DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Als Willem A koning wordt , dan is Maxima automatisch Koningin
Ja, ik ben voor laat haar maar koningin zijn
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_lcap33%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_rcap
 33% [ 10 ]
Nee, ik ben tegen
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weet niet
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_lcap0%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Maakt mij niet uit
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weg met het koninghuis
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_lcap27%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Vote_rcap
 27% [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
 

AuteurBericht
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptydi 17 mei 2011, 21:51

Ja, wat hebben ze vaak de avondvierdaagse gelopen hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptydi 17 mei 2011, 21:56

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 281aavo

royal blowjob?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 08:22

Ja Miep! Die bedoel ik, 'k vind hem geweldig, als je het gezicht van Elisabetttthhhh ziet en Harry, dan kan het niet anders of er is een flinke scheet gelaten, hahaha
Dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 10:47

Miep schreef:
Ja, wat hebben ze vaak de avondvierdaagse gelopen hè?
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 159168

Michele, even persoonlijk richting jou (kan niet naar je inboxen) en vat het niet verkeerd op. Ik vind jou absoluut niet dom en je zegt (net als hierboven) soms hele redelijke en verstandige dingen. Ik vind het echter zo jammer dat je meestentijds eindigt met een sneer, wat de inhoud van je posting dan weer teniet doet. Probeer nét even je boodschap iets vrolijker te brengen en er kunnen leukere gesprekken hier ontstaan zonder wedersneertjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 16:09

mmmm, heb je de teksten van Marijke wel eens objectief geprobeerd te lezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 16:10

m. schreef:
mmmm, heb je de teksten van Marijke wel eens objectief geprobeerd te lezen?

Heb jij ze überhaupt wel eens gelezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 16:16

Welnee ik kan niet lezen joh. Maar weet jij ook wel eens een ander antwoord dan altijd maar te beweren dat men niet kan lezen? Soms schrijf je gewoon niet zulke slimme opmerkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 16:20

Draait jouw hele bestaan om het uitdelen van sneren? Wat zul jij een druk sociaal leven hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:00

Miep schreef:
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 281aavo

royal blowjob?

Kennelijk wordt er nogal geluid gemaakt ? Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 363949
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:01

't Is wel een eigenaardig plaatje. confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:24

m. schreef:
mmmm, heb je de teksten van Marijke wel eens objectief geprobeerd te lezen?
Ik lees de jouwe objectief en daar reageer ik op. Als Marijke in het water springt, dan spring jij er toch ook niet achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:25

m. schreef:
Welnee ik kan niet lezen joh. Maar weet jij ook wel eens een ander antwoord dan altijd maar te beweren dat men niet kan lezen? Soms schrijf je gewoon niet zulke slimme opmerkingen.
Ik gebruik ook weleens de termen: "lees nu eens goed wat er staat" en "bril nodig?" enzo. Dat heeft één enkele reden: ik zeg heel duidelijk iets, en de ander vat het anders op dan dat het er staat. Lijkt mij niets mis mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:32

Als we het dan tóch over The Royal Wedding hebben... prinses Beatrice, dochter van prins Andrew:

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-1-540x362

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-22-540x359

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-19-540x365

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-17-540x255

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-15

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-13-540x382

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-12

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-11

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-10

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-9

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-7

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-4

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-2

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Beatrices-hat-royal-wedding-23


etc.... Er zijn er zó veel van! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:35

Hoe komt iemand erbij zoiets wanstaltigs op haar hoofd te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:51

Very Happy Haha en die meid nog denken: Ik heb toch iets leuks gekocht...
Ik vind vooral die foto leuk waar ze achter lies en flip zitten. Wat goed gezien van degene die de opmerking verzint. Knap vind ik zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:52

Tjaa schreef:
scrollmoppie schreef:
scrollmoppie schreef:
Ik ben wel voor en eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig wat zoiets zou betekenen voor Nederland mocht WA plotseling komen te overlijden.
Wie weet krijgen we dan een koningshuis met flair

Wat ben ik ineens een knappe vrouw geworden Shocked
ja het heeft me een hoop duiten gekost maar dan heb je ook wat Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 289704

Mijn dank is groot, wat kost zoiets nou Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 18:56

Volgens mij is dat misbaksel te koop via e-Bay, vanmiddag stond de teller op 18.000 Euro (of Pond, dat weet ik niet meer). Je moet wel een heel bizar gevoel voor humor hebben om het ding te kopen, of is het misschien goud dat met een paar lappen stof is omwikkeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:07

Er valt me ineens iets op. Is de zomertijd niet ingevoerd op dit forum? Als ik kijk naar de laatste berichten dan staat daar een uur vroeger bij dan ze werkelijk zijn geplaatst! Bevindt dit forum zich niet in Nederland??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:09

Bij mij staat de tijd goed. Staat de tijd van jouw computer goed? Je kunt de tijd van het forum opnieuw instellen, ik weet alleen niet of je dat als gast ook kunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:11

Je kunt de tijd veranderen in je voorkeuren maar dat kan alleen als je je hebt aangemeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:20

Nou het mag van mij in het hokje "digitale mysteries" hoor. Mijn computer is geheel bij de tijd.
Het enige dat kan gebeuren is dat ik te laat naar bed ga, als ik alleen op dit forum naar de tijd kijk Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:26

Dan is het maar goed dat ie maar één uur achterloopt en geen drie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:39

Laughing
Nou, om alles voor te zijn, sluit ik nu maar vast af.
Slaap lekker straks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 19:42

Het is 21.43, slaap lekker Miep.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 21:02

Draait jouw hele bestaan om het uitdelen van sneren? Wat zul jij een druk sociaal leven hebben.

Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Emptywo 18 mei 2011, 21:10

Haha, Marya, dat vroeg ik me ook al af Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 189142
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kannibaal wordt aangegeven door maaltijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Polls-
Ga naar: