DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weer waarschuwingen voor Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydo 14 jul 2011, 12:34

Bij mij is er gelukkig ook niets aan de hand
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:20

Er komt behoorlijk slecht weer aan, als we onweer-online mogen geloven, een leuke site, waar je veel van het weer opsteekt!

KNMI heeft waarschuwingen uitgegeven, dus kijk uit, als je de weg opgaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:24

Onweer online? Even zoeken. Boef is heel onrustig, er komt nog meer onweer volgens de buienradar. Ze ligt nu wel achter me te snurken maar zodra ik in beweging kom wordt ze weer hyper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:26

Ja erg leuke site !!! druk me suf op F5 man wat kunnen die lui posten. Ben al poosje lid daar. Maar Er komt nog wel bak ellende aan ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:30

Als je bij onweer online naar het topic onweerskansen voor 23 aug. gaat, zijn daar al tientallen pagina's van weerfanaten, leuk om te zien, dmv allerlei kaarten enz. steek je veel over het weer op, ook komen er meldingen over de huisdieren enz. tussendoor.
schitterende foto's van fanaten die onweer opzoeken.

Als je inlogt krijg je al die extra's te zien, de kaarten enz.


Deze site is ook interessant, kun je ook Belgie, Frankrijk enz. volgen, hier worden de kleurcodes aangegeven, ook per provincie.

http://alarm.noodweercentrale.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:33

Zo te zien ontspringen we net de dans maar ik blijf toch nog maar een poosje thuis, beter dan een hond in de stress.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:34

Als je Belgie aanklikt, zie je dit...
Dat komt er dus nog aan....alle potten en pannen naar binnen...

Niet zo raar dat jouw boef onrustig is, de mijne ligt languit te slapen, maar die reageert niet zo snel op onweer, de kat loopt wel te draaien en te zemelen.

http://alarm.meteo-info.be/index-nl.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:36

Mijn buurman moet vandaag naar Brussel, hij ging vanochtend om 07.00 de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:40

Oei, kan die ons niet op de hoogte houden, met een rechtstreekse verbinding Laughing
Geen pretje, om in noodweer te zitten, iedereen heeft toch wel schrik, na het drama bij Pukkelpop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:47

Ik denk niet dat hij dat kan, hij kan mobiel bellen maar dat is dan ook echt het enige. Een paar jaar geleden was hij eindelijk zo ver dat hij een computer aanschafte, hij moest wel, hij heeft een eigen bedrijf. Hij werkt trouwens nog steeds terwijl hij 73 is. Die computer kwam, hij is uitgepakt en geïnstalleerd maar hij is nog nooit gebruikt. Het gebeurt regelmatig dat hij mij belt om te vragen of ik iets voor hem wil opzoeken, zelfs in de vakantie, toen was hij op zoek naar een hotel ergens in zuid Frankrijk maar hij wist niet meer in welke plaats hij moest zijn, hij wist wel de naam van het hotel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:52



Handig zo'n buurman... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:54

Embarassed Vind het stiekum wel erg leuk dit weer!!! Hoop zelf nog altijd eens een mooie foto van iets te maken. Yoky ben je ook lid van OO??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:54

Ja nou. Hij kan nog geen spijker in de muur slaan. Als je het over ongeëmancipeerde manspersonen hebt krijgt hij de eerste prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:55

Ik vind onweer echt prachtig maar ik kan er niet van genieten omdat mijn arme boefje zo bang is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:57

Mijn katten liggen al sinds half 10 in standje coma voor de rest van de dag. Is ook niet normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:57

Ik ben inderdaad ingelogd, Pootje, maar schrijf er niet, ik ben er voor de foto's en de kaarten, vind dat heel leuk om te volgen, ook als er sneeuw in aantocht is bv.
Voordeel van een periode van veel thuis zijn...moet alleen nog leren de borrelnootjes te laten staan Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 08:59

Hier komt het onweer dichterbij, t gaat ook hard plenzen, als het erger wordt trek ik de stekker eruit hoor, zo voorzichtig ben ik dan ook wel weer Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:02

Yoky schreef:
Ik ben inderdaad ingelogd, Pootje, maar schrijf er niet, ik ben er voor de foto's en de kaarten, vind dat heel leuk om te volgen, ook als er sneeuw in aantocht is bv.
Voordeel van een periode van veel thuis zijn...moet alleen nog leren de borrelnootjes te laten staan Cool

ben ook ingelogd, en inderdaad.... hier staat ook al een bak lekkers naast me.. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:23

Ik laat gewoon alles aanstaan, er zit een noodschakelaar tussen, ergens. Bovendien staan hier zo ontzettend veel hoge gebouwen omheen dat het wel héél erg moet worden wil de bliksem hier inslaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:32

Verontschuldig je niet, maar geniet ervan, dat mag wel even, we kunnen verder toch niets doen, hahaha, iemand moet het weer toch in de gaten houden! Laughing
Eet ze!

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 838717
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:34

Ik ben ook al aan het snaaien, zou het aan het weer liggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:45

Vást! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:47

Als je dat leest...In Tilburg pikdonker, lijkt nacht, 30 cm water...
Bij verschillende mensen in het zuiden komen de katten, die normaal buiten blijven uit zichzelf naar binnen.

Code rood daar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:54

pff wordt hier ook groen....Zit boven Nijmegen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:57

Nu hier ook code rood!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 09:57

Sterkte Pootje, hier onweert het wel in de Randstad, maar t valt gelukkig allemaal mee hier.

actuele situatie.. duimen dus voor Pootje...

http://alarm.noodweercentrale.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:01

oehhhhhhhhhhh leuk!!!!!!!!!!!!!!! gaat echt los hier!!!!! Men wat een weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:04

Onze hond komt ineens met zijn kop op mijn voeten liggen, doet ie normaal ook niet, hahaha, ben ook niet zo'n onweerfanaat, maar nu gaat het wel hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:11

Het lijkt iets lichter te worden, lijkt, dus dat zegt niets. Ik heb het grote licht aangedaan voor mijn boef, dan wordt ze wat rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:12

Hier is het erg donker en de eerste druppels zijn gevallen moet toch even op de boodschap dus plu maar mee.
Marijke: help het om de hond in de badkamer te zetten dat deed ik altijd met mijn honden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:15

mijn katten hadden gelijk... geen weer voor een poes buiten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:23

Hier wordt het weer lichter..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:26

heb de lampen aan hier

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Emptydi 23 aug 2011, 10:41

Gaat het goed daar met jou, Pootje, ik zie code violet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer waarschuwingen voor Nederland
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland 24
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Marokkanen en Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: