DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 20 nov 2010, 08:26

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 20 nov 2010, 16:25

Heel goed verwoord, het zijn precies de dingen die je om je heen hoort zeggen, voornamelijk door PvdA, GL en D66 stemmers.

Hier nog een voorbeeld:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8273711/__Gestolen_schaap_ritueel_geslacht__.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 20 nov 2010, 16:33

marijke, dit waren de argumenten die de linkse kerk bij libel gebruikte om je monddood te maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 20 nov 2010, 16:34

Inderdaad, ze waren heel herkenbaar. Het waren zoveel argumenten dat ik er niet één meer bij kon bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyzo 21 nov 2010, 09:06

Ik kan gewoon niet geloven dat de meerderheid op straat over deze voorvallen blijft zeggen dat ze vertrouwen blijven houden in de goedheid van de mens. Een vriendin van een buurvrouw werd in de trein beroofd door twee Marrokaanse jongens, één knoopte een gesprek aan met de oude vrouw, de ander roofde haar tas leeg met o.a. 500 euro. Haar vriendin zei tegen mij dat ze toch in de goedheid van mensen blijft geloven, de beroofde vrouw gelukkig niet en ik ook niet. Als mijn vriend mij 's avonds naar huis brengt wordt hij gemolesteerd door zulke gasten, die hem van zijn brommer proberen te schoppen, of wanneer hij 's avonds de hond uitlaat hem uitdagen door rakelings langs hem te fietsen. In onze wijk is het één en al schotels. In 20 jaar is er zoveel veranderd, en zoveel overlast, dat het schrikbarend is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 27 nov 2010, 11:03

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 27 nov 2010, 11:07

En dan maar zeggen dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en dat het goed gaat met de integratie. Waarom laten de mensen zich toch zo voor de gek houden? Is dat een soort zelfkastijding?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyza 27 nov 2010, 13:11

zolang links de media domineert, wordt ons een loer gedraaid
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyvr 03 dec 2010, 06:52

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyvr 03 dec 2010, 07:16

Positieve discriminatie op scholen leidt in dit geval tot wat ze natuurlijk weer meteen discriminatie noemen op de arbeidsmarkt. Als iemand niet de kwaliteiten heeft die op zijn of haar diploma worden gesuggereerd valt hij toch af in een sollicitatieprocedure of in een proeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 07:36

ma 06 dec 2010, 07:30 | 27 reacties | lees voor

'Joden moeten emigreren'

AMSTERDAM - Vanwege het antisemitisme onder Marokkaanse jongeren kunnen 'bewuste' joden beter emigreren.
VVD'er Frits Bolkestein bevestigt deze stelling, die hij opperde in een pas verschenen boek, tegenover dagblad De Pers. Hij verstaat onder 'bewuste' joden' diegenen die als zodanig herkenbaar zijn, zoals orthodoxe joden. „Voor hen zie ik in Nederland geen toekomst meer vanwege het antisemitisme, vooral onder Marokkaanse Nederlanders”, aldus Bolkestein. Volgens hem is het dan ook beter als hun kinderen emigreren naar bijvoorbeeld Amerika of Israël. Hij vindt dat Arabische tv-zenders die hier via de schotel worden bekeken, een slechte invloed hebben op de Marokkaanse en Turkse jeugd.

bron: de telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 07:47

Van www.NU.nl

'Geen toekomst in Nederland voor orthodoxe joden'
Uitgegeven: 6 december 2010 06:51
Laatst gewijzigd: 6 december 2010 08:35

RIJSWIJK - Voor ''bewuste'' joden is er geen toekomst in Nederland, denkt VVD-prominent Frits Bolkestein. Dat zegt hij in een interview met dagblad De Pers op maandag.
© NU.nl/Alphons NieuwenhuisBolkestein meldt in het dagblad dat hij met ''bewuste'' joden doelt op joden die als zodanig herkenbaar zijn, zoals orthodoxe joden.

De oud-eurocommissaris ziet geen rooskleurige toekomst in Nederland voor hen ''vanwege het antisemitisme onder vooral Marokkaanse Nederlanders, die in aantal blijven toenemen''.




Weinig vertrouwen

Hij meent dat deze groep joden hun kinderen moet aanraden om te emigreren naar Amerika of Israël, omdat hij weinig vertrouwen heeft in de huidige plannen om het antisemitisme te bestrijden.

Bolkestein had een dergelijke uitlating eerder ook al gedaan in Het Verval, een recent verschenen boek over het jodendom in Nederland van Manfred Gerstenberg.
--------------------------------------------------------------

Het is toch te gek voor woorden dat het zo ver moet komen? Waar blijven de protesten van links?





Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 08:04

Men draait de wereld weer om
Het slachtoffer wordt dader en gestraft
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 08:07

Over X jaar krijgen Christenen dezelfde boodschap mee. Misschien is de wetenschap dan zo ver dat teleportatie mogelijk is, dan kunnen al die ongelovige honden gezellig met z'n allen naar een andere planeet. Beam me up Scotty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 08:10

Overigens denk ik dat Dhr Bolkestein teken van verval aan het tonen is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 08:11

Hij kan zo nu en dan inderdaad een beetje eigenaardig uit de hoek komen, dat is me ook al eens opgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 10:32

Bolk slaat altijd de spijker hard op z'n kop. Verval kan ik bij hem niet ontdekken.
Het Chassidisme heeft het zwaar te verduren in Nederland (Europa) door het toenemende antisemitisme van o.a. de Nederlandse-Marokkanen. En een harde aanpak hiertegen blijft uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 11:54

Als je dat gaat aanpakken word je weer beschuldigd van discriminatie en racisme, dat zij het zelfde doen dringt niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 14:55

Zal best marijke. Maar Bolkestein zet het, op zijn manier, weer op de kaart. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Protesten tegen het sterk groeiend antisemitisme vanuit de linkerflank hoeven we niet te verwachten.
Wilders doet z'n uiterste best maar wordt hiermee graag door links afgeschildert als een (s)pion van Israël. Belachelijk natuurlijk! Niet dat hem iets weerhoudt door deze beschuldiging, maar ik bedoel ermee te zeggen, het is niet meer te stoppen zijn, veel joden leven in angst. Over heel Europa.
Dus begrijp ik de uitspraken van Bolkestein wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 14:58

Begrijpen doe ik ze wel maar hij speelt door deze uitlatingen antisemieten wel in de kaart, die hebben nu weer een troefkaart, ze kunnen nu zelf eindelijk een keer zeggen "rot op naar je eigen land".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 15:53

Wat een gotspe. Het "eigen land" wat vernietigd moet worden volgens de islam.
New York is momenteel een veilige stad voor de chassidim. Als ik in hun schoenen zou staan en de mogelijkheid zou hebben, wist ik het wel....




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 15:57

ik vind het een slimme zet van bolk.
hij zet het antisemitisme op de kaart...en hoe.
stel je voor dat hij had gezegd dat de antisemieten terug moesten naar waar ze vandaan kwamen...
dan was de ellende niet te overzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 16:12

Dan zaten we nu middenin de rellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 16:17

Luna dat is gezegd door Wilders!

Wilders in een tweet;"Bolkestein zit er stevig naast. Niet de 'bewuste' Joden moeten emigreren maar die Marokkanen die zich schuldig maken aan antisemitisme!"

Femke Halsema in een tweet; Bolkestein is ‘kierewiet’ geworden. “Bedreigde mensen behoren beschermd te worden in eigen land."

Kamerlid Cora van Nieuwenhuizen van de vvd heeft ook gereageerd: "Ik kan zijn zorgen begrijpen. Maar de handdoek in de ring gooien mag nooit het antwoord zijn op discriminatie. Je mag absoluut niet capituleren. Ik heb Frits Bolkestein nog niet zelf gesproken en weet dus niet of hij het echt zo bedoelde."

Hij bedoelde het zo met het nodige cynisme....en hij moet het blijven zeggen! Dan pas komen er reacties.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Emptyma 06 dec 2010, 16:20

gossa, het lijkt wel een één tweetje tussen bolk en wilders ! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 1 van 21Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: