DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hoofddoekprijs 2011

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 13:32

Mannen- en vrouwenloketten, waar dan ook, het OV, gemeentehuis, uitkeringsinstantie = discriminatie.
Daarmee benadruk je alleen maar de ongelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 13:34

En weet je wat er gaat gebeuren als je ergens een mannen- en een vrouwenloket krijgt?
De vrouwen om wie het gaat worden niet geacht handelingsbekwaam te zijn, die worden bij dat loket allemaal "geholpen" door hun man, vader, broer, oom of oudste zoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 15:42

een hoofddoek heeft niks met godsdienst te maken.
godsdienst beperkt zich tot huis tuin en keukengebruik.

de islam daarentegen gaat iets verder.
die wil, in tegenstelling tot het katholicisme, jodendom, boedisme enz., de wereld onderwerpen.
de islam is geen godsdienst, maar een totalitaire ideologie. gebaseerd op fascisme, omdat, uitgaand dat moslims übermenschen zijn, het niet-moslims, vrouwen, joden, homo's tot vijand verklaart.
een ideologie die voor het vrije westen staatsgevaarlijk is, omdat de islam ons democratisch stelsel ondermijnt.

daarom moet er een totaal hoofddoekverbod zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 16:35

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 16:42

Ik zie een heleboel lijken maar wat er precies gebeurt of gebeurd is is me niet echt duidelijk. Het bijschrift begrijp ik ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 16:59

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptyma 24 jan 2011, 18:47

Luna schreef:
een hoofddoek heeft niks met godsdienst te maken.
godsdienst beperkt zich tot huis tuin en keukengebruik.

de islam daarentegen gaat iets verder.
die wil, in tegenstelling tot het katholicisme, jodendom, boedisme enz., de wereld onderwerpen.
de islam is geen godsdienst, maar een totalitaire ideologie. gebaseerd op fascisme, omdat, uitgaand dat moslims übermenschen zijn, het niet-moslims, vrouwen, joden, homo's tot vijand verklaart.
een ideologie die voor het vrije westen staatsgevaarlijk is, omdat de islam ons democratisch stelsel ondermijnt.

daarom moet er een totaal hoofddoekverbod zijn.
Maar als moslims zichzelf ubermenschen vinden, hoe zit het dan met de dames-moslims?
Zij worden door jou ook weer als vijand van de islamitische "ideologie" gemaakt. Dus dan voelen zij zich blijkbaar niet uber, en dan pak je juist deze vrouwen een basaal recht af om te dragen en op hun hoofd te zetten wat zij willen? Dan worden ze eigenlijk dubbel gepakt.
Ik beschouw mezelf niet als ubermensch en dat houdt o.a. in dat ik niet voor een ander bepaal wat hij moet denken, gelovene, schrijven of op z'n kop moet zetten.
Of dat ik mensen die gebruik maken van de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting wilt laten doodschieten (Assange) of om nog eens een ideologie te noemen: massale kinderverkrachting in een grote doofpot stop (paus)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 06:58

Ik blijf toch bij een symbool van onderdrukking. Vrouwen moeten zich bedekken omdat mannen zich niet kunnen beheersen bij het zien van een haar of een teen, de omgekeerde wereld. Vrouwen die zeggen dat ze die hoofddoek uit vrije wil dragen "dat moet van mijn geloof" hebben dat al sinds mensenheugenis ingeprent gekregen, ze denken dat ze hem uit vrije wil dragen maar ergens in de geschiedenis is die verplichting door mannen opgelegd. Nu weten ze niet beter, ze weten soms zelfs niet dat ze een vrije wil hebben. Een mooi voorbeeld was een tijdje geleden die vrouw in Almere. Een verslaggever vroeg haar wat ze zou doen als de PVV hoofddoekjes zou verbieden, zou ze hem dan afdoen? "Dat moet ik eerst aan mijn man vragen". Ze zal vast niet de enige zijn die eerst toestemming moet vragen, waarmee ik overigens niet zeg dat ze allemaal toestemming moeten vragen aan hun man/vader/broer/oom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:13

Maar wat dan nog?
We bemoeien ons toch ook niet met de SGP, of met vrouwen die op zondag de was niet mogen ophangen van hun man. Of met niet godsdienstige mensen waar de man thuis de baas is. Zolang iemand zich aan de wet houdt en mij niet lastig valt, heb ik er toch niets mee te maken hoe iemand zijn leven inricht, wat ie op z'n kop zet of aan kettingen draagt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:19

Het verschil is mijn inziens dat de categorieeen waar jij mee aankomt dermate klein in aantal zijn dat het niet opvalt of de maatschappij verstoort
Dit in tegenstelling tot de grotere groep die nu aan het opstomen is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:31

Ik heb anders meer last van mijn "christelijke" buren, dan van mijn buren met een hoofddoekje. De afkeurende blikken van de eersten kan ik inmiddels niet meer tellen. En dan heb ik het nog niet over het gedrag van hun kinderen.

En dan wil ik het al hele maal niet over de gezellige dames en heren met nette pakken en vrome gezichten hebben die me aan de deur mijn ziel willen komen redden. Of Christelijke lectuur willen verkopen.

Ik heb nog nooit een moslima of moslim aan mijn deur gehad die op die manier zijn of haar geloof probeerde te verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:31

@Tjaa.Dat kan jij vinden, maar wetten gelden voor iedereen, we leven hier in een democratie.
De problemen waar jij het over hebt, worden niet opgelost door het verbieden van een hoofddoek en al werden ze dat wel, was ik het er nog niet mee eens. Als Cohen sportschoenen wilt afpakken van marokkaantjes ligt iedereen in een deuk(ik ook), maar hoofddoeken afpakken van vrouwen vindt iedereen normaal??
Ik vind het erg beperkt en dictoriaal, dat soort stellingen. Ik weet niet of je Hero Brinkman hebt gelezen over dat openbaar vervoer, ik vind dat een gestoorde manier van denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:38

Pagan schreef:
Maar wat dan nog?
We bemoeien ons toch ook niet met de SGP, of met vrouwen die op zondag de was niet mogen ophangen van hun man. Of met niet godsdienstige mensen waar de man thuis de baas is. Zolang iemand zich aan de wet houdt en mij niet lastig valt, heb ik er toch niets mee te maken hoe iemand zijn leven inricht, wat ie op z'n kop zet of aan kettingen draagt?

Dat vind ik net zo goed onderdrukking, een discussie daarover ga ik ook niet uit de weg. Als ik in een christelijk dorp ga wonen weet ik dat men er daar moeite mee heeft als ik op zondag de was buiten hang, geen probleem want hij gaat in de droger, ik kan prima doen alsof. Zou ik hier echter nieuwe buren krijgen die er bezwaar tegen maken dat ik op zondag poets, strijk, boodschappen doe, stofzuig, de was draai of wat dan ook, dan zou ik wel degelijk bezwaar maken of ze op z'n minst duidelijk maken dat ze beter op hun plaats zijn ergens op de bible belt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:55

@Marijke. In discussie gaan is heel iets anders dan iets verbieden en discussieren is altijd goed, het stemt tot nadenken. Ik vraag altijd aan godsdienstige mensen die mij ongevraagd met hun mores confronteren, waarom ze iets doen. Oh, waarom ga je dan naar de kerstmis, oh waarom heb je een hoofddoek om, oh waarom eet je geen varkensvlees etc.
Ik hoop altijd dat het helpt iemand zelf te laten nadenken, al is het maar een halve seconde, je weet maar nooit.
Maar zodra we hoofddoeken gaan verbieden, heeft de godsdienst gewonnen, dan breek je de fundamenten van de democratie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:58

pootje schreef:
Ik heb anders meer last van mijn "christelijke" buren, dan van mijn buren met een hoofddoekje. De afkeurende blikken van de eersten kan ik inmiddels niet meer tellen. En dan heb ik het nog niet over het gedrag van hun kinderen.

En dan wil ik het al hele maal niet over de gezellige dames en heren met nette pakken en vrome gezichten hebben die me aan de deur mijn ziel willen komen redden. Of Christelijke lectuur willen verkopen.

Ik heb nog nooit een moslima of moslim aan mijn deur gehad die op die manier zijn of haar geloof probeerde te verkopen.
Die echte "vrome" zijn het ergst Pootje. Vooraan in de kerk en de kat in het donker knijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:58

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 08:59

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:08

Ik zal ook niet pleiten voor een algeheel verbod (burka uitgesloten) maar ik vind dat iemand in een openbare functie zijn of haar geloof niet moet uitdragen, ik loop ook niet met een bordje "atheïst" op mijn buik. Overigens denk ik net zo over tatouages en piercings, hou die dingen onder je kleding.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:10

Behoorlijk ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:10

@ FleurIk lees de krant en verwijs naar het grote kindermisbruik schandaal, vertel me niet dat je dat hebt gemist!

Verder komt je opmerking nogal persoonlijk over, ik kan onder elke posting van jou wel zetten of je daar ervaring mee hebt. Alleen is de ervaring van 1 iemand niet bepaald maatgevend. Het komt op mij iig nogal lullig over in een politieke discussie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:11

Marijke1 schreef:
Ik zal ook niet pleiten voor een algeheel verbod (burka uitgesloten) maar ik vind dat iemand in een openbare functie zijn of haar geloof niet moet uitdragen, ik loop ook niet met een bordje "atheïst" op mijn buik. Overigens denk ik net zo over tatouages en piercings, hou die dingen onder je kleding.

Daar ik het helemaal mee eens, geen godsdienstige uitingen in een openbare functie. Burka en bivakmutsen verbieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:31

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:36

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 09:38

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 10:01

Het is altijd maar de islam dit , de islam dat... Alles wordt gekoppeld aan uiterlijkheden als hoofddoekjes.

Ik denk laat iedereen doen wat hij zelf wil. Want als we gaan lopen mekkeren over een hoofdoekje, dan moet je ook andere uiterlijkheden gaan aanpakken als we dan allemaal zo gelijk moeten zijn. Allemaal hetzelfde uniform.... Waar blijf je dan met je vrijheid van meningsuiting

Kijk maar eens op scholen, kinderen die uitgelachen worden omdat ze een onderbroek van de zeeman aan hebben, en niet eentje van een duur merk. Dat vind ik veel erger dan dat hoofddoekje. Dat zijn verborgen onderdrukkingen.

Als iemand een tatoo op zijn kop wil zetten of zijn kop kaal wil scheren of persee dat petje op zijn kop wil zetten,een hoofdoek draagt of een keppeltje wil dragen is zijn/haar keus. Dat is ook een vorm van je voegen naar een bepaalde groep/geloof/overtuiging. Dat vindt in iedere hoek van de maatschappij plaats. En dat is een mens eigen, het uitdragen van je overtuiging.

Dat betekend niet dat je het overal mee eens hoeft te zijn, je mag het zelfs verderfelijk vinden. Maar laat iedereen in zijn waarde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 10:46

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:06

Fleur41 schreef:
Pagan schreef:
@ FleurIk lees de krant en verwijs naar het grote kindermisbruik schandaal, vertel me niet dat je dat hebt gemist!

Verder komt je opmerking nogal persoonlijk over, ik kan onder elke posting van jou wel zetten of je daar ervaring mee hebt. Alleen is de ervaring van 1 iemand niet bepaald maatgevend. Het komt op mij iig nogal lullig over in een politieke discussie.

Jij spreekt vanuit jouw perceptie. Waarom zou ik niets persoonlijks mogen zeggen. Kan je daar niet tegen?
Ik schrijf niet dat je iets niet mag zeggen, ik schrijf wat ik er van vind. Of ik daar niet tegen kan, vind ik offtopic en alweer provocerend. Ik schreef al, het past niet in een politieke discussie.
Het komt allemaal een beetje zuigerig over en ik leen me daar niet voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:08

Fleur... , dan moet je je ook afvragen wat heeft het christendom bijgedragen in Europa en de rest van de wereld. Dat is ook niet zoń mooi plaatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:08

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:10

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:11

Ik ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:12

Het heeft er bovendien niets mee te maken, het gaat erom of je alleen bepaalde mensen gaat verbieden een bepaald hoofddeksel te dragen. En nog wel omdat je vindt dat ze niet mogen denken/geloven wat ze zelf willen.
helemaal eens met wat Pootje zegt in haar posting van 11.01.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:12

'School mag eisen stellen aan hoofddoek'
Uitgegeven: 25 januari 2011 12:06
Laatst gewijzigd: 25 januari 2011 12:05

UTRECHT - Scholen mogen eisen stellen aan de manier waarop leerlingen hun hoofddoek dragen. Dat blijkt uit een uitspraak die de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) dinsdag heeft gedaan.

© ANPDe uitspraak gaat over het Gerrit Rietveld College in Utrecht. Dat stelde met ingang van dit schooljaar nieuwe kledingregels in.

Die hielden onder meer in dat moslima’s wel een hoofddoek mogen dragen, maar dat die 90 procent van het gezicht moet vrijlaten. Zo mag hij niet de wenkbrauwen of de kin bedekken.




Pony

Circa vijftig leerlingen weigerden de regel echter op te volgen. De school stapte vervolgens naar de commissie, omdat zij graag wilde weten of de voorschriften zijn geoorloofd.

De commissie oordeelt nu dat dat het geval is, onder meer omdat de eisen gelden voor alle leerlingen. Zo is het ook verboden om een pony te dragen die de ogen bedekt.

Bron: NU.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Emptydi 25 jan 2011, 11:16

Very Happy


Laatst aangepast door Fleur41 op ma 28 feb 2011, 14:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddoekprijs 2011   Hoofddoekprijs 2011 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoofddoekprijs 2011
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winter 2011-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: