DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Islam en de Radicalisering

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 20:09

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 20:11

Stelletje ongenuanceerde haatbaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 20:27

ik ben bang dat we het islamtij niet meer kunnen keren
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 20:58

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:01

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:05

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:06

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:07

De islam is geen geloof, ook geen ideologie maar het is een dwangbuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:11



Dit is een minister in het engels parlement

Speech 10 maart 2010
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:13

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 166899
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:17



Deze echt even kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:37

bij www.uitkijk.net staat een video, nederlands ondertiteld, 'wat u moet weten over de islam'.
het is even een zit, maar zeker de moeite waard.
ik krijg hem hier niet gelinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:51

dank je
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 21:52

???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 22:04

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 22:15

luna schreef:
???

Deenk dat het gaat om mijn bericht die weg is Laughing
Had niet gezien dat je al gereageerd had

maar de link die ik had geplaatst pakte niet dus mijn bericht weer verwijderd drunken

Maar Superagaath is het wel gelukt Islam en de Radicalisering - Pagina 2 166899


Ik heb een paar kleine stukjes gezien en ga hem morgen helemaal bekijken

Voor nu te lang door het tijdstip
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyzo 13 maa 2011, 22:21

Ik snapte er ook niets van!

Bedankt voor je compliment Tjaa! Very Happy Af en toe ben ik best snugger! Wink

Ik ga over en sluiten. Sleep Welterusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyma 14 maa 2011, 08:06

Agaath schreef:
Luna, bedoel je deze?

http://www.uitkijk.net/islam.php?do=media&media=../media/Wat%20u%20weten%20moet.flv

ja, dat is 'm.
bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyma 14 maa 2011, 12:14

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 15 maa 2011, 10:53

Wat ik nooit zal begrijpen is het feit dat mensen die een hoofddoek dragen om voor de Islam te getuigen en daarmee ergernis op te wekken, niet bereid zijn die hoofddoek af te leggen.
Als je zoveel van je geloof houdt zoals zij voorgeven heb je dat er toch graag voor over? Ik blijf het provocatie vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 15 maa 2011, 10:58

Ergens begrijp ik dat vastklampen aan dat hoofddoekje wel, ze zien het waarschijnlijk als een deel van hun identiteit, zoals een lid van de zwartekousenkerk niet snel een rode panty zal aantrekken. Wat dat refo kerklid niet zal doen is haar hoedje ophouden als ze achter een loket of achter een kassa zit. Je identiteit zit niet aan de buitenkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 20:11

Het is toch wel enigzins beangstigend dat in het vrije westen de Islam zo veel aandacht krijgt

In amerika wordt op dezelfde manier als hier de moslim bevoordeelt
Is er dan toch al op heel veel belangrijke posten de islam geinfiltreerd

http://creepingsharia.wordpress.com/2011/05/16/fbi-dhs-nypd-pander-to-muslims-in-brooklyn-program-will-expand-across-u-s/

Een heel klein gedeelte van de oproep

Citaat :
NEW YORK (CBS 2) — Federal law enforcement officials tried to break down barriers with the Muslim community in Brooklyn on Saturday, with a special program designed to foster a culture of understanding

En de inleiding van het commentaar omtrent deze activiteiten van mensen die met deze gang van zaken niet eens zijn

Citaat :
Muslims make up a tin.y percentage of Americans, and it’s just a tin.y minority of Muslims who have hijacked Islam to kill Americans. And because of that tin.y minority the media and government won’t even utter the words jihad and Islam in the same sentence. BUT, once again federal, state, and local law enforcement are using your tax dollars to reach out to…that’s right – the same people who aren’t the problem. Over a halal lunch.

http://creepingsharia.wordpress.com/2011/05/16/fbi-dhs-nypd-pander-to-muslims-in-brooklyn-program-will-expand-across-u-s/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptyma 16 mei 2011, 20:15

Ik zeg maar niks meer, wat heeft het voor zin als er toch alleen maar wordt gepamperd en getolereerd, dat is al Islam, islam betekent overgave, het westen heeft zich al overgegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 17 mei 2011, 12:02

di 17 mei 2011, 12:50 | 3 reacties
| lees voor

PVV Almere: 'Geen debat in moskee' door Thijs Wartenbergh
ALMERE - De PVV in Almere vindt het belachelijk dat er binnenkort een bijeenkomst voor buurtbewoners in een moskee wordt gehouden. Fractievoorzitter Raymond de Roon vraagt zich af of het gemeentebestuur van Almere soms al tot de islam is bekeerd.


Raymond de Roon Foto: Fred Steenman Zo niet, meent De Roon, ook Tweede Kamerlid voor de PVV, dan heeft het ook geen zin om daar een samenkomst te organiseren. Namens het college van B & W is wethouder Berdien Steunenberg aanwezig. Aanleiding voor een gesprek met omwonenden vormt de parkeer- en verkeerssituatie in de wijk Tussen de Vaarten. Deze zorgt voor de nodige overlast. De moskee, de Al Raza, staat in deze buurt.

De PVV stelt dat het gemeentebestuur onvoldoende aanvoelt dat er Almeerders zullen wegblijven van de toelichting door de gemeente omdat zij niets met de islam, en de uiting daarvan, de moskee, te maken willen hebben. De Roon vraagt om die reden of het debat naar een neutrale omgeving verplaatst kan worden.

De PVV liet eerder via schriftelijke vragen weten bezwaar te maken tegen de onduidelijke voorlichting vanuit de gemeente wat betreft de mogelijke bouw van een moskee in het Columbuskwartier (Almere Poort). Op diverse plattegronden over die wijk stond niet duidelijk aangegeven dat daar eventueel zo’n gebouw zou komen. In latere versies duikt – aldus de PVV – opeens de omschrijving ‘maatschappelijke voorziening’ op. De PVV wil, bij monde van raadslid Ton van Dijk, dat het gemeentebestuur hier opheldering over geeft. Hij meent dat mensen wellicht geen huis in die omgeving hadden gekocht als ze tijdig op juiste wijze waren geïnformeerd over de plannen voor de locatie.

Van Dijk meldt verder het voorlopige ontwerp van de moskee een ‘verwerpelijk voorbeeld van de voorschrijdende islamisering van Almere’ te vinden. Hij vraagt zich af of het college bereid is de verantwoordelijkheid te nemen voor de ‘islamitische vloedgolf die Almere treft’.

Daar word je gewoon naar van ..
Overigens komt hier geen hond op af ,behalve de nieuwsgierige aagjes
Die het onderwerp geen hol interreseert maar wel eens naar binnen willen om te kijken hoe het eruit ziet
Trouwens als je gaat wel je schoenen bij de voordeur laten staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 17 mei 2011, 12:31

Als bouwwerk vind ik moskeeën wel mooi maar ze moeten natuurlijk in de omgeving passen. In Nederland passen ze niet in het landschap. Bovendien hebben we er al een slordige 500, dat moet toch meer dan genoeg zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 17 mei 2011, 13:09

http://nos.nl/artikel/241125-imam-haselhoef-fraudeverdachte.html

zo zie je maar weer , grote mond , schijnheilig en vooral een grote oplichter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 17 mei 2011, 13:28

Het is ook niet de eerste keer dat dit sujet in opspraak is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptydi 17 mei 2011, 13:38

En zeker niet de laatste keer bah wat een man
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 10:08

Alles op een rijtje, het begint er op te lijken dat er wisselingen komen.
Westerse inwoners vluchten naar de niet Westerse landen en het westen Islamiseert. Het zal onze tijd wel duren, maar het gaat wel hard.
Hoeveel hazelhoefs zijn er die nog niet gepakt zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 10:37

Nou, dat zal nog wel even duren. Ik ken niemand die naar een niet-westers land is gevlucht. Ik ken wel mensen die in het buitenland werken en wonen om er zelf beter van te worden, maar vluchtelingen? Ik begrijp je vast niet goed. Over welke vluchtelingen heb je het dan? Uit welk land?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 12:20

Zeker zal het onze tijd wel duren. Maar feit is wel dat veel mensen hier weg willen en/of emigreren. Als je ziet hoever de islamisering in vrij korte tijd al gevorderd is kan volledige islamisering heel snel gaan.
Begrijp ook niet dat het maar doorgaat, lees deze pagina door en je ziet hoeveel moskeeën er al zijn, en dat is nog niet het einde. De gewoontes en rituelen van andere bevolkingsgroepen dan nederlanders lijken soms veel belangrijker.
Het wordt systematisch ontkend dat allochtonen voorkeursbehandelingen krijgen en toch.
Zie jij in Turkije of Marokko bijvoorbeeld kerken, zijn daar onze gewoontes al gemeengoed?
Het rijst de pan uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miep
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 14:16

Er zijn altijd Nederlanders geweest die naar het buitenland wilden. Ik moet er zelf niet aan denken en heb ook helemaal geen last van de zogenaamde islamisering. Ik zie wel meer moslims, maar ga zelf vooral gebukt onder mijn eigen gereformeerde opvoeding. Hoewel ik als 30 jaar niet meer in de kerk kom, laat het nog steeds zijn sporen na. Ik kan nog steeds last hebben van ijn geweten asl ik iets doe wat in strijd is met de normen en waarden uit mijn opvoeding. En dan ben ik al bijna vijftig! Dat redeneer je kennelijk niet zomaar weg.
Laat iedereen lekker geloven wat-ie wil maar val mij er niet mee lastig. En eerlijk gezegd heeft niemand mij ooit lastig gevallen met de islam, in tegenstelling tot het christendom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 14:54

Je hoeft geen rechtstreekse last te ondervinden van Islamisering maar het sluipt ongemerkt binnen, zelfs de sharia, sla de kranten er maar op na. Nederlanders moeten zich op allerlei manieren schikken naar de wensen van Moslims, ongemerkt eten we veel halal producten, je wordt er niet ziek van maar ik vind het alles behalve prettig om een stukje vlees te eten van een dier dat op pijnlijke wijze is geslacht. Bedrijven die honderd mensen in dienst hebben, onder wie bijvoorbeeld zes Moslims, serveren halal broodbeleg, geen worst, geen ham. Overigens eet ik steeds minder vlees en ik mis het niet. Er staan inmiddels 500 moskeeën in Nederland, probeer jij maar eens een kerk te bouwen in een Islamitisch land, neem een bijbel mee als je met vakantie gaat naar Saudi Arabië, je komt het land niet in of je wordt opgesloten. Islamitische taxichauffeurs weigeren mensen met een hond, zelfs met een hulphond. Stond van de week in de krant, het ging weliswaar over Brussel maar in Nederland is dat al jaren het geval. Zelfs chauffeurs die voor Vervoer op Maat werken (ouderen en invalidenvervoer) weigeren honden, ook een blindegeleidehond of een hondje dat in je binnenzak past. Het zal niet lang meer duren of je mag niet meer met een hond in bus, tram, trein of metro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Emptywo 18 mei 2011, 15:00

Dan heb je hier een lotgenoot Miep, weet dus precies wat je voelt. Ben het schuldgevoel nooit te boven gekomen en dat kan ook niet na jarenlang preken over hel en verdoemenis.
Er zijn wel gelijkenissen met Islam en geref., maar dan de behoudende strengere stromingen.

Aansluitend bij het bericht van Marijke:
Het lijkt door de secularisering in Nederland dat de behoudende kerken toch in de minderheid komen. Daar staan dan talloze hoofddoeken tegenover met alle gewoontes die daar bij horen. Daar erger ik me soms aan, omdat wij ons in hun thuislanden wel aan moeten passen. We komen daardoor 30 jaar achterop, en de hoeveelheid allochtonen vooral in de grote plaatsen kan mij soms wel beangstigen. Is dit nog wel Nederland.

Ik ben beslist geen racist, vind dat allochtonen die zich normaal gedragen en aanpassen hier gewoon thuis moeten horen en voelen.
Maar, als wij niet fatsoenlijk onze taal etc. spreken geen werk, terwijl voor veel allochtonen wel degelijk uitzonderingen worden gemaakt.
Gelijke monniken gelijke kappen, is hier wel heel erg toepasselijk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam en de Radicalisering   Islam en de Radicalisering - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Islam en de Radicalisering
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Islam in Europa
» Volgens Wilders begrijpen veel moslims de islam niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: