DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weer waarschuwingen voor Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:29

Ik zie, dat hier de gekte heeft toegeslagen ?

lol! Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 421588
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:32

Welnee Marya, dit is een survivaloefening.
Laughing
Jij zit toch hoog en droog, Marijke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:33

Derde verdieping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:34

Noodrantsoenen, duikpakken,
Luna met zwembandjes om de enkels, zodat ze over water kan lopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:40

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 743312
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:52

Woefboef in zwemvest, dan lijkt ze op een koffertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:54

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 HondenzwemvestZe is het niet maar ze ziet er bijna net zo uit:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:55

wat een scheetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:57

Scheetje heeft de hechtingen in haar nek los weten te krabben, dat was weer een ritje naar de DA en een nietje erin, scheetje krijgt straks een dikke sok aan over die scherpe nagels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:57

Het schijnt in Brabant aardig raak te zijn; wateroverlast en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 20:59

dan kun je scheetje wel schieten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:02

luna schreef:
dan kun je scheetje wel schieten..

Nee hoor, ze heeft net iets lekkers gekregen en een knuffel. Ik kan met geen mogelijkheid boos op haar worden, wat ze ook uitvreet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:03

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:04

je bent een goed mens Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 136756
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:05

Goh, dachten er maar meer mensen zo. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:08

Zó, dus Rijnmond ook !

Luna, zit je het scheetje van Marijke dwars ? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:09

laat het scheetje maar van marijke zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:12

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 91258
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:21

Mijn scheetje ligt achter me te ronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:27

Welterusten scheetje lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptydi 12 jul 2011, 21:31

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 795966
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 07:21

Thanks !
En gezond weer op, gelukkig.

Het is, volgens mij, alles meegevallen. Toch ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 08:17

Ik mis Ed Aldus, is hij met vakantie??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 08:18

Geen idee, ik heb gisteren en vandaag niet naar TV Rijnmond gekeken, zal het ook even in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 08:21

Ik heb hem op twitter en al een tijdje niet gelezen vandaag, ook heb ik via tele 2 tv rijnmond en hem daar dus ook niet gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 08:49

Ik denk dat hij met vakantie is, het laatste twitterberichtje dateert van 3 juli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 09:02

zit jij ook op twitter Marijke??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 09:11

Nee, dat wordt me een beetje teveel van het goede maar op de site van Rijnmond kan ik Edje wel volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 09:12

ok. ik twitter wel, alleen om mijn pubernichtje te volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 10:32

Volgens mij is de te droge grond weer redelijk verzadigd in Nederland.

Wie is Ed Aldus? Ik ken hem niet, twitteren doe ik ook niet. De enige die ik wil volgen is mijn lievelingsnichtje maar zij staat met haar twitter gelinkt met facebook dus blijf ik toch op de hoogte.

't Is nu tussen de middag dus ik sluit de boel hier op m'n werk even af om boodschappen te doen. Hopelijk hou ik het droog (denk het niet).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 10:36

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 ImageEd Aldus is de weerman van TV Rijnmond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 10:41

Hier een hele "licht" show maar geen druppel... "tis the season...

Leuke weerman, vooral zijn hond... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 10:47

Ed heeft sinds kort 2 honden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011, 10:48

Hij is best leuk, niet in de zin dat hij een schoonheidsprijs verdient maar 't is gewoon een aardige vent, hij presenteert het ook gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer waarschuwingen voor Nederland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Marokkanen en Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: