of voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Emptywo 15 jun 2011, 18:28

Weet niet of het hier onder valt maar er zijn mensen die wel meer kunnen zien dan anderen
maar ook gebeurtenissen die toch wel iets anders zijn dan normaal
Waarbij ik niet meer geloof in een figuur als God maar meer in de mensen die je nabij zijn

Zal twee gebeurtenissen vertellen wat op mij indruk heeft gemaakt

Ik was een jaar of 10 dat mijn broer ziek was geworden door de ziekte van weil, ook wel rattenziekte genoemd
Opgedaan met zwemmen in besmet open water in het amsterdamse bos
Nu dus ongeveer 40 jaar geleden en toen was de kans dat je aan de ziekte overleed groter dan nu met de huidige wetenschap
Hoewel je er tegenwoordig ook nog steeds aan kan overlijden
In elk geval was het zo dat mijn ouders naar het ziekenhuis waren geroepen omdat het heel slecht ging met hem ( hij was in coma geraakt ) en de kans dat hij zal overlijden reeel was, omdat de doktoren niets meer konden doen
Die avond , mijn moeder was best wel gelovig, heeft mijn moeder uren op een grasveld gezeten en gebeden en hulp gevraagd
Wat ze precies heeft gezegd dat weet ik niet , wel zoals ik al zei , gevraagd om niet nog een kind van haar weg te nemen
Mijn ouders hun eerste kindje was overleden op 3 jarige lft aan buikvliesontsteking ( in 1947)
Overigens leek mijn dochter op die lftd ontzettend veel op mijn zusje op die lftd ( die ik nooit heb gekend maar wel van fotos)
Mijn dochter was twee en mijn ex komt met haar beneden na haar aangekleed te hebben met een wit strikje in der haar en een wit jurkje aan , precies zoals mijn zusje gekleed en uitzag op de foto die bij mijn ouders thuis op de muur hing.
Het was als 1 druppel water , erg spooky
Heb maar gevraagd of ze wat anders aan wil doen en het strikje uit haar haar wil halen , omdat anders mijn ouders dit niet konden trekken
Maar ik dwaal af Smile

Ongeveer 1 uur nadat mijn moeder op het grasveld heeft gezeten kwamen de doktoren naar hun toe om te vertellen dat wat er nu gebeurde in hun ogen een wonder was
Mijn broer was zo hersteld dat hij rechtop in bed zat , al wat te eten had gekregen en een paar dagen later al naar huis kon
Kan je nagaan hoe snel want toen mijn ouders werden geroepen was hij in coma geraakt en opgegeven
En lag hij al 14 dagen in het ziekenhuis


Een ander voorval was toen mijn moeder overleed
Het was half januari dat ze begraven is
Die dag was het koud , mistig en viel er hagel en sneeuw
Geen lekker weer om iemand weg te brengen
Mijn moeder werd om twaalf uur begraven en geloof het of niet , maar om 12 uur braken de wolken
Ging de zon schijnen , was de mist die er al de hele ochtend hing verdwenen en werd het zelfs beetje warm
Wij ( gezin ) hebben dat als heel bijzonder ervaren , vooral omdat toen alles voorbij was rond een uur of twee , de mist weer kwam opzetten en de zon weer weg was

Het zal me in elk geval altijd bij blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er is meer tussen hemel en aarde
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: