DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyzo 06 feb 2011, 17:21

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyzo 06 feb 2011, 17:39

En ze willen het ook niet, uitzonderingen daargelaten want ik ken er echt wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 07 feb 2011, 09:03

De brief van de HvA-docent, die geen dameshanden schudt

Gewaardeerde collega´s,

Zoals jullie weten ben ik een maand op reis geweest naar Saoedie Arabie. Dit was niet alleen een fysieke verplaatsing van Nederland naar het Midden Oosten, maar zeker ook een spirituele reis van mijn dagelijkse bezigheden naar de oorsprong van mijn identiteit. Ik heb mezelf erg goed leren kennen gedurende deze maand, omdat ik op plekken ben geweest die van grote spirituele waarde zijn, en met mensen in aanraking ben geweest van verschillende rassen en afkomst die allen in Saoedie Arabie waren voor hun religie en spiritualiteit.

Gedurende deze maand heb ik de Hadj vervuld in Mekka en omgeving. Dit is een religieuze plicht voor iedere moslim die daartoe in staat is. Mekka is de geboorteplaats van de profeet Mohammed, en de bakermat van verschillende belangrijke profeten als Abraham en Isaac.

Voor mij was het erg speciaal om hieraan deel te nemen. Je weet pas hoe zoiets voelt als je met 3,5 miljoen andere mensen van alle rassen in rechte rijen staat voor de Kaaba in Mekka. Het gevoel van verbondenheid en menselijkheid is erg groot, vanwege deze massa/aanbidding waarbij iedereen gelijk is en de mannen allen een kleed dragen van dezelfde simpliciteit.

Nu ik terug ben gekomen van deze spirituele reis voel ik me herboren en voldaan. Ik denk dat dit de uitoefening van mijn functie als leraar erg ten goede komt. Ik heb veel hart voor mijn leerlingen en collega´s, maar door mijn mooie ervaring denk ik dat ik nog meer kan betekenen voor onze opleiding. Ik wil deze verantwoordelijkheid ook zeker dragen, en waar nodig nog meer inspanningen verrichten om onze opleiding tot de besten in zijn soort te laten horen.

Zoals ik al eerder meldde vormt de profeet Mohammed een centrale factor in de Islam. Ik wil zijn voorbeeld ook volgen in zijn handelen. Mijn ambities en doorzettingsvermogen heb ik ook te danken aan deze instelling. Mijn collega´s merken dit in mijn professionele handelen. Naar aanleiding van mijn ervaringen
de afgelopen maand besef ik dat de profeet Mohammed in naam van de Islam verschillende zaken heeft voorgeschreven die ik nu wil gaan praktiseren.

De profeet heeft nooit de hand geschud van vrouwen die huwbaar voor hem waren en hier regels over opgesteld. In dit opzicht wil ik dit ook navolgen richting
mijn collega´s. Dit heeft niets te maken met disrespect of het niet waarderen van vrouwelijke collega´s. Er zal niets veranderen aan dit goede contact tussen mij en
mijn vrouwelijke collega´s. Het enige dat ik wil praktiseren, is dat ik mij onthoud van het schudden van handen met de vrouwelijk collega´s.

Ten slotte wil ik hierbij ten overvloede melden dat ik de afgelopen tijd op onze school met veel plezier heb gewerkt, en tijd noch moeite spaar om de opleiding met succes te laten verlopen. Ik zal dit de komende tijd logischerwijs doorzetten, en ben bereid om een grotere verantwoordelijkheid te dragen als dit gevraagd zou worden.

Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en hoop de komende tijd als collega´s onze opleiding tot één van de besten in zijn soort te
maken in Nederland.

Tot volgende week!

Met collegiale groet,

Bron: Geenstijl

Hoe zie je of een vrouw huwbaar is? Hier meestal aan een trouwring, in Islamitische landen schijn je het ook te kunnen zien aan de kleur of de wijze van knopen van een hoofddoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 07 feb 2011, 09:30

Mooi voorbeeld van verkeerd gebruiken van een geloof. Hoelang is Mohammed al dood en welke tijd was het toen. Je kunt een geloof ook praktiseren in de hedendaagse tijd, wat wel zo gezond is. Minachting van de vrouw en een primitieve kijk op normale gangbare westerse gebruiken.
Er zijn vele Israel reizen, waar mensen de geboorte- leef- en sterf plaatsen van Jezus bekijken en herdenken. Daar hoor je weinig over. Geloven zijn privé, daar moet je anderen niet mee lastig vallen. Miezerig eng kereltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 07 feb 2011, 10:03

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 07 feb 2011, 10:06

Kennelijk hebben die kerels zo'n geweldig hormonaal probleem dat ze zich niet meer kunnen beheersen als ze een vrouw een hand geven. Hoe doen homosexuele moslims dat eigenlijk, die kerels zoenen elkaar, dan moeten ze toch ook wel een genant probleem hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 08 feb 2011, 17:34

di 08 feb 2011, 18:04
| lees voor

Hoofddoek mag ook op bijzondere school

EN HAAG - Een bijzondere school mag het dragen van een hoofddoek niet verbieden als zij dat in strijd acht met haar grondslag. Dat schrijft het kabinet in antwoord op vragen van de PVV.


„De vrijheid van onderwijs betreft primair het geven van onderwijs. Bijzondere scholen kunnen wel eisen stellen ten aanzien van de deelname aan het onderwijs mits deze nodig zijn voor de verwezenlijking van hun grondslag”, aldus minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) en zijn collega Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).

Ook met vragen over de ongelijkheid tussen man en vrouw door de hoofddoek maken de twee korte metten. De stelling dat gelijkheid tot uitdrukking moet komen in de gelijkheid van uiterlijke kenmerken achten ze 'weinig zinvol'. „De mode legt op tal van punten in de kleding nadruk op de verschillen tussen geslachten. Wat de motieven zijn om die verschillen in kleding over te nemen zal uitermate verscheiden zijn en individueel.”

bron: de telegraaf



hoera!!!!
een katholieke leerling mag naar een islamitische school gaan zonder hoofddoek, maar met zichtbaar gedragen kruisje!
zelfs de profeet kan dat niet meer verbieden!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 08 feb 2011, 18:51

Dan mogen lange broeken en minirokken dus ook op een refo school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 12:18

wo 09 feb 2011, 12:26 | 6 reacties
| lees voor

Don Bosco blijft bij hoofddoekverbod Volendam - Het Don Bosco-college in Volendam blijft bij haar hoofddoekjesverbod in de klas. Daarmee trekt de katholieke school zich niets aan van de mening van het kabinet.


Foto: SCHUURMAN, JOS Het Don Bosco vindt dat hoofddoekjes niet passen bij haar katholieke identiteit.

De ministers Donner (Binnenlandse Zaken) en Van Bijsterveld (Onderwijs) schreven de Tweede Kamer dinsdag echter dat een bijzondere school het dragen van een hoofddoek niet mag verbieden als zij dat in strijd acht met haar grondslag. De PVV had de ministers vragen gesteld over de kwestie.

Rector Gerard Dekker van het Don Bosco is het niet met de ministers eens. "Het is hun uitleg van de wet. Ik zie de situatie anders,’’ zegt Dekker woensdag tegen het Noordhollands Dagblad.

Eerder legde de school een uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) al naast zich neer. De rector heeft Imane Mahssan (14), wier vader naar de CGB was gestapt, inmiddels wel toegestaan haar hoofddoekje op te houden in de aula en op de schoolgang.

Ben benieuwd hoe de rechter dit straks gaat beoordelen
Vind wel dat de school gelijk heeft en jammer dat hij alweer 1 vinger heeft gegegevn
Die si straks daardoor zijn hand kwijt
En dat niet alleen het is weer een stap verder naar de islamisering
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 12:21

Luna schreef:
di 08 feb 2011, 18:04
| lees voor

Hoofddoek mag ook op bijzondere school

EN HAAG - Een bijzondere school mag het dragen van een hoofddoek niet verbieden als zij dat in strijd acht met haar grondslag. Dat schrijft het kabinet in antwoord op vragen van de PVV.


„De vrijheid van onderwijs betreft primair het geven van onderwijs. Bijzondere scholen kunnen wel eisen stellen ten aanzien van de deelname aan het onderwijs mits deze nodig zijn voor de verwezenlijking van hun grondslag”, aldus minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) en zijn collega Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).

Ook met vragen over de ongelijkheid tussen man en vrouw door de hoofddoek maken de twee korte metten. De stelling dat gelijkheid tot uitdrukking moet komen in de gelijkheid van uiterlijke kenmerken achten ze 'weinig zinvol'. „De mode legt op tal van punten in de kleding nadruk op de verschillen tussen geslachten. Wat de motieven zijn om die verschillen in kleding over te nemen zal uitermate verscheiden zijn en individueel.”

bron: de telegraaf



hoera!!!!
een katholieke leerling mag naar een islamitische school gaan zonder hoofddoek, maar met zichtbaar gedragen kruisje!
zelfs de profeet kan dat niet meer verbieden!!!!

Vind het een belachelijke uitleg van Donner en Bijsterveldt
laten ze dan ook eens wat gaan doen aan de ongelijkheid vanuit de islam richting het westen
Het is een eenrichtingsverkeer en dat loopt altijd fataal af
Net zoals in een huwelijk , je kan altijd blijven geven en niets ontvangen
dan barst op een dag de bom
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 12:22

mop schreef:
Wat is normaal gedrag?
Een groep afzeiken hier op dit forum?

Er wordt hier niemand afgezeken
Er worden meningen over de maatschappij gegeven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 12:22

ik sta vierkant achter de beslissing van de directeur.
inderdaad, jammer dat de doek in de schoolgang en aula op mag.
slaat nergens op
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 14:44

Niet-gelovigen en kinderen met een ander geloof mogen niet worden geweigerd in het bijzonder onderwijs. Dit vind ik volkomen terecht en een heel goede zaak, maar een bijzondere school (het voorbeeld hier is katholiek) mag wel eisen dat de leerlingen van die school de grondslag en insteek van de school (in casu het katholieke geloof) respecteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 17:21

Zo zie ik het ook. Waarom gaat ze dan niet op een andere school waar het wel mag.
Provocatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptywo 09 feb 2011, 18:11

juist, wipje. zij provoceert. zij EIST.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyvr 11 feb 2011, 16:29

vr 11 feb 2011, 17:25 | 0 reacties
| lees voor

Rabbijn doet aangifte

AMSTERDAM - Rabbijn Raphaël Evers heeft vrijdagochtend aangifte bij de politie gedaan wegens antisemitisme. Dat heeft het Nederlands-Israelitisch Kerkgenootschap laten weten.


Nazigroet gebracht aan rabbijnen in Amsterdam Foto: pownews Bij een ’dialoogwandeling’ woensdag van rabbijnen, onder wie hijzelf, moslims, een bisschop en een aantal protestanten bracht een jongen de Hitlergroet en scandeerde ’kankerjoden’. Namens het Nederlands Verbond voor Progressief Jodendom heeft bestuurslid Harry Polak aangifte gedaan van de agressieve benadering

De andere deelnemers aan de dialoogwandeling, de Raad van Kerken en het Contactorgaan Moslims en Overheid, hebben hun steun uitgesproken met de Joodse gemeenschap en steunen de aangifte. „Als mensen van één religie omwille van hun godsdienst worden gediscrimineerd, raakt dat alle religies”, lieten ze vrijdag in een gezamenlijke verklaring weten.

bron: de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
mop
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Nederland islamisert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyvr 11 feb 2011, 16:35

Mooi die hebben ze ook snel opname erbij en oppakken die gast,hopenlijk weer gek uit het straatbeeld verdwenen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyvr 11 feb 2011, 20:10

Wipje schreef:
Zo zie ik het ook. Waarom gaat ze dan niet op een andere school waar het wel mag.
Provocatie.

Juist door dit soort lieden krijgen mensen een hekel aan ze
2 jaar al naar school gaan zonder en dan opeens het licht hebben gezien
Je zou bijna het licht er uit willen s....

Tis een walgelijke provocatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyvr 11 feb 2011, 20:11

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/287617/De-meeste-moslims-spreken-de-waarheid.htm

neem de moeite het te lezen
Ik het het artikel gelinkt omdat er veel linken in het artikel zelf staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 11:46

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 11:55

en dat word nog steeds erger!! dat ze maar gaan bezuinigen op die groep.dan komt het wel weer goed met de economie.sinds we alles binnen halen is het begonnen met de crisis,en de ellende
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 12:02

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 12:04

en wij hebben gemiddeld 2 kinders.en die buitenlanders 12 dus tel uit je winst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 12:15

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 12:22

Amsterdammers weten wat hun te doen staat , althans de weing overgebleven van origine
Geen pvda stemmen a.s maart
Overigens geldt dat voor heel nederland

Dit is zo anti-constructief beleid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyma 14 feb 2011, 12:23

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 15 feb 2011, 10:00

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 15 feb 2011, 11:02

Goed idee deze petitie. Van 1975 tot nu is een behoorlijke periode, en de inburgering is onderdehand wel gedaan. Tekenen kan helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 15 feb 2011, 13:58

Maxime Verhagen: Multiculturele samenleving is mislukt
dinsdag 15 februari 2011 07:34

In navolging van de Britse premier David Cameron en de Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft nu ook vicepremier Maxime Verhagen (CDA) gezegd dat de multiculturele samenleving is mislukt.

Verhagen: We moeten een voorbeeld nemen aan de Amerikanen
Verhagen over Wilders' PVV


Verhagen benadrukte dat het CDA nooit met de PVV in een kabinet gaat zitten, zolang de partij van Geert Wilders onderscheid maakt tussen moslims en niet-moslims. 'Het kabinetsbeleid mag niet in strijd zijn met de mensenrechten.'
Dat heeft Verhagen gezegd tijdens de opnames van het televisieprogramma College Tour, meldt het AD.

Volgens de vicepremier voelen veel Nederlanders zich niet meer thuis in Nederland: 'Nederland is te veel verwaterd.'

Amerika
Wat de CDA'er betreft worden Nederlanders wat trotser op hun land. Hij noemde Amerika als voorbeeld. 'Als je mensen daar vraagt wie of wat ze zijn, geven ze als eerste antwoord dat ze Amerikaan zijn en dan pas waar ze oorspronkelijk vandaan komen.'

Hij vervolgt: 'In Nederland ontbreekt dat gevoel van trots op eigen land bij autochtonen en trots op Nederlanderschap bij allochtonen.'

Normen
Om daar verandering in te brengen, zou de inburgering van nieuwkomers volgens Verhagen meer met Nederlandse normen en waarden moeten worden doorspekt.

De buitenlandse regeringsleiders Angela Merkel en David Cameron hebben het multiculturele ideaal ook failliet verklaard. Cameron meent dat het mislukken van het multiculturalisme jonge moslims
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydi 15 feb 2011, 22:41

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptydo 17 feb 2011, 13:48

Ook DIT noem ik een vorm van islamisering van Nederland!!! Evil or Very Mad

Kamer aarzelt over verbod onverdoofd slachten
Uitgegeven: 17 februari 2011 13:55

DEN HAAG - Het voorstel van de Partij voor de Dieren (PvdD) om het onverdoofd ritueel slachten te verbieden, heeft geen steun van een meerderheid in de Tweede Kamer. VVD en PvdA aarzelen, bleek donderdag tijdens het Kamerdebat.

©️ NU.nl
De VVD spreekt van een zware afweging. Janneke Snijder (VVD) wil niet dat dieren onnodig lijden, maar ze wijst erop dat de Raad van State stelt dat zo'n verbod de vrijheid van godsdienst raakt. Ook de PvdA zit op die lijn.

''Als dierenleed verminderd kan worden zonder de geloofsvrijheid aan te tasten, hoor ik het graag'', aldus PvdA'er Tjeerd van Dekken.




PVV, SP, GroenLinks en D66 schaarden zich wel achter Marianne Thieme (PvdD) die onnodig lijden en stress bij dieren wil verminderen door ook bij ritueel slachten bedwelming verplicht te stellen. CDA, ChristenUnie, SGP steunen het plan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyza 19 feb 2011, 16:14

za 19 feb 2011, 13:32
| lees voor

Verbod op sharia desnoods in grondwet AMSTERDAM - Als het nodig is, moeten we in de grondwet vastleggen dat er in Nederland geen plek is voor de sharia. Dat zegt Roel Kuiper, lijsttrekker namens de ChristenUnie bij de komende statenverkiezingen, in Trouw.


Foto: ANP Kuiper wil geen islamitische wetgeving omdat die uitgaat van grondbeginselen die niet tot onze cultuur horen. "Onze vrijheden, de manier waarop we elkaar bejegenen, onze normen over goed en kwaad, alle zijn gevormd door het christendom.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9071169/__Verbod_op_sharia_desnoods_in_grondwet__.html?sn=binnenland,buitenland

En doorzetten met dit idee , kan een hoop onrust wegnemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyzo 20 feb 2011, 17:33

Volgens mij zijn ze alleen in Nederland zo gek om alles goed te vinden. Ik ben afgelopen week opgetrokken met vijf Turken, twee zijn vegetariër, onder meer omdat ze ritueel slachten verafschuwen, de andere drie, die allemaal in Zwitserland wonen, hebben maling aan halal, hebben spekpannenkoeken gegeten, wel nadat ik had gevraagd of ze het wilden proberen, lachen zich rot om hoofddoekjes en andere randverschijnselen, spreken naast Turks vloeiend (Zwitser)Duits en Frans, waarom kan dat in Zwitserland wel, iemand verplichten binnen zoveel tijd de taal te leren anders d'rrrrrruit! Ze hebben er best problemen met buitenlanders maar ze pakken ze niet aan met fluwelen handschoentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Emptyzo 20 feb 2011, 19:24

Tjaa schreef:
za 19 feb 2011, 13:32
| lees voor

Verbod op sharia desnoods in grondwet AMSTERDAM - Als het nodig is, moeten we in de grondwet vastleggen dat er in Nederland geen plek is voor de sharia. Dat zegt Roel Kuiper, lijsttrekker namens de ChristenUnie bij de komende statenverkiezingen, in Trouw.


Foto: ANP Kuiper wil geen islamitische wetgeving omdat die uitgaat van grondbeginselen die niet tot onze cultuur horen. "Onze vrijheden, de manier waarop we elkaar bejegenen, onze normen over goed en kwaad, alle zijn gevormd door het christendom.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9071169/__Verbod_op_sharia_desnoods_in_grondwet__.html?sn=binnenland,buitenland



Wat een eikel, we hebben hier scheiding van staat en kerk, laat ie zn eigen partijtje eerst opdoeken, als ie zich zo druk maakt om ONZE vrijheden en normen, die van hem zijn niet de mijne!!!

En doorzetten met dit idee , kan een hoop onrust wegnemen
Nederland islamiseert - Pagina 13 36924
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 13 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: