DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Marokkanen en Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptydi 28 dec 2010, 13:26

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptydi 28 dec 2010, 13:32

Hij is gevat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptydi 28 dec 2010, 13:45

Dat is ie zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptydi 28 dec 2010, 19:07

Subtiel en eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptydo 30 dec 2010, 16:07

do 30 dec 2010, 14:35 | lees voor

Zorgen om homo's

AMSTERDAM - Burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen maakt zich zorgen over de positie van homoseksuelen in Nederland. In een gesprek met de Amsterdamse homo-omroep MVS zegt hij er niet zeker van te zijn dat 2011 „een goed jaar” wordt voor homoseksuelen.


„Er is veel om voor te vechten, er is veel bereikt en er staat veel op het spel. En als we achterover gaan leunen, zouden we dat spel wel eens kunnen verliezen”, aldus Rehwinkel, die zelf homo is.

„Ik hoop dat ik aan het eind van 2011 kan zeggen dat de verworvenheden die er zijn voor homoseksuelen er nog steeds zijn. Dat staat niet vast aan het begin van 2011.”

In een toelichting zei Rehwinkel donderdag desgevraagd dat zijn zorg is ingegeven door recente incidenten, waarbij homoseksuelen het mikpunt waren van agressie en pesterijen.

bron: de telegraaf


rehwinkel is één van de weinigen binnen de pvda die de werklijkheid durft te benoemen...
eerst de vrouwen, toen de joden, toen de homo's......wie volgt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptyvr 31 dec 2010, 19:17

Ik weet niet goed waar ik het onderstaande bericht moet plaatsen en citeer het maar hier.

Vandaag in WUZ in de telegraaf van K. van Barneveld, Ede.

'Oudejaarsavond gezellig naar linkse cabaratiers kijken/luisteren. Lekker goedkoop de PVV bekritiseren. Lekker goedkoop Yolanthe en Wesley bekritiseren. Lekker goedkoop Joden bekritiseren. Lekker goedkoop moslims bekritiseren. Oeps, nee, dat natuurlijk niet.'

Deze meneer Van Barneveld slaat de spijker precies op de kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptyvr 31 dec 2010, 21:04

daarom heb ik de tv uitgezet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptyzo 02 jan 2011, 16:50

Agaath1 schreef:
Ik weet niet goed waar ik het onderstaande bericht moet plaatsen en citeer het maar hier.

Vandaag in WUZ in de telegraaf van K. van Barneveld, Ede.

'Oudejaarsavond gezellig naar linkse cabaratiers kijken/luisteren. Lekker goedkoop de PVV bekritiseren. Lekker goedkoop Yolanthe en Wesley bekritiseren. Lekker goedkoop Joden bekritiseren. Lekker goedkoop moslims bekritiseren. Oeps, nee, dat natuurlijk niet.'

Deze meneer Van Barneveld slaat de spijker precies op de kop.

Klopt, ik denk dat hij ze al had gezien, e.e.a. zal wel al opgenomen zijn, Guido Wijers sowieso, die zei dat zelf laatst in één of ander TV programma. Van Muiswinkel is natuurlijk hyper links. Ik heb niet één kritische opmerking gehoord over Moslims.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptyzo 02 jan 2011, 18:09

ik heb er wel van genoten, ik vind van muiswinkel heel leuk en eigenlijk neemt hij iedereen in de maling maar het is geen freek daar ga ik straks lekker na kijken dat is mijn favoriet
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 3 Emptyzo 02 jan 2011, 18:51