DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 29 maa 2011, 11:18

Altijd maar weer die slachtofferrol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 29 maa 2011, 12:40

Pure provocatie! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 14:55

Zag het op tv. Haar moeder zat aan tafel met gewoon haar in een knot en zonder hoofddoek. Inderdaad provocatie en aandacht trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 15:39

Wolla. Marokkanen-gemeenten compleet mislukt


Nederland islamiseert - Pagina 18 StraatcoachshirtBinnen een paar jaar alle problematiek met Marokkaans hangjongerentuig opgelost. Dat was ooit het illustere idee van de 22 Marokkanen-gemeenten. Want tuig mag niet de baas zijn in een stad. Dus werd er ontzettend veel geld geschoven richting de deelnemende gemeenten, zonder bunkerharde afspraken te eisen. Wat blijkt nu? Het hele plan is volkomen mislukt en er zijn miljoenen aan taxpoet verspild. Zeggen wij niet, zeggen de experts vanavond in EenVandaag. Neem bijvoorbeeld Helmond, waar de burgemeester eigen hachje eerst redt en ondernemers zelf maar moeten zien hoe ze de problemen oplossen. En de Marokkaanse schoftenpuppies? Die kregen geld om naar de sportschool te gaan en daarnaast een exclusief bataljon straatcoaches ter beschikking. Let op de rol van die coaches: "de Marokkaanse gezinscoach helpt de ettertjes met het kwijtschelden van boetes en proces-verbalen." Aha, zinvolle coaching. Maar goed, heel veel subsidie doorsluizen naar notoire overlastgevers in de vorm van pretpakketten schijnt dus niet de schofterige buurtproblemen op te lossen. Wat een verrassing. Dat was dus compleet niet te voorspellen. Echt niet. Komt nu de uitsmijter. Spreekbuis van het project Marokkanen-gemeenten? Aleid Wolfsen. Mooi man, dat "andere Nederland". Wie stout is krijgt lekkers, wie zoet is betaalt. Fuckers.
Johnny Quid | 30-03-11 | 16:29 | Link | 81 reacties| | terug naar navigatie


bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 15:46

adem in, adem uit..... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 15:56

Ja, je zou ervan gaan hyperventileren! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 16:23

Op Ned.1 op het ogenblik een programma over Marokkaans straattuig. Je haren rijzen ten berge! Miljoenen euro's zijn er in diverse projecten gepomt en heeft het iets geholpen? Niets, nada, noppes! Die ettertjes kunnen nog steeds hun gang gaan. Rolling Eyes Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 20:00

ik begrijp best waarom de linkse kerk niet openbaar wil maken wat de jaarlijkse kosten van het immigratiebeleid bedragen....
ruim 7 miljard aan taxpoet per jaar is weggegooid geld!!!
en wij maar de aow leeftijd verhogen onder het mom van de dure vergrijzing..
mijn neus...!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptywo 30 maa 2011, 20:23

Morgen even kijken bij uitzending gemist, ik had visite dus de TV stond niet aan om die tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 06:39

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:24

KLopt wel dit artikel.

Op onderstaande link motivatie van hoofddoekjes. Hoewel ik het al wist was ik wel verbaasd.
Bron: BN/De Stem
http://www.bndestem.nl/algemeen/brabant/8413785/Dit-is-wie-ik-ben-En-een-hoofddoekje-hoort-bij-mij.ece
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:54

Ik ben naturist en ik wil naakt achter de kassa bij de Hema. Naturisme is een levenswijze, godsdienst is ook een levenswijze, ik eis vrijheid van levenswijze omdat ik dat gelijkstel aan godsdienst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:54

moet kunnen marijke Nederland islamiseert - Pagina 18 577270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:56

ik las vanochtend in de pers dat er een doorschijnend hoofddoekje op de markt komt.
om tegemoet te komen aan.....ja aan wie eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:58

Zoiets als zo'n charmant regenkapje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 10:59


Klik voor de gein ook even op de eigenschappen van de foto.


Nederland islamiseert - Pagina 18 Regenk10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:05

ik schrik me wezenloos......hihih
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:11

Mijn moeder heeft ook zo'n ding. Sinds ze achter de rollator loopt lukt het niet meer met een paraplu. 't Is geen gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:13

Hihi, die middelste kon m'n tante wel wezen in de jaren '50.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:16

ik heb nog steeds een regenkapje in mijn jaszak zitten.
voor als het regent na kappersbezoek...geen gezicht! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:19

Ik laat me gewoon natregenen, geen probleem met een knotje. Ik vind een plu ook niet echt handig, zeker niet als ik aan de andere kant een zware boodschappentas of -kar heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:26

Albert Heijn, islam in de bonus!

BEN KOK - 31 MAART 2011


U krijgt het er gratis bij, als kassakoopje: islamreclame. Wat verder niemand mag, mogen moslims, zittend achter de kassa, nl. zeer opzichtig voortdurend aan elke klant duidelijk maken, dat ze de islam aanhangen. Wellicht dat er 5 keer per dag een kassafile ontstaat binnenkort, als het "islamgebedstijd" is, ook voor moslima's.
Of dat u geen bonuspunten meer krijgt op Israelproducten, als u betrapt wordt op het kopen daarvan, als u ze op enig moment nog kunt krijgen bij AH.



Albert Heijn islamiseert dapper mee !



Aan Albert Heijn klachtenservice, ah-service@ah.nl
Onderwerp: moslima’s als AH-medewerkster aan de kassa met bivakmuts-achtige hoofd/hals bedekking als islamreclame
L.S.,
Nalv genoemd verschijnsel sinds kort in filiaal Euterpeplein en Hellestraat te Amersfoort leg ik u op advies van een filiaalmanager mijn klacht voor.
Het feit, dat de islam zo nadrukkelijk wordt uitgedragen, is schandalig. In naam van dit systeem worden dagelijks in de jihad vele moorden gepleegd, gelegitimeerd door koran/ahadith. (zie www.thereligionofpeace.com , stand jihad moorden sinds 9/11 ruim 17.000)
Dat mensen een prive-geloof hebben , is tot daaraan toe, maar dit systeem/ideologie zo nadrukkelijk uitdragen, is zeer discriminerend tov. alle andere religies/ideologieen en het gaat ook steeds een stap verder.
Eerst geen islamtekens, dan een hoofddoekje, nu dus alleen het gelaat zichtbaar en verder voorhoofd en hals tot op de kin bedekt, zoals bij een bivakmuts bijna. Vervolg is wellicht richting burka.
Mijn verzoek is dan ook, om AH als een neutrale winkel te beschouwen, waar we geen reclame aan de kassa maken voor een meer dan treurig systeem als de islam. Verstandig zou zijn, alle uitingen van ideologie te schrappen, die zie je ook overigens niet.
Maar u laat zich blijkbaar onder druk zetten door de eisen van moslims en dat is je reinste islamisering, waar we in dit land geen stap meer verder in moeten gaan.
NB: ik ben heus van mening, dat we niet alle moslims kunnen beschuldigen van Al Qaida gedrag, er zijn moslims in allerlei variaties en ze zijn mijn medemensen, waarmee ik in liefde omga. Maar het systeem deugt voor geen meter, zoals het in hun ultieme waarheid, de koran/ahadith staat en dat dragen ze nu net uit met die islamkledij.
Graag bespreek ik dit punt met u nader, want ik vrees dat het AH beleid is geworden in alle winkels. Verder publiceer ik deze mail op mijn website, want via de klantenservice 0800-0305 mocht ik wel dit verhaal doorgeven, maar ik zou geen antwoord krijgen, de klacht zou intern bekeken worden.
Dat is dan mijn 2e klacht: zo ga je niet met klanten om! Ik verwacht van u wel degelijk een antwoord en ook dat zet ik op mijn website.
Shalom,
Ben Kok (joods-chr pastor) www.tora-yeshua.nl
Eerste reactie van AH op 30 maart:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 491320.
Wij streven ernaar uw vraag binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice


bron: het vrije volk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:52

Ik heb altijd jasssen met een capuchon. Heel handig als het regent. Met een paraplu kan ik niet overweg. Ik steek daar iedereens ogen mee uit inclusief die van mezelf Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 11:56

Glaslap voor moslimmeiden


Door: Jan Jaap Heij | Alain van der Horst
Gepubliceerd: gisteren 23:12
Update: vandaag 10:39

Een doorzichtige hoofddoek, kan die een eind maken aan de tegenstelling tussen pro- en contra-islamkampen in Nederland?

‘We wilden laten zien dat je van heel klassiek Nederlandse concepten een Arabische dan wel moslimvertaling kunt geven. Op een ludieke manier. In dat opzicht was El Hema een groot succes. Met een concept creëerden we, door alle media-aandacht, een eigen realiteit die een brug sloeg tussen autochtoon en moslim.’

In 2007 dacht Peter Velthuis van Mediamatix nog dat concepten voldoende waren om de tegenstellingen tussen voor- en tegenstanders van de islam in Nederland te overbruggen. Na de electorale opmars van de PVV en het recente pleidooi van VVD-parlementariër Jeanine Hennis in dagblad De Pers voor een verbod op religieuze symbolen zoals hoofddoekjes in bepaalde publieke functies, zijn concepten wat de conceptdenkers van Mediamatix betreft niet meer voldoende. ‘De tegenstellingen zijn welhaast onoverbrugbaar, zeker waar het om zoiets als de hoofddoek gaat. Naarmate de afkeer ervan manifester wordt en dreigt uit te monden in een verbod, beschouwen hoofddoekdragers hun hoofddoek steeds meer als een harnas: ze dragen hem om te laten zien dat ze het gevecht met de intolerante Nederlandse samenleving aan willen gaan. Een moslimvariant van de opgeheven middelvinger.’

Zichtbare haren

Een groot deel van Nederland eist, onder aanvoering van Geert Wilders en een kabinet dat zich op dit punt naar hem voegt – hoeveel moeite dat het CDA ook kost – zichtbare haren van moslimvrouwen.

Die komen daardoor hopeloos klem te zitten: als zij zelf al bereid zouden zijn de hoofddoek af te doen (de meesten niet), dan accepteert hun omgeving dat niet. Vaders, broers, neven en ooms oefenen grote druk uit om de hoofddoek te blijven dragen, onder dreiging van opsluiting in huis of zelfs geweld. Wat in theorie bedoeld is om vrouwen tegen een gebrek aan keuzevrijheid te beschermen – vanuit de vaak onjuiste veronderstelling dat ze de hoofddoek onder dwang dragen – slaat zo om in het tegendeel.
‘Je kunt dat aankaarten door concepten te lanceren’, zegt Velthuis, ‘maar spelenderwijs kwamen we erop uit dat die vrouwen waarschijnlijk meer baat hebben bij een concrete oplossing.’ Vandaar dat de bedenkers van El Hema morgen een doorzichtige hoofddoek op de markt brengen. ‘Nee, het is geen 1-aprilgrap. Het is zo langzamerhand ook geen onderwerp meer waar je nog grappen over kunt maken. De datum is toeval; we hadden na de commotie over die VVD-parlementariër een paar weken nodig om de doeken geproduceerd te krijgen.’
Geen grap dus, maar verwacht Velthuis echt dat doorzichtige hoofddoeken kunnen helpen maatschappelijke tegenstellingen te overbruggen? ‘Het lijkt ongelooflijk lullig, maar zo kunnen moslimvrouwen op een heel simpele manier aan tegenstrijdige eisen voldoen. Ze dragen een hoofddoek, maar de haren zijn zichtbaar.’
Glaslap
In de wandelgangen heet de hoofddoek de ‘glaslap’: ‘We zoeken nog een echt goede benaming.’ Hij is in een oplage van 500.000 stuks geproduceerd in Pakistan. Verspreiding gaat via cadeaushops, een aantal modezaken in de grote steden en via online verkoop. De ‘glaslap’ gaat 4,99 euro kosten.
Drie jaar geleden werden op Koninginnedag al oranje hoofddoeken verspreid; het idee daarachter was enigszins vergelijkbaar. Is Velthuis niet bang dat zijn doorzichtige doek als een flauwe kopie wordt beschouwd? ‘Nee, die oranje doeken waren een leuke maar overduidelijk eenmalige actie. Wij hopen er zo veel te verkopen dat we ze blijvend kunnen produceren.’ Eventuele winst gaat naar een goed doel: ‘Iets dat op geen enkele manier met de islam geassocieerd kan worden, we willen voor zowel voor- als tegenstanders van de hoofddoek volkomen acceptabel blijven.’
Of dat zal lukken is twijfelachtig. In het boek Veertig zweepslagen van Lubna al-Hussein, de vrouw die in het fundamentalistische Soedan bijna werd afgeranseld vanwege het dragen van een broek, staat beschreven dat vrouwen met een doorzichtige hoofddoek hetzelfde lot kan treffen: in Soedan geldt het als onzedig.
Velthuis: ‘Ja, maar in Iran geldt een doorzichtige doek voor vrouwen als een aanvaardbaar compromis tussen vrijheid en zedigheid, zag ik laatst in een documentaire. En dat is in dit soort kwesties toch ook niet echt een liberaal land, lijkt me zo.’


bron: depers.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 12:52

Ik zie hier heel veel hoofddoeken bij AH, ook veel halal, vooral in de grotere winkels. Ik zie ook hoe zo'n hooddoekmeisje kijkt als ze een karbonaadje scant of een pakje ham, ze pakt het aan het uiterste puntje vast, alsof het haar wil bespringen. Degene die het koopt wordt bekeken alsof hij of zij iets is dat zojuist door de kat mee naar binnen is gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydo 31 maa 2011, 13:35

dat heb ik hier gelukkig nooit gezien, er werken ook hier bij AH ( is de enige super met hoofddoeken) veel hoofddoek meisjes
maar ze pakken alles gewoon aan als ze daar moeite mee hebben moeten ze ander werk gaan zoeken

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 11:39

Moslima's op pad voor de GGD


Elf moslimvrouwen gaan in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord werken als ambassadrice voor de GGD. De groep moet het onderwerp psychische gezondheid bespreekbaar maken onder islamieten.

De ambassadrices gaan onder meer andere vrouwen uit hun gemeenschap voorlichten over stress. Ook proberen ze moslima's te stimuleren en te motiveren deel te nemen aan 'Van Klacht naar Kracht', een programma van de gemeente dat is gericht op meer bewegen waardoor ze hun gezondheid beter ervaren.
In vergelijking met de rest van Nederland voelen Rotterdammers zich vaker ongezond. Die achterstand probeert havenstad op dit moment in te lopen.


bron: powned



voorlichten over stress?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 11:45

Ze bewegen alleen als ze boodschappen gaan doen. Dat ze niet gezond zijn is logisch, door al die lappen hebben ze een geweldig tekort aan vitamine D, hun kinderen ook want die pakken ze midden in de zomer nog in alsof ze een poolexpeditie gaan ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 13:57

Voorlichten over stress betekent in hun ogen:
1e. Hoe loop ik de meest stress op,
2e. Als ik voldoende stress heb ga ik naar de dokter,
3e. Dokter, ik voel me helemaal niet goed,
4e. Dokter stuurt ze verplicht naar hun thuisland om te "bekomen" van de stress
5e. "Daar heb ik geen geld voor"
6e. "Nee hoor, mevrouw, dat betaald de verzekering"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 14:08

stress?
een schop onder je kont doet wonderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 14:08

Het stopzetten van een uitkering ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 14:10

het is zo eenvoudig....
maar je moet het wel willen zien.
ik ben bang dat ab dat niet wil zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 16:34

Meiske van Don Bosco gaat in beroep tegen de beslissing dat er geen doek gedragen mag worden op school. Wat ik absoluut niet begrijp dat er één Rechter te vinden is die zich hiervoor leent. Kost dat? Mag wat kosten scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Emptydi 05 apr 2011, 16:36

Het wordt een prestigekwestie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 18 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: