DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyma 18 apr 2011, 21:15

In februari waren we een week met vrienden uit Izmir in Zwitserland. In het chalet konden we ook Nederlandse TV zenders ontvangen. Toevallig was er in een actualiteitenprogramma een item over Rotterdam, het ging onder andere over de Afrikaanderwijk. Ze wisten niet wat ze zagen. Mijn vriendin zei ook "zoveel hoofddoekjes zie je op een dag niet eens in Izmir". Nou wonen daar maar ongeveer 3,5 miljoen mensen, bijna een dorp vergeleken met Istanbul dat net zoveel inwoners telt als heel Nederland maar zelfs daar zie je verhoudingsgewijs minder hoofddoekjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyma 18 apr 2011, 21:20

Ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik lunchte vanmiddag met een (Marokkaanse!) collega die nu 6 jaar in NL woont. Hij zei zo ongeveer hetzelfde: dat er hier in NL meer rondlopen dan in Marokko...

Saillant detail: gewoon een aardige nette knul, sprak vloeiend Nederlands en ondervindt nooit hinder van scheldpartijen la "kutmarokkaan"... Het is écht gewoon de houding die je aanneemt, niet waar je vandaan komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyma 18 apr 2011, 21:25

Ik heb omdat ik onder andere in een bewoners belangen-werkgroep zit regelmatig contact met ambtenaren van de politie en het stadhuis en met mensen uit de gemeenteraad. Daar zitten ook verschillende Marokkanen en Turken bij. Doodgewone Rotterdammers met hart voor de stad. Het kan dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyma 18 apr 2011, 21:29

Zeker weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyma 18 apr 2011, 21:30

Ik ga te bedde, slaap lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptywo 20 apr 2011, 19:25

@m.: je weigert dus met me mee te denken waar het verschil door komt. Jammer, gemiste kans. Met goede argumenten had je me kunnen overtuigen. Nu niet.
Beste Mootje,
Volgens mij hadden we al eens eerder een dergelijke discussie. Blijkbaar zie je mij aan voor iemand die heel veel weet van de Islam of als iemand die heel veel Moslima's als vriendinnen heeft.
Ik moet je teleurstellen, dat is niet zo. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom die vrouwen een hoofddoek dragen of zijn gaan dragen. Geloof, vermoed ik. Maar als ik dat opschrijf blijk jij wél een Islamdeskundige te zijn en dat is volgens jou dus niet waar.
Zal ik je eens wat zeggen. Het interesseert me ook niet. Al lopen grote groepen mensen op straat met een pamper luier op hun hoofd. Het zal mij een zorg zijn, als ik ze maar in de ogen kan kijken en als ze maar hun aandeel leveren aan onze samenleving. En dan doen vele gehoofddoekte vrouwen wel, daar weet ik wel wat van af.
Ik heb grote moeite (steeds meer de laatste jaren) met mensen die niet meedoen aan het arbeidsproces in Nederland. ik vind eigenlijk dat iedereen die dat kan moet werken voor zijn/haar geld. Dus een moslima die niet werkt, omdat ze vanwege haar hoofddoek geen baan vindt. Daar heb ik moeite mee, maar ik heb ook moeite met niet werkende vrouwen die iedere snik en scheet van hun kroost moeten bijwonen, maar dan later bij een eventuele scheiding (een op de drie huwelijken..) een beroep doen op de bijstand en ik heb ook moeite met iemand die bepaald werk niet aanneemt, omdat het niet bij de opleiding past. Zo kan ik nog wel even doorgaan...Ik bemerk bij mezelf een steeds grotere weerstand wanneer ik mijn maandelijkse loonbriefje zie waarop staat dat ik zo'n beetje de helft van mijn inkomen afsta. Maar wat mij betreft heeft dat gevoel niet speciaal te maken met vrouwen met een hoofddoek.
Dus Mootje, wanneer je iets wilt weten over de diepere gevoelens van moslima's moet je niet bij mijn zijn!
Dag
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptywo 20 apr 2011, 19:36

Verder vind ik dit een ingewikkelde en niet goed te volgen discussie. we zijn allen tegen Burka's. We vinden allen dat veel Moslims een goede bijdrage leveren aan de samenleving, we hebben allen moeite met mensen die dat niet doen.
Wat is het probleem?
Misschien dat veel van jullie problemen in Nederland koppelen aan (niet westerse) immigranten en dat ik (in ieder geval) denk dat die problemen met veel meer te maken hebben.
Ik vind een jochie dat een bejaarde mevrouw uitscheldt een bewijs dat het onderwijs in Nederland veel steken laat vallen. Om maar niet te spreken van onze opvoedingsmethode die er vooral op gericht is dat alles LEUK moet zijn. (Wel eens te maken gehad met de strontverwende spruiten van de welvarende tweeverdieners uit een middenstandswijk? Dan je dat die nooit kut zeggen tegen een bejaarde mevrouw op straat?)
Andere mensen die hier schrijven, vinden het brutale jongetje een probleem dat te maken heeft met gebrek aan integratie. Daar ligt het verschil, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptywo 20 apr 2011, 20:44

Hi Michèle,

Leuk dat je reageert! Reden waarom ik je om een antwoord vroeg, is dat je mij het gevoel gaf anders over hoofddoekjes etc. te denken. En ik zat met een dilemma: meer hoofddoekjes in het straatbeeld van NL, maar geen duidelijk beeld over het waaróm. Ook niet na leuke gesprekken met moslima's zelf.

De rest over de twee postings hiervoor zijn erg herkenbaar voor mij. Ik heb totaal geen problemen met moslims of mensen die een ander geloof aanhangen. Wél met mensen die geloven en denken daaraan voordelen/rechten te kunnen ontlenen die haaks staan op onze bestaande samenleving!

Verder denk ik m.b.t. gebrek aan integratie ("het brutale jongetje") dat het niet eens een gebrek aan integratie is; het zijn nl. ook jongetjes (vaak in de volksmond "kutmarokkanen" genoemd - dus niet diegenen die gewoon zich gedragen, maar die rotjongens die een hoop verkloten op straat) die gewoon in NL zijn geboren, getogen en besneden. Maar die liever zich afzetten tegen deze maatschappij omdat ze hun 'roots' kwijt zijn. In Marokko zijn het Hollanders, in Holland zijn ze Marokkanen. Last van een identiteitscrisis denk ik.

Reden waarom er zoveel over hoofddoekjes wordt gepraat, en dus over toename van mensen die de islam aanhangen, komt -mijns inziens- van deze mensen zelf. Veel van deze mensen jagen angst aan door te zeggen dat ze binnenkort (?) "de boel" (= Nederland? Het westen?) gaan overnemen, omdat ze snel in de meerderheid zullen zijn. Dat jaagt angst aan en dús weerstand tegen alles wat lijkt op het groepje wat dit vaak beweert...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptywo 20 apr 2011, 21:26

m. schreef:
Verder vind ik dit een ingewikkelde en niet goed te volgen discussie. we zijn allen tegen Burka's. We vinden allen dat veel Moslims een goede bijdrage leveren aan de samenleving, we hebben allen moeite met mensen die dat niet doen.
Wat is het probleem?
Misschien dat veel van jullie problemen in Nederland koppelen aan (niet westerse) immigranten en dat ik (in ieder geval) denk dat die problemen met veel meer te maken hebben.
Ik vind een jochie dat een bejaarde mevrouw uitscheldt een bewijs dat het onderwijs in Nederland veel steken laat vallen. Om maar niet te spreken van onze opvoedingsmethode die er vooral op gericht is dat alles LEUK moet zijn. (Wel eens te maken gehad met de strontverwende spruiten van de welvarende tweeverdieners uit een middenstandswijk? Dan je dat die nooit kut zeggen tegen een bejaarde mevrouw op straat?)
Andere mensen die hier schrijven, vinden het brutale jongetje een probleem dat te maken heeft met gebrek aan integratie. Daar ligt het verschil, denk ik.
Ik vind het inderdaad een integratieprobleem of beter een verschil in cultuur. Beter op je kinderen letten en weten wat ze doen en waar ze uithangen.

KLPD-lijst met criminele Marokkanen
zaterdag 13 mrt 2010, 15:19

Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) heeft een ranglijst opgesteld waar de problemen met criminele Marokkaanse Nederlanders het grootst zijn. Hiermee wordt bepaald hoeveel geld gemeenten krijgen om overlast aan te pakken.

Amsterdam heeft de meeste Marokkaanse verdachten: 2497 op een totaal van 14.844 aangehouden criminelen. Dat is zo'n vijftien procent van alle verdachten in de stad.

Gouda bezet de tweede plaats en Utrecht de derde. Culemborg komt als veertiende gemeente voor op de lijst.

De dienst heeft alle 181 gemeenten in kaart gebracht met meer dan vijf Marokkaanse criminelen. De lijst is gebaseerd op cijfers uit 2007 en is begin 2009 opgesteld, maar nu pas openbaar gemaakt.

Recidive
Als ook de recidive, waarbij criminelen vaker in de fout gaan, wordt meegerekend, heeft Gouda relatief het grootste probleem met Marokkanen. De 332 geregistreerde Marokkanen pleegden in 2007 gemiddeld 1,4 delicten per jaar.

Op deze lijst is Utrecht tweede; Den Haag staat op drie. Culemborg staat hier op de negende plaats.

Eén op drie
Op basis van de cijfers van het KLPD is ook op te maken hoeveel procent van alle criminelen in een bepaalde gemeente van Marokkaanse afkomst is. Wederom spant Gouda de kroon met 31 procent: bijna één op elke drie arrestanten is Marokkaans.

Utrecht is tweede met 23,7 procent en Culemborg derde met 22,6 procent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptywo 20 apr 2011, 21:29

Heftige cijfers....!
Wat ik al eerder schreef: ik denk niet (meer) dat het een integratieprobleem is. De meeste van deze jongeren zijn hier gewoon geboren en getogen (en besneden)... Ik denk dat het een kwestie van opvoeden is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptydo 21 apr 2011, 05:41

Zolang ouders gewoontegetrouw de opvoeding van hun kroost aan de straat overlaten gaat het mis, in veel gevallen, niet altijd. Kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden, ook door verkeerde vriendjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptydo 21 apr 2011, 09:33

m. schreef:
Verder vind ik dit een ingewikkelde en niet goed te volgen discussie. we zijn allen tegen Burka's. We vinden allen dat veel Moslims een goede bijdrage leveren aan de samenleving, we hebben allen moeite met mensen die dat niet doen.
Wat is het probleem?
Misschien dat veel van jullie problemen in Nederland koppelen aan (niet westerse) immigranten en dat ik (in ieder geval) denk dat die problemen met veel meer te maken hebben.
Ik vind een jochie dat een bejaarde mevrouw uitscheldt een bewijs dat het onderwijs in Nederland veel steken laat vallen. Om maar niet te spreken van onze opvoedingsmethode die er vooral op gericht is dat alles LEUK moet zijn. (Wel eens te maken gehad met de strontverwende spruiten van de welvarende tweeverdieners uit een middenstandswijk? Dan je dat die nooit kut zeggen tegen een bejaarde mevrouw op straat?)
Andere mensen die hier schrijven, vinden het brutale jongetje een probleem dat te maken heeft met gebrek aan integratie. Daar ligt het verschil, denk ik.
Denk dat jij zelf alles wat ingewikkelder maakt dan het is.
Elke groep die zich wil uitsluiten door kleding of gedrag geeft ergernis.
Of het nu gaat om hoofddoekjes etc. of hanenkammen, hangjongeren etc.
Zolang groepen geen overlast geven is er niets aan de hand, maar als er gedemonstreerd/geprocedeerd wordt bijv. over het al of niet dragen van een hoofddoek past een groep zich niet aan bij de gangbare maatschappij.
Schelden komt onder alle groeperingen voor, tijdens voetbalwedstrijden en individueel, bij turken nederlanders marokkanen en elke andere nationaliteit. Dat hoort bij mensen en is, zoals al gezegd afhankelijk van de opvoeding die gegeven wordt/is.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 20:11

@mootje
Heftige cijfers....!
Wat ik al eerder schreef: ik denk niet (meer) dat het een integratieprobleem is. De meeste van deze jongeren zijn hier gewoon geboren en getogen (en besneden)... Ik denk dat het een kwestie van opvoeden is...@
@pagan Ik vind het inderdaad een integratieprobleem of beter een verschil in cultuur. Beter op je kinderen letten en weten wat ze doen en waar ze uithangen.@

Opvoeding of integratieprobleem?
Ik zal niet zeggen dat de opvoeding die ouders uit b.v. Marokko hun kinderen geven altijd goed is. Vergeet niet dat veel migranten nu niet bepaald uit de bovenlaag van het thuis komen. Wennen in een nieuw land, je staande houden in een 'vreemde' cultuur, lage opleiding, lage inkomens, slechte behuizing., te grote gezinnen..
het zijn allerlei factoren die maken dat ouders nu niet bepaald op hun best functioneren.Dan kan je wel zeggen: dan hadden ze daar moeten blijven of dan hadden ze moeten wachten met het nemen van kinderen of er niet zo veel moeten nemen. Maar ja, niet alle mensen zin in staat zulke rationele beslissingen te nemen.
Vergeet verder niet dat voor mensen die zelf uit een traditionele omgeving komen (of daarin zelf zijn opgevoed) de Nederlandse opvoedingscultuur erg verwarrend is. Kinderen zijn hier enorm vrij, ze hebben heel veel inspraak en het wordt gewaardeerd wanneer zij een eigen mening hebben. Voor veel Marokkaanse kinderen is het verschil tussen thuis en school onbegrijpelijk groot en dat leidt tot grote problemen.
Het zijn allemaal geen excuses voor het feit dat veel Marokkaanse jongeren zich ernstig misdragen en natuurlijk moet er ingegrepen worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 20:24

Die Marokkaanse an andere mediterrane kinderen vallen tussen wal en schip. In Marokko is het, net als in Turkije, dat is mijn referentiekader, helemaal niet ongebruikelijk dat een buurman of buurvrouw een klierig kind dat verderop in de straat woont corrigeert, soms zelfs tamelijk hardhandig. Omgekeerd wordt hún kind weer door een ander tot de orde geroepen. Als iemand in Nederland een ander kind corrigeert wordt dat door de ouders niet in dank afgenomen, terwijl het in mediterrane landen min of meer vanzelfsprekend is. Noch de kinderen. noch hun ouders begrijpen dat de opvoeding in Nederland toch voornamelijk een taak van de ouders is en niet van de straat, politie of van de school, ook al levert een school een niet onbelangrijke bijdrage.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 20:57

Dat bedoelde ik dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 20:59

Dat betekent dus dat we elkaar begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 21:04

tja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 21:09

Errug hè.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 21:09

Kan die 't' in 'tja' niet weg?
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 21:53

Dat heeft een ander al gedaan. Wat raar! Mag dat hier? Daar is libelle niets bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 22:24

Weet niet wat er heeft gestaan of gebeurd is
Maar als het gaat om het woord ja dat er een t voor heeft gestaan , althans dat begrijp ik uit de opmerkingen
Dan is Bromsnor beetje overijverig geweest en in mijn optiek onterecht
ik hoor wel of het zo is

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyza 23 apr 2011, 22:30

m. schreef:
@Waarnemingen zijn niet per definitie subjectief. Perceptie is subjectief, maar feiten die voor je ogen gebeuren zijn objectief waar te nemen, lang niet iedereen hangt aan iets dat ie ziet gebeuren een waarde-oordeel.@

Ik wil jullie blijdschap en applaus voor deze opmerking niet verpesten, maar het klopt niet. Lees b.v. boeken van de geheugen deskundige Wagenaar. Wat mensen zien en wat mensen zich herinneren is niet objectief. Mensen slaan waarnemingen beter op wanneer deze passen in wat zij al weten en vinden.Dus: Marijke vindt dat er te veel vrouwen met een hoofddoek en boerka zijn. Wanneer zij naar de Rotterdamse Bijenkorf gaat, bevestigt één gesluierde vrouw deze mening en zij meent er vele gezien te hebben.
Michèle vindt dat het wel meevalt met die hoofddoeken en boerka's. Wanneer zij naar de Albert Cuyp gaat, struikelt zij over de vrouwen met hoofddoeken. Toch beweert zij later dat zij bijna geen hoofddoeken heeft gezien.
Liegen deze dames? Neen. Hun geheugen werkt gewoon zo.
Zijn hun waarnemingen feiten? Neen, feiten zijn feiten als ze controleerbaar zijn.
Dus: cijfers over boerka's b.v. Die zijn er niet (althans ik kan ze niet vinden), maar de meeste bronnen spreken van een kleine honderd vrouwen met een boerka in Nederland.
Conclusie: iedere discussie waarin argumenten uitsluitend gebruikt worden die gebaseerd zijn op eigen waarnemingen, is zinloos.
Verder ga ik nu slapen

Daar heb je eigenlijk wel wel een punt
Denk maar aan het spelletje wat wel eens gedaan wordt met kinderen in een auto
Wie kan de meeste volkswagens tellen , bv
OP dat moment zie je er honderden bij wijze van spreken , terwijl voorheen het totaal niet opviel

Niettegenstaande is het aantal draagsters van een hoofddoek explosief aan het stijgen
Op facebook lopen er ook veel discussies over en mocht je daar komen , of ieder ander
Neem eens de tijd om het te lezen
Maar wees voorbereid je tenen gaan krullen
Veel opmerkingen zijn in de trant van , we domineren straks de wereld

Overigens welkom Michelle Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 08:21

m. schreef:
tja

Goede morgen,
sorry, zat even te lezen hier: maar de "t" in "tja" staat nog bij het bericht hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 10:24

Misschien heeft Brom teveel geëxperimenteerd met de Senseo bierpads.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 10:30

ik dacht dat het een typo was. Sorry dames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 15:36

Terug naar boven Ga naar beneden
m.
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 15:49

@Weet niet wat er heeft gestaan of gebeurd is
Maar als het gaat om het woord ja dat er een t voor heeft gestaan , althans dat begrijp ik uit de opmerkingen
Dan is Bromsnor beetje overijverig geweest en in mijn optiek onterecht
ik hoor wel of het zo is @

dat bromsnor een beetje te ijverig is geweest, wil ik wel geloven en dat maakt in dit geval niet zo veel uit.
Ik vind het dan wel raar dat zijn ingreep (al is het maar één letter) niet ergens staat aangegeven. Hoe weet je nu zeker dat postings die je leest van andere mensen wel echt helemaal van hen zijn?
Nou ja, het is meer jullie probleem dan het mijne...
Dank je, Tjaa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 15:51

Tsjongejonge., wat een volk. Ze moeten in sommige landen wel, om zichzelf te beschermen anders krijgen ze buiten ook nog klappen van de mutawa, die zijn ook niet zachtzinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 15:52

Als iemand iets verandert in een bericht dan zal het de schrijver echt wel opvallen lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 16:35

m. schreef:
@Weet niet wat er heeft gestaan of gebeurd is
Maar als het gaat om het woord ja dat er een t voor heeft gestaan , althans dat begrijp ik uit de opmerkingen
Dan is Bromsnor beetje overijverig geweest en in mijn optiek onterecht
ik hoor wel of het zo is @

dat bromsnor een beetje te ijverig is geweest, wil ik wel geloven en dat maakt in dit geval niet zo veel uit.
Ik vind het dan wel raar dat zijn ingreep (al is het maar één letter) niet ergens staat aangegeven. Hoe weet je nu zeker dat postings die je leest van andere mensen wel echt helemaal van hen zijn?
Nou ja, het is meer jullie probleem dan het mijne...
Dank je, Tjaa.

Als bromsnor niet in de regel onder het bericht vermeldt wat hij gedaan heeft dan verschijnt er ook geen opmerking , dan gebeurt het zogezegd anoniem
Maar zoals je hebt gelezen was ik met de aanpassing niet eens
Ik heb bromsnor daar ook over ingelicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 16:37

Schreef Brom niet dat hij dacht dat het een tikfout was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 18:35

Bromsnor schreef:
ik dacht dat het een typo was. Sorry dames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 19:34

Tjaa schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17600/064a5107/en_nu_die_burka_aan.html

Het is waar Tjaa, in dat land worden vrouwen mishandeld. Maar niet alleen daar, ook bij ons zijn nog steeds blijf van mijn lijf huizen nodig, al gaat dat dan niet om een burka: Zie onderstaande link

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/45124-vrouwenmishandeling-vrouwen-mishandeld-door-geweld.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Emptyzo 24 apr 2011, 19:47

Marijke schreef:
Schreef Brom niet dat hij dacht dat het een tikfout was?
Een mod verbetert toch geen tikfouten zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 27 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: