DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyma 31 jan 2011, 19:16

uitslag

staan te veel schoenen Nederland islamiseert - Pagina 11 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyma 31 jan 2011, 19:36

Marijke1 schreef:
Mocht ik een keer in de situatie verkeren dat een man weigert me een handje te geven zal ik hem voorstellen elkaar te begroeten op de wijze van de Inuit.

van mij krijgt hij een knietje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyma 31 jan 2011, 19:36

heel leuk gertine. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydi 01 feb 2011, 12:22

di 01 feb 2011, 12:30 | 8 reacties
| lees voor

Woede om handenweigeraar HvA AMSTERDAM - Op de Hogeschool van Amsterdam wordt met afschuw gereageerd op een docent die na zijn bedevaart naar Mekka weigert vrouwelijke collega's nog langer de hand te schudden en daarvoor toestemming krijgt van het schoolbestuur. "Staphorst in het kwadraat", zo klinkt het. De medezeggenschapsraad laat weten dat er 'zeker een protest komt'.


Karel van der Toorn Astrid de Jager, voorzitter van de medezeggenschapsraad, in het AD: "Stuitend, het college van bestuur vindt het kennelijk goed vrouwen als onrein te beschouwen. Ik heb me in jaren niet zo verraden gevoeld. De volgende vraag is: wat gaat meneer doen met homostudenten?" De medezeggenschapsraad beraadt zich nu op stappen. "Er komt zeker een protestactie", laat De Jager weten.

Nadat de 30-jarige docent bedrijfseconomie vorig jaar terugkwam van een bedevaart naar Mekka, liet hij weten zijn vrouwelijke collega's voortaan geen hand meer te geven. De school zette hem daarop aanvankelijk op non-actief, maar besloot onlangs dat hij zijn werk weer kan hervatten. Volgens het college van bestuur kan het door de beugel dat een islamitische docent op religieuze grond lichamelijk contact met vrouwen weigert. "We zijn immers een publieke en vooral open hogeschool. We staan open voor alle religies en dan is acceptatie van dat wat afwijkt van de norm een groot goed", liet bestuursvoorzitter Karel van der Toorn gisteren weten.

De rechtbank in Utrecht sprak eind 2007 uit dat het weigeren van een hand reden voor ontslag kan zijn.

Van mij mogen al die mensen die de maatschappij terug willen brengen naar de middeleeuwen, of het nu vrouwen zijn of mannen , allemaal een enkeltje Iran krijgen
laten ze daar maar hun speeltje uitoefenen
Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat een man weigert een vrouw een hand te geven , maar wel met een vrouw naar bed te gaan
Smeerlappen en idioten zijn het , allemaal stuk voor stuk
Ik kan me om dit soort uitingen tegenover andere mensen best wel heel boos maken
En ik hoop dat deze vent toch ontslagen word , opzouten met dit soort bekeerders
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydi 01 feb 2011, 14:31

ach het zijn allemaal watjes als je al op hol slaat van een vrouwenhand
zielig hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydi 01 feb 2011, 15:32

Die man doceert bedrijfseconomie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydi 01 feb 2011, 16:21

waarom tolereren wij de intoleranten??

waarom tolereert de hva die malloot die vrouwen als onrein beschouwt????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 10:23

do 03 feb 2011, 11:07 | 0 reacties
| lees voor

Wasruimte moslims op hogeschool

ZWOLLE - Op de Christelijke Hogeschool Windesheim in Zwolle is sinds kort een speciale wasruimte ingericht voor moslimstudenten.


De school maakte de ruimte waarin de islamieten zich ritueel kunnen reinigen voordat ze aan hun gebed beginnen, na vragen van studenten. Eerder gebruikten ze daarvoor het invalidentoilet, schrijft De Stentor.

De ruimte is overigens niet expliciet voor moslims. "Ook andere gelovigen mogen er gebruik van maken, zoals joden en christenen. De praktijk leert echter wel dat momenteel alleen moslims de ruimte gebruiken," aldus Studentenpastor Bert Koetsier tegen de krant.

De waskamer bevindt zich vlakbij 'Het Heim', een stilteplek op de hogeschool waar zowel joden, christenen, moslims als niet-gelovigen samenkomen.

Volgens een van de studenten maken zo'n 15 tot 20 moslimstudenten gebruik van de ruimte. "We zijn blij dat de school hiervoor open staat. We konden hier al bidden en hebben nu ook een wasruimte."

Bekijk hier een video

bron: de telegraaf




een school is er voor onderwijs ....
bidden doe je thuis in je privétijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:01

Vragen van het lid Gerbrands (PVV) aan de minister van VWS over het feit dat 10 van de 14 maaltijden in het Haga ziekenhuis in Den Haag halal zijn.

1.)
Wat is uw reactie op het bericht dat in de nieuwe voedingscentra van het Haga ziekenhuis 10 van de 14 maaltijden halal zijn” (*)?

2.)
Patiënten die niet halal willen eten hebben dus maar een heel beperkte keuze uit 4 maaltijden. Wat vindt u van die verhouding?

3.)
Gezonde voeding is heel belangrijk voor patiënten, maar bent u het met ons eens dat halal maaltijden op geen enkele wijze iets bijdragen aan het genezingsproces van patiënten?

4.)
In hoeverre zijn patiënten op de hoogte wat halal betekent? Vindt u niet dat moet worden uitgelegd dat het hier om vlees gaat van ritueel zonder verdoving geslachte dieren?

5.)
Wat gaat u doen om deze islamisering te stoppen?



(*) HagaActueel, januari 2011, nummer 1


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:29

Reactie uit de linkervleugel:


Luna schreef:
Vragen van het lid Gerbrands (PVV) aan de minister van VWS over het feit dat 10 van de 14 maaltijden in het Haga ziekenhuis in Den Haag halal zijn.

1.)
Wat is uw reactie op het bericht dat in de nieuwe voedingscentra van het Haga ziekenhuis 10 van de 14 maaltijden halal zijn” (*)?

Moet kunnen.

2.)
Patiënten die niet halal willen eten hebben dus maar een heel beperkte keuze uit 4 maaltijden. Wat vindt u van die verhouding?

Prima.

3.)
Gezonde voeding is heel belangrijk voor patiënten, maar bent u het met ons eens dat halal maaltijden op geen enkele wijze iets bijdragen aan het genezingsproces van patiënten?

Kan me niet schelen.

4.)
In hoeverre zijn patiënten op de hoogte wat halal betekent? Vindt u niet dat moet worden uitgelegd dat het hier om vlees gaat van ritueel zonder verdoving geslachte dieren?

Nee, met de patiënten hebben we niks te maken.

5.)
Wat gaat u doen om deze islamisering te stoppen?

Te stoppen? Hoebedoellie?



(*) HagaActueel, januari 2011, nummer 1


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:30

Gelieve het vorenstaande op de juiste wijze te interpreteren, met enig gevoel voor sarcasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:37

Beetje bij beetje sluipt de islam binnen
Wie zich nu nog blind staart op , in hun ogen kleine aanpassingen en gebeurtenissen , zijn niet in staat verder te denken dan vandaag
Graag wil ik die personen morgen spreken wanneer ze als vrouw zijnde stiekum met mij moeten afspreken om te kunnen praten
De stem verstomd door de kilometers stof om hun hoofd gewikkeld en hollen moeten om, voordat de man thuis is ,weer thuis te zijn
Maar dan is het te laat

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:40

Het weer word langzamerhand beter en dan ga ik op een vrijdag eens slotervaart door
Kijken hoever het er voor staat

uiteraard zal ik als jullie vliegende reporter er verslag van doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 11:45

Gezellig. Ik kan wel een leuker uitstapje bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 12:33

neem je fototoestel mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 13:20

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 13:25

Waar gaan de overleden vrouwen eigenlijk naartoe, krijgen zij een Zijnem in het paradijs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 13:32

daar heeft de imam nog niet over nagedacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 13:46

En wat moeten die kerels als al die maagden zijn opgebruikt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 15:35

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 15:38

de verschillen tussen van der laan en cohen worden hoe langer hoe meer duidelijk.

of heeft dat te maken met de komende verkiezingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 15:51

Eberhard van der Laan: "Handen schudden MOET"

Kijk. Zo doen we dat in Dit is Nederland. We geven elkaar keurig een hand. Allemaal. Als u wilt buigen, hoepelt u maar op van hier naar Tokio, middel- en ringvinger spreiden doet u maar op Vulcanië (©) en voor het middeleeuwse dameshanden weigeren verwijzen we u naar het zonnige woestijnstadje M. De Amsterdamse burgemeester heeft zich nu ook uitgelaten over de onfrisse praktijken aan de Hogeschool van Amsterdam, alwaar een leraar bedrijfseconomie na een tripje hadj had besloten de dames voortaan maar links te laten liggen qua omgangsvormen. Dit ging ongeveer zo: burgervader Van der Laan, vanmiddag in zijn Stopera-kamertje, na het lezen van de PVV-kamervragen: KLABAM!!! (Keiharde vuist op tafel, koffiekopjes buitelen van het meubilair, wegduikende 0,5 FTE halalmeisjes) "Goedverdoemme!!! @#$%^&* Krijg ik gvd *&^$%^&!!! die idiote tiefuspuinzooi van die klote *&^%$#!!!! slapjanus Cohen weer voor me mik. Altijd hetzelfde *&^%$!!! gelul in deze [onverstaanbaar:] rotstad!!!! Deze #$%^&!!! teringtroep -- KLETSJ!! thermoskan tegen de muur -- moet nu eens afgelopen zijn. Kappen met dat #$%^&^% middeleeuwse gedoe van die *&^%$%^! HvA-leraar. Anders stuur ik de ME op die *&^$$%$! fop-hbo af!!!" [Kantoor-palm uit het raam]. Waarop de dienstdoende spindokter der gemeentesecretarie heel kalm naar buiten bracht dat de thansch onstane situatie door de Number One van 020 als "niet wenselijk" werd ervaren. Eberhard, boks ouwe.

Pritt Stift | 03-02-11 | 15:19 | Link | 144 reacties

bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 16:12

Voortschrijdend inzicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 16:13

nee.
er staan verkiezingen voor de deur!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 16:16

O ja, da's waar ook. Nu hopen ze bij de PvdA dat alle VVD en PVV kiezers zich omdraaien naar links.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptydo 03 feb 2011, 16:18

dan snappen ze het nog steeds niet.
hebben ze het überhaupt ooit gesnapt???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 10:06

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 10:27

Ik zie niet wat er mis is met het ouderwetse fonteintje in de hoek van de klas of in de garderobe naast de toiletten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 10:33

jawel hoor..
dat is niet halal, daar komen ook niet moslims.
stel je voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 10:36

Ik word er een beetje moe(deloos) van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 12:01

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 12:03

vr 04 feb 2011, 12:51
| lees voor

Islamitische leerlingen willen thuis les



AMSTERDAM - De ouders van ongeveer honderd leerlingen van het Islamitisch College Amsterdam (ICA) willen dat hun kinderen volgend schooljaar thuis les krijgen. De school voor voortgezet onderwijs moet na de zomer de deuren sluiten. De vaders en moeders zeggen dat ze geen andere school hebben kunnen vinden die past bij hun religieuze identiteit.


Foto: ANP Ze hebben dit laten weten in een brief aan de Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (educatie, PvdA). Die zei vrijdag echter dat hij niet zal accepteren dat de kinderen thuis les krijgen. „Ik vind dat de leerplicht en het recht op een kans in de samenleving boven de orthodoxie van de ouders gaat.”

Het ICA moet dicht omdat het te weinig leerlingen heeft en omdat de kwaliteit van het onderwijs er volgens de Onderwijsinspectie onder de maat is.

bron: de telegraaf



ik hoop dat asscher zijn poot stijf houdt.
en nooit zal buigen.

maar wacht effe....dan gaan die moslims naar de rechter en we weten allemaal hoe islamvriendelijk die zijn.

nederland let op uw saeck.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 12:03

twee zielen één gedachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Emptyvr 04 feb 2011, 12:04

Nederland islamiseert - Pagina 11 159168
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 11 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: