DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 10:36

Citaat :
"Het is niet zo ingewikkeld wat er in Nederland gebeurt", zegt verslaggeefster Sibel Karakuzu van de Turkse staatsomroep TRT. "De euro is ingevoerd, er is een economische crisis ontstaan en er is werkgelegenheid verloren gegaan. Het makkelijkst is mensen aan te wijzen die oorspronkelijk niet uit jouw land komen. Vroeger had je Jörg Haider, nu heb je Geert Wilders."

Hoe dom kan je zijn en hoe stom kan je zijn om dit soort gevolgtrekkingen te maken.
Waar is het aandeel van " de nieuwe nederlander "zelf in het verhaal.
De eisen die er gesteld worden..
Het niet intregeren..
DE fraude die er gepleegd wordt met de uitkeringen
Het opdringen van een cultuur die niet de onze is en waarvan veel uitingen daarvan jaren geleden is afgeschaft
En helemaal belachelijk dat dit door de regering wordt betaald
Een ontwikkeling waar ik me wel degelijk zorgen om maak

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 10:46

We financieren zelf de ondergang van het vrije westen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 12:46

Subsidie-kerst in 020 volledig halal

Wolla, vrede op aarde en in de mensen een welbehagen, vriend. Dat is kerst. Even de wapens neerleggen, het haatzaad in de zakken laten zitten en gewoon net doen alsof die anderen ook mensen zijn. Hoe kun je dat als buurt beter vieren dan met een groot kerstdiner voor alle buurtbewoners? Gezellie! In het Overtoomse Veld doen ze daar aan, gewoon uit het subsidiepotje. Alle culturen en religies komen samen om het christelijk kerstfeest te vieren en samen kerst te ervaren. Moet kunnen. En omdat het kindje Jezus in zijn kribbe dat zo gewild zou hebben, is de maaltijd volledig halal en het kerstverhaal voorzien van Arabische vertaling. Uhm, wat? Van al die culturele en religieuze achtergronden moet er net even wat extra zorg en aandacht uitgaan naar de moslimbroeders. Anders komen ze niet. Dus geen kerstbeeldjes van Boeddha voor de Boeddhisten, geen rituelen afgestemd op de Hindoes, geen Hebreeuwse voordrachten om de joden zich thuis te laten voelen, het gesubsidieerde extraatje is alleen aangepast aan de moslimse buurtbewoners. Anders komen ze misschien wel niet op het gezamenlijke belastingvreten. Tenslotte houden niet alle moslims van het gristenfeestje. Kijk, dat is de ware kerstgedachte: één iemand krijgt meer dan de rest omdat ze anders zichzelf buitensluiten. Dat is zeg maar hetzelfde als hands toestaan bij een potje voetbal met de buurt omdat anders die éne basketballer geen zin heeft om te komen. Dan is het geen voetbal meer, he? Dus geef of een kerstfeest, of een Iftarfeest, of geef een Kerst Iftar Vesakha Puja Chanoeka Holi-Phagwa feest voor de hele buurt, maar niet deze halfslachtige contradictie om maar per sé politiek correct die ene groep die anders misschien wel niet komt voortrekken op de rest. Dan heet het gewoon islamiseren. Een feest dat wordt aangepast aan de partypoopers is nooit een leuk feest.

Johnny Quid | 23-12-10 | 12:29 | Link | 224 reacties

bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 12:57

Volslagen politiek helemaal niet correct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 13:09

Sharia4Holland: Nederland moet Islamitische staat worden

Moslims moeten strijden om een islamitische staat te maken van Nederland. Die oproep doet de extremistische groepering Shariah4Holland, die sinds kort openlijk actief is in Nederland. Shariah4Holland is een afsplitsing van Shariah4Belgium, een extremistisch netwerk dat het afgelopen jaar enkele keren voor onrust zorgde in Belgie.
woordvoerder Abu Imran op radio 1 in Goedemorgen Nederland.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 13:20

één van de sympathisanten van sharia4holland is de sesamstraat pantomimespeler: hakim en een ex-tweede kamerlid van de pvda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 13:27

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 13:47

Mijn koos gaat altijd naar de Turkse kapper in een keurige blanke straat, nooit begrepen dat hij daarmee een kleurrijk accent verlegde.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 15:59

Ik word er kleurrijk niet goed van. De multikul weegschaal is wel héél erg uit zijn balans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 16:50

opzij is de weg kwijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:12

Ik durf bijna niet te vertellen dat ik vroeger een abonnement had op Vrij Nederland, Opzij en dat ik lid was van de VPRO. Noem me maar een draaikont maar dan wel eentje die bijtijds het licht heeft gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:15

dat had ik vroeger ook.
opzij, de vpro-gids, de groene amsterdammer....maar wel decennia geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:17

Hier word ik echt niet goed van:

quote

do 23 dec 2010, 16:11 Moslim wil woord ham niet horen door onze redactie internet
LA LÍNEA DE LA CONCEPCIÓN (SPANJE) - Een leerling van een middelbare school in La Línea de la Concepción in de provincie Cádiz in het zuiden van Spanje, heeft aangifte gedaan tegen een leraar omdat deze tijdens de les het woord 'ham' uitsprak.


Tijdens de aardrijkskundeles gaf de docent uitleg over diverse klimaten. Als voorbeeld gebruikte hij het droge koude klimaat in het dorp Trevelez in de Sierra Nevada. Dat klimaat maakt de plek uitstekend geschikt om hammen te drogen.

Een leerling die moslim is stak zijn hand op en vroeg de docent dit woord niet meer te gebruiken omdat hij zich vanwege zijn religie beledigd voelde. De docent antwoordde daarop dat hij als docent in de klas mocht zeggen wat hij nodig acht.

Thuis gekomen vertelde de leerling het verhaal aan zijn familie en die besloot daarop aangifte te doen bij de politie. Volgens de verklaring van de framilie zou er sprake zijn van psychologische mishandeling binnen een context van racisme en haat.

Tolerantie

De politie heeft vervolgens de docent gehoord. De Junta de Andalucía, verantwoordelijk voor het onderwijs, heeft kennis genomen van de aangifte en de docent alle juridische hulp die hij nodig heeft toegezegd. Tegelijkertijd deed de Junta een algemene oproep tot respect en tolerantie ten opzichte van alle religies


Bron: Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:18

Hoe moet dat nou als een islamitische voetballer een HAMstring blessure oploopt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:25

Geen boterhammetjes meer voor deze jongeman.
En mama mag geen haman behandeling meer.
En z'n hamster moet ook al weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:36

Nederland islamiseert - Pagina 6 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:56

Jet schreef:
Geen boterhammetjes meer voor deze jongeman.
En mama mag geen haman behandeling meer.
En z'n hamster moet ook al weg.
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 17:58

Marijke1 schreef:
Hier word ik echt niet goed van:

quote

do 23 dec 2010, 16:11 Moslim wil woord ham niet horen door onze redactie internet
LA LÍNEA DE LA CONCEPCIÓN (SPANJE) - Een leerling van een middelbare school in La Línea de la Concepción in de provincie Cádiz in het zuiden van Spanje, heeft aangifte gedaan tegen een leraar omdat deze tijdens de les het woord 'ham' uitsprak.


Tijdens de aardrijkskundeles gaf de docent uitleg over diverse klimaten. Als voorbeeld gebruikte hij het droge koude klimaat in het dorp Trevelez in de Sierra Nevada. Dat klimaat maakt de plek uitstekend geschikt om hammen te drogen.

Een leerling die moslim is stak zijn hand op en vroeg de docent dit woord niet meer te gebruiken omdat hij zich vanwege zijn religie beledigd voelde. De docent antwoordde daarop dat hij als docent in de klas mocht zeggen wat hij nodig acht.

Thuis gekomen vertelde de leerling het verhaal aan zijn familie en die besloot daarop aangifte te doen bij de politie. Volgens de verklaring van de framilie zou er sprake zijn van psychologische mishandeling binnen een context van racisme en haat.

Tolerantie

De politie heeft vervolgens de docent gehoord. De Junta de Andalucía, verantwoordelijk voor het onderwijs, heeft kennis genomen van de aangifte en de docent alle juridische hulp die hij nodig heeft toegezegd. Tegelijkertijd deed de Junta een algemene oproep tot respect en tolerantie ten opzichte van alle religies


Bron: Telegraaf

Het is al van de zotte dat de aanklacht in behandeling is genomen
Als iedereen met dat soort onzin aanklachten gaat indienen is het apparaat in notime overbelast
Maar je ziet maar weer dat de handreikingen die het westen doet alleen maar verkeerd kan uitpakken
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 18:04

do 23 dec 2010, 17:44 | 12 reacties Vaders op de vuist op kraamafdeling Lüneburg - Twee kersverse vaders zijn in het Duitse Lüneburg met elkaar op de vuist gegaan op de kraamafdeling van het ziekenhuis.


De ruzie begon toen een 28-jarige moeder tegen de partner van haar kamergenoot zei dat hun kind niet echt op hem leek. Vervolgens kwam het volgens de politie tot een reeks wederzijdse beledigingen.

Uiteindelijk leidde dat tot een handgemeen, melden Duitse media. **** De 28-jarige aanstichtster van de ruzie zou haar 32-jarige vriend daarbij flink hebben opgestookt. De kemphanen zijn aangeklaagd voor belediging en mishandeling.

Als moeder straks thuis komt met het kind krijgt hij alsnog "de vader "te horen dat het waar is en dat hij niet de biologische vader is.
Razz

Maar even serieus
**** je zal trouwens zo een feeks linerecta naar buiten schoppen, net bevallen of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 18:26

Gossa schreef:
Sharia4Holland: Nederland moet Islamitische staat worden

Moslims moeten strijden om een islamitische staat te maken van Nederland. Die oproep doet de extremistische groepering Shariah4Holland, die sinds kort openlijk actief is in Nederland. Shariah4Holland is een afsplitsing van Shariah4Belgium, een extremistisch netwerk dat het afgelopen jaar enkele keren voor onrust zorgde in Belgie.
woordvoerder Abu Imran op radio 1 in Goedemorgen Nederland.


Dat een bolwerk als deze groep uberhaupt zendtijd krijgt
De boodschap die ze hanteren is 1000000% geweldadiger en ondermijnt het veiligheidsgevoel en vrijheidsproces in Nederland

De enoge juiste reactie die op dit soort bewegingen moet zijn is wat Wilders ook al heeft gezegd , eruit met die zooi en drop ze maar in het rif gebergte
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 18:41

Gossa schreef:
Sharia4Holland: Nederland moet Islamitische staat worden

Moslims moeten strijden om een islamitische staat te maken van Nederland. Die oproep doet de extremistische groepering Shariah4Holland, die sinds kort openlijk actief is in Nederland. Shariah4Holland is een afsplitsing van Shariah4Belgium, een extremistisch netwerk dat het afgelopen jaar enkele keren voor onrust zorgde in Belgie.
woordvoerder Abu Imran op radio 1 in Goedemorgen Nederland.




Door (rs), 07/06/2010 - 10u15


(foto © Het nieuwsblad - jozef leysen) 'Autozwendel, schriftvervalsing en btw-fraude'
Het zal ongetwijfeld één van de meest opmerkelijke nieuwsfeiten van 2010 blijven: de lezing van Benno Barnard in Brussel op woensdag 31 maart, die verstoord werd door leden van Sharia4Belgium. Een week later kreeg de zaak een staartje toen bekend raakte dat het boegbeeld van die radicale moslimorganisatie, Fouad Belkacem alias Abu Imran, een strafdossier heeft. 'In 2002, 2004 en 2007 is hij veroordeeld voor inbraak en weerspannigheid,' liet het parket van Antwerpen weten.

'We hadden voorspeld dat ze ons zouden marginaliseren en criminaliseren,' reageerde Belkacem, een zevenentwintigjarige man van Marokkaanse oorsprong uit Boom. Hij deed de drie veroordelingen af als 'kwajongensstreken': 'Ik heb mijn oude leven achter me gelaten. Allah heeft me het licht doen zien.' Twee weken geleden, op een persconferentie van Sharia4Belgium - onder de naam Muslim Rise - beloofde hij (uiterst rechts op de foto) dat de moslims zich met geweld tegen het boerkaverbod zullen verzetten: 'Wij zijn geen slaven of huisnegers die zich laten doen.' Naast hem zat Anjem Choudary, leider van het in Engeland verboden Islam4UK, die besloot: 'Ooit zullen wij bevelen dat jullie vrouwen zich moeten bedekken.'

In zijn sermoenen en videoboodschappen op het internet zegt Abu Imran - zijn naam betekent zoveel als 'Vadertje Welstand' - dat hij zich alleen onderwerpt aan de 'goddelijke wetten' van de islam en dat hij zich weigert te houden aan de 'door de mens gemaakte Belgische wetten'. Wat blijkt nu: toen hij nog als Fouad Belkacem door het leven ging, zou hij niet alleen de wetten overtreden hebben die inbraak en weerspannigheid verbieden. Hij en zijn broers zouden ook betrokken zijn bij serieuze witteboordencriminaliteit: autozwendel, schriftvervalsing en btw-fraude.

Onderzoek geseponeerd

In 2008 werd een Antwerpse advocaat, die liever anoniem wil blijven, aangesteld als curator van Bel Mo Automobile. Baas van die bvba in tweedehandsauto's was Fouad Belkacem. Het bedrijfje was in 2005 opgericht en was sindsdien van de Weerstandslaan in Hoboken naar de Guido Gezellestraat in Boom verhuisd. Het faillissement werd twee maanden geleden afgerond - maar de afwikkeling was allesbehalve routine.

De curator «Toen ik in 2008 in de Guido Gezellestraat aankwam om beslag te leggen op de inboedel, stond ik oog in oog met een paar bijzonder arrogante kerels. Ze weigerden mee te werken, en ik voelde me fysiek bedreigd. Ik heb meteen de politie van de Zone Rupel gebeld om bescherming te vragen. Even later kwamen er een paar combi's, en een groep agenten stapte uit. Ze waren uitgerust met wapens en kogelvrije vesten: daar schrok ik al helemáál van. Ze vertelden me dat de broers Belkacem gekend waren bij de politie, en ze vermoedden dat zij en hun maten vuurwapens op zak hadden.»

Joris Van Camp, woordvoerder van politiezone Rupel, bevestigt de interventie. Op onze vragen over het verleden van Belkacem en co. wil hij niet antwoorden: 'Daarvoor moet u bij het parket van Antwerpen zijn.'

De curator «Er klopte van alles niet bij Bel Mo Automobile. Die dag in 2008 stonden er nog twee auto's. Belkacem zei: 'Die hebben niets met mij of het bedrijf te maken.' 'Kun je dat bewijzen?' vroeg ik. Een tijd later kwam een man af met een factuur om aan te tonen dat één van de twee auto's van hem was. Maar of dat een bonafide document was? Ik weet het niet. De andere auto hebben we uiteindelijk openbaar verkocht.

»Ik heb daar in Boom geen snipper papier over de activiteiten van Bel Mo Automobile gevonden. Ik vroeg Belkacem om me de boekhouding te overhandigen, maar dat heeft hij nooit gedaan. Ofwel omdat ze niet bestaat, ofwel omdat er dingen in staan die het daglicht niet verdragen. Hoe dan ook: een boekhouding achterhouden voor een curator is een misdrijf. Maar zelf kan ik dat niet strafrechtelijk aanpakken.»


HUMO U hebt het parket wel ingelicht. Is de procureur een onderzoek begonnen?

De curator «Ik denk van niet. Ik ben er in elk geval niet meer over aangesproken.»

We vragen het aan Dominique Reyniers, persmagistraat van het parket van Antwerpen.

Dominique Reyniers «We zijn wel degelijk een onderzoek begonnen, maar dat is intussen geseponeerd.»

HUMO Waarom?

Reyniers «Dat kan ik u niet vertellen.»

HUMO Vreemd dat het parket een failliet bedrijf onderzoekt zonder de curator aan te spreken. Kunt u dan kwijt wat er wél onderzocht werd?

Reyniers «Nee.»

Met het faillissement van Bel Mo Automobile waren Fouad Belkacem en zijn broers niet aan hun proefstuk toe: vóór 2005 waren ze al meermaals van de ene naar de andere vennootschap gesprongen, telkens in de automobielsector. Bij elk nieuw bankroet verdwenen ze zonder een spoor achter te laten - geen facturen, geen boekhouding. Zo waren ook de bvba's Auto 3, Bel-Mar en Bel-Mo al over de kop gegaan.

Maar in Bel-Mo hadden de Belkacems een partner: Bachir Kaba, een Guinees die in Willebroek woont. Kaba zegt dat hij dicht bij Sékouba Konaté staat, de militaire dictator van zijn vaderland: 'Hij heeft me onlangs tot reizend ambassadeur benoemd.' Zijn belevenissen met de broers waren allesbehalve aangenaam.

Bachir Kaba «Ik heb ze allemaal gekend: Mohamed, Fouad en Hicham. Bel-Mo was bedoeld om tweedehandsauto's naar Afrika te exporteren. Dat deden we ook, maar de Belkacems hadden niet veel zin om de regels te respecteren. Ze hielden zich liever bezig met schriftvervalsing en btw-fraude. Faux et usage de faux, monsieur!

»Ik rook onraad toen Bel-Mo een btw-teruggave van 100.000 euro moest krijgen. Daarvoor moest een controleur de boekhouding komen doorlichten, om te zien of die teruggave wel terecht was. Maar dat lieten de broers niet toe. Hicham heeft die controleur zelfs in elkaar geslagen. Hoe idioot kun je zijn? Het gevolg liet zich raden: Bel-Mo kreeg een doorgedreven controle van de btw-diensten van Brussel 7. Zo is één en ander aan het licht gekomen. Dat de Belkacems auto's in het illegale circuit kochten, bijvoorbeeld - vaak van Marokkaanse stempelaars die er een zwarte bijverdienste aan overhielden.»

HUMO Waar kwamen die auto's vandaan? Waren ze gestolen?

Kaba «Dat weet ik niet. Er werden in elk geval valse facturen opgemaakt om hun herkomst te verdoezelen.

»Met die auto's werden vervolgens btw-carrousels opgezet. Ze werden uitgevoerd naar Frankrijk als intracommunautaire export (binnen de EU, red.): daarop moet je geen btw betalen, maar de Belkacems probeerden er wél een btw-teruggave op te pakken door de verkoopakte en de eindbestemming te vervalsen.

»Toen ik dat allemaal doorhad, heb ik gebroken met de Belkacems en ben ik uit Bel-Mo gestapt. De btw-diensten zijn al jaren op de hoogte van wat er daar allemaal gebeurd is, maar ik heb nooit iets van hen gehoord.»

Bij het controlekantoor Brussel 7 krijgen we te horen dat er niet over individuele dossiers wordt gepraat met de pers.

http://www.humo.be/tws/deze-week/20243-2/sharia4belgium-het-duistere-verleden-van-fouad-belkacem.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 6 Emptydo 23 dec 2010, 18:49