DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 18:40

Ik heb geen idee wat er in die uitzending wordt verteld maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit weer één van de programma's is waarin men ons probeert wijs te maken dat de islam zo vreselijk vredelievend is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 19:02

we zien wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 20:52

Kon het niet langer meer aanzien. Wat een geleuter. Emmer naast de bank nu :1747: om af te koelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 20:54

Mijn idee, het was ook niet bepaald informatief. Programma's van dit kaliber horen bij een commerciële zender.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 21:07

Bij een goed informatief programma wil ik best kijken, steek er meestal wat van op. Dit was puur bagger Nederland islamiseert - Pagina 10 494270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 20 jan 2011, 21:39

Het gaat niet om het uitstapje van Ab maar om de rood gemaakte zin:

quote

Aboutaleb 'mosliminformant' voor de VS
20 januari 2011

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam is in zijn tijd als wethouder in Amsterdam een contact geweest van de Amerikaanse autoriteiten. Die noemen hem één van hun beste moslimcontacten in Nederland.

Dat meldt de NOS op basis van onthulde Wikileaks-documenten.
Na de moord op filmmaker Theo van Gogh in 2004 maakten de Amerikanen er een topprioriteit van om contacten te leggen met moslims in Nederland. Ze wilden alles weten over de Nederlandse moslimgemeenschap die zij het slechtst geïntegreerd noemen van heel Europa. Bekende en minder bekende moslims kregen uitnodigingen voor studiereizen in de Verenigde Staten om informatie in te winnen. Zo ging oud-directeur Ahmed Larouz van het Ramadanfestival op deze uitnodiging in en ook Aboutaleb zou als integratiewethouder drie weken op studiereis zijn geweest in de VS.

unquote

Bron: RTV Rijnmond


unquote
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 14:30

Marijke1 schreef:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooomoslim.aspx

Vanavond op Ned. 3.

De kijkcijfers van dit geweldige programma, 289.000
Ik kan er nog steeds niet over uit waarom men dit ons de strot in wil blijven duwen
Er zijn 200 nationaliteiten , bijna evenveel geloven
Maar kost wat het kost moet de Islam bovenaan komen Nederland islamiseert - Pagina 10 598352

2029 ZOOO MOSLIM 1,9 4,2 289.000

Weer een hoop geld verspild door deze staatsomroep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 14:48

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 16:04

Nederland islamiseert - Pagina 10 Wereldgodsdiensten_793131b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 17:35

Tjaa schreef:
Marijke1 schreef:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooomoslim.aspx

Vanavond op Ned. 3.

De kijkcijfers van dit geweldige programma, 289.000
Ik kan er nog steeds niet over uit waarom men dit ons de strot in wil blijven duwen
Er zijn 200 nationaliteiten , bijna evenveel geloven
Maar kost wat het kost moet de Islam bovenaan komen Nederland islamiseert - Pagina 10 598352

2029 ZOOO MOSLIM 1,9 4,2 289.000

Weer een hoop geld verspild door deze staatsomroep
Daar heb je iets aan Marijke. Duidelijke cijfers. Ze staan dus op de 2e plaats van de wereldgodsdiensten. Zou het ermee te maken hebben dat moslims zich altijd achtergesteld voelen en daardoor agressiever zijn dan andere geloven? Ze zeggen vredelievend te zijn, de uitingen van agressie die we allemaal kennen zijn de uitwassen zegt men.
Hoe komt het dat andere geloven weinig (meer) van die agressieve uitingen hebben. Tenminste, in het heden gezien. We hoeven de geschiedenis maar te lezen en weten dat het 100 jaar geleden wel anders was bijv. tussen prot, en r.kath. Lopen moslims misschien 100 jaar achter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 17:48

Ze lopen een slordige 600 jaar achter op het christendom. Bij de christenen heeft de vernieuwing ook nog niet zo heel lang geleden toegeslagen. Met dat verschil van die 600 jaar kan het nog wel eens 500 jaar duren eer de vernieuwing ook de islam bereikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 21:03

Misschien heeft iemand dit al geplaatst, dan hoor ik het wel.

Europarlement veroordeelt geweld tegen christenen

Hilversum (Van onze redactie) 21 januari 2011 - In het Europese Parlement heeft gisteren in Straatsburg een resolutie aangenomen die het geweld tegen christenen in het Midden-Oosten streng veroordeelt.
Aanslagen
In de resolutie veroordeelt het parlement de aanslagen in Egypte, Nigeria, Pakistan, de Filippijnen, Cyprus, Iran en Irak. De parlementsleden verzoeken de Raad Buitenlandse Zaken om de christenvervolgingen en het respect voor religieuze vrijheid te bespreken op de eerstvolgende bijeenkomst, eind januari.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyvr 21 jan 2011, 21:07

Als het alleen bij veroordelen blijft komen ze ook geen steek verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptywo 26 jan 2011, 07:46

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptywo 26 jan 2011, 09:37

Humanisme zou een geloof zijn? Er wordt behoorlijk ongelijk gerekend om het netjes uit te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptywo 26 jan 2011, 09:40

Humanisme is een levenswijze lijkt me. Als ik zo'n geloofstest doe kom ik daar meestal op uit, zo niet dan kom ik bij het Boeddhisme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 27 jan 2011, 10:40

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 27 jan 2011, 10:42

Hoe komen ze aan dat geld? Als het al om geld van familie gaat lijkt het me sterk dat het grote bedragen betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyzo 30 jan 2011, 08:06

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyzo 30 jan 2011, 08:22

Iemand zal wel weer aanleiding zien om hem voor de rechter te slepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 12:41

ma 31 jan 2011, 13:37 | 0 reacties
| lees voor

Mekka-docent HvA hoeft geen hand te schudden

Amsterdam - Een docent bedrijfseconomie van de Hogeschool van Amsterdam hoeft vrouwen niet de hand te schudden van zijn werkgever. De man weigerde na een bedevaart naar Mekka contact met vrouwelijke collega's.


De hogeschool heeft besloten hem die vrijheid te gunnen, zegt bestuursvoorzitter Karel van der Toorn in HvA-blad Havana. Volgens het college van bestuur kan het door de beugel dat een islamitische docent op religieuze grond lichamelijk contact met vrouwen weigert. "We zijn immers een publieke en vooral open hogeschool. We staan open voor alle religies en dan is acceptatie van dat wat afwijkt van de norm een groot goed", aldus Van der Toorn.

bron: de telegraaf


totaal gestoord die gast
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 12:52

Wat doen die kerels eigenlijk als ze, al dan niet per ongeluk, tegen een vrouw aanlopen? Krijgen ze dan van opgekropte geilheid een spontane zaadlozing?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 18:43

[b]Vragen van de leden van Klaveren en Beertema (beide PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over de islamisering van de omgangsvormen op de Hogeschool van Amsterdam.[/b
]1.)
Bent u bekend met het artikel 'Handenschudden hoeft niet'?(*)

2.)
In hoeverre deelt de minister de visie van de PVV dat de acceptatie van vrouwendiscriminatie door het College van Bestuur van de Hogeschool van Amsterdam alle perken te buiten gaat?

3.)
Deelt de minister de mening van de PVV dat de islamisering van de omgangsvormen in het onderwijs, op alle niveaus, zo snel mogelijk een halt moet worden toegeroepen? Zo neen, waarom niet?

4.)
Op welke termijn denkt de minister dit dhimmiebestuur ter verantwoording te roepen en te bewerkstelligen dat deze vorm van vrouwendiscriminatie niet langer geaccepteerd wordt?

(*) Weekblad voor de HvA, 28 januari 2011
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 18:54

Mocht ik een keer in de situatie verkeren dat een man weigert me een handje te geven zal ik hem voorstellen elkaar te begroeten op de wijze van de Inuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 19:15

even tussen door
weten jullie waarom sinterklaas niet in een moskee komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 19:16

uitslag

staan te veel schoenen Nederland islamiseert - Pagina 10 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 19:36

Marijke1 schreef:
Mocht ik een keer in de situatie verkeren dat een man weigert me een handje te geven zal ik hem voorstellen elkaar te begroeten op de wijze van de Inuit.

van mij krijgt hij een knietje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptyma 31 jan 2011, 19:36

heel leuk gertine. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydi 01 feb 2011, 12:22

di 01 feb 2011, 12:30 | 8 reacties
| lees voor

Woede om handenweigeraar HvA AMSTERDAM - Op de Hogeschool van Amsterdam wordt met afschuw gereageerd op een docent die na zijn bedevaart naar Mekka weigert vrouwelijke collega's nog langer de hand te schudden en daarvoor toestemming krijgt van het schoolbestuur. "Staphorst in het kwadraat", zo klinkt het. De medezeggenschapsraad laat weten dat er 'zeker een protest komt'.


Karel van der Toorn Astrid de Jager, voorzitter van de medezeggenschapsraad, in het AD: "Stuitend, het college van bestuur vindt het kennelijk goed vrouwen als onrein te beschouwen. Ik heb me in jaren niet zo verraden gevoeld. De volgende vraag is: wat gaat meneer doen met homostudenten?" De medezeggenschapsraad beraadt zich nu op stappen. "Er komt zeker een protestactie", laat De Jager weten.

Nadat de 30-jarige docent bedrijfseconomie vorig jaar terugkwam van een bedevaart naar Mekka, liet hij weten zijn vrouwelijke collega's voortaan geen hand meer te geven. De school zette hem daarop aanvankelijk op non-actief, maar besloot onlangs dat hij zijn werk weer kan hervatten. Volgens het college van bestuur kan het door de beugel dat een islamitische docent op religieuze grond lichamelijk contact met vrouwen weigert. "We zijn immers een publieke en vooral open hogeschool. We staan open voor alle religies en dan is acceptatie van dat wat afwijkt van de norm een groot goed", liet bestuursvoorzitter Karel van der Toorn gisteren weten.

De rechtbank in Utrecht sprak eind 2007 uit dat het weigeren van een hand reden voor ontslag kan zijn.

Van mij mogen al die mensen die de maatschappij terug willen brengen naar de middeleeuwen, of het nu vrouwen zijn of mannen , allemaal een enkeltje Iran krijgen
laten ze daar maar hun speeltje uitoefenen
Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat een man weigert een vrouw een hand te geven , maar wel met een vrouw naar bed te gaan
Smeerlappen en idioten zijn het , allemaal stuk voor stuk
Ik kan me om dit soort uitingen tegenover andere mensen best wel heel boos maken
En ik hoop dat deze vent toch ontslagen word , opzouten met dit soort bekeerders
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydi 01 feb 2011, 14:31

ach het zijn allemaal watjes als je al op hol slaat van een vrouwenhand
zielig hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydi 01 feb 2011, 15:32

Die man doceert bedrijfseconomie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydi 01 feb 2011, 16:21

waarom tolereren wij de intoleranten??

waarom tolereert de hva die malloot die vrouwen als onrein beschouwt????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 03 feb 2011, 10:23

do 03 feb 2011, 11:07 | 0 reacties
| lees voor

Wasruimte moslims op hogeschool

ZWOLLE - Op de Christelijke Hogeschool Windesheim in Zwolle is sinds kort een speciale wasruimte ingericht voor moslimstudenten.


De school maakte de ruimte waarin de islamieten zich ritueel kunnen reinigen voordat ze aan hun gebed beginnen, na vragen van studenten. Eerder gebruikten ze daarvoor het invalidentoilet, schrijft De Stentor.

De ruimte is overigens niet expliciet voor moslims. "Ook andere gelovigen mogen er gebruik van maken, zoals joden en christenen. De praktijk leert echter wel dat momenteel alleen moslims de ruimte gebruiken," aldus Studentenpastor Bert Koetsier tegen de krant.

De waskamer bevindt zich vlakbij 'Het Heim', een stilteplek op de hogeschool waar zowel joden, christenen, moslims als niet-gelovigen samenkomen.

Volgens een van de studenten maken zo'n 15 tot 20 moslimstudenten gebruik van de ruimte. "We zijn blij dat de school hiervoor open staat. We konden hier al bidden en hebben nu ook een wasruimte."

Bekijk hier een video

bron: de telegraaf




een school is er voor onderwijs ....
bidden doe je thuis in je privétijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Emptydo 03 feb 2011, 11:01

Vragen van het lid Gerbrands (PVV) aan de minister van VWS over het feit dat 10 van de 14 maaltijden in het Haga ziekenhuis in Den Haag halal zijn.

1.)
Wat is uw reactie op het bericht dat in de nieuwe voedingscentra van het Haga ziekenhuis 10 van de 14 maaltijden halal zijn” (*)?

2.)
Patiënten die niet halal willen eten hebben dus maar een heel beperkte keuze uit 4 maaltijden. Wat vindt u van die verhouding?

3.)
Gezonde voeding is heel belangrijk voor patiënten, maar bent u het met ons eens dat halal maaltijden op geen enkele wijze iets bijdragen aan het genezingsproces van patiënten?

4.)
In hoeverre zijn patiënten op de hoogte wat halal betekent? Vindt u niet dat moet worden uitgelegd dat het hier om vlees gaat van ritueel zonder verdoving geslachte dieren?

5.)
Wat gaat u doen om deze islamisering te stoppen?



(*) HagaActueel, januari 2011, nummer 1


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 10 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: