DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 04:55

Als die kinderen, want het zijn meestal kinderen die zo vasthoudend zijn als het om een hoofddoekje gaat, in hun "eigen" land zijn doen ze juist vaak die hoofddoek weer af om te laten zien dat zij in de moderne westerse wereld zijn opgegroeid, ze zijn zo tegenstrijdig als wat. De oma van mijn buurmeisje is vorig jaar, of eerverleden jaar naar Mekka geweest, sindsdien pakt ze zich in. Kennelijk heeft zed veel invloed op haar kleinkind. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat het kind wordt uitgehuwelijkt, daar haal je dan mooie cijfers voor op het gymnasium, om uiteindelijk het slaafje te worden van een man die je nauwelijks kent en zijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 07:44

Ja tis zielig, maar het heeft niets te maken met onze vrijheden en die van godsdienst is er eentje. En het is ook niet zo gek dat je je aan bepaalde zaken vastklampt als je in een democratie woont en islamitisch wordt opgevoed en marokko als thuisland wordt beschouwd door ouders. Dit krijg je echt niet goed in een paar jaar, maar meiden met een goede opleiding zullen heus op een bepaald moment zelf na gaan denken en anders hun dochters wel. Ze moeten dan niet op het Libelle-censuur-forum komen, want dan raken ze nog meer in de war...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 08:16

Het kind is helemaal niet islamitisch opgevoed. Haar moeder heeft het er heel moeilijk mee, ik vroeg laatst hoe het met haar dochter ging maar ze stapt meteen over op een ander onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 08:21

Wipje schreef:
Zoals in het artikel van BN/De stem:::

http://www.bndestem.nl/algemeen/brabant/8413785/Dit-is-wie-ik-ben-En-een-hoofddoekje-hoort-bij-mij.ece

Ik heb er ook geen moeite mee als mensen zich op een bepaalde manier kleden, maar als ik een toiletpot op mijn hoofd zet en vervolgens bij de Rechter eis dat mensen me dat niet mogen verbieden, is dat mijn EIGEN keuze, en kan ik niet zeggen dat mensen me discrimineren, omdat ik me nogal opvallend gedraag.
Je moet dus wel achter je eigen beslissingen staan, en kunt anderen niet dwingen om afwijkende dingen goed te keuren, of jouw principes te accepteren. Dat is een persoonlijke zaak.
Vrijheid van godsdienst wil nog niet zeggen dat je niet zelf verantwoordelijk bent voor je eigen keuzes.
In Nederland wordt niemand meer gedwongen naar een kerk te gaan of een keppel burka doekje of kruis te dragen.
En je kunt niemand beletten kritiek te uiten op dergelijke dingen, als je daar zelf voor kiest.

Ik denk Marijke, gezien de reacties van deze meisjes zelf, dat er meer ouders zijn die moeite hebben met het recalcitrante gedrag van hun dochters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 08:28

wo 06 apr 2011, 10:02 | 9 reacties
| lees voor

Moslima's weer welkom bij Fit for Free ROTTERDAM - Moslima's met een hoofddoek zijn weer welkom bij de fitnessketen Fit for Free. De keten verbood lange tijd het dragen van hoofddeksels, waar vooral moslima's het slachtoffer van werden. Omdat de huisregel volgens het Openbaar Ministerie discriminerend is, heeft de keten die nu aangepast.


Dat blijkt woensdag uit een verklaring van het bedrijf. In de huisregels op de internetsite staat nu: In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen met uitzondering van hoofddeksels die gedragen worden op basis van godsdienst.

Bron: Telegraaf

Ik kom er regelmatig langs, ik ga eens opletten hoeveel gehoofddoekte vrouwen er gaan sporten, ik denk dat ze op de vingers van één hand te tellen zijn. Gisteren stond nog in een krant dat ze veel te weinig bewegen, je krijg ze volgens mij de sportschool niet eens in, in ieder geval niet massaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 09:01

Hier staan regels uit de Koran, die je kunt interpreteren zoals je zelf wilt. Net zoals mensen die erg bijbels zijn zaken interpreteren voor eigen gebruik, doeleinden. Heersers doen er hun voordeel mee, en gelovigen die echt voor het geloof gaan leven zonder anderen te ergeren door uiterlijkheden.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=1107

http://heiden.skynetblogs.be/archive/2007/05/22/hoofddoek-verplicht-in-islam.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 10:23

Dat blijkt woensdag uit een verklaring van het bedrijf. In de huisregels op de internetsite staat nu: In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen met uitzondering van hoofddeksels die gedragen worden op basis van godsdienst.

wat is dit discriminerend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 10:30

En onnodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 11:13

bij mijn sportschool mag hoofdbedekking gedragen worden, hoofddoeken, petjes enz
er waren wel veel moslima's maar er zijn er niet veel over, sommige doen ook volkomen idioot
een shirt met lange mouwen en lange broek erover een lange jurk dan een vest en tot slot een halshoofddoek en dan bij buikspieroefeningen ook nog een hele grote handdoek en het dan raar vinden dat je uitgelachen wordt en dat werden ze Nederland islamiseert - Pagina 20 577270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 11:37

Met zulke lagen kleding is het toch ook niet langer dan twee minuten vol te houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 11:41

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 12:04

Dat bericht maakt weer eens duidelijk dat niet iedere moslim slecht is. De extremen verzieken de boel, net zoals onder christelijk extremen, al zie/hoor je in Nederland gelukkig weinig over mishandeling van christenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptywo 06 apr 2011, 13:31

Het lijkt me inderdaad erg warm en zweterig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyvr 08 apr 2011, 15:15

vr 08 apr 2011, 17:06 | lees voor

Afghaanse Sahar mag blijven

AMSTERDAM -
Het Afghaanse meisje Sahar mag in Nederland blijven. Minister Leers van Immigratie en Asiel heeft besloten het meisje en haar familie een verblijfsvergunning te geven.






[url=https://opruiming.actieforum.com/javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00807/Sahar_Hbrahim_Gel_807105d.jpg","Sahar%20Hbrahim%20Gel. ","ANP%20Koen%20van%20Weel ",173,200);]Nederland islamiseert - Pagina 20 Sahar_Hbrahim_Gel_807105d [/url]Sahar Hbrahim Gel. Foto: ANP Koen van Weel



Leers wilde Sahar en haar familie vorig jaar al uitzetten, maar in januari bepaalde de rechtbank in Den Bosch dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst de afwijzing van haar asielverzoek niet goed has onderbouwd.



bron: de telegraaf




wie volgt????

kom op wilders, laat eens iets van je horen!
meisjes als sahar mogen blijven omdat ze niet meer kunnen wennen in de barbarij van hun thuisland, maar voor dezelfde barbaren staat de nederlandse poort wagenwijd open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 27 jun 2011, 10:57

24 juni 2011
Begraven onder de islam



Nederland islamiseert - Pagina 20 6a01348468aa79970c01538ee5152b970b-800wi
De islam verbiedt het om rituelen en symbolen van andere godsdiensten dan de islam in het openbaar te tonen. De islam is goed, en dus is niet-islam niet goed. Niet-islam moet bestreden en weggewerkt worden. Wie dat wil kan op de leesplank in de moskee boeken vinden waarin dat rustig wordt uitgelegd. Google eventueel zelf ook eens op bookshelf en mosque en radical als u het niet gelooft, dat scheelt voetnoten.

Dat ‘radical’ moet erbij omdat u anders te veel treffers krijgt, niet omdat het alleen om de radicale islam zou gaan. Het gaat om de gewone standaard sharia-handboeken, die
voortdurend opnieuw gedrukt en herdrukt worden. U weet wel, die sharia die volgens hooggeleerden van de Leidse universiteit voor 95% identiek is aan het Nederlands recht.

Dit verbod op openbare manifestaties van andere godsdiensten dan de islam gaat terug op een oud edict waarvan moslims geloven dat een van de eerste kaliefen, Kalief Umar, het heeft uitgevaardigd. Het edict heet dan ook ‘de Voorwaarden van Umar’, in het Arabisch shuruuT 3umar. De vrienden van de islam noemen het meestal ‘het pact van Umar’, maar het is geen pact, het is een eenzijdig stuk. Het is een dictaat, geen overeenkomst.

Onder de bepalingen van dit edict vallen onder meer kerktorens, kerkgebouwen, kerkmuziek, en het zichtbaar dragen van het christelijke symbool van het kruis, bijvoorbeeld door een Amsterdamse trambestuurder, of Sinterklaas. Zelfs het groot onderhoud aan een kerkgebouw wordt bij dit edict verboden. Daar is de Zwitserse minarettenwet echt helemaal niks bij.

Uiteraard vallen ook begrafenissen onder dit edict. Begrafenissen worden in het edict zelfs expliciet genoemd. Het is vanuit de islamitische cultuur gezien natuurlijk ondenkbaar dat een begrafenis of crematie geen religieus ritueel zou zijn. Begrafenissen zijn ook inderdaad zelfs in het seculiere Nederland vaak een religieus ritueel.

Wie naar een begrafenis toekomt, geeft aan dat hij met de overledene verbonden is. Dat is hij juist niet, want hij leeft en de overledene is dood. Het ritueel van de begrafenis wil die tegenstelling opheffen door de dode aan de aarde en de gemeenschap terug te geven. Dat is een vorm van religie. Religie die concurreert met de islam is volgens de islam verboten, Arabisch Haraam.

De rotjongetjes in Amersfoort zullen die boeken op de leesplank in de moskee toch wel niet gelezen hebben? Nee, dat klopt, lezen is hun hobby niet. Maar de inhoud van die boeken wordt naverteld, herverteld en doorverteld, thuis en op school. De meeste christenen hebben ook de eerste vijf Bijbelboeken van Genesis tot Deuteronomium niet gelezen. Toch weten ze meestal wel wie Kaïn en Abel zijn, en zijn ze vertrouwd met het gebod ‘Hebt uw naaste lief als u zelf’, en dat gebod komt daar vandaan.

Het zou mooi zijn als er een oplossing voor dit soort ordeverstoringen gevonden zou kunnen worden. Schoolkinderen streng straffen? Dat gaat in Nederland niet gebeuren, het is hier Syrië niet. Meer dan dit signaleren is voorlopig niet mogelijk. Maar als het waardig begraven onder de islam nu al zo moeilijk is, zou het geen kwaad kunnen enige bezinning te plegen op de vraag wat of er gebeurt als de islam nog meer macht en invloed krijgt dan op dit moment het geval is.

Geplaatst door hoeiboei op 10:08 Nederland islamiseert - Pagina 20 Icon18_edit_allbkg Dit e-mailen Dit bloggen! Delen op Twitter Delen op Facebook Delen op Google Buzz



Categorieën: Arabist Jansen

Bron: Hoeboei
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 27 jun 2011, 20:12

Afgelopen dagen ben ik ook een paar keer in Maastricht geweest.

Daar heb ik een aantal, in burka verstopte vrouwen gezien. Een burka met traliewerk voor hun ogen. Ze stonden te praten met moslima's, die niét met zo'n traliewerk stonden......

Wanneer komt nu eindelijk dat verbod.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 27 jun 2011, 20:41

Dat zal hier vast niet komen, zijn ze te soft voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 27 jun 2011, 23:08

Hoe zouden ze elkaar trouwens herkennen achter dat traliwerk, wanneer ze elkaar tegenkomen op straat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptydi 28 jun 2011, 05:37

Wat mij opvalt binnen de discussie is dat nederlandse moslims veelal zélf hun eigen geloof niet kennen en louter uitgaan van wat een bepaalde iman hun voorschrijft'

Zo kom ik de bourka nergens tegen in de Koran, net als het hoofddoekje. Wel de oproep zich kuis te kleden. In ons eigen verleden zagen we dat bijbelse teksten idem door bepaalde priesters totaal uit hun verband werden gerukt. Vrouwen kregen zelfs een kuisheidsgordel om!

De Koran schrijft specifiek voor dat alleen dieren die in vrije uitloop zijn gestorven mogen worden geslacht. Op de dag van vandaag natuurlijk onmogelijk. Maar men eet wel rustig het vlees van gefokte dieren maar maakt tevens een heisa rondom het onverdoofd slachten. Terwijl het oorspronkelijke verbod al ruimsschoots wordt overtreden.


Zo zijn er tal van voorbeelden op te noemen. Veel van dit soort gelovigen houden zich hiermee volkomen voor de gek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptydi 28 jun 2011, 05:44

sienna ze gaan op de lucht af Nederland islamiseert - Pagina 20 577270

ik heb zelf eens met een imam gesproken in turkmenistan en die zei dat het in nederland wel heel erg is met die hoofdoeken en volgens hem moet een vrouw alleen haar borsten en vrouwelijkheid bedekken, daar zag je niet veel hoofddoeken alleen bij het betreden van de moskee
ook in oezbekistan was dat het geval onze vrouwelijke gids droeg geen hoofddoek en toen ik haar vroeg of ze moslima was gaf ze dat toe maar de hoofddoek was alleen voor respect in de moskee
ik heb ook tientallen bruiden gezien in de landen met alleen maar bloemen in het haar of een klein sluiertje net als hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptydi 28 jun 2011, 06:56

Ja, ik weet het Gertine. Het lijkt wel of ze hier in de westerse wereld willen laten zien dat ze moslim zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:02

ma 03 okt 2011, 10:35 | 100 reacties | lees voor

'Zwembad scheidt ouders in kleedkamers'

UTRECHT - Zwembad De Kwakel in de Utrechtse wijk Overvecht heeft sinds kort gescheiden kleedkamers voor mannen met dochters, mannen met zonen, vrouwen met dochters en vrouwen met zonen. Het zwembad zou deze scheiding op sekse van de ouders hebben doorgevoerd omdat met name oudere kinderen zich ongemakkelijk zouden voelen als ze zich in het bijzijn van onbekende mannen of vrouwen moeten omkleden.





[url=https://opruiming.actieforum.com/javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00903/zwembadDeKwakel_903293d.jpg"," "," ",200,113);]Nederland islamiseert - Pagina 20 ZwembadDeKwakel_903293d [/url]

Ads door Google
Scheiden met kinderen?
Dat doe je in goed overleg. Bel voor ons gratis adviesgesprek.

www.2divorce.nl


In 3 maanden je A diploma
Zwemschool Walderveenbad Loosdrecht Zaterdag of Zondag start 26 nov 11

www.zwemsnelcursus.nl


Tommy Hilfiger Jassen
New Arrivals bij Tommy Hilfiger. Bestel in de officiële online shop.

nl.Tommy.com/Jassen







Volgens de VVD in Utrecht is er sprake van segregatie wegens religie. In Overvecht wonen veel mensen met een islamitische levensovertuiging. De fractie heeft maandag in een brief aan het college om opheldering gevraagd. De fractie stelt dat de kleedkamers alleen door ouders met jonge kinderen worden gebruikt. Oudere kinderen gebruiken vooral de afzonderlijke badhokjes.

„Deze scheiding op sekse is een zeldzaamheid in de zwembadwereld”, aldus de VVD. „Het is te gek voor woorden.” In 2007 richtte De Kwakel al gescheiden kleedkamers voor kleuterjongens en -meisjes in. Ook heeft het zwembad een ruimte waar vrouwen onzichtbaar voor anderen kunnen zwemmen.
Nederland islamiseert - Pagina 20 Reageer_button 100



bron: de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:11

ach gaan we weer terug naar de 50er jaren
wat belachelijk alleen vind ik dat kinderen van af een jaar of 5 zich best zelf kunnen omkleden
en moeder of vader loopt even mee voor het afdrogen
islamitische meisjes zie je amper op zwemles wel de jongens
nou dan niet is het de schuld van de ouders als er wat gebeurt in dit waterrijke land
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:24

quote

In Overvecht wonen veel mensen met een islamitische levensovertuiging. De fractie heeft maandag in een brief aan het college om opheldering gevraagd. De fractie stelt dat de kleedkamers alleen door ouders met jonge kinderen worden gebruikt. Oudere kinderen gebruiken vooral de afzonderlijke badhokjes.

unquote

In Overvecht woont nog een zeldzame autochtoon met een niet islamitische levensovertuiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:25

Er verdrinken niet voor niets voornamelijk allochtone kindertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:29

Maar o wee als je zegt dat je niet een allochtoon in dienst wil hebben of uberhaupt wil zien
Dan heb je gelijk de hele sante kraam achter je aan
Dat ze zelf de boel in hokjes stoppen ( onder het mom van geloof ) en ons buitensluiten , tja daar moeten wij aan wennen en accepteren
Nou mooi niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 03 okt 2011, 10:36

Ik ben lang geleden één keer in dat zwembad geweest, we waren toen met de koters in de buurt op visite, het was heel warm en toen zijn we met z'n allen naar dat zwembad gegaan. Het is zeker zo'n 25 jaar geleden, toen was het al een puinhoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyza 08 okt 2011, 00:00

http://www.behind-bars.net/nl

Dé oorlog is begonnen!

Ze zijn gekomen! Neem je vrouwen en kinderen mee naar binnen! Barricadeer de deuren en ramen. Ren naar de schuilkelders! Wees zuinig op het voedsel. Doe géén radio en televisie aan en wacht totdat de hulptroepen zijn gekomen! Met de woorden, “Ze zijn gekomen!”, wekte koningin Wilhelmina in de vroege ochtend van 10 mei 1940 op het Haagse paleis Huis ten Bosch haar dochter. En zo beginnen wij op 7 oktober 2011 ons protest tegen het burkaverbod.



Wij, mannen, dragen baarden en lange kleding omdat wij ons willen bedekken. Wij willen ons bedekken omdat Allah bevolen heeft aan iedere man, om zich zedelijk te kleden en te gedragen. Onze vrouwen dragen hoofddoeken en gezichtssluiers omdat zij zich willen bedekken. Zij willen zich bedekken omdat Allah bevolen heeft aan iedere vrouw, om zich zedelijk te kleden en te gedragen. Wij kiezen ervoor om op de wijze van onze Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, ons geloof te beleven. Wij leven volgens de Islaam. Dezelfde Islaam die geopenbaard werd aan de Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zijn met hem. Dezelfde Islaam die in de middeleeuwen met vele wetenschappelijke disciplines, met name de geneeskunde, wiskunde en natuurfilosofie, licht bracht naar Europa. Dezelfde Islaam die toen al onderdeel was van deze samenleving. Dezelfde Islaam die toen al bestreden werd door de Europese kruistochten.



En tot op de dag vandaag wordt deze Islaam bestreden. Dezelfde Islaam die ook nu een belangrijke pijler in de samenleving is. Onze Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zijn met hem, werd jaren geleden al afgebeeld op een wijze die de Islamitische wereld op z’n grondvesten heeft doen trillen. Onze Qur’an wordt verbrand, onze Qur’an wordt door de toilet gespoeld en uit onze Qur’an worden bladzijdes gescheurd waarvan men wc-papier wil maken. Onze landen in het Midden-Oosten worden aangevallen en wij hebben inmiddels al miljoenen doden moeten begraven. Onze broeders wordt gemarteld op wijzen die Marianne Thieme niet zou accepteren voor haar kinderboerderij! Onze moeders worden verkracht, onze vaders worden gedood en onze zussen worden ontvoerd. Dit enkel omdat wij geloven in één God, Allah!



Deze verschrikkelijke praktijken hebben er toe geleid, dat er fascisten kunnen opstaan, die onze hoofddoeken bespotten! Dit heeft er allemaal toe geleid dat er fascisten kunnen opstaan die ons vlees verbieden! Onze besnijdenissen ter discussie stellen! En zelfs zo ver willen gaan, om onze gebedshuizen af te schaffen, het bidden in het openbaar willen verbieden en ga zo maar door. Wat is de volgende stap?! Moeten wij sterren gaan dragen? Mogen wij niet meer in de bus of tram zitten? Mogen wij straks geen boodschappen meer doen bij de lokale supermarkt omdat wij enkel moslims zijn!?



De politiek heeft ons de oorlog verklaard! Het westen heeft geen weg of middel geschuwd om ons te terroriseren. En nu?! Nederland komt met deze wetgeving aan onze vrouwen. Jullie willen gaan bepalen hoe onze vrouwen zich moeten kleden. Wilders en zijn duivelskliekje willen zelfs gaan bepalen wat wij moeten vinden! Zijn jullie daardoor niet erger dan Stalin, Mao, Castro, Mussolini of Hitler!?



Wij trekken de lijn. Wij trekken hier en nu de lijn! Wij zullen het niet toestaan dat jullie die lijn passeren. Onze vrouwen gaan hun gezichtssluier niet af doen. Nu niet. Morgen niet. Nooit niet! Blijf van onze vrouwen af! Blijf van onze religie af! Blijf van onze vrijheid van godsdienst af! Blijf er met jullie poten er vanaf!



Wij zullen ons niet laten verdrijven. Wij zullen onze deuren en ramen niet dichttimmeren. En wij zullen niet gaan schuilen en wachten totdat we uitgemoord worden. Wij zijn moslims. Wij zijn daar trots op en wij zullen dat altijd uitdragen. Mét baard, mét gezichtssluier en met de Qur’an als állerhoogste Woord!



Behind Bars
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyza 08 okt 2011, 00:03

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyza 08 okt 2011, 00:06

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyza 08 okt 2011, 10:25

Dat van die wiskunde en geneeskunde en dergelijke klopt wel maar ze zijn op een gegeven moment hopeloos blijven steken in het jaar nul en daar komen ze niet meer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyzo 09 okt 2011, 14:12

Op internet zijn het over het algemeen de mannen die dit soort epistel en uitspraken doen
De tegenhanger van dit soort barbaarse manieren komt toch echt van de vrouwen , gelukkig
Je zal geen vrouw ( enkele maar dat zijn het van die omgeschoolde en bekeerde westerse vrouwen , dit soort oproepen zien doen )

1 van de vele op een media als facebook

WOMEN OF THE WORLD UNITED AGAINST ISLAMIC/MUSLIM SHARIA LAW

Opgericht in
February, 2009
Over
For Women (and Men) who believe Sharia Law is not acceptable and it allows the continued oppression, abuse, and torture of women and children.
Beschrijving
For Women (and Men) who believe Sharia Law is not acceptable and it allows the continued oppression, abuse, and torture of women and children.
Missie
To educate others regarding the oppression and inhumane abuse of muslim females who live under sharia law.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 10 okt 2011, 15:05

10 oktober 2011



Jurist pleit voor vrouwenbesnijdenis

De mildste vorm van vrouwenbesnijdenis zou legaal moeten worden. Daarvoor pleit strafjurist Wouter Limborgh volgens het Algemeen Dagblad in zijn proefschrift.

Het gaat om een zogenaamde symbolische besnijdenis. Daarbij krijgt een meisje een prikje in de voorhuid van haar clitoris. "Deze vorm is zo weinig ingrijpend en heeft geen blijvende schadelijke gevolgen, mits het wordt uitgevoerd onder medisch toezicht om complicaties te voorkomen", aldus Limborgh. Volgens de jurist komt de symbolische besnijdenis tegemoet aan "de wens van mensen om te kunnen zijn wie ze zijn" en voorkomt legalisering dat "mensen ingrepen laten doen op plekken waar het niet zichtbaar is".

'Belachelijk'

Volgens het AD is er veel kritiek op het voorstel van jurist Limborgh. Zo zegt Geert van Dijk van artsenorganisatie KNMG: "Alle vormen van onnodige chirurgie bij kinderen zijn schending van hun rechten, zeker omdat dit soort ingrepen nogal eens op de 'keukentafel' wordt gedaan of in onsteriele omgevingen tijdens vakantie naar het land van herkomst." De Patiëntenvereniging Gynaecologie noemt het voorstel van Limborgh "belachelijk" en volgens migrantenkenniscentrum Pharos wordt vrouwenbesnijdenis "terecht beschouwd als schending van mensenrechten, kinderrechten en vrouwenrechten".

Limborgh brengt tegen de kritiek in dat legalisering van een milde vorm van vrouwenbesnijdenis de zwaardere vormen uitsluit en de positie van vrouwen juist verbetert.

T. Wolters | 10 okt 2011 | 11:14Reageer (218)

bron: powned.tv


die man is volkomen van de pot gerukt. de zelfislamiseerder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Emptyma 10 okt 2011, 15:07

Een prikje in de eikel van de eikel die dit heeft bedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 20 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: