DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Marokkanen en Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 07:56

Daar krijg je geen uitkering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 08:21

dat zal het zijn en haar landgenoten moeten haar niet meer want europese marokkanen zijn crimineel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 08:24

Het is zo grappig dat ze het over papen heeft en gore hollandse pot en haar paspoort,gaaap. Ik zou de eer aan mezelf houden en van dat paspoort gebruik maken. Je bent toch wel een sukkel als niets je hier bevalt en je hier wel lekker laf blijft hangen.
En de moeilijke klusjes hier opknappen? Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 09:21

Kan het niet eens grof noemen. Wat een akelig gefrustreerd mensje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 09:21

Nogal. Als ze een NL paspoort heeft: innemen en terugsturen dat mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 11:11

wel een mooi schilderij trouwens...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 11:11

Een schilderij dat moet worden verwijderd wanneer het zich in een ruimte bevindt waar toevallig een moslim het onder ogen kan krijgen, het is hartstikke haram.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydo 14 jul 2011, 12:15

ja dat zijn ook echt allemaal watjes en dat durft zich man te noemen, een homo is nog meer man in z'n pink als deze moslims in hun hele lijf Marokkanen en Nederland - Pagina 7 577270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyzo 17 jul 2011, 16:54

'Link tussen uitspraken Wilders en vandalisme moskee'



zondag 17 juli 2011 12:16

Volgens Farid Azarkan, voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) is er een verband tussen de uitspraken van PVV-leider Geert Wilders en het bekladden van van moskeeën.

Marokkanen en Nederland - Pagina 7 727d5bdf-833f-40af-b1ea-11160672b6d0_moskee1707 Een moskee in Haarlem die in 2007 werd beklad
Lees ook de weblog Oh oh Den Haag: Azarkan gebruikt Wilders als excuustruus

Dat zegt Azarkan in een interview met persbureau ANP.
Volgens Azarkan voelen mensen zich gesterkt in hun anti-islamopvattingen als zij zien dat deze in de politiek worden vertegenwoordigd. Volgens de SMN-voorzitter worden moskeeën beklad met leuzen die direct uit Wilders’ mond komen. ‘Ik zie absoluut een verband.'

Geweld
Wilders heeft zich altijd uitgesproken tegen geweld tegen moskeeën, maar dat vindt Azarkan dubbel. 'Je kunt niet zeggen dat je tegen voetbal bent, maar als iemand dan een keer een voetbalclub bekladt, zeggen dat je dat niet moet doen,' zegt de SMN-voorzitter.
In 2010 waren er volgens cijfers van de politie veertien incidenten van geweld tegen moskeeën, in 2009 waren het er zestien.
Uitsluiting
Azarkan zegt zich zorgen te maken over de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteit en de uitval in het onderwijs. Daarnaast is hij bang dat veel jongeren zich uitgesloten zullen voelen door de maatschappelijke kritiek op de multiculturele samenleving en de islam.
Het kabinet heeft besloten de subsidie aan partijen, die zich richten op de integratie van specifieke groepen, stop te zetten. Daarmee zal het SMN waarschijnlijk ophouden te bestaan, denkt Azarkan. 'Wij bemiddelden bijvoorbeeld tussen Marokkaanse en Molukse jongeren in Culemborg. Dat kan straks niet meer.'

Door Marlou Visser



bron: elsevier





azarkan zou eens naar zijn eigen marokkaanse achterban moeten kijken.

een achterban die problemen veroorzaakt, maar azarkan legt de schuld op het bord van anderen....



hij is een gefrustreerd man, omdat hij het bestaansrecht van zijn smn niet heeft kunnen aantonen.

weg soepsidie, weg luizenbaantje. weg azarkan.



de reacties bij elsevier liegen er niet om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyzo 17 jul 2011, 17:09

Die Hassnae heeft een tunnelvisie...een gevaarlijke...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyzo 17 jul 2011, 19:57

Het aantal geweldsdelicten tegen moskeeën valt helemaal weg tegen het aantal geweldsdelicten tegen andersdenkenden, beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 11:33

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.



Uitzending met de juwelier die geen marokkanen en antillianen meer toelaat
Voor en tegenstanders

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 11:38

Toevallig net gezien in de herhaling. Ik kan die man echt geen ongelijk geven maar de linkse gemeenschap staat al op zijn achterste benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 11:47

Ik vraag me af waarom het niet mag. Bij AH moeten scholieren hun rugtassen in een hoek achterlaten, er staat niemand bij om toe te zien of ze niet gestolen worden. Volwassenen hoeven geen tassen achter te laten.

Deze juwelier heeft bewezen dat hij in Nederland niet beschermd kan worden tegen het roofzuchtig geweld van bepaalde groepen, dan geldt voor mij de wet van zelfbescherming en dat doet hij door bepaalde mensen niet toe te laten.
Kan een leuk proefproces worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 15:25

En ik heb het al vaker gezegd , maar heb wel vertrouwen in Marcouch
Op bv facebook word hij uitgekost door zijn eigen bevolking , ze vinden hem te veel zijn oren laten hangen naar het westen ( is de algemene opmerking )
Persoonlijk vind ik hem reeel kijken naar de problemen en durft het ook te benoemen

En zie het niet als negatief
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 15:25

En ik heb het al vaker gezegd , maar heb wel vertrouwen in Marcouch
Op bv facebook word hij uitgekost door zijn eigen bevolking , ze vinden hem te veel zijn oren laten hangen naar het westen ( is de algemene opmerking )
Persoonlijk vind ik hem reeel kijken naar de problemen en durft het ook te benoemen

En zie het niet als negatief
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptyma 18 jul 2011, 15:25

Voorlopig gun ik hem het voordeel van de twijfel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydi 19 jul 2011, 07:58

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Emptydi 19 jul 2011, 08:40

Deze reactie onder dit artikel zou ik zelf geschreven kunnen hebben:

ye11owcake
Ik vind in eerste instantie niet die 20% pak kans problematisch, maar meer de uitspraken van de rechters; de zaak met glas onder de schoenen, kruit op de kleding, en buit in de garagebox waar vrijspraak wegens gebrek aan bewijs volgt, mits waar, is waanzinnig. Er was een ander voorbeeld van een 23 jarige verdachte, met een strafblad van 15 kantjes. Ik dacht dat we iets aan draaideur criminelen zouden doen, lang geleden?

19/07/11 08:26 Beledigend? Ongepast? Meld het ons.
Kostons

Denk dat dat een structurele oplossing kan zijn en geen sociaal werkende wijkagentjes die gesprekjes voeren met deze criminelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marokkanen en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland islamiseert
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: