DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Islam in Europa

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 18 jul 2011, 07:31

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 18 jul 2011, 07:32

Dagelijks straatbeeld in Rotterdam, ik zie er niets bijzonders meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 18:06

a 23 jul 2011, 19:20
Fransman betaalt boetes boerkaverbod België

BRUSSEL - De Fransman Rachid Nekkaz is bereid de boetes te betalen van vrouwen die in België bekeurd worden wegens het boerkaverbod dat daar zaterdag is ingegaan. Nekkaz, die van Algerijnse afkomst is, vindt het verbod om in het openbaar gezichtsbedekkende kleding te dragen een schending van de Europese grondrechten en de fundamentele vrijheden.



Hij heeft in Frankrijk, waar al langer een boerkaverbod geldt, een fonds van 1 miljoen euro ingesteld om de bekeuringen te betalen. Dat heeft hij tot dusver pas één keer hoeven aan te spreken.

Neee ongelooflijke lul
Dat zijn maatregelen om in het westen niet te vervallen naar de middeleeuwen
En fundamentele vrijheden wil niet zeggen dat je alles maar kan doen en laten in een gemeenschap
Ben dat gezeik zo zat van die mensen

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 18:09

Laat hem lekker teruggaan naar Algerije, ook zo'n gezellig land.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 18:12

Dan maar gevangenisstraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 18:13

waar blijft wilders nou??????????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 18:14

Die is met vakantie, dat las ik gisteren in een krant. Zonder beveiliging maar hij zit ergens op een min of meer geheime stek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 19:23

Marijke schreef:
Die is met vakantie, dat las ik gisteren in een krant. Zonder beveiliging maar hij zit ergens op een min of meer geheime stek.

idd Marijke...min of meer. Als je twittert is niks geheim. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 23 jul 2011, 19:42

Dan maar niet twitteren, doe ik ook niet, ik hoef geen volgers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 25 jul 2011, 08:10

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 25 jul 2011, 08:41

Het is allemaal de schuld van het westen, wat komen ze hier dan in hemelsnaam doen behalve hun handjes ophouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 30 jul 2011, 14:37

foutje....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 30 jul 2011, 14:49

Ze kopen hier nu in elk geval de winkels leeg.
Ik doe normaal nooit op zaterdag boodschappen maar daarstraks had ik toch nog 1 dingetje nodig. Ik vroeg aan de cassière of het op zaterdag, eind van de middag altijd zo druk was.
Nee, zei ze, maandag begint de ramadan dus er wordt flink ingeslagen. Toen keek ik om me heen en ja hoor, het was één en al buitenlands in de winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 30 jul 2011, 14:53

Op de markt net zo, vanochtend om 08.00 was het al hartstikke druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyzo 31 jul 2011, 12:32

zo 31 jul 2011, 11:16 | 199 reacties
| lees voor

Meerderheid maakt zich zorgen om Islam Amsterdam - Een meerderheid van de Nederlanders (63 procent) maakt zich zorgen over de invloed van de Islam in de West-Europese landen, zo blijkt uit het wekelijkse onderzoek van Maurice de Hond.



In de week na de Noorse aanslagen zijn er weinig electorale verschuivingen geweest. Uit de onderzoeken valt op te maken dat kiezers van de PVV volledig achter Wilders en zijn standpunten blijven staan. Het zijn vrijwel alleen de linkse kiezers die wel een bepaald verband leggen tussen de PVV en wat er in Noorwegen is gebeurd of vinden dat Wilders zich nu moet matigen.

Ook is het zo dat de zorg over de Islam in West-Europa zich zeker niet beperkt tot de kiezers van de PVV. Zo geeft 63% van de Nederlanders aan zich zorgen te maken over de invloed van de Islam in de West-Europese landen.
Deze week is het CDA 1 zetel gestegen en de SP 1 zetel gedaald. Daarmee is het verlies van het CDA gereduceerd tot 6 en de winst van de SP gereduceerd tot 7.

Griekse steun

Het feit dat het overgrote deel der Nederlanders vindt dat premier Rutte bij zijn beschrijving van het akkoord van 21 juli jl. in de fout is gegaan en dat Minister de Jager dat ruiterlijk had moeten erkennen, heeft dit geen effect op de politieke voorkeuren. Wel is het aantal tegenstanders van het akkoord daardoor gestegen, zoals de laatste tabel van het onderzoek van vandaag laat zien.

Dit onderwerp blijft nog steeds een tikkende electorale tijdbom. Als in september zowel duidelijk wordt wat het bezuinigingspakket voor 2012 zal worden en datgene wat in de kranten staat (dat Italie en Spanje wellicht niet meedoen aan de Griekse steun, omdat hun eigen renteniveau te hoog is) wordt werkelijkheid, dan zouden we wel eens weer forse electorale verschuivingen kunnen gaan zien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10281042/__Zorgen_om_islam__.html?p=1,1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 01 aug 2011, 10:14

De zorgen zijn terecht.
Alleen al het feit dat de moorden in Noorwegen voor aanhangers van de islamisering wordt uitgebuit door smerige vergelijkingen met Wilders te maken zegt al genoeg. Fanatisme waar je koud van wordt.

Zaterdag was het erg druk op de weg. We kwamen achter elkaar drie zeer grote trucks tegen met Halal vlees erop. Mijn middelvinger bleef steeds vanzelf overeind staan. Vreemde reflex en niet beschaafd nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 01 aug 2011, 10:44

Op 6 november kun je het journaal ook maar beter overslaan, dan begint het offer"feest".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyza 06 aug 2011, 20:51

Radicale moslim kreeg verblijfsvergunning in Nederland
zaterdag 6 augustus 2011 09:42

De fundamentalistische moslim Hasan B. (44), die in Marokko is veroordeeld tot de doodstraf, heeft in 2005 politiek asiel gekregen in Nederland. Hij woont in Gouda.

Nederland gaf de extremist een verblijfsvergunning. Daarna ging hij lesgeven aan de Islamitische Universiteit
Direct nadat zijn aanvraag werd goedgekeurd, begon hij met lesgeven aan de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Op grond waarvan B. een verblijfsvergunning kreeg, wil de IND niet zeggen, schrijft de Volkskrant.

Opgepakt
B. is twee weken geleden in Madrid opgepakt, op verzoek van de Marokkaanse autoriteiten. Marokko heeft om zijn uitlevering gevraagd. Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de Nederlandse ambassade in Madrid de asielstatus van B. bevestigd.

De ambassade staat in contact met hem, maar B. heeft niet de Nederlandse nationaliteit.

Bronnen in de Marokkaanse gemeenschap in Nederland melden dat B. een 'radicale islamist' is. Hij was betrokken bij de Islamitische Jeugd, een in 1969 opgerichte ondergrondse beweging die met geweld een islamitische staat in Marokko wil vestigen.

Verrast
Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken is B. donderdag door de Spaanse rechter vrijgelaten. Hij mag Spanje niet verlaten tot de rechters uitspraak hebben gedaan over het Marokkaanse uitleveringsverzoek.

Het bestuur van de Islamitische Universiteit zegt niet op de hoogte te zijn van B.'s arrestatie. 'We zijn compleet verrast,' aldus een woordvoerder.

Door Jeroen Langelaar

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 22 aug 2011, 11:09

Lezen! En probeer je niet te ergeren...!!!
HIEROP zou ik nou weleens een LINKSE reactie willen zien welke dooddoeners ze hebben om het gedrag te rechtvaardigen m.b.t. alcoholvrij straatfeest...


Brabants Dagblad, Verdiplein

Helaas helaas helaas is dit niet het volledige artikel; er staan nog meer schrijnenden voorbeelden in van gewoon normaal Nederlands gedrag wat door de moslims eigenlijk niet wordt toegestaan. Voorbeeld: een fluitende conrector op een school. De moslims willen hem dat verbieden, want fluiten is het aanroepen van de duivel, is haram.

DONDER TOCH OP! Ik begin stééds beter te begrijpen waarom de PVV maar blijft groeien!!!


Islam in Europa - Pagina 2 256626

Echt zó zonde dat die tienduizenden met bovenstaand gedrag het ronduit verpesten voor die moslims die wél zo graag willen, die wél gewoon willen meedraaien in onze maatschappij en daar iets voor willen doen. Zó vreselijk zonde!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptyma 22 aug 2011, 11:11

Wil je een linkse reactie? Het valt allemaal wel mee, Nederlanders moeten gewoon integreren, probleem opgelost. Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 11:25

Gut mootje, dan haal ik wel heel erg vaak de duivel binnen. Fluit vaak de hond en naar de katten, daar luisteren ze ook naar. Ook al duivels natuurlijk.
Ben het helemaal met je eens dat het doodzonde is van die mensen die zich kapot schamen voor dergelijke gekken die anderen hun wetten op willen leggen. Nota bene in ons eigen land, wat daardoor al lang niet meer ons mooie en vertrouwde Holland is.

Heb gisteren Knevel & v.d. Brink niet gekeken omdat ik theepot Cohen zag zitten met zijn agressieve smoelwerk. Iemand anders gekeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 20:44

Nee Wip, ik heb 'm JUIST afgezet toen ik die Gargamel aan tafel zag zitten...
Ik krijg altijd huiverknobbels van die vent...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 20:49

Huiverknobbels? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 21:06

:dlaugh: Kan niet gek genoeg zijn voor dat verwaande arrogante theeleutende leuterende kriegelmakende onfatsoenlijke ventje Islam in Europa - Pagina 2 76430
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 21:27

Potverdorie Wip, wrom zagen we jou nou nooit bij de politieke discussies op de Libelle??? Islam in Europa - Pagina 2 159168
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Emptydi 23 aug 2011, 22:42

Was er wel hoor, maar nog jong bang en onervaren Islam in Europa - Pagina 2 136756 iets links ook, en behoorlijk naïef Islam in Europa - Pagina 2 828729 tot morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Islam in Europa - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Islam in Europa   Islam in Europa - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Islam in Europa
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Islam en de Radicalisering
» Volgens Wilders begrijpen veel moslims de islam niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: