DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Marokkanen en Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 12:00

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8130179/___Bemoeienis_Ma-rokko_moet_stoppen___.html?p=3,2


http://allochtonen.web-log.nl/allochtonen/2008/10/marokkanen-kunn.html

Eerst zien dan geloven .. en aan praten alleen heb je niks
Het gaat ook om de daden

En ben bang dat dat lang op zich laat wachten


Laatst aangepast door Tjaa op za 13 nov 2010, 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 12:03

die laatste link is steengoed.
marokkanen kunnen dus wel van hun marokkaanse nationaliteit af.
er wordt ons door de linkse kerk steeds een rad voor ogen gedraaid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:24

Dat zou zeker Wilders dan ook moeten weten, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:28

zou hij kranten lezen ? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:30

Luna schreef:
zou hij kranten lezen ? Wink
Denk ut wel...dus klopt het verhaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:31

Hebben jullie die reactie gezien, bij de laatste link?
AOW halveren bij 65, want ze zijn maar half Nederlands Wink
En dan staat er nog bij dat dat eigenlijk ook voor subsidies e.d. kan gelden. Ja, Marokko kan best het andere deel voor zijn rekening nemen Cool
Kom regering, dat idee is zo gek nog niet.
Moet je kijken hoe snel die 2 nationaliteiten niet zo heel erg belangrijk meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:34

ring, als de aow gehalveerd wordt, wordt die aangevuld uit een ander potje tot volledig aow.
je hoort nu dagelijks op de radio oproepen van de overheid om je ergens te melden wanneer je niet altijd in nederland hebt gewoond. om de aow aan te vullen.

nederlanders die een aantal jaren in het buitenland wonen krijgen die aanvulling niet.
dat is meten met twee maten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:37

Nu lees ik net de eerste link over Ahalli.
Die druk is er dus wel. Belachelijk, als je leest over die namen bijvoorbeeld.
In de laatste link wordt duidelijk dat, wanneer ze geen Marokaanse nationaliteit meer hebben, problemen hebben met terugkeer naar Marokko? Moet je wel voorgoed in een ander land blijven dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 05 nov 2010, 16:38

Luna, ook belachelijk toch?
Ik dacht dat het voor Nederlanders inmiddels ook was opgelost? Dus dat bestaat nog steeds voor Nederlanders en niet voor buitenlanders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 07:49

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 07:58

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 08:00

di 09 nov 2010, 08:03 | 4 reacties | lees voor

'In Ede staat elke avond een auto in brand'


GOUDA/EDE - Volgens burgemeester Wim Cornelis van Gouda is zijn gemeente niet de enige met problemen door Marokkanen. "De burgemeester van Ede belde me laatst. Hij zei: ik ben blij dat wij niet zoveel media-aandacht krijgen. Hier staan elke avond auto's in brand, maar er belt niemand."




"De media springen er in Gouda meteen op", vertelt Cornelis in het AD. "Logisch, wij zijn een icoon in Nederland. En natuurlijk, we hebben een probleem. Maar kijk ook hoe dat komt. Er wonen hier relatief gezien wel de meeste Marokkanen en veel daarvan zijn jongeren."

bron: de telegraaf



wat hebben we toch veel profijt van die rifcultuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 10:17

di 09 nov 2010, 10:55 Dichter bij de hemel Tweets politici Video Binnenland Stelling van de Dag
Twingly blog zoekenJouw blog hier

| lees voor

Turken voelen zich nog steeds niet thuis TILBURG - De psychische gezondheid van Turken in Nederland is slechter dan die van autochtone inwoners en ook slechter dan die van Turken in Turkije. De mentale conditie van Turkse vrouwen is nog slechter dan die van hun mannen. Een belangrijke oorzaak daarvoor is dat Turken zich in Nederland nog steeds niet thuis voelen en dat ze zichzelf als migrant blijven beschouwen: onderweg naar terugkeer naar het vaderland.


Dat concludeert onderzoeker Murat Can in zijn proefschrift Welkom thuis! De beleving van migrant zijn, waarop hij deze maand aan de Universiteit van Tilburg promoveert. Volgens Can zijn stevige maatregelen nodig om de ongewenste en volgens hem zelfs potentieel gevaarlijke afstand tussen Nederlanders en Turken te verkleinen.

Ik zou zeggen ..Begin allereerst eens met de taal te leren
Sluit jezelf niet op in een gemeenschap of huis
Belazer de boel niet door kinderen op te geven die niet bestaan
Flikker geen vuil naar beneden maar gooi dit in de afvalbak
Hou je verre van criminele activiteiten of het zwarte circuit
Kleed je westers en niet als 200 jaar egelden maar het huidige nu
En zo kan ik nog een tijdje doorgaan
Overigens geldt dit alleen voor diegene die zich hier schuldig aanmaken en zich niet thuis voelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 10:35

Ik begrijp dat niet. Turkije is toch een veel moderner en vooruitstrevender land dan bijvoorbeeld Marokko dat in feite een derdewereldland is. Nou komen de meeste Turken die zich hier gevestigd hebben (en de importbruiden die zich hier nog steeds tegen wil en dank vestigen) wel uit het achterland maar TV en mobieltjes hebben ze overal. Hoe komt het dan dat ze toch zo wereldvreemd zijn?

Ik heb wel ooit eens ergens gelezen dat het voor een Turk van het platteland niet uitmaakt of je hem in Istanbul of Izmir zet of in Parijs of Londen, de grote stad is eng en vreemd, zelfs als er geen taalprobleem is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 10:41

nou zo erg is het niet hoor.
ze blijven.
als je je niet thuis voelt in nederland, vertrek je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 10:42

Daar hebben veel mensen last van die op het platteland leven , maar dat is nog geen reden om strenge maatregelen te eisen

Je slaat dan een paar straten over en dwingt de verkeerde partij tot aanpassing
Of hij moet bedoelen dat hij die strenge maatregelen wil nemen tegen degene die zich hier niet thuis voelen
Maar dat denk ik niet want al te vaak gebeurt het tegenovergestelde en blijven de mensen die zich niet aanpassen buiten schot en kunnen doorgaan met hun leventje uit 1700
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydi 09 nov 2010, 13:35

COC boos vanwege optreden anti-homo moslimrappers
dinsdag 9 november 2010 13:26

Homobelangenvereniging COC is boos op de Amsterdamse concertzaal De Melkweg, omdat zij een optreden hebben geboekt van de Jedi Mind Tricks. Deze islamitische hiphoppers uit Amerika roepen in sommige nummers op tot geweld tegen homoseksuelen.

De rapgroep Jedi Mind Tricks treedt donderdag in De Melkweg op
Het anti-homonummer van Jedi Mind Tricks met tekst

Dat meldt gratis dagblad De Pers.

Geweld
Het COC gaat bij De Melkweg bezwaar aantekenen tegen het optreden van Jedi Mind Tricks, dat donderdag zal plaatshebben. In een nummer uit 2002 rapt de tot de islam bekeerde voorman Vinnie Paz de tekst: 'Listen I ain’t gonna play no more. Beat a faggit till he ain’t fucking gay no more.' De rapper heeft nooit afstand van zijn uitspraken gedaan, maar zegt dat het straattaal is die in de context moet worden gezien.

Volgens COC-voorman Dennis Boutkan moet De Melkweg of de gemeente Amsterdam, die jaarlijks bijna een miljoen euro subsidie aan de concertzaal geeft, het optreden afgelasten omdat het geweld tegen homo’s de laatste tijd toeneemt in de hoofdstad. 'Deze act spreekt juist de jongeren aan die we positief zouden moeten benaderen.'

Proactief
Cor Schlösser, directeur van De Melkweg laat weten dat de groep niet geboekt zou zijn als zij uitsluitend anti-homoteksten zouden hebben. 'Dit is een provocatieve band die tegen van alles en nog wat is. Tegen christenen, maar ook tegen de radicale islam, terwijl de zanger zelf moslim geworden is,' staat in een persverklaring te lezen.

Ook schrijft Schlösser dat de groep al voor de zesde keer in Nederland optreedt en er nergens ter wereld ophef over is ontstaan. Bij vorige optredens in Amsterdam hebben ze ook niet tot geweld tegen homo's opgeroepen.

Kort geding
De gemeente Amsterdam wil zich niet mengen in de discussie, maar zegt dat partijen die bezwaar hebben tegen het optreden een kort geding kunnen aanspannen.

Eerder gelastte de organisatie van gratis festival Parkpop een optreden van rapper Beenie Man af, omdat hij anti-homoteksten rapt. Hij was de vervanger van rapper Snoop Dogg, wiens optreden door de gemeente Den Haag was verboden omdat bendes tijdens dat optreden met elkaar wilden vechten.

Door Marlou Visser

bron: elsevier.

amsterdam meet met twee maten

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydo 11 nov 2010, 07:21

do 11 nov 2010, 07:11 | 23 reacties

Meisjes mishandelen vrouw (82)
door Claudie Bolster en Fred Pruim


ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.


Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

bron: de telegraaf

oh oh oh..
wat is nederland gezegend met deze cultuurverrijkers uit de rif
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydo 11 nov 2010, 08:43

11 nov 2010, 07:11 | 138 reacties Dichter bij de hemel Tweets politici Video Binnenland Stelling van de Dag
Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikel
Tuig moet je hard aanpakken. Helpt het niet? Dan moet je tuig nog harder aanpakken.
Ongeveer een dag geleden Jensen heeft commentaar op het nieuws...| lees voor

Meisjes mishandelen vrouw (82) door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

Bron: De Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydo 11 nov 2010, 17:52

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8190177/__Politie_praat_met_jongens_Gouda__.html?sn=binnenland,buitenland

Of dat helpt. Zelfs als ze op heterdaad worden betrapt hebben ze het niet gedaan. Taqqiya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydo 11 nov 2010, 18:08

praten heeft geen zin.
kinderbijslag inhouden én de ouders de huur opzeggen omdat ze hun gebroed niet opvoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptydo 11 nov 2010, 18:30

Als ze aan hun geld komen worden mensen gevoelig. Mss dat er dan eens eindelijk eens wat gebeurt.
Maar dan in positieve zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 12 nov 2010, 12:55

Het beste is m.i. de huur opzeggen, kijken of pa dan nog in het theehuis blijft hangen en kaarten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 12 nov 2010, 13:01

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Emptyvr 12 nov 2010, 13:12

vr 12 nov 2010, 12:20 | 8


Weggepeste homo's eisen vervolging

UTRECHT - Het homostel dat afgelopen zomer uit Utrecht werd weggepest door allochtone jongeren, wil dat de daders alsnog vervolgd worden.


De advocaat is een procedure begonnen bij het gerechtshof in Arnhem om justitie te verplichten actie te ondernemen.

Volgens raadsheer Yehudi Moszkowicz heeft het koppel materiële en immateriële schade opgelopen door de eerdere weigering van justitie om de daders te vervolgen. Het huis van het koppel zou noodgedwongen onder de marktwaarde verkocht zijn. Ook zouden de twee ernstige psychische problemen hebben opgelopen.

Onderzocht wordt in hoeverre de gemeente verantwoordelijk kan worden gehouden voor de geleden schade. Het zou gaan om veertigduizend euro.

bron: de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marokkanen en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marokkanen en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: