DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Er is meer tussen hemel en aarde

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyma 27 jun 2011, 18:21

Clineke schreef:
Ja, iemand stuurde me die link een tijd geleden. Ik heb het toen opgezocht op een website die dit soort dingen nazoekt. Helaas... "false"

Amazing stairs
Bedankt voor de link, Clineke. Dat weten we dan ook weer...
Ik zal de link doorsturen naar degene van wie ik deze link kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyma 27 jun 2011, 20:01

Hoi allemaal,

Wij zijn net terug van vakantie, en zal deze topic vanavnd of morgen bijlezen, en misschien nog een ervaring schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydi 28 jun 2011, 09:22

Fijn dat je er weer bent Marya, ik ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydi 28 jun 2011, 12:32

Hey Marya, welcome back! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydi 28 jun 2011, 17:43

thanks ladies.

Ik zal deze ervaring kort en duidelijk proberen neer te zetten.


Jaren geleden besloot ik om mijn grenzen naar anderen beter aan te geven. Dat hield oa in, dat ik meer "nee" ging zeggen. Gevolg was, dat mij dat niet in dank werd afgenomen.
Vlak voor ik die beslissing nam, had ik een dierbare vriend aan kanker verloren. Ik had zijn vrouw en kinderen, in de tijd van ziekte en overlijden, bijgestaan, zoveel ik kon, en voelde.
Ook in die tijd had ik contakt in de geest. Ik zag en voelde, voorbij de materie.
Oké...
Nadat ik niet áltijd op élk moment beschikbaar bleek, merkte ik, dat ik werd genegeerd door de mensen, met wie ik altijd een intens contakt had gehad. Ik werd openlijk genegeerd, óók door de weduwe van de vriend waarover ik net schreef. De ene keer kon ik dat beter handelen dan de andere keer.

Op een gegeven moment was de geest van de overleden vriend bij mij in de tuin (hij en zijn gezin woonden vlakbij). Het was niet voor het eerst dat er contact was, en ik had daarover ook gesproken met zijn weduwe (die mij was gaan negeren).

Toen hij (geestelijke) in de tuin bij me was, zei ik tegen hem: "asjeblieft ......, dóe er wat aan, laat ze asjeblieft bij zinnen komen". "Ik heb dit niet verdiend".
Een uur later kom ik zijn vrouw/weduwe tegen........., en ze groet me. Voor het eerst na 3 jaar....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydi 28 jun 2011, 18:04

Wat een mooi verhaal! Iemand die pas een geliefd iemand is verloren, is zelf vaak erg in de war, in de rouw. Het is wel mooi dat je toen bij jezelf bent gebleven.

Toeval bestaat niet. De rozen die ik vond zijn misschien in zee gegooid door iemand, misschien wel om een geliefd dood iemand te herdenken. De as van iemand wordt vaker in zee uitgestrooid. Bij die boerderij in de buurt waren misschien foto's genomen van een pas getrouwd paar, in die omgeving gebeurt dat vaker. Wat "toeval" is, is dat ik het vind, en dat er precies twee lagen vlak bij elkaar. Niet schuin afgesneden, of korter gemaakt, en in de knop.

Lieve groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 07:37

Goed van je, Marya, om leren nee te zeggen. Uiteindelijk moet het gezin ook zelf weer verder en je hebt zelf ook een leven.
Vind ik wel heel mooi, dat je na die ontmoeting met hem, zijn weduwe tegenkwam en zij gelukkig weer normaal reageerde.

Marijke, Reiki e.d. is meer een ontwikkeling van de geest en lichaam.
Een mens heeft meer in zijn mars dan we voor mogelijk houden.
Het begint volgens mij met zoeken. Iemand heeft iets van, is dit het nou? Tenminste, bij mij begon het toen ik nog kind was. Kon me niet voorstellen dat je geest zomaar zou stoppen met denken als je dood was. Je hebt een lichaam en je hebt een "denken".
Zoekt en gij zult vinden Wink Waar je over denkt/mee bezig bent komt vanzelf naar je toe, heb ik ontdekt. Je komt een bepaald boek tegen of iemand geeft dat, of een persoon die je nu net ff nodig hebt. Nu let ik er tegenwoordig ook op. Zal vast vaker gebeurd zijn, zonder dat ik het in de gaten had.
Een boek van dr. Moody was voor mij het begin van antwoorden op mijn vragen. Allemaal bijnadood-ervaringen. Heel interessant vond ik dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 08:27

Ik dacht, ik ga héél even hier kijken, heb nu weinig tijd. Maar nu lees ik jou, Ring, en wil toch even reageren.
Je zet het zelf al tussen aanhalingstekens, maar toch wil ik kwijt, dat het "denken" iets is van de mind, en dat is 'maar' een facet van de geest.
Mooi Ring, dat je hebt ontdekt, dat het naar je toekomt.
Daarom ook: wees voorzichtig met wat je denkt. Wees je ervan bewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 09:31

Indrukwekkend Marya.
Ring ik denk dat je gelijk hebt, al is die ervaring mij nog niet bekend.
Ook ik heb nee moeten leren zeggen. Kan er niet te uitgebreid op ingaan omdat het te privé is.
Maar het nee zeggen heeft er bij mij toe geleid dat mensen definitief verdwenen zijn.

Dat vinden we niet heel erg, zegt veel over die anderen. Maar toch heb ik er moeite mee dat anderen niet begrijpen dat ze niet constant een beroep op je kunnen doen.

Wie leest er altijd een horoscoop of heeft die laten trekken?

Ik bedoel niet de wekelijkse in tijdschriften, maar een persoonlijke die berekend wordt n.a.v. je geboortedatum en - tijd.
Ben even weg, druk, kom later terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 10:52

Marya schreef:
Ik dacht, ik ga héél even hier kijken, heb nu weinig tijd. Maar nu lees ik jou, Ring, en wil toch even reageren.
Je zet het zelf al tussen aanhalingstekens, maar toch wil ik kwijt, dat het "denken" iets is van de mind, en dat is 'maar' een facet van de geest.

Bijzonder, Marya. Het denken is van het lichaam en daarom vaak ego.
Kijk er naar uit om meer van je te lezen.

Lieve groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 12:22

Mijn vader is astroloog en heeft jaren les gegeven dus uiteraard heb ik de persoonlijke horoscoop van ons allen. Het mooiste was toen hij die van onze jongste dochter gemaakt had, binnen 24 uur van haar geboorte. Als je die leest is het heeeel frappant. Trouwens, als je ons allemaal goed kende en ik gaf je alle horoscopen "blind" te lezen, zonder namen erop, dan verwed ik mijn rechterarm dat je wist welke bij wie zou horen. Nu zeg je, "Ja, maar hij kent jullie." Ah.. nee. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 jaar was en ik heb hem niet weer gezien tot ik 22 was (op mijn initiatief) en diezelfde dag heeft hij mij mijn horoscoop meegegeven. Daarna heb ik mijn eigen horoscoop en die van jongste dochter laten maken bij Astrodienst en weer, ongelofelijk treffend. Daar moet toch wat inzitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 12:55

Falerie schreef:
Marya schreef:
Ik dacht, ik ga héél even hier kijken, heb nu weinig tijd. Maar nu lees ik jou, Ring, en wil toch even reageren.
Je zet het zelf al tussen aanhalingstekens, maar toch wil ik kwijt, dat het "denken" iets is van de mind, en dat is 'maar' een facet van de geest.

Bijzonder, Marya. Het denken is van het lichaam en daarom vaak ego.
Kijk er naar uit om meer van je te lezen.

Lieve groetjes
Falerie,
Wil jij verduidelijken wat je bedoelt met "het denken is van het lichaam en daarom vaak ego".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 16:31

Marya schreef:
Ik dacht, ik ga héél even hier kijken, heb nu weinig tijd. Maar nu lees ik jou, Ring, en wil toch even reageren.
Je zet het zelf al tussen aanhalingstekens, maar toch wil ik kwijt, dat het "denken" iets is van de mind, en dat is 'maar' een facet van de geest.
Mooi Ring, dat je hebt ontdekt, dat het naar je toekomt.
Daarom ook: wees voorzichtig met wat je denkt. Wees je ervan bewust.

Je hebt gelijk, het is een deel van de geest.
Jij denkt daar hetzelfde over met die gedachten.
Ik zeg ook altijd, gedachten hebben krachten. Zowel negatief als positief, dus inderdaad wel verstandig om je bewust te zijn van je gedachten.

Ik heb eens een horoscoop laten maken, Wipje en dat was wel leuk om te lezen.
Horoscopen uit de krant neem ik niet serieus. Sterrenbeelden van mensen onthou ik makkelijker als verjaardagen, maar de ascendanten heb je er ook natuurlijk nog bij.
Kan wel verschil maken.

Jouw vader maakt horoscopen, Clineke? Lijkt me een heel werk om dat allemaal uit te rekenen. Ik heb er wel wat mee, met horoscopen. Zeker als je het e.e.a. herkent van jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptywo 29 jun 2011, 16:55

Niet alleen de ascendant maar de posities van de andere planeten, in welke huizen, in welke tekens, en de onderlinge verhoudingen tot elkaar. Ja, dat is een heel gereken. Zo'n 30 jaar geleden heeft hij mij dat toen geleerd maar nu doet de computer dat heel snel. De interpretatie doet de astroloog zelf natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 07:59

Gaat dat tegenwoordig met de computer, die berekeningen?
Dat is wel handig. Ik heb er weleens over gedacht om dat te leren, maar het is er nooit van gekomen. Op zich lijkt het me een leuke bezigheid. Wie weet, als ik me ga vervelen Wink
Heeft jouw vader het zichzelf geleerd? Of een echte opleiding gevolgd.
Ik zie weinig opleidingen over horoscopen maken of ik heb er niet goed op gelet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 10:28

Clineke, wat bijzonder dat je je vader pas later echt leerde kennen. Astroloog nog wel. Zo heb je een flinke voorsprong op kennismaken met elkaar. Prachtig verhaal, dank je wel!

Astrologie is dacht ik een wetenschap Ring, je kunt er op afstuderen.
Logisch ook als je bedenkt hoe groot het belang is alleen al van de stand van sterren op het moment dat je geboren werd.

Hebben jullie ook dat gevoel van herkenning als je iemand met hetzelfde sterrenbeeld als van jezelf beter leert kennen? In grote lijnen kan je steenbokken herkennen bijvoorbeeld.
De levens horoscoop die ik ooit bij een erkende astroloog liet trekken klopt nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:38

Mijn vader heeft destijds (zestiger jaren) prive gestudeerd bij diverse astrologen die toen prive en groep lessen gaven. Uiteraard doe je ook zelf studie onder begeleiding. Ik weet niet hoe het bij jullie is nu maar zoals Wipje zegt, ik geloof dat het een officieele studie met diploma is. Hier ook maar vaak onderdeel van paranormale wetenschappen en psychologie, of een dergelijk programma. Wipje, soms loop ik een huis binnen en kan ik vrij goed raden aan de manier waarop het is ingericht welke sterrenbeelden er wonen. Ja, je herkent mensen van je eigen teken en ook ascendant. Ik "val" in mannen op de Waterman en Tweeling. Dat is meteen een sterke aantrekking, wederzijds, maar ik ben met een Stier getrouwd maar die heeft Boogschutter ascendant en een stuk of vier planeten in Leeuw (zuster van Boogschutter en Ram). Zelf ben ik Boogschutter met Maagd ascendant (Maagd is "zuster" van Stier - allebei aardetekens). Kom uit een hele familie van stieren Smile Onze dochter is dus Boogschutter met Stier ascendant. Andere dochter is Stier met Ram ascendant en zoon is Boogschutter met Leeuw ascendant. Kleindochter is Maagd met Schorpioen (zuster van de Vis) ascendant (her mommy is een Vis met Maagd ascendant) Go figure....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:44

Oei Clineke, blijf dan maar uit de buurt van mijn Jaap, hij is een waterman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:47

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 166899 Ha ha.... no worries. Ben te oud en te moe ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:49

Jaja, dat geloof ik natuurlijk meteen, dat snap je wel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:52

Clineke, de studie met alle ascendanten heb ik nooit gedaan. Ben er denk ik te lui voor, maar ook geen tijd. Ik vind het heel fijn dat er mensen zijn die het wel doen, heb er al heel veel aan gehad in mijn leven. Inrichting van huizen, karaktertrekken, het klopt, dat voel ik ook altijd aan.

Nu wil ik iets vertellen wat me net overkwam. met één van de katten die hier zijn opgenomen om meestal nare redenen.

Deze kat (Joepie) is vrij bang, geeft duidelijk aan wat 'ie niet aan kan, hij is te knufelen maar alleen als hij dat zelf wil.

Buiten zitten hier wat buitenkanskatten. Dat zijn verwilderde katten die geneutraliseerd worden en daarna weer terug geplaatst. Deze konden niet terug naar de vangplek zodat ze nu in onze tuin wonen. Er zijn twee andere zwervers bijgekomen die duidelijk knokken om een 1e plekje, inclusief kattenconcerten.

Dagelijk geven we ze voer in de schuur, waar nesten staan zodat ze met slecht weer kunnen schuilen. De nieuwkomers maakten weer eens ruzie met veel kabaal.

Joepie zat zoals gewoonlijk in de ren op een plank. Ik deed de deur open en Joepie glipt tussen mijn benen naar buiten, geeft een enorme tik naar de schreeuwende zwerver. Gaat op zijn gat zitten wacht af wat het resultaat is, staat hooghartig op en wandelt tussen mijn benen door de ren weer in. De nieuwkomer waste een stukje verderop zijn koppie.

Er heerst rust en stilte buiten.

Zo wordt dat geregeld door katten. Mooi he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 12:53

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 148586
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 13:07

Als mensen dat zo regelen belt iemand de politie. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 18:00

Clineke,
Leuk, dat je vader astrologie heeft gestudeerd en gepraktiseerd !
Astrologie heeft natuurlijk veel raakvlakken met psychologie en spiritualiteit.

Ik ben niet écht thuis in astrologie. Hoe denk jij erover: Kun je je teken ontstijgen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 18:05

Ik heb vandaag iets meegemaakt, wat ik nog niet eerder had gezien.

Ik werk met stenen, en had voor een mevrouw een steen gependeld. Deze mevrouw had veel verdriet, en zat in een verschrikkelijk moeilijke tijd.
De steen die ze graag droeg, en haar kracht gaf, ging barsten, en werd dof. Dat is normaal.
Ze kon zich staande houden in de moeilijke situatie, en er kwam een kentering. Al die tijd was ze de steen blijven dragen, gebarsten en dof. Ze reinigde de steen wél, zoals ik haar had gezegd.
Sinds begin deze week is de moeilijke situatie opgeheven, de vrouw voelt zich gelukkiger, en de steen gaat weer glanzen. Sterker nog, de breuk in de steen vermindert met de dag.

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptydo 30 jun 2011, 23:20

Marya, ik leef niet dagelijks met astrologie, ik laat het mijn leven niet leiden, maar vind het wel interessant. Ik neem aan dat je het zonneteken bedoelt, maar het is de gehele horoscoop(met alle planeten, tekens, huizen, posities, etc.) die jouw karakter en leven beschrijft en die je moet bekijken om een compleet beeld te krijgen. Het zonneteken is daar slechts een klein onderdeel van (de zon is de uiterlijke persoonlijkheid). De horoscoop is in principe een tekening van je karakter en je levenssituatie, waaruit ook een prognose (toekomstbeeld) kan worden onttrokken. Kun je je teken ontstijgen? Lijkt me niet. Je kunt meer over jezelf leren met behulp van je horoscoop wat betreft je sterke en zwakke kanten en je levenssituatie, etc. Aan de hand daarvan kun je proberen gewenste veranderingen aan te brengen in je eigen karakter en hoe je tegen het leven aan kijkt, terwijl je eraan werkt om je sterke karakteristieken te ontplooien. Of je dat lukt en in hoeverre ligt aan je eigen inzet en wilskracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyvr 01 jul 2011, 08:23

Mijn vraag is onduidelijk, en dat zie ik door jouw antwoord Wink

Ik moet er ff over sudderen, hoe ik het anders kan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyvr 01 jul 2011, 10:34

Marya, bedoel je in de zin van de groeiende geest in reincarnatie? In dat geval krijg je in ieder leven een ander karakter, een andere horoscoop, die de geest zou helpen om volwassen en "perfect" te worden. De horoscoop, de "tekens", veranderen met de levens terwijl de geest de evolutie doormaakt. Ik weet niet of je dat bedoelt. Ga eerst lopen met de honden voor we verbranden buiten. Tot laters...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyvr 01 jul 2011, 17:14

Clineke, ik bedoel idd ook in de zin van de evoluerende geest in reïncarnatie.
Ja, idd krijg je dan in ieder leven een ander karakter, een andere horoscoop, waarmee je dus álle facetten van geestelijke evolutie kunt doorlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyza 02 jul 2011, 12:46

Veel technische termen die je vaak hoort maar waar weinig zich mee bezig houden. Reïncarnatie kan, maar is net zomin ooit bewezen als welk ander geloof dan ook.

Zijn er nog meer ervaringen te vertellen onder de forummers? Daar geniet ik altijd enorm van.

Astrologie is kennelijk geen wetenschap Clineke, maar wat niet is kan komen.
Onderstaande link plukte ik van Internet. Als je googled op Astrologie - wetenschap kom je op uitsluitend negatieve mededelingen, ik schrok er wel van.

Eerlijk gezegd heb ik nooit de link gelegd van Astrologie naar paranormaal begaafd zijn.
Ik dacht dat dat echt twee afzonderlijke zaken zijn.

Astrologie begeeft zich toch meer op het pad van sterren etc., terwijl paranormaal begaafden zich bezighouden met meer geestelijke zaken. Dat laatste heb je of niet, astrologie is te leren.
Of zie ik dat helemaal verkeerd? Hoorde ook vertellen dat iedereen paranormaal zijn in zich heeft en dat kan ontwikkelen. Dat lijkt me wel aannemelijk.

http://www.nvwoa.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyza 02 jul 2011, 12:52

Wipje, astrologie is zo oud als de wereld (nou ja, bijna), het is te leren (berekeningen en interpretatie) en nee, het is geen wetenschap. Ik zie het als interessant en vaak frappant maar, nogmaals, ik leidt er mijn leven niet naar. Geloof is geloof, er is geen bewijs, dat is het enige absolute feit van het geloof Wink Ja, paranormaliteit kan ontwikkeld worden maar de een heeft meer aanleg dan de ander, heb ik begrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyza 02 jul 2011, 14:34

Dat probeer ik ook niet Clineke. Maar soms in een erg onzekere bui hecht ik er wel waarde aan. Als er bijv. staat je kunt beter op die en die dag geen vergadering plannen of iets anders probeer ik daar wel rekening mee te houden.
Toch blijf ik zeggen, wetenschappelijk of niet, dat sommige sterrenbeelden er echt uit schieten, en bepaalde karaktertrekken bijv. wel bij steenbokken voorkomen maar niet bij kreeften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyza 02 jul 2011, 15:14

Reïncarnatie is in zoverre te "bewijzen" dat mensen terug kunnen gaan naar vorige levens via regressietherapie. Onder hypnose. Daar zijn ook boeken over geschreven, wat mensen hebben meegemaakt.
Ook over kinderen zijn boeken geschreven, over dat zij bijvoorbeeld op plekken zijn geweest, waarover ze spontaan konden vertellen dat ze daar eerder geweest waren en details daar over konden vertellen. Ik geloof daar wel in.

Grappig, Wipje, met die kat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Emptyza 02 jul 2011, 16:17

Is wel een hele aparte ervaring, Marya, met die steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er is meer tussen hemel en aarde
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: