DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Marokkanen en Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 15:23

Filmploeg MTNL krijgt klappen bij moskee


Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Laatstewaarschuwingouwe Heetgebakerd incidentje vanmiddag bij de Omar al Farouk moskee in Utrecht. Pogingen van de de multiculturele omroep MTNL om een item te draaien resulteerde in een grote kloppartij. Volgens presentator Abdellah Dami werd een medewerker door minstens 15 man geschopt en bespuugd. WTF!? Reden van het bezoek van MTNL was een verhaal in de Volkskrant over geldstromen tussen de moskee en Kolonel Gadaffi. De Omar al Farouk moskee zou van oudsher 100% gefinancierd zijn door de Libische legerleider en in de volksmond zelfs "De Libische moskee" heten. Eerder kwam het gebedshuis in het nieuws toen het apartheid herintroduceerde door gescheiden overheidsloketten voor mannen en vrouwen te plaatsen. Dat ze in zo'n Utrechtse islamkerk pissig worden als Joost Eerdmans met draaiende camera voor de deur staat kunnen we ons voorstellen. Maar die immer genuanceerde knakkers van de MTNL? Waar de anti-white-trash-indoctrinatie van Anil Ramdas welig tiert. De enige plek in Nederland waar de multiculti in alle hoofdjes gewoon gelukt is. Hoe bizar! Het wachten is uiteraard op beelden (hierrr) van het akkefietje. Maakt u zich geen zorgen: Omdat het vandaag maandag is en er qua nieuws geen reetd gebeurd zullen de bewuste klappen ongeveer 146851348 x in de herhaling worden getoond op Dumpert, Youtube, Pownews, DWDD, Shownieuws, P&W, HvNL, Moraalridders en op RTV Drenthe.
Brusselmans | 04-04-11 | 15:09 | Link | 126 reacties| | terug naar navigatie


bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 15:31

Geheel in het teken van de publieke opinie.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 19:28

Spectaculaire relbeelden Libische Moskee Utrecht


Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Donderstraalop534Schokkend. Complete footage van het tumultueuze bezoekje van de MTNL-cameraploeg bij de Omar al Farouk-moskee in de warzone Utrecht-Overvecht en de schandalige ontwikkelingen die daarop volgden. Zet u schrap voor 1 minuut en 49 seconden felrealistische schermutselingen tussen cameraploeg en moskee-gangers. Afkeurenswaardig. Poten af van cameravrouwen. Niet spugen. Maar een ding weten we nu zeker. Kolonel Khadaffi zit daar in een ondergronds bunkercomlex, en het ligt er bomvol met Tamoil. Waar is de Mr. Ms. Tromp als je 'r nodig hebt? FILMPJE.
Pritt Stift | 04-04-11 | 20:30 | Link | 148 reacties| | terug naar navigatie


bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 19:30

ma 04 apr 2011, 21:07


Moskee betwijfelt schuld


Utrecht - Het bestuur van de Omar Al Farouk moskee in Utrecht betwijfelt of haar eigen bezoekers verantwoordelijk zijn voor de aanval op twee journalisten maandagochtend. Wel zegt het moskeebestuur geweld tegen verslaggevers te veroordelen.








,,Het bestuur distantieert zich van alle agressieve of gewelddadige tegenwerking die de journalisten hebben ondervonden in hun werk. Zij meent echter ook dat de leden en bezoekers van de Omar al Farouk moskee hier niet ten onrechte verantwoordelijk voor mogen worden gehouden."
Twee medewerkers van Multiculturele Televisie Nederland (MTNL) werden maandagochtend belaagd door bezoekers van de Omar Al Farouk moskee. Een cameravrouw en verslaggever wilden een item maken naar aanleiding van een bericht in de Volkskrant. Die stelde dat de moskee in de wijk Overvecht geld ontvangt van het Libische regime.
Moskeebestuurder Abdelmajid Khairoun zegt te benadrukken dat het incident buiten de moskee plaatsvond rond de klok van twaalf, „dat wil zeggen een half uur voordat de moskee haar deuren voor het middaggebed, dat om twee uur wordt gehouden, zou openen”.
De verslaggevers zijn volgens het bestuur gestuit op mensen die bezwaar maakten om op straat gefilmd te worden en dit op een onaanvaardbare wijze hebben geuit.
MTNL heeft maandag aangifte gedaan. Zaterdag wordt het item alsnog uitgezonden.


bron: de telegraaf


oordeel zelf!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 23:07

luna schreef:
Spectaculaire relbeelden Libische Moskee Utrecht


Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Donderstraalop534Schokkend. Complete footage van het tumultueuze bezoekje van de MTNL-cameraploeg bij de Omar al Farouk-moskee in de warzone Utrecht-Overvecht en de schandalige ontwikkelingen die daarop volgden. Zet u schrap voor 1 minuut en 49 seconden felrealistische schermutselingen tussen cameraploeg en moskee-gangers. Afkeurenswaardig. Poten af van cameravrouwen. Niet spugen. Maar een ding weten we nu zeker. Kolonel Khadaffi zit daar in een ondergronds bunkercomlex, en het ligt er bomvol met Tamoil. Waar is de Mr. Ms. Tromp als je 'r nodig hebt? FILMPJE.
Pritt Stift | 04-04-11 | 20:30 | Link | 148 reacties| | terug naar navigatie


bron: geenstijl


Pleur die idioten het land uit, zeg
Spreken geen woord nederlands en kunnen zich ook niet fatsoenlijk gedragen
Terecht dat het stukje van geenstijl op deze manier is verwoordt
Ik heb er ook geen goed woord voor over

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 23:09

luna schreef:
ma 04 apr 2011, 21:07


Moskee betwijfelt schuld


Utrecht - Het bestuur van de Omar Al Farouk moskee in Utrecht betwijfelt of haar eigen bezoekers verantwoordelijk zijn voor de aanval op twee journalisten maandagochtend. Wel zegt het moskeebestuur geweld tegen verslaggevers te veroordelen.








,,Het bestuur distantieert zich van alle agressieve of gewelddadige tegenwerking die de journalisten hebben ondervonden in hun werk. Zij meent echter ook dat de leden en bezoekers van de Omar al Farouk moskee hier niet ten onrechte verantwoordelijk voor mogen worden gehouden."
Twee medewerkers van Multiculturele Televisie Nederland (MTNL) werden maandagochtend belaagd door bezoekers van de Omar Al Farouk moskee. Een cameravrouw en verslaggever wilden een item maken naar aanleiding van een bericht in de Volkskrant. Die stelde dat de moskee in de wijk Overvecht geld ontvangt van het Libische regime.
Moskeebestuurder Abdelmajid Khairoun zegt te benadrukken dat het incident buiten de moskee plaatsvond rond de klok van twaalf, „dat wil zeggen een half uur voordat de moskee haar deuren voor het middaggebed, dat om twee uur wordt gehouden, zou openen”.
De verslaggevers zijn volgens het bestuur gestuit op mensen die bezwaar maakten om op straat gefilmd te worden en dit op een onaanvaardbare wijze hebben geuit.
MTNL heeft maandag aangifte gedaan. Zaterdag wordt het item alsnog uitgezonden.


bron: de telegraaf


oordeel zelf!!!

Ze zullen wel eens de hand in eigen boezem steken , walgelijk
Altijd maar wijzen en we zijn zo vredelievend , aanmehoela
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptyma 04 apr 2011, 23:22

En die man in die jurk , hoe komt hij aan zijn inkomen ?
Lijkt me niet dat hij ergens werkt in die jurk en geen nederlands sprekend

Miischien eens een check doen of hij een uitkering heeft
Zoja dan werkt hij niet mee om te zorgen dat hij aan een baan komt in zijn outfit en taal

En dat kan een korting op de uitkering betekenen

men zal eens in moeten gaan in zien dat het hier niet een land is waar men met vechten het gelijk wil/kan krijgen
Als hij zo graag wilt vechten dan weet ik wel een paar landen waar die zich kan uitleven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 06:29

Wat een geweldige verrijking voor de Nederlandse samenleving. Straks ga ik weer even over de markt, kijken hoeveel mannen er net uit de nachtdienst zijn gekomen je pikt ze er zo tussenuit want de meeste lopen nog in hun nachthemd en slaapmuts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 07:50

Marijke schreef:
Wat een geweldige verrijking voor de Nederlandse samenleving. Straks ga ik weer even over de markt, kijken hoeveel mannen er net uit de nachtdienst zijn gekomen je pikt ze er zo tussenuit want de meeste lopen nog in hun nachthemd en slaapmuts.

lol! Marokkanen en Nederland - Pagina 4 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 08:12

En òf ze er waren, plus de nodige vrouwen in niquab, één koopman weigerde te helpen "eerst die lap voor je smoel weg, anders pleur je maar op".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 08:36

Marijke schreef:
En òf ze er waren, plus de nodige vrouwen in niquab, één koopman weigerde te helpen "eerst die lap voor je smoel weg, anders pleur je maar op".

Echt waar, Marijke????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 08:42

Yep, dergelijke opmerkingen hoor ik wel vaker, ook als ze alles staan te bepotelen, ze knijpen overal in en daar zijn de meeste kooplui ook niet van gediend, zelfs de Turkse groentenboeren zeggen er iets van, dat zal de meeste mensen niet meteen opvallen maar ik begrijp net genoeg Turks om "niet doen" te verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 11:10

trijntje39 schreef:
Marijke schreef:
En òf ze er waren, plus de nodige vrouwen in niquab, één koopman weigerde te helpen "eerst die lap voor je smoel weg, anders pleur je maar op".

Echt waar, Marijke????

zo zou het ook in amsterdam gaan
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 11:31

gertine schreef:
trijntje39 schreef:
Marijke schreef:
En òf ze er waren, plus de nodige vrouwen in niquab, één koopman weigerde te helpen "eerst die lap voor je smoel weg, anders pleur je maar op".

Echt waar, Marijke????

zo zou het ook in amsterdam gaan
lol!

Marktkooplui nemen meestal geen lap blad voor de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 14:37

vorig jaar liep er hier ook zo'n tuttebel in het zwart met gezichtsbedekking
maar ze werd niet geholpen aan de kraam ze keken gewoon langs haar heen Marokkanen en Nederland - Pagina 4 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 15:16

Ik zou ook niet helpen , bekijk het zeg ]

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 16:33

Ik ook niet hoor, ik schold vroeger ook nonnen uit, zo eng die mensen.

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Non
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 16:35

Ik dacht altijd dat het pinguins waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 17:16

Ik kan dat geinige pinguinfilmpje niet vinden, maar wel dit:

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Pinguin_03
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 17:51

Bedoel je deze Marya?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 17:53

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 17:54


ik moet elke keer opnieuw erom lachen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 17:57

Wat een kreng Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 18:12

En kun je nagaan, ik ben helemaal verslingerd aan pinguïns. In mijn kamer staan en zitten er zo'n kleine tweehonderd. lol! Een mens kan maar een afwijking hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:08

Komisch, dat filmpje.

Agaath, mijn zus heeft dezelfde afwijking. Ik zal eens vragen of ze ze nog steeds verzamelt.

Vanmorgen had ik bijna zo'n hoofddoekgriet onder m'n wielen. Ze stak zonder te kijken de weg over en toen ze me hard hoorde remmen, keek ze me aan met zo'n blik van: wáág't is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:12

200 pinguins ? Jij bent dus een verzamelaar ! Agaath !

Oh, en de zus van Sienna ook ! Ook pinguins ? Misschien kunnen ze ruilen ?

Oh, erg is dat, als ze, ondanks hun eigen fout, zó naar je kijken .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:13

Dan is het niet te hopen dat er zo'n mepper bijzit, straks liggen ze allemaal aan barrels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:21

Ja, ook pinguins, Marya. Ze woont inmiddels in zuid Frankrijk maar het kan zijn dat haar beestjes nog in Ned. staan. Ik zal het eens vragen en als ze ze kwijt wil, zal ik aan Agaath denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:25

sienna.50 schreef:
Komisch, dat filmpje.

Agaath, mijn zus heeft dezelfde afwijking. Ik zal eens vragen of ze ze nog steeds verzamelt.

Vanmorgen had ik bijna zo'n hoofddoekgriet onder m'n wielen. Ze stak zonder te kijken de weg over en toen ze me hard hoorde remmen, keek ze me aan met zo'n blik van: wáág't is!

Jouw schuld natuurlijkdat zij niet uitkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:28

Zo lopen er hier tig rond op de markt:

Marokkanen en Nederland - Pagina 4 12VAsharia_47077d

Verrek, komt van de site van Vuilnisbelt, nou ja, soit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:31

Marijke schreef:
Dan is het niet te hopen dat er zo'n mepper bijzit, straks liggen ze allemaal aan barrels.
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:35

sienna.50 schreef:
Komisch, dat filmpje.

Agaath, mijn zus heeft dezelfde afwijking. Ik zal eens vragen of ze ze nog steeds verzamelt.

Vanmorgen had ik bijna zo'n hoofddoekgriet onder m'n wielen. Ze stak zonder te kijken de weg over en toen ze me hard hoorde remmen, keek ze me aan met zo'n blik van: wáág't is!

Het is geen afwijking Sienna, het is een passie! Laughing Pinguïns zijn zulke overlevers! Ik heb me er jarenlang verdiept.

Voor wat betreft die hoofddoekgriet, had je niet heel even de neiging om door te rijden? Maar het vervelende is, je trekt altijd aan het kortste eind. Mad

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:38

Marya schreef:
200 pinguins ? Jij bent dus een verzamelaar ! Agaath !

Oh, en de zus van Sienna ook ! Ook pinguins ? Misschien kunnen ze ruilen ?

Oh, erg is dat, als ze, ondanks hun eigen fout, zó naar je kijken .

Ja, Marya ik ben een verzamelaar. Ik heb pinguïns uit alle hoeken van de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Emptydi 05 apr 2011, 19:49

Die grieten die weg gelopen zijn op schoolreis dan echt men die arogantie en alles in anderen de schoenen schuiven kom op en wat moet een Marokaanse griet in een koffieshop echt geen zuivere koffie.
Hopenlijk worden ze flink aangepakt.
Zaten wel strak in de lak als je de foto's ziet behoorlijke laag make up op.

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5191181/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

http://www.l1.nl/L1NWS/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_5191238
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marokkanen en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland islamiseert
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: