DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydo 31 maa 2011, 13:35

dat heb ik hier gelukkig nooit gezien, er werken ook hier bij AH ( is de enige super met hoofddoeken) veel hoofddoek meisjes
maar ze pakken alles gewoon aan als ze daar moeite mee hebben moeten ze ander werk gaan zoeken

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 11:39

Moslima's op pad voor de GGD


Elf moslimvrouwen gaan in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord werken als ambassadrice voor de GGD. De groep moet het onderwerp psychische gezondheid bespreekbaar maken onder islamieten.

De ambassadrices gaan onder meer andere vrouwen uit hun gemeenschap voorlichten over stress. Ook proberen ze moslima's te stimuleren en te motiveren deel te nemen aan 'Van Klacht naar Kracht', een programma van de gemeente dat is gericht op meer bewegen waardoor ze hun gezondheid beter ervaren.
In vergelijking met de rest van Nederland voelen Rotterdammers zich vaker ongezond. Die achterstand probeert havenstad op dit moment in te lopen.


bron: powned



voorlichten over stress?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 11:45

Ze bewegen alleen als ze boodschappen gaan doen. Dat ze niet gezond zijn is logisch, door al die lappen hebben ze een geweldig tekort aan vitamine D, hun kinderen ook want die pakken ze midden in de zomer nog in alsof ze een poolexpeditie gaan ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 13:57

Voorlichten over stress betekent in hun ogen:
1e. Hoe loop ik de meest stress op,
2e. Als ik voldoende stress heb ga ik naar de dokter,
3e. Dokter, ik voel me helemaal niet goed,
4e. Dokter stuurt ze verplicht naar hun thuisland om te "bekomen" van de stress
5e. "Daar heb ik geen geld voor"
6e. "Nee hoor, mevrouw, dat betaald de verzekering"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 14:08

stress?
een schop onder je kont doet wonderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 14:08

Het stopzetten van een uitkering ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 14:10

het is zo eenvoudig....
maar je moet het wel willen zien.
ik ben bang dat ab dat niet wil zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 16:34

Meiske van Don Bosco gaat in beroep tegen de beslissing dat er geen doek gedragen mag worden op school. Wat ik absoluut niet begrijp dat er één Rechter te vinden is die zich hiervoor leent. Kost dat? Mag wat kosten scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 16:36

Het wordt een prestigekwestie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 16:37

Dat komt omdat we hier niet in een bananrepubliek leven en iemand kan zijn recht op deze manier halen, ook als het jou niet bevalt, wel zo prettig trouwens. Stel je voor dat jij bepaalt waar een rechter zich voor mag lenen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 16:55

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=1


lezen jullie het vrije volk op internet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 17:05

Luna heeft daar een topic over geopend.
Zelf lees ik het vrije volk niet. Ik kijk af en toe op de site, maar heb de laatste week niet gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 17:10

Ik neem er regelmatig een kijkje, ook op uitkijk.net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 17:27

Ik lees regelmatig Het Vrije Volk op internet. Weer eens iets anders dan de 'linkse' media.

Voor wat betreft De 15-jarige Imane Mahssan uit Volendam, zij moet een schop onder haar kont krijgen en gewoon zonder hoofddoek naar school gaan. Pure provocatie! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 17:54

Een paar jaar geleden liepen die jonge meiden allemaal zonder hoofddoek, ze maken mij niet wijs dat ze plotseling allemaal zo verschrikkelijk gelovig zijn geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 18:30

Mijn ervaring is, dat toen ik met goed opgeleide Marokkaanse meisjes werkte en zij nog niet waren getrouwd, zij hoofddoekloos door het leven gingen. Eenmaal getrouwd met hoofddoek en vaak nog erger, geheel bedekt. Op mijn vraag aan hen of zij ditzelf wilden, was het antwoord: 'nee, maar ik heb mijn man te gehoorzamen'. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 19:08

ik denk dat het meer een prestigezaak is voor haar advocaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 20:30

Pro Deo.
Word hier net zo ballorig van als dat meisje met haar gedram over een doekie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 20:45

Agaath schreef:
Mijn ervaring is, dat toen ik met goed opgeleide Marokkaanse meisjes werkte en zij nog niet waren getrouwd, zij hoofddoekloos door het leven gingen. Eenmaal getrouwd met hoofddoek en vaak nog erger, geheel bedekt. Op mijn vraag aan hen of zij ditzelf wilden, was het antwoord: 'nee, maar ik heb mijn man te gehoorzamen'. Shocked
Maar dat is een prive kwestie, toch?
Als jij voor je man het eten om 18.00 op tafel moet hebben, moet er dan een wet komen die dat verbiedt, ik dacht t niet...
Ik heb er ook geen last van als je daarin mee gaat, net zo als ik geen last heb van een hoofddoek. Ik heb er pas last van als het verplicht wordt gesteld, of verboden, want ik maak toch echt zelf uit wat ik doe en ik heb het recht om wel of niet naar mijn man te luisteren of naar allah etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 20:52

Pagan schreef:
Agaath schreef:
Mijn ervaring is, dat toen ik met goed opgeleide Marokkaanse meisjes werkte en zij nog niet waren getrouwd, zij hoofddoekloos door het leven gingen. Eenmaal getrouwd met hoofddoek en vaak nog erger, geheel bedekt. Op mijn vraag aan hen of zij ditzelf wilden, was het antwoord: 'nee, maar ik heb mijn man te gehoorzamen'. Shocked
Maar dat is een prive kwestie, toch?
Als jij voor je man het eten om 18.00 op tafel moet hebben, moet er dan een wet komen die dat verbiedt, ik dacht t niet...
Ik heb er ook geen last van als je daarin mee gaat, net zo als ik geen last heb van een hoofddoek. Ik heb er pas last van als het verplicht wordt gesteld, of verboden, want ik maak toch echt zelf uit wat ik doe en ik heb het recht om wel of niet naar mijn man te luisteren of naar allah etc.

Pagan, het is inderdaad een prive kwestie, maar deze meisjes stonden volop in het leven tot zij trouwden en alles anders werd. Zij werden en worden nog steeds beknot in hun vrijheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 21:16

Hoe valt het te verklaren dat een buurmeisje (moeder hyper modern, heeft gestudeerd, goeie baan) dat op het gymnasium zit, ze praat nog bekakter dan mijn schoonzus, zag er altijd leuk uit, vlot, vrij korte rokjes of strakke broeken, geen naveltruitjes maar zeker niets truttigs, sinds een jaar helemaal ingepakt rondloopt? Niet omdat ze dat moet van thuis, vader is trouwens niet in beeld, haar moeder is gescheiden en pa zit in eigen land een jaar of dertig uit in de gevangenis. Ze woont nu bij oma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 21:36

Zoals in het artikel van BN/De stem stond willen de vrouwen het echt helemaal zelf.

Ik heb er ook geen moeite mee als mensen zich op een bepaalde manier kleden, maar als ik een toiletpot op mijn hoofd zet en vervolgens bij de Rechter eis dat mensen me dat niet mogen verbieden, is dat mijn EIGEN keuze, en kan ik niet zeggen dat mensen me discrimineren, omdat ik me nogal opvallend gedraag.
Je moet dus wel achter je eigen beslissingen staan, en kunt anderen niet dwingen om afwijkende dingen goed te keuren, of jouw principes te accepteren. Dat is een persoonlijke zaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 22:08

Marijke schreef:
Hoe valt het te verklaren dat een buurmeisje (moeder hyper modern, heeft gestudeerd, goeie baan) dat op het gymnasium zit, ze praat nog bekakter dan mijn schoonzus, zag er altijd leuk uit, vlot, vrij korte rokjes of strakke broeken, geen naveltruitjes maar zeker niets truttigs, sinds een jaar helemaal ingepakt rondloopt? Niet omdat ze dat moet van thuis, vader is trouwens niet in beeld, haar moeder is gescheiden en pa zit in eigen land een jaar of dertig uit in de gevangenis. Ze woont nu bij oma.
Wortels zoeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 22:15

Marijke schreef:
Een paar jaar geleden liepen die jonge meiden allemaal zonder hoofddoek, ze maken mij niet wijs dat ze plotseling allemaal zo verschrikkelijk gelovig zijn geworden.

Ze weten met zichzelf geen raad en hangen tussen het oude van hun ouders en het nieuwe van het westen in
Door zich op deze manier te gedragen denken ze dat ze een plek krijgen
Het enige wat ze bereiken is het tegenovergestelde
Geldt voor jongens en meisjes

Ze zouden echt eens moeten gaan leven in landen als iran , somalie , etc , waar de islam 100% is
Denk dat ze dan pas beseffen in wat voor voorrecht ze leven in het westen

@Pagan

Een ieder moet op zijn kop zetten of dragen wat hij wil
Maar dat wil niet zeggen dat je kan eisen dat de wereld om je heen daarin mee gaat
En het is al zovaak gezegd

Als je naakt over straat wilt wordt je ook opgepakt
Als een werkgever geen zin heeft in dat hoofddoekjes gedoe wordt die aangeklaagd voor discriminatie
dat is de omgekeerde wereld
En kweekt ook haat en afstand

Als jij bij het gvb wil werken kan je niet in een knaloranje overall eisen dat de werkgever dat moet accepteren
En een hoofdoekje is precies hetzelfde
het is complete onzin om als argument te gebruiken dat het in het geloof staat want dat is niet waar en zijn de meningen over verdeeld
En al staat het in het geloof dan nog blijft overeind dat het niet de keus hoeft te zijn van een school of werkgever of openbare instantie
Het is een privekeus
Je past je aan naar de plek waar je heen gaat
Een moskee stelt ook eisen aan zijn bezoekers anders kom je er niet in
En nee het is geen gedoodverfde opsomming , het kan niet genoeg herhaald worden
Moslim zijn wil niet zeggen dat de wereld om je heen naar jouw pijpen moet dansen omdat je meent als moslim het beste geloof en mens te zijn


Deze maatschappij is geen Islam maatschappij
En wat mij betreft wordt het het ook niet
Want zo geweldig leuk zijn de landen waar de moslim wel de boventoon voert ook niet
Hoe hoger het Islamgehalte hoe meer onderdrukking en geweld , ook tegen de moslim zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptydi 05 apr 2011, 22:31

Het is niet zo wat je schrijft: als je het objectief bekijkt tenminste.
In Nederland hebben we vrijheid van godsdienst en dat houdt in dat je een hoofddoek op mag zetten, of een keppeltje of een kruis omhangen, overal. Als er zwaarwegende redenen zijn, zoals veiligheidsvoorschriften bij een bedrijf gelden die regels. Niet als je het eerst toestaat en dan weer niet omdat er een zeikerd klaagt. Het staat wel degelijk in hun geloofsboek, maar dat interesseert me niets, zij denken dat het erbij hoort daar gaat het om, ga jij maar eens zoeken naar kruizen en keppeltjes in de bijbehorende geloofsboeken.Om niet te spreken van hostie-gevende weigerde pastors aan homo's.

Vrijheid van godsdienst is een democratisch principe van ons land, als je alleen voor moslims de grondwet niet wilt laten gelden, ben je net zo erg als waarvan je moslims beschuldigt.
ZE eisen dat de wereld er in mee gaat: welke wereld? Ik heb er geen probleem mee en zoveel mensen met mij. Ik ga er uiteraard niet in mee, maar het interesseert me verder geen moer.
Bloot over straat lopen, ach daar hebben we ook een wet voor, ze lopen iig niet bloot, integendeel. Maar dat zou je eerder omgekeerd kunnen vergelijken met een burka, waar ong. 500 vrouwen mee lopen. Tja dan wint de biblebelt het qua aantal, geen inentingen, wat incest, dikke kousen, lange rokken. Maar moet je dat verbieden zeg (behalve de incest, alweer een wet), we hebben hier geen dictatuur!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 04:55

Als die kinderen, want het zijn meestal kinderen die zo vasthoudend zijn als het om een hoofddoekje gaat, in hun "eigen" land zijn doen ze juist vaak die hoofddoek weer af om te laten zien dat zij in de moderne westerse wereld zijn opgegroeid, ze zijn zo tegenstrijdig als wat. De oma van mijn buurmeisje is vorig jaar, of eerverleden jaar naar Mekka geweest, sindsdien pakt ze zich in. Kennelijk heeft zed veel invloed op haar kleinkind. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat het kind wordt uitgehuwelijkt, daar haal je dan mooie cijfers voor op het gymnasium, om uiteindelijk het slaafje te worden van een man die je nauwelijks kent en zijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 07:44

Ja tis zielig, maar het heeft niets te maken met onze vrijheden en die van godsdienst is er eentje. En het is ook niet zo gek dat je je aan bepaalde zaken vastklampt als je in een democratie woont en islamitisch wordt opgevoed en marokko als thuisland wordt beschouwd door ouders. Dit krijg je echt niet goed in een paar jaar, maar meiden met een goede opleiding zullen heus op een bepaald moment zelf na gaan denken en anders hun dochters wel. Ze moeten dan niet op het Libelle-censuur-forum komen, want dan raken ze nog meer in de war...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 08:16

Het kind is helemaal niet islamitisch opgevoed. Haar moeder heeft het er heel moeilijk mee, ik vroeg laatst hoe het met haar dochter ging maar ze stapt meteen over op een ander onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 08:21

Wipje schreef:
Zoals in het artikel van BN/De stem:::

http://www.bndestem.nl/algemeen/brabant/8413785/Dit-is-wie-ik-ben-En-een-hoofddoekje-hoort-bij-mij.ece

Ik heb er ook geen moeite mee als mensen zich op een bepaalde manier kleden, maar als ik een toiletpot op mijn hoofd zet en vervolgens bij de Rechter eis dat mensen me dat niet mogen verbieden, is dat mijn EIGEN keuze, en kan ik niet zeggen dat mensen me discrimineren, omdat ik me nogal opvallend gedraag.
Je moet dus wel achter je eigen beslissingen staan, en kunt anderen niet dwingen om afwijkende dingen goed te keuren, of jouw principes te accepteren. Dat is een persoonlijke zaak.
Vrijheid van godsdienst wil nog niet zeggen dat je niet zelf verantwoordelijk bent voor je eigen keuzes.
In Nederland wordt niemand meer gedwongen naar een kerk te gaan of een keppel burka doekje of kruis te dragen.
En je kunt niemand beletten kritiek te uiten op dergelijke dingen, als je daar zelf voor kiest.

Ik denk Marijke, gezien de reacties van deze meisjes zelf, dat er meer ouders zijn die moeite hebben met het recalcitrante gedrag van hun dochters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 08:28

wo 06 apr 2011, 10:02 | 9 reacties
| lees voor

Moslima's weer welkom bij Fit for Free ROTTERDAM - Moslima's met een hoofddoek zijn weer welkom bij de fitnessketen Fit for Free. De keten verbood lange tijd het dragen van hoofddeksels, waar vooral moslima's het slachtoffer van werden. Omdat de huisregel volgens het Openbaar Ministerie discriminerend is, heeft de keten die nu aangepast.


Dat blijkt woensdag uit een verklaring van het bedrijf. In de huisregels op de internetsite staat nu: In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen met uitzondering van hoofddeksels die gedragen worden op basis van godsdienst.

Bron: Telegraaf

Ik kom er regelmatig langs, ik ga eens opletten hoeveel gehoofddoekte vrouwen er gaan sporten, ik denk dat ze op de vingers van één hand te tellen zijn. Gisteren stond nog in een krant dat ze veel te weinig bewegen, je krijg ze volgens mij de sportschool niet eens in, in ieder geval niet massaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 09:01

Hier staan regels uit de Koran, die je kunt interpreteren zoals je zelf wilt. Net zoals mensen die erg bijbels zijn zaken interpreteren voor eigen gebruik, doeleinden. Heersers doen er hun voordeel mee, en gelovigen die echt voor het geloof gaan leven zonder anderen te ergeren door uiterlijkheden.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=1107

http://heiden.skynetblogs.be/archive/2007/05/22/hoofddoek-verplicht-in-islam.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 10:23

Dat blijkt woensdag uit een verklaring van het bedrijf. In de huisregels op de internetsite staat nu: In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen met uitzondering van hoofddeksels die gedragen worden op basis van godsdienst.

wat is dit discriminerend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 10:30

En onnodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Emptywo 06 apr 2011, 11:13

bij mijn sportschool mag hoofdbedekking gedragen worden, hoofddoeken, petjes enz
er waren wel veel moslima's maar er zijn er niet veel over, sommige doen ook volkomen idioot
een shirt met lange mouwen en lange broek erover een lange jurk dan een vest en tot slot een halshoofddoek en dan bij buikspieroefeningen ook nog een hele grote handdoek en het dan raar vinden dat je uitgelachen wordt en dat werden ze Nederland islamiseert - Pagina 19 577270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 19 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: