DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederland islamiseert

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 10:32

Bolk slaat altijd de spijker hard op z'n kop. Verval kan ik bij hem niet ontdekken.
Het Chassidisme heeft het zwaar te verduren in Nederland (Europa) door het toenemende antisemitisme van o.a. de Nederlandse-Marokkanen. En een harde aanpak hiertegen blijft uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 11:54

Als je dat gaat aanpakken word je weer beschuldigd van discriminatie en racisme, dat zij het zelfde doen dringt niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 14:55

Zal best marijke. Maar Bolkestein zet het, op zijn manier, weer op de kaart. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Protesten tegen het sterk groeiend antisemitisme vanuit de linkerflank hoeven we niet te verwachten.
Wilders doet z'n uiterste best maar wordt hiermee graag door links afgeschildert als een (s)pion van Israël. Belachelijk natuurlijk! Niet dat hem iets weerhoudt door deze beschuldiging, maar ik bedoel ermee te zeggen, het is niet meer te stoppen zijn, veel joden leven in angst. Over heel Europa.
Dus begrijp ik de uitspraken van Bolkestein wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 14:58

Begrijpen doe ik ze wel maar hij speelt door deze uitlatingen antisemieten wel in de kaart, die hebben nu weer een troefkaart, ze kunnen nu zelf eindelijk een keer zeggen "rot op naar je eigen land".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 15:53

Wat een gotspe. Het "eigen land" wat vernietigd moet worden volgens de islam.
New York is momenteel een veilige stad voor de chassidim. Als ik in hun schoenen zou staan en de mogelijkheid zou hebben, wist ik het wel....




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 15:57

ik vind het een slimme zet van bolk.
hij zet het antisemitisme op de kaart...en hoe.
stel je voor dat hij had gezegd dat de antisemieten terug moesten naar waar ze vandaan kwamen...
dan was de ellende niet te overzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 16:12

Dan zaten we nu middenin de rellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 16:17

Luna dat is gezegd door Wilders!

Wilders in een tweet;"Bolkestein zit er stevig naast. Niet de 'bewuste' Joden moeten emigreren maar die Marokkanen die zich schuldig maken aan antisemitisme!"

Femke Halsema in een tweet; Bolkestein is ‘kierewiet’ geworden. “Bedreigde mensen behoren beschermd te worden in eigen land."

Kamerlid Cora van Nieuwenhuizen van de vvd heeft ook gereageerd: "Ik kan zijn zorgen begrijpen. Maar de handdoek in de ring gooien mag nooit het antwoord zijn op discriminatie. Je mag absoluut niet capituleren. Ik heb Frits Bolkestein nog niet zelf gesproken en weet dus niet of hij het echt zo bedoelde."

Hij bedoelde het zo met het nodige cynisme....en hij moet het blijven zeggen! Dan pas komen er reacties.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 16:20

gossa, het lijkt wel een één tweetje tussen bolk en wilders ! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 16:21

Een beetje sparren kan geen kwaad, dat houdt de discussie levendig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 16:22

Luna schreef:
gossa, het lijkt wel een één tweetje tussen bolk en wilders ! Laughing

Was mij ook niet ontgaan Luna..sterk koppel! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansen
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 18:14

Nederland islamiseert niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 19:45

O leuk, een gast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 19:55

Gut ja een gast....niet geregistreerd maar toch een mening geven Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 19:56

Nou ja, hoeveel mening kun je kwijt in een oneliner?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 09:34

Jansen schreef:
Nederland islamiseert niet.

Welles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 09:38

Ik zou Femke wel een vraag willen stellen: En hoe komt dat zo dat deze mensen bedreigd worden?
Had daar niet eerder ingegrepen moeten worden?

Jansen: Goed voorbeeld van islamisering :suspect:

Ik kan dan ook Wilders gelijk geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 13:07

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 15:24


Eerwraak, daar moet een forse straf op staan.
Dat soort mensen moeten ook hier niet geaccepteerd worden. Meteen het land uit. Die mensen zijn gestoord.
En wat Wilders daar nou mee te maken heeft??(zie èèn van de reacties).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 15:40

Ik heb ooit eens een documentaire gezien over eerwraak, ik weet niet meer over welk land het ging. Ze vroegen aan een jongen van een jaar of tien wat hij ervan vond. Zelfs als het om zijn eigen moeder ging stond hij er voor 100 % achter want dan had ze de eer van de familie in gevaar gebracht. Ze groeien er nog steeds mee op. Het is een idioot fenomeen dat voor een normaal denkend mens niet te begrijpen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 15:55

dit soort hoort niet thuis in het westen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 16:02

Ze laten als ze eenmaal in het westen zijn meestal een minderjarige de moord plegen, die krijgt een lagere straf, of misschien wel helemaal geen straf als hij jonger is dan twaalf. Ze vergeten alleen dat er toch wordt gezocht naar de opdrachtgever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 16:08

Ik heb ooit deze documentaire gezien, is wel van 2008 maar er is sinds dien nog niks veranderd.
Het zijn gesprekken met slachtoffers, politie en deskundige.

http://player.omroep.nl/?aflID=7193964

Wel waard om even te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 16:09

Luna schreef:
dit soort hoort niet thuis in het westen

Dit soort hoort nergens thuis, eerwraak is waar dan ook niet acceptabel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 16:19

Terug naar boven Ga naar beneden
Jansen
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 18:25

Nederland Islamideert niet, er wonen nog geen miljoen Moslims in Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 19:02

Jansen schreef:
Nederland Islamideert niet, er wonen nog geen miljoen Moslims in Nederland.

Voor het nadrukkelijk aanwezig zijn, hoef je geen miljoen te hebben. Kan 100 al voldoende zijn.
Er is in de regering nog nooit zoveel gesproken en gedebatteerd dan over dit geloof. Dominant aanwezig dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansen
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 19:16

Niks geen last van die mensen, ze moeten gewoon niet zo over ze zeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 20:40

Ik ben wel benieuwd hoe e.e.a. zal verlopen nu.

Bolkestein ventileert als het ware zijn voorzienende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptydi 07 dec 2010, 20:43

Dat heeft hij eerder gedaan maar dat werd hem niet bepaald in dank afgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptywo 08 dec 2010, 08:19

Dat klopt, maar intussen is Wilders er.
En er zijn nu meer mensen, die doorzien wat er gebeurt.
Ik hoop, dat het allemaal gedoseerd wordt gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptywo 08 dec 2010, 09:17

Dat is waar, Bolkestein heeft eerder gewaarschuwd maar werd niet serieus genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptywo 08 dec 2010, 09:28

Bolkestein waarschuwde 20 jaar geleden al, jammer dat er niet naar geluisterd is. Hij werd als racist bestempeld, lekker makkelijk toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Emptywo 08 dec 2010, 10:16

Het is de makkelijkste manier om iemand het zwijgen op te leggen "je bent een racist", klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland islamiseert   Nederland islamiseert - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederland islamiseert
Terug naar boven 
Pagina 2 van 21Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Marokkanen en Nederland
» Nederland van boven
» Weer waarschuwingen voor Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: