DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyza 27 aug 2011, 18:33

Het heet A.A.A.D.D. ofwel Age Activated Attention Deficit Disorder. Dit zijn de symptomen: Ik beslis om de auto te wassen; ik vertrek richting garage en zie de post liggen op tafel. OK, ik ga de auto wassen. Maar eerst toch even de post doorbladeren. Ik leg mijn autosleutels op mijn bureau, filter de reclamefoldertjes uit de hoop post, wil die in de vuilbak doen en zie dan dat de vuilbak vol zit. Dus ik leg de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op mijn bureau en zet de vuilbak buiten. Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen. Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer? Oeps, ik heb er maar 1 meer... Ik heb er nog reserve in de kast boven. Aha, daar staat mijn cola.

Eerst die extra overschrijvingsformuliertjes zoeken. Eerst die cola wat verder van de computer zetten of ik sla hem nog omver en dan mors ik op mijn toetsenbord. Weet je wat, ik zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft ie fris. Ik ga naar de keuken en bemerk dat mijn plantjes er nogal droog bij staan: die hebben dringend water nodig! Ik zet de cola op het aanrecht en hola: daar ligt mijn zonnebril! Ik zocht hem al de hele morgen. Die leg ik maar even weg voor ik het vergeet. Ik vul mijn gietertje met water en vertrek naar de bloempotten. Aaaargh! Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen!

Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus ik leg die afstandsbediening beter direct in de woonkamer. Ik giet wat water in de bloempotten en mors op de vloer, gooi de afstandsbediening op een kussen in de zetel en ga terug naar de hal. Waar was ik nu weer mee bezig? Op het eind van de dag: de auto is niet gewassen, de rekeningen zijn niet betaald, de cola staat op het aanrecht, de bloemen kregen te weinig water, ik heb nog steeds maar 1 overschrijvingsformulier en ik vind mijn autosleutels niet meer... Ik probeer te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd. Ik begrijp er echt niets van want ik was de hele dag druk bezig!!! Ik ben er mij van bewust dat ik een ernstig probleem heb en moet dringend professionele hulp vinden, maar eerst even mijn e-mail checken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyza 27 aug 2011, 19:44

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyza 27 aug 2011, 22:57

Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? 159168
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 08:00

Laughing

gek genoeg herken ik er wel het een en ander van Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 09:45

Daar moet ik nou echt om lachen Twin, ik denk dat we allemaal wel eens van die dagen hebben! Ik wist alleen niet dat er ook een naam voor bestond Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 18:03

Nou zó erg is het bij niet. Ik word ook wel eens afgeleid maar uiteindelijk doe ik alle dingen die ik van plan ben.

Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 19:32

Hahaha ik heb het ook wel eens hoor noem het soms wel is altszheimer light of zo vergeet ook zo vaak waar ik mijn sleutels neergelegd heb.
Of wil tig dingen tegelijk doen en kom uiteindelijk niet aan alles toe .

Maar goed we weten nu wat het is he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 19:41

Ja dan heb ik mijn sleutel in de douche liggen en de natte handdoek op mijn bed...
Ach ja, komt allemaal wel weer goed want uiteindelijk herinner je je waar je iets hebt neergelegd als je logisch terug gaat denken.

confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyzo 28 aug 2011, 21:48

O vreselijk, dat heb ik ook, het komt me zo bekend voor, is het te behandelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 07:06

Ik vrees van niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 09:17

Leuk stukkie Twin. Denk dat ik dan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDD heb. Boodschappen doen zonder briefje: Ging naar de Aldi voor een dekbedhoes. De kar was heel snel vol. en bij het uitpakken thuis merkte ik dat we de dekbedhoes vergeten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 09:21

Haha Wipje, ook dat is heel herkenbaar!!
Ik moest een belangrijke brief posten, ging meteen boodschappen doen en ja hoor! Toen ik thuiskwam zat de belangrijke brief nog in mijn tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 11:03

Oh heb ik ook zo vaak briefjes maken en dan thuis laten liggen.
Of eens in de zoveel tijd is een brief moeten posten ik vergeet dan altijd dat ik die nog in mijn tas heb zitten.Komt denk ik ook door het email tijdperk Very Happy dan vergeet je soms wel is dat er ook nog brievenpost is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 11:04

Marijke schreef:
O vreselijk, dat heb ik ook, het komt me zo bekend voor, is het te behandelen?

We moeten er maar mee leren leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 11:31

Ik heb er zojuist mee geleefd. Moest alleen even multivitaminepilletjes halen bij het Kruidvat, kwam terug met twee beha's, een lange broek (donkerrode worker), een kilo koffie, een pak speculaas voor Jaap (allemaal niet bij het Kruidvat) en ja hoor, de vitaminepillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 11:37

Ik ben wel eens, ivm véél boodschappen, op de fiets naar het winkelcentrum vlakbij gegaan, zodat ik niet te zwaar zou hoeven tillen.
Kom ik thuis, met alle boodschappen, maar zónder fiets :293423: lol!

Het heeft alles te maken met dat je hoofd te vol zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:25

Hoe herkenbaar! lol!

Het is al weer 32 jaar geleden. Mijn schoonvader was ernstig ziek en ik kon ieder moment opgeroepen worden om naar het ziekenhuis te komen. Destijds waren er nog geen mobiele telefoons, dus bleef ik zoveel mogelijk in de buurt van de telefoon en zocht karweitjes in huis. Nou ja, maar weer even de echtelijke sponde verschonen. Ik deed de was in de wasmachine en kwam één ondersloop tekort. In de wasmand kon de sloop niet liggen, want ik was rechtsstreeks naar de wasmachine gegaan. Overal gezocht, geen sloop. Komt onze zoon uit school (7 jaar) en vraagt: 'mamma, mag ik iets drinken?' 'Natuurlijk', zei ik. 'Mamma', zei hij, waarom ligt er een kussensloop in de koelkast? Kun je nagaan!

Een poosje geleden ging ik met de auto naar het centrum van ons stadje. Normaal gesproken ga ik op de fiets, zeker als het goed weer is. Ik had veel 'grote' boodschappen nodig. Ben ik klaar, loop ik naar mijn fiets te zoeken, die ik altijd op dezelfde plek zet. Ik mopperen en dacht dat mijn fiets was gejat. Komt er een kennisje naar me toe en zegt: 'wat loop jij te schelden!' 'Nou ze hebben mijn fiets gejat.' Zegt zij: 'vreemd, want ik zag je op de parkeerplaats uit je auto stappen'. Rolling Eyes bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:31

O ja, heel herkenbaar Agaath.
Je bril zoeken terwijl 'ie op je hoofd zit, een klok zoeken en vergeten op je horloge te kijken. Marijke, jij hebt tenminste nog gekocht waar je voor ging.
Lastig blijft het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:36

Of naar je zonnebril zoeken, terwijl íe aan een koordje om je nek hangt! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:40

Hahahaha zo heb ik mijn fiets een hele middag zonder dat die op slot stond buiten de poort laten staan.Gzd stond die er nog een geluk bij een ongeluk.Ik maar denken ik heb hem in de tuin gezet niet dus stond nog buiten de poort.Hoe blontttt onder de verf kan je zijn en het is mij niet 1 x maar meerdere keren overkomen alleen kwam ik er snel achter nu dus niet.

Of de super uit lopen kijken waar mijn fiets stond en huh geen fiets shittttt,wat bleek stond die bij de andere ingang,waar ik dus normaal nooit mijn fiets zet hier heeft de super (bijna jumbo) 2 ingangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:55

Eigenlijk ben ik heel tevreden met mijn a.a.a.d.d. aankopen. Nooit geweten dat C&A ook ondergoed verkoopt, ik liep er zomaar naar binnen (Jaap zit thuis met een pijnlijke oorontsteking dus ik heb aan het eind van de ochtend de benen genomen om niet gek te worden). Ben even naar binnen gelopen en toen kwam ik op de lingerie-afdeling. Omdat met het klimmen der jaren de zwaartekracht zijn intrede doet koop ik bij voorkeur is dat up pusht, dan lijkt het nog wat. Was geen slechte keus maar ik weet niet of dat voor alle BH maten geldt, ik heb een gangbaar maatje maar ze hebben best veel, ook voor grotere maten en voor dames die nog niet zijn uitgezakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 13:59

OOk grote maten voor uitgezakte dames????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 14:03

Denk het wel, ik was echt een beetje verbaasd, het is een heel grote afdeling. Ik heb een nieuwe witte met kant (vorige week ben ik drijfnat geregend waardoor een witte BH onder een rood shirt werd verpest, kan hem nog wel dragen maar niet onder iets dat doorschijnt, meteen een zwarte gekocht, die had ik niet meer, beugel was geknapt. Ze zitten prima, zachte bandjes, ook prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 18:31

Effe zonder gekheid, ik heb zo'n T-bh trek je over je hoofd, zit geen sluiting in en uit 1 stuk gemaakt. Erg makkelijk, zeker als je die lange neemt zitten gelijk alle vetrollen onder. Super handig, maatje meloen kan er ook in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Emptyma 29 aug 2011, 18:36

Wipje, ik heb een paar van die beha-dingen gekocht in een verschillende kleuren. Staat leuk als het boven een wijd t-shirt uitpiept. Geen lange, ik heb weinig vetrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Bizar Nieuws-
Ga naar: