DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Als Willem A koning wordt , dan is Maxima automatisch Koningin
Ja, ik ben voor laat haar maar koningin zijn
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_lcap33%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_rcap
 33% [ 10 ]
Nee, ik ben tegen
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weet niet
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_lcap0%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Maakt mij niet uit
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weg met het koninghuis
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_lcap27%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Vote_rcap
 27% [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
 

AuteurBericht
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:24

Ik vind niet dat Maxima gezien haar familie-verleden koningin moet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:27

Het zou m.i. moeten afhangen van de kwaliteiten. Een president kost ongetwijfeld ook een hoop geld. Alleen..deze kan wel worden gekozen en evt. worden ontslagen of niet herkozen bij gebleken ongeschiktheid. Beatrix doet het volgens mij heel goed en het "sprookje"van het koningshuis kan in de contacten met het buitenland wel degelijk in ons voordeel uitpakken.
Maar stel dat zo'n Laurent als in België de troonopvolger zou zijn. Dan ben je als land toch mooi in de aap gelogeerd met zo'n joker als koning. Ik vind Máxima echt heel leuk en ik denk dat ze een fantastische koningin zal zijn en ik denk dat W.A het ook wel aardig zou kunnen doen. Maar het hele idee dat je zo'n functie krijgt alleen vanwege het feit dat je toevallig in die wieg bent geboren is volkomen uit de tijd. Het is een functie met veel privileges. Daar moeten op zijn minst hoge prestaties en veel competenties tegenover staan. Het kost nl. genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:29

Ik vind het echt belachelijk dat iemand door geboorte zeggenschap over een land heeft, al is het nog zo summier.
En als Maxima koningin wordt, vind ik dat Alexander prins moet blijven, als we dan toch zo traditioneel zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:30

Marya schreef:
Is een presidentschap goedkoper dan een monarchie ?

Zo ja, moet de keuze voor de monarchie of president alleen afhangen van de financieën.

Natuurlijk is een presidentschap goedkoper dan een monarchie. Kijk eens in wat voor stulpjes de leden van het koninklijkhuis wonen waar zij geen cent huur voor hoeven te betalen en de kosten van het onderhoud, de koninklijke stallen, de reizen die zij maken, bedienden etc. etc. die door ons worden betaald.
Een president kunnen wij, indien hij ons niet aanstaat zelf kiezen in tegenstelling tot een koningin of koning die mij door de strot wordt geduwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:39

Waarom zouden we een koning en een koningin willen hebben? Wat is er mis met een koning en een prinses? Aangetrouwde mannen brengen het nooit verder dan prins, waarom zou dat andersom anders zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:41

@Ik vind niet dat Maxima gezien haar familie-verleden koningin moet worden.@

Haha, als het om een verdacht familieverleden gaat is Maxima's familie niets vergeleken met die van haar man ( voorouders in wiens naam kolonialen zijn onderdrukt en er verdiend is aan slavernij, vader die lid was van Hitlerjeugd, opa betrokken bij omkopingsaffaire, schoonzus was liefje van crimineel, tante praat met bomen, andere tante betrokken bij belastingfraude enzovoort, enzovoort) . Dan kunnen we de hele monarchie wel opdoeken.
Van mij hoeft het niet trouwens. Ik vind ze wel prima die Oranjes! Je zal maar opgescheept komen te zitten met Sarkozy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:41

Nu hebben wij geen achterlijk koningshuis (vind ik dan) dus wat dat betreft denk ik wel dat het losloopt.
Ik denk wel dat je als kroonprins of prinses in je rol groeit.
Mits je daarin goed wordt begeleid natuurlijk...
Dat vind ik in vergelijking met presidentschap weer een voordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:42

Beekje schreef:
Waarom zouden we een koning en een koningin willen hebben? Wat is er mis met een koning en een prinses? Aangetrouwde mannen brengen het nooit verder dan prins, waarom zou dat andersom anders zijn?

Zo denk ik er ook over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:47

Agaath schreef:
Marya schreef:
Is een presidentschap goedkoper dan een monarchie ?

Zo ja, moet de keuze voor de monarchie of president alleen afhangen van de financieën.

Natuurlijk is een presidentschap goedkoper dan een monarchie. Kijk eens in wat voor stulpjes de leden van het koninklijkhuis wonen waar zij geen cent huur voor hoeven te betalen en de kosten van het onderhoud, de koninklijke stallen, de reizen die zij maken, bedienden etc. etc. die door ons worden betaald.
Een president kunnen wij, indien hij ons niet aanstaat zelf kiezen in tegenstelling tot een koningin of koning die mij door de strot wordt geduwd.

Ik ben wel met je eens Agaath, dat we een president zelf kunnen kiezen, maar ik ben al niet zo blij met de gekozen premier. En dat bedoel ik niet specifiek met het oog op Rutte, maar met oog op het verschijnsel premier. Meestal vallen ze aardig tegen als ze eenmaal op die plek zitten.

Tot nu toe is de koningin de enige stabiele factor geweest in alle regeringen.


Laatst aangepast door Beekje op vr 13 mei 2011, 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:48

m. schreef:
@Ik vind niet dat Maxima gezien haar familie-verleden koningin moet worden.@

Haha, als het om een verdacht familieverleden gaat is Maxima's familie niets vergeleken met die van haar man ( voorouders in wiens naam kolonialen zijn onderdrukt en er verdiend is aan slavernij, vader die lid was van Hitlerjeugd, opa betrokken bij omkopingsaffaire, schoonzus was liefje van crimineel, tante praat met bomen, andere tante betrokken bij belastingfraude enzovoort, enzovoort) . Dan kunnen we de hele monarchie wel opdoeken.
Van mij hoeft het niet trouwens. Ik vind zeel prima die Oranjes! Je zal maar opgescheept komen te zitten met Sarkozy..

Ik vind Maxs wel degelijk erger. Praten tegen bomen is vreemd maar verder helemaal niets.
In het geval van Max gaat het om moorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:54

@Natuurlijk is een presidentschap goedkoper dan een monarchie. Kijk eens in wat voor stulpjes de leden van het koninklijkhuis wonen waar zij geen cent huur voor hoeven te betalen en de kosten van het onderhoud, de koninklijke stallen, de reizen die zij maken, bedienden etc. etc. die door ons worden betaald.
Een president kunnen wij, indien hij ons niet aanstaat zelf kiezen in tegenstelling tot een koningin of koning die mij door de strot wordt geduwd.@

Klopt niet, een ceremoniële president zoals in Duitsland of Italië wordt niet door het volk gekozen maar . Net als onze koningin heeft deze betrekkelijk weinig politieke invloed, dus als burger heb je er geen last van. Is dus eigenlijk hetzelfde als een koning zonder erfelijke opvolging. Zal zo'n president met familie en beveiliging nu echt minder kosten? Uiteindelijk hebben de Oranjes ook eigen kapitaal en ze brengen ook geld in het laatje door economische missies.
Een door het volk gekozen president (VS, Frankrijk) heeft veel en veel meer politieke invloed. Deze zit dan wel voor een kortere periode (VS 8 jr, Frankrijk 5 je.) maar je kunt er daarentegen flinke problemen mee krijgen. Dergelijke presidentschappen vormen een onzekere factor en kosten ook handen vol geld. Denk aan beveiliging en de gardarobbe van Carla Brunni!
Lang leve de monarchie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:56

@ m. Je vergeet de garderobe van Maxima! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 20:56

@Ik vind Maxs wel degelijk erger. Praten tegen bomen is vreemd maar verder helemaal niets.
In het geval van Max gaat het om moorden.@

Strict gesproken heeft haar vader niet gemoord, hij heeft gewerkt onder een regime waaronder is gemoord. In naam van de Nederlandse staat (dus ook de koningen) zijn wel ergere zaken gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:00

m. schreef:


Je zal maar opgescheept komen te zitten met Sarkozy..
Of een heerschap als Berlusconi.
Ik ben voor een constitutionele monarchie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:03

Berlusconi is premier. Met zoiets zouden we theoretisch ook in Nederland kunnen worden opgescheept. De president heeft in italië veel minder macht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:06

m. schreef:
@Ik vind Maxs wel degelijk erger. Praten tegen bomen is vreemd maar verder helemaal niets.
In het geval van Max gaat het om moorden.@

Strict gesproken heeft haar vader niet gemoord, hij heeft gewerkt onder een regime waaronder is gemoord. In naam van de Nederlandse staat (dus ook de koningen) zijn wel ergere zaken gebeurd.

Strikt gesproken niet, maar wel medeschuldig aan de moord op onschuldige burgers. Als hij niet schuldig had willen zijn, had hij niet onder dit regiem gediend en aan zijn stutten getrokken. Evil or Very Mad


Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:09

Ja, ik vind hem ook schuldig. Andere vraag is of dat op zich Máxima mag worden aangerekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:15

m. schreef:
@Ik vind Maxs wel degelijk erger. Praten tegen bomen is vreemd maar verder helemaal niets.
In het geval van Max gaat het om moorden.@

Strict gesproken heeft haar vader niet gemoord, hij heeft gewerkt onder een regime waaronder is gemoord. In naam van de Nederlandse staat (dus ook de koningen) zijn wel ergere zaken gebeurd.

Ik verdenk deze man ervan bloed aan zijn handen te hebben.
Om deze reden vind ik niet dat Maxima hoe lief en aardig ze ook is koningin mag worden.
Dat er in naam van... erstige zaken zijn gebeurd wil niet zeggen dat je daarom maar alles moet toleren wat je binnenhaalt.


Laatst aangepast door Klikhier op vr 13 mei 2011, 21:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:17

Miep schreef:
Ja, ik vind hem ook schuldig. Andere vraag is of dat op zich Máxima mag worden aangerekend.

Waarom zou ze koningin moetenw worden? Wat zou het toevoegen voor haar? Ze is getrouwd met haar liefde.
Willem Koningin en zij prinses vind ik beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:28

Van mij mag ze koningin worden, omdat het verder niks verandert. Ze is ook prinses geworden, wat maakt het uit? Het doet er gewoon niet toe. Als de politieke partijen tegen het koningshuis zijn, dan moeten ze zich dáár hard voor maken. Maar de hele poppenkast van de monarchie accepteren en dan een punt maken van het feit of Màxima prinses moet blijven of koningin moet worden vind ik dan een schijndiscussie. Echt een slap verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:30

Ik dacht trouwens dat ik vandaag in de Telegraaf had gelezen dat zij zelf geen koningin wilde worden. Was er vandaag geen televisie programma over haar?

Ga naar bed: trusten allemaal. Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:35

Gewoon het hele koningshuis opdoeken. Het heeft niets meer met een koningshuis te maken, zoals ik eerder heb geschreven.

Ook ik ga te bedde. Sleep



Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyvr 13 mei 2011, 21:38

Als mijn lakei mijn bed heeft voorgewarmd, ga ik ook.
Truste!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyza 14 mei 2011, 07:56

Miep schreef:
Als mijn lakei mijn bed heeft voorgewarmd, ga ik ook.
Truste!
Zo Miep jij bent alvast koningin.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyzo 15 mei 2011, 17:17

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyzo 15 mei 2011, 18:01

Afschaffen die hap, dan houden we gemiddeld 10 Euro per jaar meer over, zo'n kapitaal is dat nou ook weer niet maar laat ze maar werken voor hun uitkering, mensen die een uitkering van de Soos hebben worden ook aan het werk gezet. Bé heeft AOW en als ze tekort komt dan verkoopt ze maar een vakantiehuis of de boot, of de bus, het vliegtuig. WimLex koopt maar een stevige gezinswagen met trekhaak en sleurhut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyzo 15 mei 2011, 20:55

Ex ministers/kamerleden hoeven ook niet te werken voor hun uitkering (wachtgeld).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaagast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: stemmen in de polls   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 17:00

Goed nieuws voor gasten die mee praten en/of mee willen praten Smile

Vanaf heden 16 mei 2011 om 18.55 uur is het nu ook mogelijk om als gastschrijver mee te stemmen in de Polls
Het heeft even op zich laten wachten , maar een half uur geleden heb ik eindelijk de mogelijkheid gevonden om mee te kunnen stemmen

Zo doe je voordeel ermee en laat je stem horen in de polls

Stemmen gebeurt voor leden en gasten op anonieme basis

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 857697


Dit bericht is door mij als een gastschrijver geschreven om gelijk te kunnen testen of het werkt
Vandaar de naam Tjaagast cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 17:29

Waar kan ik de poll vinden Tjaagast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaagast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 17:38

Op Pagina 1
bovenaan dit artikel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 17:41

Ff omhoog scrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 19:26

Intussen staat hier HET interview aan en ik moet zeggen, dat ik haar een leuke vrouw vind,
niet zoveel hoogdravende kak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 20:51

Ik heb het interview niet gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 21:01

Beekje schreef:
Ik heb het interview niet gezien...

Ik ook niet, maar het interesseert me ook niet.
Het koningshuis mag voor mij eerder gisteren dan vandaag worden opgedoekt. Het stoelt nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kannibaal wordt aangegeven door maaltijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Polls-
Ga naar: