DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Als Willem A koning wordt , dan is Maxima automatisch Koningin
Ja, ik ben voor laat haar maar koningin zijn
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_lcap33%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_rcap
 33% [ 10 ]
Nee, ik ben tegen
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weet niet
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_lcap0%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Maakt mij niet uit
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_lcap20%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_rcap
 20% [ 6 ]
Weg met het koninghuis
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_lcap27%Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Vote_rcap
 27% [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
 

AuteurBericht
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyzo 15 mei 2011, 18:01

Afschaffen die hap, dan houden we gemiddeld 10 Euro per jaar meer over, zo'n kapitaal is dat nou ook weer niet maar laat ze maar werken voor hun uitkering, mensen die een uitkering van de Soos hebben worden ook aan het werk gezet. Bé heeft AOW en als ze tekort komt dan verkoopt ze maar een vakantiehuis of de boot, of de bus, het vliegtuig. WimLex koopt maar een stevige gezinswagen met trekhaak en sleurhut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyzo 15 mei 2011, 20:55

Ex ministers/kamerleden hoeven ook niet te werken voor hun uitkering (wachtgeld).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaagast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: stemmen in de polls   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 17:00

Goed nieuws voor gasten die mee praten en/of mee willen praten Smile

Vanaf heden 16 mei 2011 om 18.55 uur is het nu ook mogelijk om als gastschrijver mee te stemmen in de Polls
Het heeft even op zich laten wachten , maar een half uur geleden heb ik eindelijk de mogelijkheid gevonden om mee te kunnen stemmen

Zo doe je voordeel ermee en laat je stem horen in de polls

Stemmen gebeurt voor leden en gasten op anonieme basis

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 857697


Dit bericht is door mij als een gastschrijver geschreven om gelijk te kunnen testen of het werkt
Vandaar de naam Tjaagast cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 17:29

Waar kan ik de poll vinden Tjaagast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaagast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 17:38

Op Pagina 1
bovenaan dit artikel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 17:41

Ff omhoog scrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 19:26

Intussen staat hier HET interview aan en ik moet zeggen, dat ik haar een leuke vrouw vind,
niet zoveel hoogdravende kak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 20:51

Ik heb het interview niet gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptyma 16 mei 2011, 21:01

Beekje schreef:
Ik heb het interview niet gezien...

Ik ook niet, maar het interesseert me ook niet.
Het koningshuis mag voor mij eerder gisteren dan vandaag worden opgedoekt. Het stoelt nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 19:00

Ik ben wel voor en eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig wat zoiets zou betekenen voor Nederland mocht WA plotseling komen te overlijden.
Wie weet krijgen we dan een koningshuis met flair
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 19:00

scrollmoppie schreef:
Ik ben wel voor en eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig wat zoiets zou betekenen voor Nederland mocht WA plotseling komen te overlijden.
Wie weet krijgen we dan een koningshuis met flair

Wat ben ik ineens een knappe vrouw geworden Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 19:33

Toen Boudewijn van België overleed werd Fabiola geen koningin, althans niet zoals Bé. WA zal in dat geval wel worden opgevolgd door zijn broer, geen idee hoe die jongen heet, Max houdt misschien wel haar titel, net als Fabiola maar verder heeft ze geen functie.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:17

Opvolging staat precies omschreven in de grondwet. Mag alleen maar gebeuren door directe afstammelingen van Willlem I, dus NATUURLIJK wordt maxima nooit staatshoofd van Nederland. Beetje dom, Marijke, om te doen alsof dat ook maar zou kunnen gebeuren. Kennis van je eigen staatsinrichting is toch wel nuttig

Denigrerende en nergens op slaande opmerking

Ik laat niet veel van me horen maar ik ben wel aanwezig.

Bromsnor
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:18

Nou, ik heb direct gestemd!! Leuk hoor dat dat nu kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:21


Tjaa, ik probeer wat te plakken, maar dat lukt niet, dus ik probeer het via de mail door te sturen naar je, gewéldige foto's Laughing



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:25

't lukt niet Tjaa, denk ik beschermd, ging over een scheet van Philip van Engeland.

nou ja, leuk geprobeerd, jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:35

m. schreef:
Opvolging staat precies omschreven in de grondwet. Mag alleen maar gebeuren door directe afstammelingen van Willlem I, dus NATUURLIJK wordt maxima nooit staatshoofd van Nederland. Beetje dom, Marijke, om te doen alsof dat ook maar zou kunnen gebeuren. Kennis van je eigen staatsinrichting is toch wel nuttig

Heb jij eigenlijk wel gelezen wat ik geschreven heb? Het lijkt me van niet. Over dom gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 20:58

Wat ik niet begrijp waar het huidige koningshuis op is gestoeld. Rolling Eyes
Willem-Alexander de onnozele heeft wellicht een ietsepietsie blauw bloed, maar Maxima is een gewoon burgermeisje, dus blijft er geen spat meer van over.
Begrijpen zij nu zelf niet waar zij mee bezig zijn? No

http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/05/16/koningin-maxima-van-oranje-nassau-humor/#more-5092


Laatst aangepast door Agaath op di 17 mei 2011, 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:11

Karel de Stoute, Karel de Grote, Willem de Veroveraar, Willem de Onnozele, bekt lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:24

scrollmoppie schreef:
scrollmoppie schreef:
Ik ben wel voor en eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig wat zoiets zou betekenen voor Nederland mocht WA plotseling komen te overlijden.
Wie weet krijgen we dan een koningshuis met flair

Wat ben ik ineens een knappe vrouw geworden Shocked
ja het heeft me een hoop duiten gekost maar dan heb je ook wat Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 289704
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:25

m. schreef:
Nou, ik heb direct gestemd!! Leuk hoor dat dat nu kan!

Service van het huis cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:25

Yoky schreef:

Tjaa, ik probeer wat te plakken, maar dat lukt niet, dus ik probeer het via de mail door te sturen naar je, gewéldige foto's Laughing




heb je die fotos gevonden op een website? zet nders de link neer van die site
dan zal ik kijken of ik ze er af kan plukken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:35

Nee, ik kreeg ze via een doorstuurmail, maar heb hem inmiddels weggegooid, sorry, hahaha weer te snel gehandeld, maakt niet uit, hij zal Nederland wel rondgaan.
Komt wel weer een keertje langs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:41

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Egee8h

Bedoel je deze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:45

lol!

Wat een poppenkast. Al die uniformen met onderscheidingen. Prinses Anne!Rolling Eyes Hoe verzinnen ze het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:51

Ja, wat hebben ze vaak de avondvierdaagse gelopen hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptydi 17 mei 2011, 21:56

Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 281aavo

royal blowjob?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 08:22

Ja Miep! Die bedoel ik, 'k vind hem geweldig, als je het gezicht van Elisabetttthhhh ziet en Harry, dan kan het niet anders of er is een flinke scheet gelaten, hahaha
Dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 10:47

Miep schreef:
Ja, wat hebben ze vaak de avondvierdaagse gelopen hè?
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 159168

Michele, even persoonlijk richting jou (kan niet naar je inboxen) en vat het niet verkeerd op. Ik vind jou absoluut niet dom en je zegt (net als hierboven) soms hele redelijke en verstandige dingen. Ik vind het echter zo jammer dat je meestentijds eindigt met een sneer, wat de inhoud van je posting dan weer teniet doet. Probeer nét even je boodschap iets vrolijker te brengen en er kunnen leukere gesprekken hier ontstaan zonder wedersneertjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 16:09

mmmm, heb je de teksten van Marijke wel eens objectief geprobeerd te lezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 16:10

m. schreef:
mmmm, heb je de teksten van Marijke wel eens objectief geprobeerd te lezen?

Heb jij ze überhaupt wel eens gelezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 16:16

Welnee ik kan niet lezen joh. Maar weet jij ook wel eens een ander antwoord dan altijd maar te beweren dat men niet kan lezen? Soms schrijf je gewoon niet zulke slimme opmerkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 16:20

Draait jouw hele bestaan om het uitdelen van sneren? Wat zul jij een druk sociaal leven hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Emptywo 18 mei 2011, 18:00

Miep schreef:
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 281aavo

royal blowjob?

Kennelijk wordt er nogal geluid gemaakt ? Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 363949
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin   Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamermeerderheid: Máxima wordt koningin
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kannibaal wordt aangegeven door maaltijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Polls-
Ga naar: