DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 11:04

Luna schreef:
nog 7 kaarten beschikbaar

Een qoute uit de beschrijving op de avrosite ..

Citaat :
Het tv programma wordt deskundig aan elkaar gepraat door Maurits Berger
http://www.televizier.nl/artikel/7287/avro-brengt-zooo-moslim

Maar wie is Maurits Berger..


Maurits Berger (1964) is jurist en hoogleraar islam in de Westerse wereld aan de Universiteit Leiden.

Hij was senior onderzoeker aan het Instituut Clingendael van 2003 - 2008.

Zijn leerstoel wordt gefinancierd door de Sultan van Oman, deze heeft echter officieel geen invloed op het werk van Berger.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurits_Berger

Gerard Spong, Maurice Berger en Tofik Dibi achter Al-Yaqeens strijd tegen vrije meningsuiting
Ingediend door copywriter op 20 maart, 2010 - 16:13. Media

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3527.

Twee plus twee is vier-en-een-half
Prof. dr mr Maurits Berger (Universiteit van leiden): "De sharia en het Nederlands recht zijn voor meer dan 95% aan elkaar gelijk".



http://hoeiboei.blogspot.com/2009/12/prof.html


Dit zijn zijn publicaties van Clingendael

http://www.clingendael.nl/staff/publications.html?id=6


Maurits Berger is een door een sjeik gefinancieerde westerling die zich bekeerd heeft tot de Islam
Geheid dat je dus de hele avond een hallelula gehalte kan verwachten in het programma
De problemen die er zijn met de Islam zullen niet aan het woord komen of besproken worden , althans dat denk ik niet
Enig kritisch geluid zal je niet horen
Gelukkig heeft de staatsomroep over het gemiddelde maar een kijkdichtheid van 38% over alle drie de nettten
En zal dit programma net zoals vorig jaar Teleac kwam met een programma over de Islam een laag kijkdichtheid hebben

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 11:50

eshan jami, ex moslim en nu werkzaam voor de pvv-fractie, zit ook in het panel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 13:08

Als ik daar naartoe ga kunnen ze me afvoeren in een dwangbuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 13:31

anti islam toespraak door een marokkaan

jammer dat deze moedige man niet is uitgenodigd op het feestje

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 13:38

Zeker jammer.

De Islam hoort niet bij Frankrijk maar het is natuurlijk wel zo dat Frankrijk dankzij de vroegere kolonieën een veel ruimere ervaring heeft met de Islam en de Moslims. Ook daar gingen de ergste problemen zich voordoen na de aanslagen op de Twin Towers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 13:43

de islam hoort in geen enkel democratisch land thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 13:48

ik kan jullie het boek "een goede man slaat soms zijn vrouw" van joris luyendijk aan raden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 19:40

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 20:09

Luna schreef:
anti islam toespraak door een marokkaan

jammer dat deze moedige man niet is uitgenodigd op het feestje



Hij zegt eigenlijk precies dat wij ook zien gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydi 18 jan 2011, 20:53

Een goede vrouw heeft een kind in haar buik en een stok op haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptywo 19 jan 2011, 21:55

vwo 19 jan 2011, 21:51 | 18 reacties
| lees voor

School houdt vast aan verbod op hoofddoekjes

VOLENDAM - Het Don Bosco College in Volendam handhaaft een verbod op het dragen van hoofddoekjes, ondanks een uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling (CGB). Dat hebben de rector van de school en het bestuur van de stichting Katholiek Onderwijs Volendam (SKOV) woensdag besloten, zo lieten zij weten.


Foto: Jos Schuurman De commissie oordeelde op 7 januari dat de school zich met het verbod schuldig maakte aan discriminatie op grond van religie. De school beroept zich op haar katholieke identiteit. „Uitingen, in welke vorm dan ook, van een ander dan het katholieke geloof blijven verboden”, aldus een verklaring. Leerlingen die met een hoofddoekje naar school komen, worden geweigerd.

Een oordeel van de commissie is juridisch niet bindend, maar moet in een eventuele rechtszaak door de rechter worden meegenomen in de toelichting op een vonnis.

Aanleiding voor de zaak is een islamitische leerling die begin dit schooljaar begonnen was met het dragen van een hoofddoekje. Ze mocht van de school geen les meer bijwonen en moest haar huiswerk in een aparte ruimte maken. Als ze zou volharden in het dragen van het hoofddoekje, zou ze zelfs van school moeten. Haar vader stapte naar de commissie.

Die oordeelde dat leerlingen in principe de vrijheid hebben een hoofddoekje, keppeltje of kruisje te dragen. Bijzondere scholen kunnen dat weigeren maar moeten consequent zijn en aantonen dat dat zo'n verbod nodig is om de identiteit te waarborgen.

De school zei aanvankelijk dat het meisje geen hoofddoekje mocht dragen, omdat petjes en mutsen ook niet zijn toegestaan. Later beriep de school zich op haar katholieke identiteit. Op een middelbare school van dezelfde onderwijsstichting mochten vier leden van een islamitische familie bij wijze van uitzondering wel een hoofddoekje dragen.

bron: de telegraaf


bravo !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 07:38

Uiteindelijk zal men wel weer zwichten onder de druk van de minderheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 07:48

ik begrijp de hele commotie niet wij mochten vroeger ook geen mutsjes en petten op in de klas en ook mijn kinderen niet, zoek dan een school waar het wel mag
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 07:57

Toen ik op school zat zag je geen mutsen en petjes, nou ja, als het ijskoud was maar die hield je niet op. Ik kan me vaag herinneren dat we één dag met een dikke jas aan in de klas hebben gezeten omdat de verwarming het niet deed, ik geloof dat we later op de dag ook naar huis werden gestuurd. Tegenwoordig houden ze rustig hun jas, met capuchon met bontkraagje, aan in de klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 08:06

toen ik op de mulo zat was er een tijdje een hype van gehaakte mutsjes maar die moesten af
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 08:08

Eigenlijk is een schooluniform helemaal zo gek niet. Niet alleen vanwege allerlei symbolen maar ook vanwege de merkkleding tegen de Wibra outfit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 08:14

ja dan is elk kind hetzelfde lijkt me ook niet zo gek
maar wij zijn nou eenmaal een anti uniform land
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 08:33

Winkelpersoneel, vooral bij supermarkten, heeft toch ook meestal wel een shirt of overhemd aan met de kleuren of het logo van de winkel. Bovendien scheelt een uniform je een zee van tijd, 's ochtends geen gezucht bij de kast "wat moet ik nou toch eens aantrekken?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 09:14

ja maar het begint in de winkels weer te komen er is een tijd geweest dat iedereen z'n eigen kleding droeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 09:17

Net als in de horeca. Komt er iemand in het zwart gekleed langs je tafel, "mag ik nog een glaasje van het één of ander?", is het een gast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 09:25

ja idd soms vind ik het moeilijk in een winkel iemand te vinden die je kan helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 17:12

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 18:08

de moslim wordt ons door de strot geduwd. het programma is een aanslag op mijn gezondheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 18:17

gewoon je mond dichthouden luna Nederland islamiseert - Pagina 9 577270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 18:23

gertine schreef:
gewoon je mond dichthouden luna Nederland islamiseert - Pagina 9 577270

gertine, of kotsbakjes onder handbereik houden. Very Happy
trouwens, ik zal nooit mijn mond houden over de islamisering van nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 18:40

Ik heb geen idee wat er in die uitzending wordt verteld maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit weer één van de programma's is waarin men ons probeert wijs te maken dat de islam zo vreselijk vredelievend is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 19:02

we zien wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 20:52

Kon het niet langer meer aanzien. Wat een geleuter. Emmer naast de bank nu :1747: om af te koelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 20:54

Mijn idee, het was ook niet bepaald informatief. Programma's van dit kaliber horen bij een commerciële zender.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 21:07

Bij een goed informatief programma wil ik best kijken, steek er meestal wat van op. Dit was puur bagger Nederland islamiseert - Pagina 9 494270
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptydo 20 jan 2011, 21:39

Het gaat niet om het uitstapje van Ab maar om de rood gemaakte zin:

quote

Aboutaleb 'mosliminformant' voor de VS
20 januari 2011

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam is in zijn tijd als wethouder in Amsterdam een contact geweest van de Amerikaanse autoriteiten. Die noemen hem één van hun beste moslimcontacten in Nederland.

Dat meldt de NOS op basis van onthulde Wikileaks-documenten.
Na de moord op filmmaker Theo van Gogh in 2004 maakten de Amerikanen er een topprioriteit van om contacten te leggen met moslims in Nederland. Ze wilden alles weten over de Nederlandse moslimgemeenschap die zij het slechtst geïntegreerd noemen van heel Europa. Bekende en minder bekende moslims kregen uitnodigingen voor studiereizen in de Verenigde Staten om informatie in te winnen. Zo ging oud-directeur Ahmed Larouz van het Ramadanfestival op deze uitnodiging in en ook Aboutaleb zou als integratiewethouder drie weken op studiereis zijn geweest in de VS.

unquote

Bron: RTV Rijnmond


unquote
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptyvr 21 jan 2011, 14:30

Marijke1 schreef:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooomoslim.aspx

Vanavond op Ned. 3.

De kijkcijfers van dit geweldige programma, 289.000
Ik kan er nog steeds niet over uit waarom men dit ons de strot in wil blijven duwen
Er zijn 200 nationaliteiten , bijna evenveel geloven
Maar kost wat het kost moet de Islam bovenaan komen Nederland islamiseert - Pagina 9 598352

2029 ZOOO MOSLIM 1,9 4,2 289.000

Weer een hoop geld verspild door deze staatsomroep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptyvr 21 jan 2011, 14:48

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Emptyvr 21 jan 2011, 16:04

Nederland islamiseert - Pagina 9 Wereldgodsdiensten_793131b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 9 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: