DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Er is meer tussen hemel en aarde

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 10:37

Gedachten hebben wel degelijk krachten, alleen niet op het niveau waar veel mensen aan denken. Als je denkt "val dood" een keer als je kwaad bent op iemand dan zal dat (meestal) niet gebeuren. De krachten van gedachten en wensen gericht, kunnen je laten zien welke stappen je kan nemen om dat te bereiken wat je wilt bereiken. Je de kansen geven, laten zien, de juiste mensen op je pad sturen, denk daaraan, niet aan dat je denkt dat je miljonair zal zijn volgende maand, of erger dat je dat al bent, omdat je de hoofdprijs in een loterij wint, in je gedachten al hebt gewonnen, of omdat je een erfenis krijgt, o.i.d. Dat kan wel gebeuren natuurlijk, maar vergeet niet dat er universele wetten zijn waaraan we niet ontkomen. Het kan zijn dat iemand al heel veel jaar meedoet aan een loterij en niets wint, en iemand die koopt toevallig een keer een lot en wint de hoofdprijs.

Verder hebben gedachten, je hersenen, veel invloed op je welzijn: Gedachten


Schrijf hier niet zoveel momenteel omdat ik het druk heb met andere dingen, eind September zal er hopelijk meer tijd zijn om hier regelmatiger te reageren. Lezen doe ik wel zo af en toe hier op dit forum van, Tjaa.

Lieve groetjes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 10:59

Als je denkt dat bewuste gedachten krachten hebben, geloof je dan ook in voodoo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 13:13

Dat kwam ook ogenblikkelijk in mij naar boven Beekje.
Het schijnt wel te bestaan, maar ik blijf het heel moeilijk vinden.
Twee uitvindingen tegelijk op de wereld kan ook best toeval zijn dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 13:30

Ik heb niet zoveel verstand van Voodoo, maar daar gebeuren best wel griezelige dingetjes mee. Ik geloof niet dat je dat moet onderschatten. Eèn ding weet ik wel, dat angst op dat moment in ieder geval je grootste vijand is.
Zal best wel meespelen denk ik, als je een poppetje met prikkers in je brievenbus vindt Wink

Ik ben het met jullie eens, Marya en Falerie, over die gedachten.
Zomaar een losse gedachte is een losse flodder. Heeft dan ook geen effect, want inderdaad, dan zouden er wel wat doden vallen, vrees ik tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 13:43

Beekje schreef:
Als je denkt dat bewuste gedachten krachten hebben, geloof je dan ook in voodoo?
Ja, voodoo bestaat.
Het is misbruik maken van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 13:48

Ik sluit niets uit en ik neem niets aan. Geldt ook voor Voodoo, klinkt voor mij vreemd, maar kan ik daarom stellen dat er niets van waar is....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 14:15

Uitsluiten kan niet zolang er niets bewezen is. En bewezen voodoo komt toch alleen in horrorfilms voor dacht ik.
Als gedachten zo gevaarlijk kunnen zijn is het onverklaarbaar dat dictators (massa)moordenaars etc. gewoon doorleven.
Ik vind het juist een veilig idee te kunnen denken wat ik zelf wil, als ik het hardop zou zeggen bij boosheid was er gelijk enorme ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 18:50

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 16 aug 2011, 20:33

Dank je wel, Marya! Wat ik er van gezien heb tot nu toe, vind ik het erg interessant, morgen de rest.

En Voodoo is geen kwade kracht, zoals Marya al zei, het is misbruik. Hier een link over Voodoo Het zelfde met guna- guna of winti.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptywo 17 aug 2011, 08:52

Interessant Marya.

Het is leuk om te lezen hoe voodoo werkt in de stammen van Togo, en in grote delen van de wereld. Ik blijf het toch zien als een bijgeloof, sekte, of hoe je het noemen wilt.
Bangmakerij met veel tamtam, waarbij door het dansen en daardoor lichamelijke uitputting vaak samen met hallicunerende middelen, mensen in trance raken, wat gezien kan worden als bezeten worden door geesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyza 20 aug 2011, 12:44

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyza 20 aug 2011, 13:04

Tjaa schreef:
http://www.cocoaisland.como.bz/

Mijn volgende honeymoon is daarheen dusssssssss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyza 20 aug 2011, 13:06

Ziet er mooi en aantrekkelijk uit Yoky Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyzo 21 aug 2011, 10:32

Prachtig, maar voor mij te heet Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 250393
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyma 22 aug 2011, 14:19

Ziet er mooi uit Tjaa! Kan het momenteel denk ik niet betalen!

In de hersenen zit een gedeelte waarmee men als het gestimuleerd wordt, het net is alsof je mensen om je heen voelt, of je uit je lichaam zweeft enzovoort. Of dit illusie is weet ik niet, het kan ook dat gedeelte in de herenen zijn die meer op kan vangen van andere dimensies. Misschien door invloed van bepaalde drugs wordt dit gestimuleerd? Verder is het sturen van energie niet vreemd, we zijn energie, de mens, het fysieke is niet solide.

Discussieer ze verder!

Lieve groetjes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptyma 22 aug 2011, 14:23

Dank je wel Marya voor de video! Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 21778
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 23 aug 2011, 11:20

Van mij ook bedankt Marya, en Falerie, voor je duidelijke uitleg. Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 279754
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 23 aug 2011, 14:10

Meisjes, ik lees momenteel het Bookazine van Libelle en dat heet: "Engelen in mijn haar" een en al spiritualisme. En geloof in engelen en God.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 23 aug 2011, 15:27

Dát ken ik niet, Trijntje.... "engelen in mijn haar".
Maar dat engelen bestaan, is zeker....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 23 aug 2011, 15:49

"Engelen in mijn haar" schrijfster Lorna Byrne
Hieronder korte beschrijving van Lorna.

Toen Lorna jong was dacht iedereen dat zij "achterlijk" was, omdat ze zich niet op de wereld om zich heen scheen te richten. Lorna zelf herinnert zich dat ze niet alleen mensen en dingen, maar ook engelen en geesten zag. Jarenlang ging ze ervan uit dat dat heel gewoon was.
Engelen in mijn haar is het ongelooflijke levensverhaal van Lorna. Met een prachtig gevoel voor sfeer beschrijft ze hoe ze opgroeit in armoede, werk vindt in Dublin en trouwt met de man van haar dromen, een huwelijk dat veel te snel een tragische wending neemt.
Terwijl Lorna haar verhaal doet, ontmoet de lezer net als zij de wezens uit de wereld die ook de hare bewonen - vooral de engelen van verbijsterende schoonheid en diversiteit, maar ook de geesten van gestorvenen. Tegenwoordig komen mensen van heinde en verre naar haar toe om te worden getroost en geheeld.
Lorna Byrne is moeder van vier kinderen en woont op het Ierse platteland.
Engelen in mijn haar was in Ierland een bestseller en heeft in vertaling wereldwijd een groot lezerspubliek bereikt.

Een paar recensies:
"De wereld heeft er een bescheiden mystica bij waar we maar beter naar kunnen luisteren!" - Daily Mail
"We hebben allemaal minstens één engel die zich om ons bekommert, of we het nu geloven of niet" - Happinez
"Hoe een opmerkelijk en simpel verhaal in no time een bestseller werd" - Dagblad De Pers


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydi 23 aug 2011, 21:09

Gut, moet ik het toch eens bij het ongelezen oud papier vandaan vissen. Bedankt voor de tip Trijntje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Emptydo 25 aug 2011, 18:56

Klinkt mooi, Trijntje.

Zelf had ik als jong kind ook contacten in de geest, met engelen en overledenen. Toén werd ik ook niet geloofd. Dat viel niet mee, kan ik je vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er is meer tussen hemel en aarde
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: