DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Er is meer tussen hemel en aarde

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 10:50

Horoscoop, Tarotleggingen. Geesten en hun bestaan, helderziendheid en alles wat hier onder valt.
Gelooft u hierin of vindt u het onzin en verlakkerij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 10:55

Wat een leuk onderwerp!
Laat ik het zo zeggen: geloof is wat sterk uitgedrukt, maar ik verwonder me wel graag.
Ik vind het leuk als zogenaamde zekerheden onderuit gaan. En je kunt wel zoeken naar verklaringen voor bijv. de "trucs"van zo'n Ogilvy, maar men heeft me daarvan nooit kunnen overtuigen. Er is te veel onverklaarbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 11:14

Ha !
Leuk Wipje, dat je in vervolg op ons gesprek, hier een nieuwe topic voor hebt geopend !

Er is over dit onderwerp zóveel te zeggen, en te vertellen.

Ik geloof niet alleen in "geesten", ik geloof in het geheel van lichaam+geest+ziel. Als van dat geheel, het lichaam stopt, sterft, dan blijft geest en ziel over. Dan heb ik het nu even verder niet over de ziel, maar wel over de geest, die aanwezig blijft. Geest sterft niet, en is te ervaren, te voelen, te zien, te horen.

Helderziendheid is er, maar is er in héél véél nuances, afhankelijk van de mens die zegt helder te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steeltje
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 11:43

Heb me aangemeld maar dat had niet gehoeven rabbit

Leuke smilies Tjaa Laughing

Je avatar ziet er opeens veel beter uit trouwens tongue

Hoezo is er meer tussen hemel en aarde? Het hele bestaan is één grote illusie. Wat helderzienden doen is die tijdslijn, trilling, goed opvangen en vertellen, duiden. Iets wat eigenlijk voor iedereen toegankelijk is. Wat ik niet correct vind is de uitbuiting die gedaan wordt hiermee. En verdrietige mensen die iets van hun verloren kind, man, vrouw, vader, moeder, willen horen. Héél veel geld is er mee gemoeid, dus de geldduivels zitten er gelijk bovenop en wordt het een geld business ipv een mooi spiritueel iets, wat je van mens tot mens voor een ander doet, van ziel tot ziel. En waar je natuurlijk geld voor kunt vragen omdat je anders in die tijd gewoon gewerkt had. Maar dan zoveel als dat je zou verdienen als je gewoon zou werken, misschien iets meer omdat een helderziende ook vaak een goede psycholoog moet zijn.

Zo denk ik erover, en geloven? Hm, ik geloof niet ik weet.

Groetjes, pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 11:50

Als 'je' zelf ervaringen hebt, buiten materie om, dan geloof je idd niet meer, maar dan wéét 'je'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 13:19

Heb er al langer over nagedacht Marya, maar wist niet of er hier belangstelling was voor zo iets. Dank je wel voor het gesprekje, heeft mij goed gedaan.
Dat er veel teveel kaf onder het koren zit onder paragnosten etc., is wel bewezen.
En Steeltje, als jij zeker weet wat bedoel je daar dan mee?

Als iemand echt gaven heeft op dat gebied zal die geen geld vragen om te helpen maar het gewoon doen. Wat je veel teveel ziet zijn praktijken die als paddenstoelen uit de grond rijzen, met verkoop van pilletjes en drankjes die elke kwaal weg zouden kunnen nemen. Dat vind ik kwakzalverij. Baat het niet schaadt het niet, ik vind dat het wel schade toebrengt, je belazert mensen gewoon.

Miep, ik verwonder me ook elke dag weer. Zeker met al onze dieren, die veel meer weten dan wij denken.

Nu als de bliksem iets doen en dat heeft niets zweverigs Er is meer tussen hemel en aarde 681422
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 13:40

Ik ben een beter mens geworden, door me hier voor te gaan interesseren.
Niet perfect, maar ik kijk er anders tegenaan. Tegenslagen in het leven bekijk je ook op een andere manier.
De meeste helderzienden vertrouw ik niet.
Wat de goede betreft, besef ik wel, dat ook zij fouten kunnen maken.
Zij zijn afhankelijk voor wat naar hun toekomt, en het is moeilijk om de symbolische boodschappen om te zetten (te vertalen) naar het aardse.
Daar is training voor nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steeltje
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:00

Nou Wipje omdat ik ook meer zie, nou ja zien, niet met mijn aardse ogen.

Wat denk je van stenen, mineralen. Van twee tot geloof wel tien euro beloven ze van alles.
En tegenwoordig kun je voor bijna een euro per minuut je laten opvoorlichten over je toekomst, zelfs met webcam erbij, bij dezelfde maatschappijen die webcamsex en de hele rataplan financieren. Wat ik al zei: big business, de geldduivels zitten er bovenop. Evil or Very Mad Laughing

Mensen zijn vaak heel verdrietig of wanhopig en dan op deze manier proberen contact te zoeken, en dan fortuinen kwijt zijn. En dit terwijl de klant haar of hem doordat de helderziende wel wat voelde waarschijnlijk en wat goed had,het verhaal half in de mond heeft gelegd door veel praten, vertellen, huilen, nou je kent het wel.

Je hoeft je een helderziend consult niet voor niks te doen, dan krijg je vaak weer misbruik, deed ik vroeger ook, en jan en alleman belde me bijna dagelijks en dan hoopte ze iets te horen, sommige vroegen het gewoon of ik nog wat zag, of dat die promotie door ging of ze daar een gooi naar konden doen. Dat waren weer mensen die het liefst op de voorste rij zitten maar er geen cent voor over hebben. Toen ik er wat voor ging vragen, en voor hun nog een vrienden prijs vroeg, zag je ze niet meer. Nou weet je gelijk waarom ze met je omgaan.

Het is jammer, want de goede lijden onder de slechte. En als mensen show willen, en een beetje helderziendheid, moeten ze Char, Derek of zoiets bezoeken voor enkele honderden euro's. Wel eens Derren Brown gezien? Moet je eens opzoeken op internet: Derren Brown en the messiah Youtube:

Leuk dat ik je weer terug heb gevonden via, via, Tjaa, vind jij zeker ook hè Er is meer tussen hemel en aarde 687280
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:18

Wipje schreef:
Heb er al langer over nagedacht Marya, maar wist niet of er hier belangstelling was voor zo iets. Dank je wel voor het gesprekje, heeft mij goed gedaan.
Dat er veel teveel kaf onder het koren zit onder paragnosten etc., is wel bewezen.
En Steeltje, als jij zeker weet wat bedoel je daar dan mee?

Als iemand echt gaven heeft op dat gebied zal die geen geld vragen om te helpen maar het gewoon doen. Wat je veel teveel ziet zijn praktijken die als paddenstoelen uit de grond rijzen, met verkoop van pilletjes en drankjes die elke kwaal weg zouden kunnen nemen. Dat vind ik kwakzalverij. Baat het niet schaadt het niet, ik vind dat het wel schade toebrengt, je belazert mensen gewoon.

Miep, ik verwonder me ook elke dag weer. Zeker met al onze dieren, die veel meer weten dan wij denken.

Nu als de bliksem iets doen en dat heeft niets zweverigs Er is meer tussen hemel en aarde 681422
Er zit idd kaf onder het koren, óók bij paragnosten/helderzienden. Ook een paragnost heeft zijn of haar eigen weg te gaan, met alle valkuilen die er zijn, óók op dat gebied tussen hemel en aarde.
Ieder zijn eigen ontwikkeling.

Daarmee kun je dus ook niet zeggen, dat als iemand echt gaven heeft op dat gebied, er geen geld voor gevraagd zal worden.

Wél is het zo, dat ik weet, dat er in sommige 'gevallen', sommige situaties, er geholpen wordt, zonder dat er geld aan te pas komt. Dan vindt er een uitwisseling van energie plaats, een heling, zonder dat er van de ontvanger iets van materie gevraagd wordt.
Snap je wat ik bedoel ?



Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:21

Ik heb toch iets interessants op tv gezien pas geleden.
Dat ging over LSD.
Ze hebben daar testen mee gedaan.
Met iemand onder invloed van LSD, een schizofreen en een "normaal" mens.
Er werden 2 dezelfde maskers getoond, maar toch met een verschil.
De LSD'er en de schizofreen zagen het verschil, maar de normale niet.
Hiermee werd aangetoond dat iemand die LSD gebruikt en ook schizofrenen, meer zien dan mensen die niets gebruiken.
Wij gebruiken maar een paar procent van onze hersenen, en zien dus veel dingen niet.



Laatst aangepast door Ring op ma 13 jun 2011, 14:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:23

quote Marya
Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.


Karma Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:27

Ring schreef:
Ik heb toch iets interessants op tv gezien pas geleden.
Dat ging over LSD.
Ze hebben daar testen mee gedaan.
Met iemand onder invloed van LSD, een schizofreen en een "normaal" mens.
Er werden 2 dezelfde maskers getoond, maar toch met een verschil.
De LSD'er en de schizofreen zagen het verschil, maar de normale niet.
Hiermee werd aangetoond dat iemand die LSD gebruikt en ook schizofrenen, meer zien dan mensen die niets gebruiken.
Wij gebruiken maar een paar procent van onze hersenen, en zien dus veel dingen niet.

Mensen, die gebruiken, en ook mensen die schizofreen als diagnose krijgen, staan open.
Dan is het wel zaak, om oorzaak en gevolg te achterhalen.
Iemand kan gaan openstaan door het gebruik ván.
Iemand kan stemmen horen door het gebruik ván.
Iemands geest kan geïnfiltreerd worden, of zelfs overgenomen worden door het openstaan en geen onderscheid kunnen maken tussen goede en foute geesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:31

Ring schreef:
quote Marya
Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.


Karma Wink

Ik geloof dat niet, zou het wel willen geloven. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die anderen belazeren en niets op hun eigen bord krijgen. Of moet degene die anderen belazert per se een paragnost zijn? Dan heeft karma ook een rare manier van werken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:39

Marya schreef:
Ring schreef:
Ik heb toch iets interessants op tv gezien pas geleden.
Dat ging over LSD.
Ze hebben daar testen mee gedaan.
Met iemand onder invloed van LSD, een schizofreen en een "normaal" mens.
Er werden 2 dezelfde maskers getoond, maar toch met een verschil.
De LSD'er en de schizofreen zagen het verschil, maar de normale niet.
Hiermee werd aangetoond dat iemand die LSD gebruikt en ook schizofrenen, meer zien dan mensen die niets gebruiken.
Wij gebruiken maar een paar procent van onze hersenen, en zien dus veel dingen niet.

Mensen, die gebruiken, en ook mensen die schizofreen als diagnose krijgen, staan open.
Dan is het wel zaak, om oorzaak en gevolg te achterhalen.
Iemand kan gaan openstaan door het gebruik ván.
Iemand kan stemmen horen door het gebruik ván.
Iemands geest kan geïnfiltreerd worden, of zelfs overgenomen worden door het openstaan en geen onderscheid kunnen maken tussen goede en foute geesten.

Ja, zoiets moet het zijn.
Ik heb bij schizofrenen altijd getwijfeld of ze geen lijntje hadden met de andere zijde en niet zo gek waren als dat gedacht werd. Iets tèveel lijntjes eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:42

Beekje schreef:
Ring schreef:
quote Marya
Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.


Karma Wink

Ik geloof dat niet, zou het wel willen geloven. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die anderen belazeren en niets op hun eigen bord krijgen. Of moet degene die anderen belazert per se een paragnost zijn? Dan heeft karma ook een rare manier van werken...

Zoals je iemand anders behandelt, zo zul je zelf behandeld worden, of zoiets.
Bij Karma moet je ook in vorige en volgende levens geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:44

Citaat Marya:

Wél is het zo, dat ik weet, dat er in sommige 'gevallen', sommige situaties, er geholpen wordt, zonder dat er geld aan te pas komt. Dan vindt er een uitwisseling van energie plaats, een heling, zonder dat er van de ontvanger iets van materie gevraagd wordt.
Snap je wat ik bedoel? Einde citaat.

Soms heb ik gelijk met hub bijv. dezelfde gedachten. Telepathie heet dat geloof ik. Bedoel jij zoiets? Dat heb ik wel met zoon schoondochter en anderen die ik heel goed ken. Als ze ziek zijn bijv., of er is narigheid en ik bel zeggen ze altijd "Gut ik wilde je net bellen, want dat en dat is gebeurd."

Zoals Ring en Steeltje echt begaafd zijn ben ik het niet geloof ik, al wordt er wel vaak tegen me gezegd dát ik gedachten kan lezen. Maar dat is iets anders.

Ben het met je eens Beekje, ik denk dat er wel degelijk oplichterij is onder paragnosten, die meer schade aanrichten dan we weten. En daar gewoon mee wegkomen.

Zou iedereen kunnen leren om meer van hersenen te gebruiken ring?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:50

Nee Wipje, ik bedoel bij heling geen telepathie. Heling ligt op een veel dieper niveau dan telepathie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:52

Wipje, ik denk dat iedereen dat vermogen heeft om zich verder te ontwikkelen wat hersenen betreft.
Zal wel een verschil zijn of je er aan toe bent en er ook open voor staat.
De èèn wordt ermee geboren en de ander is nog in ontwikkeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:55

Wipje, ik heb dat ook vaak dat ik hetzelfde denk als mijn man, maar dat schijnt ook voor te komen als je vaak met elkaar omgaat. Krijg je 2 zielen en èèn gedachte Very Happy
Ik beweer niet dat ik begaafd ben, maar ik interesseer me er wel voor.
En iedereen maakt weleens vreemde dingen mee, maar het moet je wel opvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:55

Beekje schreef:
Ring schreef:
quote Marya
Even nog iets over dat "belazeren".
De paragnost, die belazert, krijgt dat ééns op zijn bord.


Karma Wink

Ik geloof dat niet, zou het wel willen geloven. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die anderen belazeren en niets op hun eigen bord krijgen. Of moet degene die anderen belazert per se een paragnost zijn? Dan heeft karma ook een rare manier van werken...
Wát precies geloof je niet, Beekje ?
Een paragnost, die bewust de kluit beduvelt, krijgt zijn trekken thuis, alleen al omdat hij of zij de 'geest' misbruikt.

Tegelijkertijd is het wél zo, dat iemand die maar steeds bewijzen wil blijven zien, en het maar niet wil geloven, ook de paragnost verdient die hij zoekt.

Het is moeilijk te verwoorden, vind ik Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 14:58

Er zit heel veel variatie in, Marya. Dat maakt het zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 15:00

Wipje,
Ik heb al heel wat ervaringen gehad, maar heb dat nooit verklaard vanuit mijn "hersenen".

Ervaringen in het gebied van de geest gaan voorbij het denken. Het vindt plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 15:06

dames, ik ga de keuken in,
smakelijk eten allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 16:07

Misschien ben ik daar iets te nuchter voor, ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen. Wel ben ik voorstander van de uitspraak: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Maar dat heeft niets met karma oid te maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Steeltje
Gast




Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Emptyma 13 jun 2011, 16:35

Citaat :

Wát precies geloof je niet, Beekje ?
Een paragnost, die bewust de kluit beduvelt, krijgt zijn trekken thuis, alleen al omdat hij of zij de 'geest' misbruikt.

Tegelijkertijd is het wél zo, dat iemand die maar steeds bewijzen wil blijven zien, en het maar niet wil geloven, ook de paragnost verdient die hij zoekt.

Het is moeilijk te verwoorden, vind ik

Nou ik ken een schijnheilig reiki iemand die geeft ook massages, pedicure, is nagelstyliste, en weet ik het allemaal wat dat gekke wijf doet, die niet alleen klanten beduvelt, maar als het kan de hele boel oplicht, van belasting tot de eigen familie aan toe. En slecht heeft ze het tot nu toe niet, iedere keer verre vakanties en iedere keer nieuwe auto's, sieraden van chopard tot rolex. Het is niet aan te slepen, en betrouwbaar dat die persoon lijkt. Vraag me dan werkelijk af wanneer zij haar karma zal gaan meemaken en op welke manier, misschien herkent ze het nog niet eens. Is al ouder ook, al bijna zestig, dan zou je toch denken dat iemand een beetje verstand en fatsoen in zijn donder heeft, zeker als als ze zogenaamd zo spiritueel is.Laughing

Ken ook iemand die erg goed geweest is altijd, haar leven lang, liefdevol en ze kreg pech na pech ziekte na ziekte, en nu is ze aan haar laatste reis op deze aardkloot bezig. Hoe zit dat dan?

Ben blij dat ik je via, via weer gevonden heb Tjaa! Wink

Steeltje pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er is meer tussen hemel en aarde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er is meer tussen hemel en aarde   Er is meer tussen hemel en aarde Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er is meer tussen hemel en aarde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: