DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weer waarschuwingen voor Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 08:49

Ik denk dat hij met vakantie is, het laatste twitterberichtje dateert van 3 juli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 09:02

zit jij ook op twitter Marijke??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 09:11

Nee, dat wordt me een beetje teveel van het goede maar op de site van Rijnmond kan ik Edje wel volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 09:12

ok. ik twitter wel, alleen om mijn pubernichtje te volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:32

Volgens mij is de te droge grond weer redelijk verzadigd in Nederland.

Wie is Ed Aldus? Ik ken hem niet, twitteren doe ik ook niet. De enige die ik wil volgen is mijn lievelingsnichtje maar zij staat met haar twitter gelinkt met facebook dus blijf ik toch op de hoogte.

't Is nu tussen de middag dus ik sluit de boel hier op m'n werk even af om boodschappen te doen. Hopelijk hou ik het droog (denk het niet).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:36

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 ImageEd Aldus is de weerman van TV Rijnmond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:41

Hier een hele "licht" show maar geen druppel... "tis the season...

Leuke weerman, vooral zijn hond... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:47

Ed heeft sinds kort 2 honden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:48

Hij is best leuk, niet in de zin dat hij een schoonheidsprijs verdient maar 't is gewoon een aardige vent, hij presenteert het ook gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 10:49

Ja alleen zo kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:01

Marijke schreef:
Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 ImageEd Aldus is de weerman van TV Rijnmond.
Dan is hij vast veel leuker dan de weerman van TV West. Daar horen wij bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:04

Ik hou alleen van weermannen die mooi weer voorspellen, Gerrit Hiemstra voorspelt bijvoorbeeld altijd slecht weer, dat moest verboden worden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:08

Marijke schreef:
Ik hou alleen van weermannen die mooi weer voorspellen, Gerrit Hiemstra voorspelt bijvoorbeeld altijd slecht weer, dat moest verboden worden. Wink

en hij voorspelt het slechte weer altijd met een sarcastische grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:18

Wij ergeren ons hier altijd enorm aan Timofeeff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:20

Die staat met zijn buikje voor de kaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:28

ik heb me vergist.
het is niet gerrit hiemstra, maar die andere weeroloog...ik kom ff niet op z'n naam.
feef is het niet.

de naam ligt op het puntje van mijn tong..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:37

erwin kroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:45

Bedoel je Erwin Kroll, Luna?

Feeff laat altijd zoveel foto's zien en zegt daar dan zulke onzinnige en niet ter zake doende dingen bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 19:56

ja die bedoel ik, sienna.

kroll doet net alsof de kijkers een stelletje kleuters zijn.
ik erger me daar groen en geel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 20:05

Vroeger, toen ik vroeger op vakantie naar de wereldomroep luisterde, vond ik hem wel erg duidelijk v.w.b. het weer in Europa.

Nu heb ik het idee dat hij er een beetje te oud voor aan't worden is. Soms komt hij bijna niet uit z'n woorden. Ik zag hem in de vakantie bij BVN en kon verschillende keren niet op bepaalde (land)namen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 20:30

luna schreef:
ja die bedoel ik, sienna.

kroll doet net alsof de kijkers een stelletje kleuters zijn.
ik erger me daar groen en geel aan

Dat vinden wij ook Luna.Laughing
Ik las ergens dat je beter naar het jeugdjournaal kunt kijken. Daar zegt men: 'morgen regent het' en wat het het weer betreft voor overmorgen dat horen jullie nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptywo 13 jul 2011, 21:54

Dat klinkt een heel stuk korter en duidelijker Agaath. Bedankt voor de tip Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 158377
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydo 14 jul 2011, 11:21

Het is nu gewoon gevaarlijk op de weg. Ik was tussen de middag even naar de boer voor mijn wekelijkse groente, fruit en eieren en er lagen overal afgewaaide takken op de weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydo 14 jul 2011, 11:23

In Rotterdam is ook al heel wat stormschade en wateroverlast. Hier in mijn hoek valt het mee maar mijn balkonplanten schommelen wel hevig, ze hangen gelukkig niet zo dat ze naar beneden kunnen vallen, ze komen òf op mijn balkon of op dat van de buren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydo 14 jul 2011, 12:13

bij ons is er niets aan de hand, wel vochtig maar het regent niet en geen wind
ik ben net even weggeweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydo 14 jul 2011, 12:34

Bij mij is er gelukkig ook niets aan de hand
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:20

Er komt behoorlijk slecht weer aan, als we onweer-online mogen geloven, een leuke site, waar je veel van het weer opsteekt!

KNMI heeft waarschuwingen uitgegeven, dus kijk uit, als je de weg opgaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:24

Onweer online? Even zoeken. Boef is heel onrustig, er komt nog meer onweer volgens de buienradar. Ze ligt nu wel achter me te snurken maar zodra ik in beweging kom wordt ze weer hyper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:26

Ja erg leuke site !!! druk me suf op F5 man wat kunnen die lui posten. Ben al poosje lid daar. Maar Er komt nog wel bak ellende aan ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:30

Als je bij onweer online naar het topic onweerskansen voor 23 aug. gaat, zijn daar al tientallen pagina's van weerfanaten, leuk om te zien, dmv allerlei kaarten enz. steek je veel over het weer op, ook komen er meldingen over de huisdieren enz. tussendoor.
schitterende foto's van fanaten die onweer opzoeken.

Als je inlogt krijg je al die extra's te zien, de kaarten enz.


Deze site is ook interessant, kun je ook Belgie, Frankrijk enz. volgen, hier worden de kleurcodes aangegeven, ook per provincie.

http://alarm.noodweercentrale.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:33

Zo te zien ontspringen we net de dans maar ik blijf toch nog maar een poosje thuis, beter dan een hond in de stress.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:34

Als je Belgie aanklikt, zie je dit...
Dat komt er dus nog aan....alle potten en pannen naar binnen...

Niet zo raar dat jouw boef onrustig is, de mijne ligt languit te slapen, maar die reageert niet zo snel op onweer, de kat loopt wel te draaien en te zemelen.

http://alarm.meteo-info.be/index-nl.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:36

Mijn buurman moet vandaag naar Brussel, hij ging vanochtend om 07.00 de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Emptydi 23 aug 2011, 08:40

Oei, kan die ons niet op de hoogte houden, met een rechtstreekse verbinding Laughing
Geen pretje, om in noodweer te zitten, iedereen heeft toch wel schrik, na het drama bij Pukkelpop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer waarschuwingen voor Nederland
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland 24
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Marokkanen en Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: