DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptydo 03 feb 2011, 16:18

dan snappen ze het nog steeds niet.
hebben ze het überhaupt ooit gesnapt???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 10:06

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 10:27

Ik zie niet wat er mis is met het ouderwetse fonteintje in de hoek van de klas of in de garderobe naast de toiletten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 10:33

jawel hoor..
dat is niet halal, daar komen ook niet moslims.
stel je voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 10:36

Ik word er een beetje moe(deloos) van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:01

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:03

vr 04 feb 2011, 12:51
| lees voor

Islamitische leerlingen willen thuis les



AMSTERDAM - De ouders van ongeveer honderd leerlingen van het Islamitisch College Amsterdam (ICA) willen dat hun kinderen volgend schooljaar thuis les krijgen. De school voor voortgezet onderwijs moet na de zomer de deuren sluiten. De vaders en moeders zeggen dat ze geen andere school hebben kunnen vinden die past bij hun religieuze identiteit.


Foto: ANP Ze hebben dit laten weten in een brief aan de Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (educatie, PvdA). Die zei vrijdag echter dat hij niet zal accepteren dat de kinderen thuis les krijgen. „Ik vind dat de leerplicht en het recht op een kans in de samenleving boven de orthodoxie van de ouders gaat.”

Het ICA moet dicht omdat het te weinig leerlingen heeft en omdat de kwaliteit van het onderwijs er volgens de Onderwijsinspectie onder de maat is.

bron: de telegraaf



ik hoop dat asscher zijn poot stijf houdt.
en nooit zal buigen.

maar wacht effe....dan gaan die moslims naar de rechter en we weten allemaal hoe islamvriendelijk die zijn.

nederland let op uw saeck.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:03

twee zielen één gedachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:04

Nederland islamiseert - Pagina 12 159168
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:09

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:40

Islamitische leerlingen willen thuis les.
Waarom komt de eis (laten we het maar niet over verzoek hebben) dan van de ouders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:41

Dan gaan ze toch wonen in een land waar die scholen wel staan
Als dit toegelaten word dan kweek je echt tweederangs burgers die de maatschappij naar hun hand blijven zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 12:42

En dan worden we een tweederangs maatschappij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 13:05

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyvr 04 feb 2011, 13:08

O ja, sorry, we waren al afgegleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 17:58

Niet elke allochtoon is slecht. Voor het werk moesten we bij een groep zijn. Van de 1e groep, 5 man gaf iedereen een hand, een tolk werd geroepen en de koffie met sigaretten stond zo op tafel. Toen we een paar dagen later terug moesten was het probleem volkomen vrijwillig opgelost. Zo kan het dus ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 19:55

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 20:13

De Duivelsverzen van Martin Bosma

Vorige week vermeldde ik op deze plaats het nieuwste boek van de socioloog, politicus en journalist Martin Bosma. De boektitel luidt: De schijn-élite van de valsemunters. Het gaat over de links-politieke elite van Nederland, die ons op grond van valse humanitaire overwegingen een multicultimaatschappij wil opdringen. Die schijnelite ondermijnt de Nederlandse staat op een groot aantal gebieden. De overvloed van Bosma’s gedegen documentatie vormt de aanleiding voor deze tweede bespreking.

Het bijzondere van Bosma’s boek is de combinatie van een uiterst grondige feitenkennis enerzijds, met een vlotte en zeer leesbare stijl van schrijven anderzijds. Die combinatie komt men zelden tegen. Wie er in begint te lezen, houdt er niet meer mee op. Het doet enigszins denken aan de publicaties van wijlen Pim Fortuyn. Ook hij zag kans om aan een groot publiek duidelijk te maken wat er mis was aan onze politiek en onze maatschappij. Ook hij gebruikte nooit moeilijke of ruwe taal, maar zijn analyses waren glashelder. Zoals bekend heeft hem dat in 2002 het leven gekost. Vermoedelijk tot grote opluchting van wat Bosma thans ’de schijn-élite van de valsemunters’ noemt.

Maar net als Fortuyn loopt Bosma thans hetzelfde gevaar. Zijn boek richt zich in het bijzonder op de gevaren van de door onze staat bevorderde massale immigratie van vooral islamitische allochtonen. Die immigratie veroorzaakt een enorme overbevolking en grote maatschappelijke spanningen, die ook in Engeland, Frankrijk, Zweden, Denemarken en Duitsland spelen. De grootste problemen zijn niet de aanzienlijke aantallen met consequenties voor huisvesting, zorg en milieu, maar vooral het feit dat vele moslimimmigranten zich niet of onvoldoende aanpassen.

Hand

Dezer dagen kwam de Amsterdamse Hogeschool in het nieuws met een moslimdocent die weigert vrouwen een hand te geven. Hij wordt daarin gesteund door het management van de school, dat daarmee geheel voldoet aan Bosma’s definitie van de ’schijn-élite’. Nu is dit nog maar een kleinigheid, maar wel tekenend voor de islamisering van velen die in het onderwijs werkzaam zijn. Toen op 13 januari 2004 de conrector Hans van Wieren van het Terra College in Den Haag op school werd vermoord door Murat Demir, een Turkse leerling, waren er velen, zelfs autochtone Nederlanders, die daar wel enig begrip voor konden opbrengen. Immers Murat, die een slechte leerling was en zich vaak misdroeg, was regelmatig door de conrector aangesproken op zijn wangedrag. En dat betekende, in de ogen van Murat, dat hij onvoldoende door de conrector werd ’gerespecteerd’. Eigenlijk moesten we medelijden met hem hebben, vonden velen, want Murats vader zat óók al in de gevangenis.

Volgens Martin Bosma is er thans sprake van een soort multicultireligie waarop men geen kritiek mag hebben. Dit multicultikerkgenootschap heeft ook een eigen geloofsbelijdenis. Enkele van die geloofsstellingen luiden als volgt:

1. Multiculti is superieur aan monoculturele samenlevingen.

2. Massa-immigratie is onontkoombaar vanwege de globalisering.

3. Massa-immigratie is het gevolg van gastarbeid.

4. Massa-immigratie is goed voor de economie. We hebben allochtonen nodig.

5. We hebben wat goed te maken vanwege ons koloniale verleden, de kruistochten en de slavenhandel.

6. Islamitische immigranten zullen, net als de uit Frankrijk gevluchte hugenoten in de 16e en 17e eeuw, op den duur geheel assimileren.

7. De islam zal zich, net als vele andere godsdiensten, geleidelijk aan losmaken van een onverdraaglijke orthodoxie.

8. Christenen hebben in het verleden ook onfatsoenlijke dingen gedaan.

9. Hoewel in de meeste immigratielanden plusminus zeventig procent van de gevangenispopulatie uit islamitische allochtonen bestaat, worden volgens de ’valsemunters’ de meeste problemen veroorzaakt door Marokkaanse ’boefjes’ of ’ondeugende straatjongens’.

10. Wie zich verzet tegen de toegenomen islamisering, is per definitie extreemrechts en deugt dus niet.

Van deze stellingen klopt er niet één. Maar van de multiculti-elite mogen wij er niet aan twijfelen. Het is een dogma zoals de altijd durende maagdelijkheid van Maria bij christelijk-orthodoxe kerkgenootschappen. Ook het wijdverbreide idee dat een betere scholing van allochtonen zal bijdragen tot een geslaagde assimilatie, blijkt niet juist te zijn. De eerste en tweede generatie van beter opgeleide Marokkanen zijn nog steeds intolerant ten opzichte van de autochtone Nederlanders. De slechte inburgering komt ook voort uit het feit dat islamitische allochtonen nauwelijks trouwen met autochtone Nederlandse partners. Slechts tien procent van de Marokkanen en Turken is met een echte Nederlandse partner gehuwd.

Absurd

Hoe absurd het argument is dat massale immigratie nodig zou zijn om onze economie draaiend te houden, wordt bewezen door berekening van de nettokosten van die immigratie. Elsevier kwam vorig jaar op een voorzichtige schatting van ruim 216 miljard euro tot nu toe. En het instituut Nijfer becijferde de kosten op 7,2 miljard euro per jaar (7.200.000.000 !). Zonder deze enorme uitgaven zouden rigoureuze bezuinigingen die thans vooral de zorg, de ouderen, het onderwijs, onze defensie, kunst en de zwakkeren in ons land pijnlijk treffen, wellicht niet nodig zijn geweest.

Martin Bosma is een buitengewoon moedig man. Na dit boek moet hij uitkijken dat hij niet hetzelfde lot ondergaat als dat van Pim Fortuyn en Theo van Gogh. Of dat er een levenslang doodsfatwa over hem wordt uitgesproken.

Dat gebeurde in 1989 bij de schrijver Salman Rushdie na publicatie van diens boek ’De Duivelsverzen’ . Martin Bosma’s boek bevat de duivelsverzen tegen de Nederlandse schijn-élite van de valsemunters.

Prof.Smalhout



vandaag in de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 20:36

Het gevaar van Islamisering zal ik zeker niet ontkennen, maar als mensen zich normaal gedragen, werken en sociaal zijn maakt het mij niet uit of iemand islamiet, boedhhist of van welke andere religie hij/zij lid is.
De extremisten moeten weg, dat is duidelijk, maar welke religie kent geen extremistische zaken buiten boeddhisten. Kerken religies afschaffen zou mooi zijn. Maar wat komt daarvoor in de plaats? Holigans, die een wedstrijd volledig verknallen, mensen met allerlei psychische problemen of anders? Duivelsverzen heb ik gelezen. Heel goed!
In wezen hoeft een geloof niets te maken te hebben met kerken/moskeeen of tempels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 20:40

zodra mensen uit hoofde van hun religie/ideologie gaan EISEN, is dat voor mij geen normaal gedrag meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Nederland islamisert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 21:01

Wat is normaal gedrag?
Een groep afzeiken hier op dit forum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyza 05 feb 2011, 21:08

Cameron gehoord daarnet in het journaal? Zijn uitspraken zullen wel op Internet te vinden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyzo 06 feb 2011, 15:09

Autochtonenquotum Opsporing Verzocht?

zaterdag 5 februari 2011 18:16



Een autochtonenquotum bij Opsporing Verzocht, dan maar?
Beste ministers en omroepbazen. Ik hoorde van jullie plannetjes voor een allochtonenquotum voor de Nederlandse tv. Inventief en origineel, alweer! Na diverse ideeën voor allochtonenquota, zoals voor de politie en voor bedrijven, kon de omroep natuurlijk niet achterblijven.

Ook al omdat deze ideeën zo succesrijk, rechtvaardig en populair zijn, eh ahum. Niemand zit erop te wachten, ook kwaliteitsrijke allochtonen zelf niet. Zoals de korpschef Sitalsing al eens aangaf. Zo krijg je als allochtoon immers vanzelf de schijn tegen. Hij of zij zit er alleen maar omdat…

Kleurtje
Wat ook opvallend is, is dat de lieden die deze quota voorstaan, nooit zelf plaats maken - althans niet uit eigen beweging - voor een talent met een kleurtje. Zoals een Guusje Nadorst. En dat de politieke partijen en de overheden die dit bepleiten, zelf weinig boter bij de vis leveren, althans op landelijk niveau.

En op plaatselijk niveau laat een partij als de PvdA regelmatig zien dat allochtonen die al te makkelijk met een kruiwagen binnengerold worden, veelal geen reclame zijn voor je organisatie. Je krijgt dan van die vrouwtjes als raadsleden die rare dingen roepen over homo’s, de roos willen vervangen door een kei om te kunnen stenigen, etc. Waarlijk progressieve geluiden en volksverheffend! Wouter had er nog zo voor gewaarschuwd, maar toch!

Sipke Jan
Maar goed, ik heb zelf ook een klacht over ondervertegenwoordiging op tv. Ik vind dat autochtonen stelselmatig genegeerd worden door Avro’s Opsporing Verzocht. Een goede, ouderwetse Snuf of Snuitje komt zelden nog langs de burelen van Sipke Jan en Anniko. Ook weinig ontspoorde Kruimeltjes of Ciskes.

Opsporing Verzocht is met recht een gekleurd programma, dat in een klap al de eventuele ondervertegenwoordiging bij andere tv-programma’s compenseert! Al duikt er tegenwoordig ook wel eens een Oost-Europeaan op. Het nieuwe taboe is overigens om Polen te koppelen aan drankproblemen. Dat is heus geen probleem, hoor. Volgens Polen en belanghebbenden zelf althans.

Grondslag
Maar moeten we daar nu ook niet iets aan doen, aan die 'ondervertegenwoordiging' van autochtonen in dergelijke programma’s, links Nederland? Dat is toch slecht voor de beeldvorming, letterlijk en figuurlijk?

Of zal er gewoon een feitelijke grondslag voor zijn? Maar ja, daar zijn jullie niet zo van.

Jullie kleuren de feiten liever, maar alleen als het zo uitkomt.

Paul Lieben

Reacties


bron: elsevier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyzo 06 feb 2011, 15:32

hihihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyzo 06 feb 2011, 16:32

haha die is goed!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyzo 06 feb 2011, 17:21

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyzo 06 feb 2011, 17:39

En ze willen het ook niet, uitzonderingen daargelaten want ik ken er echt wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyma 07 feb 2011, 09:03

De brief van de HvA-docent, die geen dameshanden schudt

Gewaardeerde collega´s,

Zoals jullie weten ben ik een maand op reis geweest naar Saoedie Arabie. Dit was niet alleen een fysieke verplaatsing van Nederland naar het Midden Oosten, maar zeker ook een spirituele reis van mijn dagelijkse bezigheden naar de oorsprong van mijn identiteit. Ik heb mezelf erg goed leren kennen gedurende deze maand, omdat ik op plekken ben geweest die van grote spirituele waarde zijn, en met mensen in aanraking ben geweest van verschillende rassen en afkomst die allen in Saoedie Arabie waren voor hun religie en spiritualiteit.

Gedurende deze maand heb ik de Hadj vervuld in Mekka en omgeving. Dit is een religieuze plicht voor iedere moslim die daartoe in staat is. Mekka is de geboorteplaats van de profeet Mohammed, en de bakermat van verschillende belangrijke profeten als Abraham en Isaac.

Voor mij was het erg speciaal om hieraan deel te nemen. Je weet pas hoe zoiets voelt als je met 3,5 miljoen andere mensen van alle rassen in rechte rijen staat voor de Kaaba in Mekka. Het gevoel van verbondenheid en menselijkheid is erg groot, vanwege deze massa/aanbidding waarbij iedereen gelijk is en de mannen allen een kleed dragen van dezelfde simpliciteit.

Nu ik terug ben gekomen van deze spirituele reis voel ik me herboren en voldaan. Ik denk dat dit de uitoefening van mijn functie als leraar erg ten goede komt. Ik heb veel hart voor mijn leerlingen en collega´s, maar door mijn mooie ervaring denk ik dat ik nog meer kan betekenen voor onze opleiding. Ik wil deze verantwoordelijkheid ook zeker dragen, en waar nodig nog meer inspanningen verrichten om onze opleiding tot de besten in zijn soort te laten horen.

Zoals ik al eerder meldde vormt de profeet Mohammed een centrale factor in de Islam. Ik wil zijn voorbeeld ook volgen in zijn handelen. Mijn ambities en doorzettingsvermogen heb ik ook te danken aan deze instelling. Mijn collega´s merken dit in mijn professionele handelen. Naar aanleiding van mijn ervaringen
de afgelopen maand besef ik dat de profeet Mohammed in naam van de Islam verschillende zaken heeft voorgeschreven die ik nu wil gaan praktiseren.

De profeet heeft nooit de hand geschud van vrouwen die huwbaar voor hem waren en hier regels over opgesteld. In dit opzicht wil ik dit ook navolgen richting
mijn collega´s. Dit heeft niets te maken met disrespect of het niet waarderen van vrouwelijke collega´s. Er zal niets veranderen aan dit goede contact tussen mij en
mijn vrouwelijke collega´s. Het enige dat ik wil praktiseren, is dat ik mij onthoud van het schudden van handen met de vrouwelijk collega´s.

Ten slotte wil ik hierbij ten overvloede melden dat ik de afgelopen tijd op onze school met veel plezier heb gewerkt, en tijd noch moeite spaar om de opleiding met succes te laten verlopen. Ik zal dit de komende tijd logischerwijs doorzetten, en ben bereid om een grotere verantwoordelijkheid te dragen als dit gevraagd zou worden.

Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en hoop de komende tijd als collega´s onze opleiding tot één van de besten in zijn soort te
maken in Nederland.

Tot volgende week!

Met collegiale groet,

Bron: Geenstijl

Hoe zie je of een vrouw huwbaar is? Hier meestal aan een trouwring, in Islamitische landen schijn je het ook te kunnen zien aan de kleur of de wijze van knopen van een hoofddoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyma 07 feb 2011, 09:30

Mooi voorbeeld van verkeerd gebruiken van een geloof. Hoelang is Mohammed al dood en welke tijd was het toen. Je kunt een geloof ook praktiseren in de hedendaagse tijd, wat wel zo gezond is. Minachting van de vrouw en een primitieve kijk op normale gangbare westerse gebruiken.
Er zijn vele Israel reizen, waar mensen de geboorte- leef- en sterf plaatsen van Jezus bekijken en herdenken. Daar hoor je weinig over. Geloven zijn privé, daar moet je anderen niet mee lastig vallen. Miezerig eng kereltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyma 07 feb 2011, 10:03

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptyma 07 feb 2011, 10:06

Kennelijk hebben die kerels zo'n geweldig hormonaal probleem dat ze zich niet meer kunnen beheersen als ze een vrouw een hand geven. Hoe doen homosexuele moslims dat eigenlijk, die kerels zoenen elkaar, dan moeten ze toch ook wel een genant probleem hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptydi 08 feb 2011, 17:34

di 08 feb 2011, 18:04
| lees voor

Hoofddoek mag ook op bijzondere school

EN HAAG - Een bijzondere school mag het dragen van een hoofddoek niet verbieden als zij dat in strijd acht met haar grondslag. Dat schrijft het kabinet in antwoord op vragen van de PVV.


„De vrijheid van onderwijs betreft primair het geven van onderwijs. Bijzondere scholen kunnen wel eisen stellen ten aanzien van de deelname aan het onderwijs mits deze nodig zijn voor de verwezenlijking van hun grondslag”, aldus minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) en zijn collega Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).

Ook met vragen over de ongelijkheid tussen man en vrouw door de hoofddoek maken de twee korte metten. De stelling dat gelijkheid tot uitdrukking moet komen in de gelijkheid van uiterlijke kenmerken achten ze 'weinig zinvol'. „De mode legt op tal van punten in de kleding nadruk op de verschillen tussen geslachten. Wat de motieven zijn om die verschillen in kleding over te nemen zal uitermate verscheiden zijn en individueel.”

bron: de telegraaf



hoera!!!!
een katholieke leerling mag naar een islamitische school gaan zonder hoofddoek, maar met zichtbaar gedragen kruisje!
zelfs de profeet kan dat niet meer verbieden!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptydi 08 feb 2011, 18:51

Dan mogen lange broeken en minirokken dus ook op een refo school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Emptywo 09 feb 2011, 12:18

wo 09 feb 2011, 12:26 | 6 reacties
| lees voor

Don Bosco blijft bij hoofddoekverbod Volendam - Het Don Bosco-college in Volendam blijft bij haar hoofddoekjesverbod in de klas. Daarmee trekt de katholieke school zich niets aan van de mening van het kabinet.


Foto: SCHUURMAN, JOS Het Don Bosco vindt dat hoofddoekjes niet passen bij haar katholieke identiteit.

De ministers Donner (Binnenlandse Zaken) en Van Bijsterveld (Onderwijs) schreven de Tweede Kamer dinsdag echter dat een bijzondere school het dragen van een hoofddoek niet mag verbieden als zij dat in strijd acht met haar grondslag. De PVV had de ministers vragen gesteld over de kwestie.

Rector Gerard Dekker van het Don Bosco is het niet met de ministers eens. "Het is hun uitleg van de wet. Ik zie de situatie anders,’’ zegt Dekker woensdag tegen het Noordhollands Dagblad.

Eerder legde de school een uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) al naast zich neer. De rector heeft Imane Mahssan (14), wier vader naar de CGB was gestapt, inmiddels wel toegestaan haar hoofddoekje op te houden in de aula en op de schoolgang.

Ben benieuwd hoe de rechter dit straks gaat beoordelen
Vind wel dat de school gelijk heeft en jammer dat hij alweer 1 vinger heeft gegegevn
Die si straks daardoor zijn hand kwijt
En dat niet alleen het is weer een stap verder naar de islamisering
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 12 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: