DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Man eet 25.000 BigMacs

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 12:00

wo 18 mei 2011, 13:39
Man eet 25.000 BigMacs WASHINGTON - Een 59-jarige Amerikaan heeft een mijlpaal bereikt op het gebied van hamburgers... In 39 jaar tijd at hij maar liefst 25.000 Big Macs.

Don Gorske staat ermee op en gaat er mee naar bed. De populaire hamburger van McDonalds is het enige waar de Amerikaan echt van smult... En hij is niet van plan om deze ongezonde levensstijl te staken. "Ik ga ermee door tot ik dood ga." Volgens de gepensioneerde gevangenisbewaarder heeft hij slecht acht dagen zonder BigMac geleefd, sinds hij in 1972 zijn eerste hamburger verorberde...

Als vaste klant werd Gorske geëerd bij de plaatselijke McDonald en kreeg hij een toepasselijke hoed uitgereikt. Het hoofddeksel heeft de vorm van een BigMac met de tekst 25.000.

Voor het filmpje klik op de link

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9818491/__Man_eet_25.000_BigMacs__.html?sn=binnenland,buitenland

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 12:05

Gatverrrrr smerige dingen.
Tot zijn dood die zooi eten nou vooral doorgaan dan ben je er zo geweest jakkes bah.

Moet gelijk aan die documentaire over mcdrek denken super size me

http://www.film1.nl/films/12499-Super-Size-Me.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 14:59

Toch wel opvallend dat de man eigenlijk niet eens dik is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 15:18

Ik heb er nog nooit zelf een gegeten maar weleens gezien No Dat is gemiddeld 1.76 Big Mac's per dag gedurende zijn hele leven. Moet je toch niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 15:46

Ik kom nooit bij M....zou niet weten hoe het smaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 18:18

Getver. Het enige wat ik weg krijg bij McDo is zo'n platte kroket. In Frankrijk heb ik wel een keer bij McDo gegeten, toen kreeg manlief op een tijd waarop je in Frankrijk niets warms meer kunt krijgen, na half drie, ineens trek. Dan kun je naar McDrek, Buffalo Grill, Courtepaille of Flunch, hij nam de eerste de beste en dat was McDo, ik heb alleen de salade genomen (die kroketten hebben ze alleen in Nederland) en ijs, het ijs is wel te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 18:33

Het enige dat ik lekker vind bij Mickey D is het softijsje. De vruchten smoothies en yoghurt parfaits zijn ook wel okay: magere vanille yoghurt met bessen en aardbeien en granola. Verder no gracias.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 21:09

Idd ik vind het er niet te vreten.
De milkshake mcfluppie en de sundea ijs gaat,maar de rest maak vandaag mcdonalds dag lekker vreten uit de vuilnisbak blegh nee dank je kan je mij niet blij mee maken met mcdrek vroeguuh hadden ze die salade bekers die nam ik wel is haalde alleen de olijven er uit die vind ik dus goor.
Later hadden ze die te dure bakken konijnenvoer met eea smerig sausje blegh nee laat maar geen gemcdrek bk en andere fastfood zooi.
Het enige mcdrek speeltje wat de kids hebben dateerd van jaren terug toen ze met de psz bij mcdrek gingen eten met de kids.Of gekocht op een rommelmarkt iets,maar zo'n happy meal no way.


Heb er een blauwe maandag gewerkt jaren geleden en dat spul wat ze zogenaamd dus maar korte tijd warm mogen houden ligt langer in die warmhoudbin hoor en dat gezeik daar mennn was zo blij dat ik er na 2 wkn weg was.
Zou er de kinderfeestjes doen eea voorgeprogrameerd gedoe.
Moest ik ook die keuken in broodjes extra krokant gemaakt Wink was niet goed moest die kleffe hap zijn hamburgers gecremeerd.
O wee als je te veel ketchup,mosterd er op deed ipv die paar zielige stipjes hardstikke voor geprogrameerd.
Ja duh wel mega ijs in die frisdrank pleuren,maar owee als je te veel ketchup op zo'n klef broodje kwakt en dan zo'n doorschijnend plakje augurk waar je door heen kan kijken.

Kreeg ik een Duits gezin voor een kinderfeestje ja leuk en aardig,maar ik versta en spreek dus geen Duits zegt die kak vent van een bedrijfsleider jp noemden ze hem had zo'n dubbele naam en kwalbak van een vent bah ja maar iedereen spreekt hier Duits ja en ik niet nooit gehad .Hier wordt vaak aangenomen dat iedereen wel Duits spreekt nou ik kom uit het Westen en heb indertijd geen Duits op school gehad,je zoekt maar een ander die dat feestje doet ik doe het niet.
Paar dgn later kon ik wieberen whaha en dat vond ik toch erruugggg not whaha mocht wel mijn kerstpakket meenemen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 21:22

Dus je liep daar ook met zo'n opgeschilderde glimlach rond? Vriendelijk lachen tegen etterbakkies van kindertjes die je liever met hun koppies tegen elkaar zou slaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptywo 18 mei 2011, 22:02

Hahaha idd de all American way tandenpasta smile NOT en dan zingen kijk daar komt een treintje aan kijk is waar het stil blijft staan met zo'n rij kids achter je aan door naar de koelcel waar de pinguin of de ijsbeer woont de toverkraan en dan een de jarige een hamburger laten maken.In zo'n schattig mcdrek tenue polo shirt en zwarte broek alleen heb ik altijd mijn shirts lees meer soort tunieken de bekende camouflage he hihi over mijn broek nou dat mocht dus niet he nee moest in de broek vreselijk vond ik dat.Zo'n mcdrek soort zonneklep op jaaa joepieeee.
Van te voren die instructie video waar je kotsmisselijk van werd met dat geslijm.

O ja als je aan de bediening staat en iemand vraagt een grill order das dus bijv een hb zonder kaas moest je dit roepen naar de keuken mag ik een hb zonder kaas alstublieft en dan dat alstublieft moest hard deed je dat er niet achter zeggen werd deze niet gemaakt.Vanuit de keuken is het dan weer andersom een hb zonder kaas altublieft en moest jij een hb zonder kaas dankjewel terug zeggen.Op zich niks mis met netjes blijven,maar dit was echt heel erg overdreven.

Of vriendelijk blijven tegen lastige klanten waren is een stel kakkers die zaten net bij de ballenbak toen nog en die zaten toch te eikelen over die kids dacht ga dan toch ergens anders zitten je weet bij zo'n ballen tent zijn ook kids.Net voor ik er naar toe wilde gaan om wat te zeggen omdat die gasten zo raar deden,deed iemand anders dat,dat ze dan beter aan de andere kant van het gebouw konden zitten .
Nou ja voor die gasten een geluk,want ik weet niet of ik dat op dat moment zo vriendelijk gezegd zou hebben.

2 wkn hells kitchen bij mcdrek blegh.
Van die medewerkers die zich opslijmen naar medewerker van de maand voor het gouden speldje gaan etcc ik was er toen de meest ongemotiveerde mcdrek medewerkster.Helaas waren daar geen speldjes voor

En idd wat je zegt soms heb je er etterbakkies van kids tussen zitten wheehhh lus ik nieeee wheehhhhh wil ik nieeeeeee. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 00:23

Twin, er is een reden waarom het grotendeels tieners zijn die daar werken Wink Het is een baan met benefits (ziektekostenverzekering, pensioenrekening bijdrage, etc.) voor laag geschoolden. Zou mijn keus ook niet zijn maar ja...sommigen hebben geen keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 05:50

Idd ik was toen eind twintig bijna 30 en degene die boven mij stond was amper de pampers en sesamstraat ontgroeid had ik ook al zoiets van rot lekker op.
Ik had gesolliciteerd a toen zat ik in de ww en b voor de vacature om kinderfeestjes te begeleiden,maar er is geen bal aan daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 06:33

Ik geloof dat ze me, als ik daar twee weken zou werken, in een dwangbuis konden afvoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 10:26

En lastige kids whaha verzopen in de ballenbak lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:10

Toen de crisis in de UK het hevigst was en er veel werkloosheid heerste (hoe het daar momenteel gaat weet ik overigens niet), toen was MacDonalds een van de weinige bedrijven die winst bleven maken en ze werden daadwerkelijk ondergesneeuwd met sollicitaties, van hoog tot laag.

Als je geen andere baan kunt vinden ga je er heus wel werken als je geld nodig hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:12

Overigens Twin, vind ik die beleefdheid die je als medewerkers onderling tegenover elkaar moet tonen niet verkeerd. Het helpt je ook om beleefd te blijven tegen de klant en bovendien komt het op de klant heel goed over als het personeel alsjeblieft en dankjewel tegen elkaar moet zeggen. De klanten staan er immers bij als je iets naar de keuken moet roepen. Ik vind dat ze dat bij de Mac toch wel goed op orde hebben. In de ene zaak gaat dat wat strakker dan in de andere zaak, maar er wordt nog steeds de nadruk op gelegd dat de klant koning is. En juist dat mis ik bij heel veel andere bedrijven, maakt niet uit wat voor soort bedrijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:14

Op zich niet verkeerd,maar het was echt op het overdrevene af the all American way zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:16

Ik vind er niets mis mee, integendeel. In veel andere zaken word je als klant tegenwoordig als lastig beschouwd, iemand die daar het dagritme (of rustritme) van de medewerker(s) komt verstoren. Een dergelijke houding ergert mij mateloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:31

Please and thank you is een van de eerste dingen die een kind hier leert en ja, je zegt het constant, de hele dag door, of je nu bij McDonald's werkt of niet. In New York en omstreken hoor je af en toe weleens een "bevel" zonder please or thank you, maar okay, da's New York Very Happy We wonen nu in Noth Carolina en ik moest even wennen aan het uiterst beleefde "yes Ma'am" en "no Ma'am". Niet enkel "yes" en "no" want dat is onbeleefd. Nu doe ik het ongemerkt zelf ook... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:38

Eerlijk gezegd zou ik nog liever bij iemand gaan poetsen dan bij McDo te gaan werken.

Heb ik dat verhaal wel eens verteld, over wat kennissen van ons hebben meegemaakt bij een McDrive? Ze stonden op hun beurt te wachten, nadat ze hun bestelling hadden ingesproken reden ze door naar het loket en daar kregen ze meteen de rekening van de mensen die vóór waren, die reden net weg. Ze hadden gezegd dat de bestuurder van de volgende auto zou afrekenen. Enfin, kennissen woest natuurlijk, ze hebben niet op hun bestelling gewacht maar ze zijn als een speer achter die andere auto aangereden. Die reed ergens een industrieterrein op waar het akelig stil was. Uiteindelijk stopte die auto, kennis stopte ook en rende op de bestuurder af. Dat werd natuurlijk een fikse ruzie. De bestuurder van die andere auto liep naar de achterkant van zijn wagen en opende de achterklep. Je raadt nooit wat daaruit tevoorschijn kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:58

Huh? En die kassiere nam aan dat de volgende auto zou betalen? Ha ha... nou, ik weet het niet zeker want ik heb zoiets nooit meegemaakt, maar ik denk dat je daar niet op aangekeken zou worden en de kassiere een flinke toespraak zou krijgen van de baas. Sorry, elke bestelling wordt apart afgerekend, tenzij de eerste auto betaalt voor de tweede, dat kan natuurlijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 20:59

In dit geval toch niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptydo 19 mei 2011, 23:31

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het jammer vind hoe laagdunkend er over werken bij MC gedacht wordt door enkele
Vind wat voor werk er ook gedaan wordt door mensen niet iets om daar boven te staan
Iedereen is een schakel in het geheel
Deze jongens en meisjes die bij Mcdonalds achter de balie of in de keuken staan, doen dit ook vaak als bijbaan tijdens hun school en is het niet zo dat er alleen maar ongeletterde werken
En dan nog..ze werken tenminste voor hun centen

Verder vind ik dat de meisjes en jongens die daar werken altijd vrolijk en beleefd zijn en dat zie ik liever dan die chagerijnen en werkschuwe aard luiaards die hangen op een bank of in een winkelcentrum.
En van onze belastingcenten hun buik volvreten aan mcdonalds

Dat wilde ik toch even kwijt

En dan wat actueler
Ook bij Mc staan er binnenkort duizenden arbeidplaatsen op de tocht en kan de klant net zoals hij een kroket uit de muur trekt , zijn bestelling invoeren en tegemoet zien



wo 18 mei 2011, 14:13
McDonalds gaat voor aanraakschemen door onze redactie
Fastfoodketen McDonalds heeft het plan om bij haar Europese vestigingen in totaal 7.000 touchscreen-kassa's plaatsen. Met deze nieuwe apparaten moet bestellen en betalen makkelijker worden. Dat meldt The Financial Times.


McDonals gaat touchscreens installeren bij Europese vestigingen. De schermen worden eerst in 1.200 vestigingen in Groot-Brittannië geïnstalleerd. Als het daar succesvol blijkt te zijn, worden ze ook in andere Europese landen uitgerold.

Naast het feit dat klanten niet meer met een kassière te maken hebben, kan het bedrijf op deze manier ook veel meer data verzamelen over hoe mensen bestellingen plaatsen omdat deze gegevens direct in het systeem worden ingevoerd. De fastfoodgigant hoopt hiermee beter te kunnen inspelen op de behoeftes van hamburgerliefhebbers.
[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptyvr 20 mei 2011, 00:34

Tjaa, daar heb je gelijk in. Winkelpersoneel (overal) heeft een moeilijke taak en wordt er relatief niet genoeg voor betaald. Het minste dat wij als klant kunnen doen is "alsjeblieft", "dank je wel", en "prettige dag" terug zeggen, het liefst met hun voornaam (die op hun shirt geprikt zit). Het lijkt overdreven maar het maakt hun dag een stuk plezieriger, daar kan Twin wel van mee praten, zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Emptyvr 20 mei 2011, 00:37

Beekje schreef:
Ik vind er niets mis mee, integendeel. In veel andere zaken word je als klant tegenwoordig als lastig beschouwd, iemand die daar het dagritme (of rustritme) van de medewerker(s) komt verstoren. Een dergelijke houding ergert mij mateloos.

Overigens mag je daar ook zeker een opmerking over maken vind ik. Als dit werk je niet ligt kun je beter wat anders zoeken. Fijner voor jou en fijner voor de klanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Man eet 25.000 BigMacs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man eet 25.000 BigMacs   Man eet 25.000 BigMacs Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Man eet 25.000 BigMacs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: Bizar Nieuws-
Ga naar: