DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 14:54

Die rollen zijn ringen van zelfvertrouwen, dames, dus ...kop op Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 16:05

Die houden we erin Yoki!
Marya, het lange model voelt heel goed in je rug, het modelleert als het ware. Je kunt hem zelfs 's nachts aanhouden, voelt er niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 17:57

Ik heb al weer een poos geleden zo'n BH gekocht op de markt in Rotterdam voor € 15,--. Ik had de verkeerde maat en wie schetste mijn verbazing, de mevrouw die met deze BH's op de markt in Rotterdam stond, stond ook op de markt in ons stadje. Ik kon de BH ruilen.
Eerlijk gezegd ben ik er niet kapot van en draag weer mijn gewone 'dure' BH's. Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 166899
Nu moet ik zeggen, dat ik in de gelukkige omstandigheid verkeer geen vetrollen te hebben. Wel andere schoonheidsfoutjes, maar daar hebben wij het hier niet over. Laughing Wink Dat worden andere topics! Laughing

Er staat hier nergens een afbeelding van deze BH, maar ik neem aan dat het om het onderstaande model gaat.

Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Ahhbra1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 18:49

Ja inderdaad, dat is het model. In het begin kosten ze €15,00 per stuk, twee voor €25,00 .
Nu verkopen ze er drie voor €25,00, op elke markt is het dezelfde prijs.
Ik draag ze over mijn beha heen, maar je kan ze ook heel goed zonder beha dragen.
Dat moet je gewoon uit proberen, wat je het prettigste vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 19:46

Het lijkt me nogal zweterig, ik transpireer nogal snel en dan heb ik toch liever iets van katoen en dat moet dan ook niet te strak aansluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 20:41

Aan de plooivorming op de linkerschouder zie ik, dat ie niet stevig genoeg is voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 20:42

Marya schreef:
Aan de plooivorming op de linkerschouder zie ik, dat ie niet stevig genoeg is voor mij.

Heb ik ook gezien Marya, maar zij is nogal 'dunnetjes'. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 20:48

De bh's die ik op de markt zie zijn niet zo kort als die op de foto. Ook weer niet tot aan je navel maar zo ongeveer tussenin.


Laatst aangepast door Marijke op di 30 aug 2011, 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 20:50

Agaath schreef:
Marya schreef:
Aan de plooivorming op de linkerschouder zie ik, dat ie niet stevig genoeg is voor mij.

Heb ik ook gezien Marya, maar zij is nogal 'dunnetjes'. lol!
Ja, maar op dié plek ben ik óók dunnetjes lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Emptydi 30 aug 2011, 21:49

Marya schreef:
Agaath schreef:
Marya schreef:
Aan de plooivorming op de linkerschouder zie ik, dat ie niet stevig genoeg is voor mij.

Heb ik ook gezien Marya, maar zij is nogal 'dunnetjes'. lol!
Ja, maar op dié plek ben ik óók dunnetjes lol!

Je kunt volgens mij beter daar dunnetjes zijn dan aan de voorkant. lol!

Nu ga ik over en sluiten. Ik begin een tikkeltje 'melig' te worden.

Welterusten meisjes!

Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Kittensliefde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?   Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het heet A.A.A.D.D. herkenbaar?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Bizar Nieuws-
Ga naar: