DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Er is meer tussen hemel en aarde

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 12:45

Wetenschap zal niet zo gauw claimen dat iets niets bestaat, het zal eerder zeggen dat iets niet bij herhaling kan worden aangetoond. Dat zijn twee verschillende dingen.

Tegelijkertijd bestaat wetenschap vol onbewezen hypothesen en theorieën. Het is een onderliggende drijfveer die nooit af is.

Geloof het of niet, ze spelen voortdurend 'leentje buur' met elkaar. Lynne Mc. Taggart werd hier als voorbeeld genoemd. Een wetenschapsjournaliste die naast bestaande wetenschappelijke theorieën omtrent de kwantumfysica er paranormale/spirituele ideeën aan toe voegde.

De glazen bol van vroeger is grotendeels vervangen door de wetenschap van de (epi) genetica waarmee genetische aanleg iets van onze erfelijke afkomst verteld, maar tegelijkertijd ons een toekomstperspectief kan laten zien van een eventuele aanleg voor.

Daar hoef je jouw kopje koffie en peuk niet voor te laten staan, hoor! Doe ik ook niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 14:02

Een wetenschap: Uit je lichaam treden kan niet.
http://www.nujij.nl/wetenschap/bewezen-uit-je-lichaam-treden-kan-echt-niet.12988372.lynkx


Hoezo bewezen? Ook bij de wetenschap moet je soms wel vraagtekens zetten Wink

Ik geloof er ook in dat we voortdurend buiten ons lichaam zijn, als wij slapen.


http://www.existingbeyond.com/UITTREDEN---O-B-E-----.html














Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 14:46

@Wipje, je hoeft geen geduld te hebben om je te verdiepen in een bepaalde materie als je er interesse in hebt.

@marcos, hoe denk jij over orgaandonatie? Deze vraag stelde ik al eerder toen je begon over de hersenactiviteit, ondanks dat de artsen zeggen dat je (hersen)dood bent. Zelf geloof ik dat de artsen nog niet alle hersenactiviteit kunnen registreren.

@Marya, ken je ook het boek van Ervin Laslzo, het Akasha-veld?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 15:24

@ Ring: dit artikel verwijst naar een meer journalistieke mening (inclusief de mening van forumdeelnemers) over het verschijnsel uittreding.

Men heeft wel ontdekt dat het bewust stimuleren (dmv stroomstootjes of magneten) van de linker temporale kwab (waarbij de zintuigen binnen het experiment in een donkere kamer worden verstoord) kunnen leiden tot ervaringen die overeenkomen met uittredingen en zelfs met een bijna dood ervaring. Vergelijkbare rites en/of inwijdingen deed men al duizenden jaren geleden al in onderaardse kamers en grotten. Daar bestaan genoeg archeologische bewijzen van.

Ook Pim van Lommel verwijst in zijn boek Eindeloos Bewustzijn naar het lichaamseigen stofje DMT, wat vrijkomt wanneer de hersenen onvoldoende zuurstof krijgt toegedient via het hart of anderzijds wordt geprikkeld. DMT is ook bekend als een sterk hallucigeen stofje, vele malen krachtiger (maar slechts kort werkzamer) dan LSD.

Kortom, de hersenen spelen een onvoorwaardelijke rol bij zoiets als het ervaren van een uittreding. Maar dat maakt het spirituele verhaal hieromtrent niet minder interessant. De pijnappelklier wordt al duizenden jaren genoemd als de zetel van de ziel of als het derde oog. Binnen de visie van de wetenschap zoekt men het binnen de functies van ons brein, binnen de visie van spirituele en religieuze stomingen spreekt men van een deur of poort naar de geestelijke wereld.

@Falerie: Inderdaad bestaat er geen eenduidige definitie over de daadwerkelijke dood. Die deadline is wereldwijd door de medische wereld afgesproken. Indien we hypothetisch elektromagnetische werkzaamheid van het brein koppelen aan het bewustzijn dan blijft deze natuurconstante actief wanneer het hart ermee stopt. Maar dat zal de uiteindelijke fysieke dood natuurlijk niet tegenhouden. (want geen enkele uiterlijke vorm is blijvend) Daarom is het belangrijk dat orgaandonatie een weloverwozen keuze blijft voor degene die doneert. Dus ben ik niet tegen orgaandonatie wanneer er een mensenleven mee kan worden gered.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 16:39

Ja Falerie, dat boek ken ik.
Maar ik ben pas zulke boeken gaan lezen, doordat ik zelf veel ervaringen had, en steeds maar weer op kritische wetenschappers stuitte.

Ik kwam vandaag nog een leuke link tegen over het veld, 'k zal kijken of ik em terug kan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 08 aug 2011, 16:57

Marcos, het moeten dan wel wetenschappers zijn die open staan voor uittredingen e.d., want als dat niet zo is, dan wordt er gehakt van gemaakt.
Gelukkig worden er wel activiteiten van de hersenen waargenomen.
Zag ik laatst ook bij een documentaire over Lsd. Pittig stofje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 09 aug 2011, 12:46

@marcos, gisteren zag ik een heel interessante documentaire op bbc one geloof ik, over hoe de hersenen kleur maken. Het was zo interessant omdat er bij primitieve natuurvolken kleuren anders gezien werden, of helemaal niet, of anders als bij, ik dacht engelse proefpersonen. Heb het helaas niet helemaal gezien, zal het eens opzoeken bij uitzending gemist.

@Marya, als je er geïnteresseerd in bent, dan vind je dit, waar ik een groot fan van ben, misschien ook wel leuk:



Als je meer gaat zien, gaat beleven, dan kom je altijd op dit niveau, en verder, dat kan niet anders, want wat jij hebt, en ik ook, de helderziend, horend, voelend-heid, is de natuur, van de natuur, het is alleen een werkelijkheid die alleen niet iedereen kan het zien, misschien is het net zoals bij de kleuren die primitieve natuurvolken niet kunnen waarnemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 09 aug 2011, 14:38

Ik denk dat we de we de spirituele- als de materiële werkelijkheid niet los van elkaar moeten zien. Ze zijn beide een kant van dezelfde munt.

Realiseer dat dit een enorme troost kan bieden. Beide zijn in oorsprong onaantastbaar. Slechts het vorm-aspect is vergankelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 09 aug 2011, 14:55

Falerie, ik heb je link nog niet bekeken, en realiseer me nu, dat ik ook nog een link zou plaatsen.
Ff denken hoor wáár ik em zag. Very Happy

Ik wist niet, dat bij primitieve volkeren het zicht (de kleuren) nog niet zo ontwikkeld is/was.
Het zóu kunnen......
de mensheid heeft zich ontwikkeld in het lichamelijke,
en een groot gedeelte van de mensheid is nu bezig met het geestelijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 09 aug 2011, 19:14

marcos schreef:


Realiseer dat dit een enorme troost kan bieden. Beide zijn in oorsprong onaantastbaar. Slechts het vorm-aspect is vergankelijk.

Prachtig! Zo waar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 09 aug 2011, 19:22

@Marya, ben erg benieuwd naar die link! Er is iets gaande, meer mensen worden zich bewuster. Veel mensen raken helemaal de weg kwijt. Er gebeuren ook vreselijke dingen, daar waar mensen houvast aan hadden valt weg, illusie veiligheid. Het is tijd, en daarom is het ook belangrijk dat je via fora of dergelijk mensen bewust maakt, op een juiste manier.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptywo 10 aug 2011, 10:42

Veel geschreven hier. Door drukte kan ik niet altijd reageren zoals ik wil. Terwijl ik dit typ luister ik naar de muziek van een onderdeel Y-tube filmpje Falerie. Prachtig.

Met ongeduld bedoel ik, meer de veelheid en diversiteit van alle informatie die op je afkomt als je je gaat verdiepen in deze dingen. De tijd ontbreekt me ook om me werkelijk en echt te kunnen verdiepen, en al helemaal om er studie naar te doen.

Er wordt zo ontzettend veel gezegd en geschreven. Het een nog interessanter dan het andere. Misschien ben ik wat makkelijk. En denk ik vaak, er zijn zoveel mensen die meer weten en kunnen dan ik op dit gebied, en heb meer aan hun advies en kennis. Mijn interesses liggen ook meer in de verzorging en praktische omgang van dieren, natuurlijk door mijn werk. Ieder zijn vak denk ik dan. Al vind ik het heel fijn om hier te lezen en ervaringen met jullie te delen.

Marcos weet heel veel, net zoals iedereen die hier schrijft. Falerie en Marya, Ring, jullie zijn al zover in die ontwikkeling. Ik voel vaak wel dingen aan, maar dat is nog lang geen kennis.

Gaandeweg heb ik wel geleerd dat ik niet gek ben maar dat mijn gevoel helder en zuiver is. Toch heb ik me verschillende keren vergist, en ben daar best wat onzeker over geworden. Over een bepaald beeld wat ik van mensen had, en hoe de realiteit is bijv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptywo 10 aug 2011, 12:45

@Wipje
Je gevoel is helder en zuiver.......
de keren, dat je "je kop stoot" door vergissing over mensen, moet je niét te zwaar jezelf aanrekenen, maar integreren in jezelf.
Begrijp je wat ik zeg ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptywo 10 aug 2011, 13:28

Meer juis had ik moeten schrijven, door die vergissingen was mijn gevoel over hen helder en zuiver, tot ik er achter kwam dat dat niet klopte. Dat zullen veel mensen hebben denk ik.

Ik begrijp wat je bedoelt Marya. En integreren in mezelf lukt soms al aardig, maar blijf mezelf stom vinden dat ik net de verkeerde mensen vertrouwde. Ook dat zal denk ik door veel mensen herkend worden.

Zeg maar 8 van de 10 dingen had ik goed, en blijf precies op die mislukte twee hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydo 11 aug 2011, 18:35

Vandaag overkwam mij zo iets vreemds. Ik stond in de rij bij de kassa in een naburig stadje en dacht een bekende voor me te zien staan. Deze persoon had ik al een paar jaar niet gezien. Maar ze bleek het niet te zijn.
Op de terugweg deed ik in mijn dorp de wekelijkse boodschappen in de supermarkt en hoorde opeens: "hé hallo, hoe is het met jou?" Toen bleek het de persoon te zijn die ik eerder dacht te zien. Zij komt normaal nooit in die supemarkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyvr 12 aug 2011, 09:00

Dat is wel heel erg toevallig Sienna. Leuk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyza 13 aug 2011, 12:18

Zulke dingen overkomen mij ook weleens. Heb ik iemand bijvoorbeeld heel erg lang niet gezien en me een paar dagen geleden afgevraagd hoe het met die iemand gaat, kom ik die persoon juist dan tegen.

Toeval? Ik weet het niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyzo 14 aug 2011, 19:00

Of je denkt net aan iemand, die dan toevallig (aan)belt.
Telepathie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 15 aug 2011, 09:30

Zo zie je maar dat gedachten "in de lucht" hangen Wink Gedachten hebben krachten. Mensen beseffen niet altijd dat op verschillende manieren, gedachten veel invloed kunnen hebben.
Ik geloof daar zelf in ieder geval wel in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 15 aug 2011, 09:52

Ik vind dat wel moeilijk.
In sommige situaties als je erg boos bent om iets of op iemand en niet in de gelegenheid bent om dat uit te spreken zou je dus met die boze gedachten moeten leven, zonder er zelfs maar aan te kunnen denken. Lijkt mij eerlijk gezegd onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 15 aug 2011, 11:43

Als gedachten krachten hebben dan zouden er veel mensen ter plekke dood neervallen vrees ik. Ik geloof daar dan ook niet in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 15 aug 2011, 20:51

Dat geldt voor mij ook Beekje. Je hoort het vaker, dat gedachten altijd bij jezelf terugkomen, maar eerlijk gezegd heb ik daar nooit iets van gemerkt. Juist het overdenken van dingen, ook over anderen en de mening daarover zijn zo belangrijk om ruzies te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptyma 15 aug 2011, 22:26

Beekje schreef:
Als gedachten krachten hebben dan zouden er veel mensen ter plekke dood neervallen vrees ik. Ik geloof daar dan ook niet in.
Ik heb nu geen zin om het na te zoeken (moet me behelpen met ipad en erg lastig om snel te zoeken en kopieren) maar zelf dacht ik dat telepathie "bewezen" is. Was er ook niet iets met de Times, zondag wordt de puzzel die daar in staat sneller opgelost, omdat veel mensen hem zaterdag al hebben gemaakt. En iets over ontwikkelingen/ uitvindingen op verschillende continenten, toen we nog geen telefoon,krant etc. hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 00:11

Citaat :
En iets over ontwikkelingen/ uitvindingen op verschillende continenten, toen we nog geen telefoon,krant etc. hadden.

Inderdaad, dat dezelfde uitvinding gelijkertijd op verschillende plekken op aarde wordt uitgevonden
Alleen haalt de ene uitvinding wat sneller zijn triomf dan de ander
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 09:29

Zéker hebben gedachten krachten, vooral als je die gedachten bewúst hebt.

Telepathie is de -ik noem dat- de "lichtste/laagste" vorm van helderziendheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 10:37

Gedachten hebben wel degelijk krachten, alleen niet op het niveau waar veel mensen aan denken. Als je denkt "val dood" een keer als je kwaad bent op iemand dan zal dat (meestal) niet gebeuren. De krachten van gedachten en wensen gericht, kunnen je laten zien welke stappen je kan nemen om dat te bereiken wat je wilt bereiken. Je de kansen geven, laten zien, de juiste mensen op je pad sturen, denk daaraan, niet aan dat je denkt dat je miljonair zal zijn volgende maand, of erger dat je dat al bent, omdat je de hoofdprijs in een loterij wint, in je gedachten al hebt gewonnen, of omdat je een erfenis krijgt, o.i.d. Dat kan wel gebeuren natuurlijk, maar vergeet niet dat er universele wetten zijn waaraan we niet ontkomen. Het kan zijn dat iemand al heel veel jaar meedoet aan een loterij en niets wint, en iemand die koopt toevallig een keer een lot en wint de hoofdprijs.

Verder hebben gedachten, je hersenen, veel invloed op je welzijn: Gedachten


Schrijf hier niet zoveel momenteel omdat ik het druk heb met andere dingen, eind September zal er hopelijk meer tijd zijn om hier regelmatiger te reageren. Lezen doe ik wel zo af en toe hier op dit forum van, Tjaa.

Lieve groetjes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 10:59

Als je denkt dat bewuste gedachten krachten hebben, geloof je dan ook in voodoo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 13:13

Dat kwam ook ogenblikkelijk in mij naar boven Beekje.
Het schijnt wel te bestaan, maar ik blijf het heel moeilijk vinden.
Twee uitvindingen tegelijk op de wereld kan ook best toeval zijn dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 13:30

Ik heb niet zoveel verstand van Voodoo, maar daar gebeuren best wel griezelige dingetjes mee. Ik geloof niet dat je dat moet onderschatten. Eèn ding weet ik wel, dat angst op dat moment in ieder geval je grootste vijand is.
Zal best wel meespelen denk ik, als je een poppetje met prikkers in je brievenbus vindt Wink

Ik ben het met jullie eens, Marya en Falerie, over die gedachten.
Zomaar een losse gedachte is een losse flodder. Heeft dan ook geen effect, want inderdaad, dan zouden er wel wat doden vallen, vrees ik tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 13:43

Beekje schreef:
Als je denkt dat bewuste gedachten krachten hebben, geloof je dan ook in voodoo?
Ja, voodoo bestaat.
Het is misbruik maken van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 13:48

Ik sluit niets uit en ik neem niets aan. Geldt ook voor Voodoo, klinkt voor mij vreemd, maar kan ik daarom stellen dat er niets van waar is....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 14:15

Uitsluiten kan niet zolang er niets bewezen is. En bewezen voodoo komt toch alleen in horrorfilms voor dacht ik.
Als gedachten zo gevaarlijk kunnen zijn is het onverklaarbaar dat dictators (massa)moordenaars etc. gewoon doorleven.
Ik vind het juist een veilig idee te kunnen denken wat ik zelf wil, als ik het hardop zou zeggen bij boosheid was er gelijk enorme ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 18:50

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Emptydi 16 aug 2011, 20:33

Dank je wel, Marya! Wat ik er van gezien heb tot nu toe, vind ik het erg interessant, morgen de rest.

En Voodoo is geen kwade kracht, zoals Marya al zei, het is misbruik. Hier een link over Voodoo Het zelfde met guna- guna of winti.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er is meer tussen hemel en aarde
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: