DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Marokkanen en Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:12

200 pinguins ? Jij bent dus een verzamelaar ! Agaath !

Oh, en de zus van Sienna ook ! Ook pinguins ? Misschien kunnen ze ruilen ?

Oh, erg is dat, als ze, ondanks hun eigen fout, zó naar je kijken .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:13

Dan is het niet te hopen dat er zo'n mepper bijzit, straks liggen ze allemaal aan barrels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:21

Ja, ook pinguins, Marya. Ze woont inmiddels in zuid Frankrijk maar het kan zijn dat haar beestjes nog in Ned. staan. Ik zal het eens vragen en als ze ze kwijt wil, zal ik aan Agaath denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:25

sienna.50 schreef:
Komisch, dat filmpje.

Agaath, mijn zus heeft dezelfde afwijking. Ik zal eens vragen of ze ze nog steeds verzamelt.

Vanmorgen had ik bijna zo'n hoofddoekgriet onder m'n wielen. Ze stak zonder te kijken de weg over en toen ze me hard hoorde remmen, keek ze me aan met zo'n blik van: wáág't is!

Jouw schuld natuurlijkdat zij niet uitkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:28

Zo lopen er hier tig rond op de markt:

Marokkanen en Nederland - Pagina 5 12VAsharia_47077d

Verrek, komt van de site van Vuilnisbelt, nou ja, soit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:31

Marijke schreef:
Dan is het niet te hopen dat er zo'n mepper bijzit, straks liggen ze allemaal aan barrels.
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:35

sienna.50 schreef:
Komisch, dat filmpje.

Agaath, mijn zus heeft dezelfde afwijking. Ik zal eens vragen of ze ze nog steeds verzamelt.

Vanmorgen had ik bijna zo'n hoofddoekgriet onder m'n wielen. Ze stak zonder te kijken de weg over en toen ze me hard hoorde remmen, keek ze me aan met zo'n blik van: wáág't is!

Het is geen afwijking Sienna, het is een passie! Laughing Pinguïns zijn zulke overlevers! Ik heb me er jarenlang verdiept.

Voor wat betreft die hoofddoekgriet, had je niet heel even de neiging om door te rijden? Maar het vervelende is, je trekt altijd aan het kortste eind. Mad

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:38

Marya schreef:
200 pinguins ? Jij bent dus een verzamelaar ! Agaath !

Oh, en de zus van Sienna ook ! Ook pinguins ? Misschien kunnen ze ruilen ?

Oh, erg is dat, als ze, ondanks hun eigen fout, zó naar je kijken .

Ja, Marya ik ben een verzamelaar. Ik heb pinguïns uit alle hoeken van de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:49

Die grieten die weg gelopen zijn op schoolreis dan echt men die arogantie en alles in anderen de schoenen schuiven kom op en wat moet een Marokaanse griet in een koffieshop echt geen zuivere koffie.
Hopenlijk worden ze flink aangepakt.
Zaten wel strak in de lak als je de foto's ziet behoorlijke laag make up op.

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5191181/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

http://www.l1.nl/L1NWS/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_5191238
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:52

Sjongejonge, die hebben ook al geleerd om maar meteen met het vingertje te wijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:52

twinneke® schreef:
Die grieten die weg gelopen zijn op schoolreis dan echt men die arogantie en alles in anderen de schoenen schuiven kom op en wat moet een Marokaanse griet in een koffieshop echt geen zuivere koffie.
Hopenlijk worden ze flink aangepakt.
Zaten wel strak in de lak als je de foto's ziet behoorlijke laag make up op.

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5191181/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

http://www.l1.nl/L1NWS/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_5191238

Mijn vraag is: 'wie zal dat betalen'? Die twee zijn voor geen cent te vertrouwen en in de eerste leugen niet gebarsten. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:53

Schijnheilig mokkeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 19:58

Marijke schreef:
Schijnheilig mokkeltje.

Zij krijgen teveel media-aandacht. Het zal me niets verbazen als zij bij P&W komen om hun beklag te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 20:07

Daar zeg je zowat, Agaath. Zou zomaar kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 20:34

Maastrichtse meisjes geven school de schuld

’We hebben een vreselijk weekend gehad’De politie Limburg Zuid praat dinsdag of woensdag met de twee Maastrichtse meisjes (16 en 17 jaar) die enkele dagen vermist waren in Parijs. De politie wil weten waarom de meisjes vrijdag niet kwamen opdagen na afloop na hun schoolreisje.

[b]dit is een smoes moesten ze natuurlijk van hun ouders zeggen anders lijden die gezichtsverlies
wat een geiten Marokkanen en Nederland - Pagina 5 685278
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 apr 2011, 20:41

Wat nou een vreselijk weekend, zij hebben het heerlijk gehad met hun Franse vriendjes die zij in een coffeeshop in hun woonplaats hebben leren kennen. Wat een stelletje hypocrieten. Kots en kotsmisselijk word ik ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptywo 06 apr 2011, 05:02

Maastrichtse meisjes geven school de schuld
’We hebben een vreselijk weekend gehad’Halima Saoufi, een van de twee meisjes die vermist was in Parijs.
De politie Limburg Zuid praat dinsdag of woensdag met de twee Maastrichtse meisjes (16 en 17 jaar) die enkele dagen vermist waren in Parijs. De politie wil weten waarom de meisjes vrijdag niet kwamen opdagen na afloop na hun schoolreisje.

We hebben het niet expres gedaan. We vroegen onze begeleiders: blijf bij ons, maar dat deden ze niet

Sint Maartenscollege in Maastricht. © anp Een van de meisjes gaf dinsdag voor de regionale omroep L1 de school alle schuld. Volgens Halima Saoufi zijn zij en haar vriendin Anousha Aram door de begeleiders aan hun lot overgelaten. ,,We hebben een vreselijk weekend gehad'', zei Saoufi. ,,We hebben drie dagen op straat moeten leven''.

,,We hebben het niet expres gedaan'', volhardt Saoufi haar bewering voor L1, vervolgens opnieuw naar de school wijzend als grote boosdoener. ,,We vroegen onze begeleiders: blijf bij ons, maar dat deden ze niet''. Op de vraag waarom ze dan drie dagen lang gewacht hadden om iemand aan te spreken, antwoordde Saoufi dat ze te bang waren.

Nog tijdens hun vermissing kreeg de politie tips dat de meisjes al langer van plan waren om weg te lopen. Om die reden heeft de politie hun vermissing ook niet als misdrijf ingeschat. Of dit klopt moet uit de gesprekken blijken.

De meisjes meldden zich vrijdagmiddag na een tweedaags schoolreisje niet op het afgesproken verzamelpunt in Parijs voor de terugreis. Maandagmiddag meldden ze zich alsnog op een politiebureau in de Franse hoofdstad.

Halima Saoufi spreekt verklaringen in de Limburgse kranten van scholieren tegen die ook mee op reis waren. Die zeiden dat de meisjes bij herhaling te laat kwamen, wegliepen, afspraken niet of slecht nakwamen en vooraf al van plan waren om te gaan chillen en er een lang weekend van te maken. Ook viel op dat de meisjes op de dag van hun verdwijning bij het ontbijt erg veel make-up zouden hebben opgehad. Het zou de twee vooral gegaan zijn om Franse jongens die ze bij een Maastrichtse koffieshop hadden leren kennen.

Directeur Johan Moes reageerde verbaasd op de aantijgingen. ,,Ik ben heel teleurgesteld dat we op deze manier worden neergezet'', zei hij voor de camera van L1. Volgens hem was de begeleiding goed en waren er wel degelijk aanwijzingen dat de meisjes langer in Parijs wilden blijven. (ANP)
05/04/11 19u14

Bron: AD

Misschien staat het er al?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptywo 06 apr 2011, 05:02

Op de foto's bij het artikel zien ze er inderdaad nogal opgeschilderd uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptywo 06 apr 2011, 05:57

En Marokaanse op geschilderde meisjes in een koffieshop? Mag dat wel dan?Beetje met 2 maten meten enerzijds vasthouden aan de Marokaanse cultuur hoofddoek etcc en anderzijds het westerse make up en een koffieshop etccc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptywo 06 apr 2011, 06:01

Taqqiya denk ik. Ik moet zeggen dat ze altijd wel mooi beschilderd zijn. Dat zie ik ook altijd als ik in de stad loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptywo 06 apr 2011, 07:06

Ik heb het filmpje bekeken maar die griet kan liegen als of het gedrukt staat
De uitdrukking op haar gezicht spreekt boekdelen

Dit zijn taaie tantes waarvan ik op de school van de kinderen ook een aantal heb zien rondlopen

Types ala lachen in je gezicht en bij het omdraaien een mes in je rug

Het verhaal wat ze vertelt klopt van geen kanten
En dan ook nog zeggen op 16/17 jarig lftd , leerkracht blijf bij ons
Kom op zeg dat kan je verwachten bij een kind van 10 maar niet op deze leeftijd

Vind het een smerig verhaal worden

De meiden zijn als de dood voor straf van thuis uit en natuurlijk de school en politie en zullen keihard en zonder blozen dit verhaal volhouden

En hoop dat ze flink op hun plaatje gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptyma 04 jul 2011, 15:53

Inboxwoede: aso's slaan buurtfeest stuk


Marokkanen en Nederland - Pagina 5 AmstelveenrellenAmstelveen, afgelopen weekend. Reltuig mept drie 60-plussers op een buurtfeest naar het ziekenhuis. De politie houdt het angstvallig stil. Hier het ooggetuigeverslag in onze inbox. Beste Geenstijl redactie, allereerst: wat ik hier ga beschrijven doet denken aan de alom bekende tuinfeestsoap maar wellicht een tikkeltje erger. Van te voren geef ik aan: ik wens graag anoniem te blijven omdat ik anders mijn leven, en dat van mijn gezinnetje, niet zeker ben. Het gaat om de Marketentster in Amstelveen Middenhoven. Ik mail jullie omdat ik zeer verbaasd ben dat AT5 hier niet bovenop is gedoken. En, ik geef toe, ook uit frustratie van hetgeen is gebeurd. Gaat dit de doofpot in? Schaamt Amstelveen (in de Elsevier op nummer 8 van gemeentes in NL) zich hier zo voor? Wat is er gebeurd: gewone eengezinswoningen. Niets bijzonders, saaie wijk waar eigenlijk nooit wat gebeurt. De straat bestaat 25 jaar en er werd een (piep)klein straatfeestje georganiseerd. Je kent het wel: kaasje, worstje, biertapje, BBQ'tje, et cetera. Oude buurtjes, nieuwe buurtjes, saaie buurtjes; iedereen was aanwezig. Geen slap gezuip, wel gezelligheid (wie had dat gedacht). Om een uur of elf staan er nog flink wat mensen gezellig te kletsen aan de gehuurde sta-tafeltjes. Niets aan de hand.Tot er opeens een groep van zo'n tien marokkaanse jongens met een paar Nederlanders (schatting tussen de 18 en 22) aan komt lopen.

Lees verder Johnny Quid | 04-07-11 | 14:21 | Link | 456 reacties| | terug naar navigatie



heerlijk!
wat een verrijking is toch die multiculti samenleving!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptyma 04 jul 2011, 15:53

bron: geenstijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptyma 04 jul 2011, 17:19

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptyma 04 jul 2011, 17:22

En die vier die zijn aangehouden zullen inmiddels wel weer met een koppie thee de straat op zijn gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 15:05

Geweld A'veen uitgevoerd door profi terrorsquad

We doen even een schokkende update over het nu al beruchte buurtfeestterreurtopic. Stukje duiding dat u in NRC niet leest, altijd goed voor uw onderbuik.
Gruwelijk feit 1: het uit zes man bestaande groepje tuig, waaronder tokkieblanken en haatmocro's, heeft met opzet zoveel mogelijk geweld gebruikt om de slachtoffers zo ernstig mogelijk te kunnen martelen. De 60-jarige man die als eerste werd neergehoekt heeft "de schoenafdrukken op zijn hoofd staan" omdat er genadeloos op hem werd ingetrapt terwijl hij weerloos en roerloos op de grond lag.

Gruwelijk feit 2: de zes haters hebben, nadat ze de eerste buurtbewoners kapot hadden gemaakt, nog meer vrienden opgetrommeld om "te komen rellen".

Gruwelijk feit 3: enkele van de relschoppers waren professioneel vechter, waarschijnlijk kickbokser, te zien aan de manier waarop ze de onschuldige slachtoffers voor de lol martelden met trappen "gericht op het hoofd".

Gruwelijk feit 4: nadat de relschoppers zijn weggevlucht hebben ze nog een willekeurig meisje van de fiets getrokken.

Gruwelijk feit 5: een van de daders had zo weinig respect/samelevinghaat dat hij doodleuk zelf aangifte heeft proberen te doen van mishandeling.

Gruwelijk feit 6: de politie heeft dit zo lang mogelijk stil proberen te houden, want dit soort dingen gebeuren nou eenmaal niet in Nederland, al helemaal niet als er ook Marokkanen bij zijn betrokken. Stel dat u zich onveilig gaat voelen op straat. In uw eigen buurt, tijdens een gezellig buurtfeestje. Dat moeten we niet willen met z'n allen.

Gruwelijk feit 7: de daders worden ongetwijfeld niet al te hard gestraft, "want de straffen in Nederland zijn al de strengste van Europa".

Gruwelijk feit 8: over niet al te lange tijd lopen deze lieverdjes (ook maar slachtoffers van sociaal economische omstandigheden enzo) weer gewoon buiten en trekken ze úw dochter van de fiets of slaan ze úw feestje in puin, als ze bijvoorbeeld terugkomen van een gesubsidieerde kickboksles.

Gruwelijk feit 9: ook nu zal er helemaal NIETS veranderen, wordt u als bezorgde burger gewoon weggezet als racist, onderbuikroeper en ultrarechts, kotst de dichtgetikte, zelfbenoemde NRC-babyboomelite nog gewoon openlijk over u heen omdat u zo naar doet tegen die perfect werkende rechtstaat, heeft de politiek dikke schijt aan uw gevoelens van onbehagen en mag u lijdzaam gaan zitten wachten tot ú het winnende lot uit de staatsloterij die "slachtoffer van zinloos geweld" heet trekt. Nee, u mag uzelf niet verdedigen nee.

Gruwelijk feit 10: in Amstelveen heeft Wilders er weer een hoop stemmers bij. Dat is trouwens het enige begrijpelijke aan dit verhaal.

Welterusten Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 15:07

Welterusten en slaap lekker, dat laatste vergat je er nog bij te vermelden. Dat er nog mensen zijn die dat allemaal pikken vermag ik echt niet te begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 15:13

en dat in het nette brave amstelveen.
job cohen hoor en zie je in geen velden of wegen....(leeft ie nog??)

wat een verrijking, die multiculturele samenleving
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 15:15

Is dit Nederland??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 15:31

Niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 16:32

Homopesters Utrecht niet vervolgd las ik net
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 16:42

Belachelijk. Pest een Marokkaan en je krijgt de hele goegemeenschap over je heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 16:47

Doodeng allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Emptydi 05 jul 2011, 19:26

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marokkanen en Nederland   Marokkanen en Nederland - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marokkanen en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland islamiseert
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: