DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 19:55

Eergisteren hoorde ik in een nieuwsuitzending (journaal van onze zuiderburen dacht ik) de opmerking dat er sprake was van racisme. Volgens mij is de hoofddoekdraagster echter een lijkwitte en enigszins puistige bekeerde Belgische. Het is net als met ex rokers, die zijn het fanatiekst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 19:59

Het gezicht achter de ontslagen vrouw
puisten heeft ze niet maar wel een bekeerde, vijf jaar geleden

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GEU37BMBC&subsection=156
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:02

Vergroot die foto maar eens, allemaal rooie puntjes. Volgende week loopt ze in een niquab.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:13

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:15

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:27

Ik hoop oprecht dat de hema geen bakzeil gaat halen
En dat de ware reden verteld gaat worden

Laten ze ook eens protesteren tegen somalie , of egypte waar nu de islam de christen uitmoorden

Respect krijg je als het twee richtingen opgaat
En daar schort het nog veel aan

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:45

Er zal wel een andere reden ten grondslag hebben gelegen aan haar ontslag. Als ze meent onterecht te zijn ontslagen is het makkelijk om het op te hangen aan dat hoofddoekje en discriminatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:51

ik had begrepen dat haar contract was afgelopen. en niet verlengd werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:53

O, dat heb ik niet meegekregen. Ze is de enige niet van wie het contract niet wordt verlengd, niet zeuren, gewoon solliciteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:53

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:56

Tsjongejonge, allemaal om een lappie van 80 x 80 centieter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 20:57

die muts krijgt teveel aandacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 21:02

Muts? Ik dacht dat het om een hoofddoekje ging. Verborgen vrouwen - Pagina 7 685278
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 21:44

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 21:48

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:31

Ik heb ook een paar berichten neergezet , alleen de laatste heeft hij verwijderd
De sukkel
dat was hem denk ik toch teveel om tegen te kunnen

Daarin heb ik hem gewezen op het puberale gehalte van zijn oproep tot een boycot van een winkelketen die helemaal niet als rascistisch geboekt staat
En of hij er wel bij stil staat dat zijn oproep om 1 dame gaat die ook nog weleens haar verhaal gekleurd naar buiten gebracht kan hebben.
En of hij er bij stil staat dat bij het bedrijf meer mensen werken die op zijn negatiefst gedacht de dupe kunnen gaan worden van 1 21 jarige dame
Een conflict met een werkgever vecht je uit voor de rechter

En of hij als blijkt dat deze dame niet eerlijk geweest is hij dan ook aktie gaat ondernemen om de klanten naar de Hema te krijgen
En dat een werkgever ten alle tijde het recht moet hebben om uitingen van geloof in zijn zaak te kunnen weren , omdat geloof een prive aangelegenheid is voor thuis of moskee en kerk


In die strekking ging het bericht wat hij verwijderd heeft , paste niet in de halleluja berichten van de anderen denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:35

Ik heb op het verwijderen nu weer gereageerd Smile

Hoe kan je nu een oproep doen voor een betoging als je berichten met gezonde kritiek op de oproep gaat verwijderen
kritiek waarin ik ook de andere kant even heb belicht en niet mee doe aan de juichstemming.
Als je strijd voor rechtvaardigheid is het eerste grondbeginsel dat je ook geen censuur moet toepassen op mensen die anders denken

Daarom herhaal ik nogmaals mijn bericht.
Wat voor activiteiten worden er ondernomen als blijkt dat Hema in zijn recht stond/staat
Het verhaal gebracht door de ontslagene kan behoorlijk gekleurd zijn
Wie draagt de verantwoording als deze aktie gehouden voor 1 (één) 21 jarige mevrouw ook gevolgen gaat hebben voor het overige personeel in het bedrijf.
Een bedrijf die helemaal niet als rascistisch geboekt staat
Een conflict op deze schaal vecht je als werknemer/werkneemster uit voor de rechter, als je meent dat je onrecht wordt aangedaan
Het is a-sociaal om een boycot tot de hema op te roepen met alle gevolgen voor het overige persoon van dien
Dat is kortzichtig en puberaal reageren en doet de zaak geen goed in de publiek opinie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:39

't Staat er nog niet. Of het is alweer verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:40

waar???
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:41

Marijke schreef:
't Staat er nog niet. Of het is alweer verwijderd.

https://www.facebook.com/event.php?eid=192893984084820#!/event.php?eid=192893984084820
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:42

O, ik keek bij Dutch cowboys, ik heb geen account bij Facebook dus ik kan er niet in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:43

ik ook niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:54

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptydo 10 maa 2011, 22:58

Ik wel , ik speel er spelletjes Smile

Maar dit idiote gedram ben ik spuugzat aan het worden , vandaar dat ik er heb gereageerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 09:51

Als er vrijheid van godsdienst is dan is er ook de vrijheid van een werkgever om religie niet toe te laten op zijn bedrijf

Geloof heeft 1 zwak punt , het is vijandig tegenover die wie geen geloof aanhangt..
Een egoistisch trekje in het geloof .

Wat hema heeft gedaan heeft niets te maken met racisme
Dat zijn uitspraken om je zin te krijgen
Religie blijft en is een priveaangelegenheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 18:46

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 18:50

ergens in het magazijn dus
en weer worden ze bevestigd in het idee dat geloof boven alles gaat en dat ze uitzonderlijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 18:51

De vrijheid van godsdienst wordt veel te ruim geïnterpreteerd.

Er IS hier vrijheid van godsdienst. Niemand hoeft naar een schuilkerk.
Er is vrijheid van samenkomen/vergadering, noem alles maar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 19:00

Er is sprake van godsdienstvrijheid , dat brengt ook mee dat er sprake moet zijn en kan zijn van bedrijven die niet mee wil werken aan religie op en in hun bedrijf
religie is nog altijd een priveaangelegenheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 19:06

Ik vraag me af, of het al dan niet dragen van een hoofddoek, onder de noemer van godsdienstvrijheid moet blijven.

Ik vind, dat een werkgever hoofddoekjes op de werkvloer moet kunnen weigeren.
We moeten ons hierin niet laten afleiden door het begrip 'godsdienstvrijheid'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 20:08

Bedrijven moeten duidelijk zijn waar het kledingvoorschriften betreft, niet alleen bedrijven maar ook publieke instellingen waar men een uniform moet dragen. Ze moeten dan ook niet toestaan dat een werknemer plotseling een geloof aanneemt waarbij hij of zij zich op de één of andere wijze moet bedekken, een groen kapsel moet dragen of in zijn blote kont moet rondlopen. Een naturist leeft ook volgens een bepaalde overtuiging, ooit iemand spiernaakt achter een bureau zien zitten (behalve misschien achter de balie van een naturistencamping)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 22:59

Die gasten zeuren

Op facebook gaan ze met de aktie door want men is het niet eens dat ze niet op de winkelvloer mag komen
En zaterdag wordt ook de demonstratie gewoon gehouden
Verder heeft ze zelf ook die aangeboden baan geweigerd
, want ze wil terug op de winkelvloer met hoofddoek
en dat wil hema niet


kwa communicatie heeft hema het niet handig gespeeld
want ze zijn niet verplicht aan een uitzendkracht een reden op te geven als haar termijn is uitgediend, waarom die niet wordt verlengd

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyvr 11 maa 2011, 23:12

Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Emptyza 12 maa 2011, 09:10

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 7 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: