DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weer waarschuwingen voor Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptydi 23 aug 2011, 15:21

Nope midden Limburg richting Eindhoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptydi 23 aug 2011, 15:23

Aha, Twinneke, nou, rond Eindhoven was het vandaag aardig raak, geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptydi 23 aug 2011, 18:47

Idd hier leek het eerste instantie erg te worden,maar viel het gzd mee echt als je die lucht zag groen/zwart echt eng en donker.
Maar al snel klaarde het op en dreef het richting Eindhoven weg en daar is het er idd met bakken uit gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptydi 23 aug 2011, 19:02

Gelukkig, dat het bij jullie is meegevallen !
Bij Nijmegen was het ook behoorlijk raak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 07:33

Hoe is het met de mensen in het westen van het land??? Hoor dat het water in Amsterdam uit de putten spuit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 07:56

Manlief had gelukkig even op de buienradar gekeken, die kon met mijn boef naar buiten voor het losbarstte, ze waren net vijf minuten binnen toen de eerste knal kwam. Nu klaart het op maar ze is nog steeds een beetje nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 08:09

ik heb tot een kwartie geleden in de tuin gewerkt, hoorde het wel onweren in de verte toen opeens een minuut een felle bui en nu weer droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 08:13

Er is nog heel wat regen onderweg maar met minder onweer, in ieder geval niet in deze regio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 11:32

Hmmm gzd viel het mee,lucht werd inkt en inktzwart.Snel na werk maar ffe bakkie bij de hema gedaan wachten tot het ergste voorbij is.Ondertussen ffe op mijn telefoon kijken hoe en de wat mbt noodweer.
Daarna richting fiets en naar huis fietsen uhhhh ja dat had ik gedacht band lek Rolling Eyes Dus fiets aan de hand en naar huis lopen.Maar dat is vanuit de stad toch wel een rot eind met droog weer is het te doen wel is eerder gedaan,maar niet als het regent en het vies benauwd plakweer erbij is.Das echt geen pretje.Gzd niet wachten voor de brug,dat heb ik nl bijna altijd dat dat kreng open gaat en er paar van die dinkytoy bootjes onder door moeten varen zuchtttttt eer die voorbij zijn ben je al een tijd verder.

Bijna oorlog hier voor met een hark die een van de niet zo snuggere schoffeldienst medewerkers hadden laten liggen midden op de stoep mennnn sukkel leg dat ding toch fatsoenlijk neer. Hier moeten nog mensen langs hoor en als iemand dat niet ziet heeft die zo'n ding tegen zijn/haar snuffel.Als die niet uitkeek kreeg die hem op zijn snuffel ik was niet in de stemming Moe ,nat van de regen en pissed off omdat mijn band lek was.Soms zit het mee soms zit het tegen.En dan nog zo'n tuinklungel die zijn gereedschap laat slingeren.
Gehaktdag



Nee er komt niet in de krant vrouw mept schoffeldienst medewerker met hark hij leeft nog Laughing Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 11:41

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 956321 Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 956321 Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 956321
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 11:48

Het is hier nu ook aardedonker en er komt een bui aan dat wil je niet weten BBBbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ga de lamp maar eens aan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 11:57

Het ziet er naar uit dat Rotterdam het ook niet droog gaat houden maar ik zie gelukkig geen rode vlekken op de buienradar, kan mijn boef temninste lekker doorsnurken, 't is haar slaapuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 13:12

Het trekt hier ook weer dicht, na ff zon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyvr 26 aug 2011, 13:14

Hier 3 druppels
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 15:08

De kustgebieden in Noord-Holland en Vlieland hebben woensdagmiddag te maken met een storm. In onder meer IJmuiden en Hoek van Holland is windkracht 9 rond 14.00 uur bereikt. De zwaarste windstoot van 94 kilometer per uur is vooralsnog gemeten op Vlieland, meldt weeronline.nl.

Ook de kustgebieden in Friesland krijgen de komende uren te maken met stormachtig weer, in het binnenland blijft het naar verwachting waaien met windkracht 6. Wel kunnen ook in het binnenland harde windstoten van tachtig kilometer per uur voorkomen.

Het stormachtige weer in de Waddengebieden en de noordkust van Nederland houdt naar verwachting nog tot na de avondspits aan. "Pas in de loop van de avond wordt het wat minder", verwacht meteoroloog Johnny Willemsen.

Vrijdag krijgen de kustgebieden in het noordwesten in de loop van de middag opnieuw te maken met stormachtig weer. Die gaat naar verwachting tot vrijdag door. "Deze storm wordt heftiger dan die van woensdag. Maar Nederland krijgt niet de zwaarste delen over zich heen. Wij verwachten dat de storm in onder meer Denemarken vrijdag flink zal huishouden", aldus Willemsen.




Bron: Novum 7-12-2012
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 16:10

Hoop dat ik thuis kom. Zit nu in de trein ergens tussen gorinchem en den haag
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 16:47

mies60 schreef:
Hoop dat ik thuis kom. Zit nu in de trein ergens tussen gorinchem en den haag

Tis niet te hopen dat de trein dan veel last hebt van zijwind want dan kom je straks nog in Limburg terecht rabbit

In elk geval een veilige thuiskomst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 22:04

Ik zie Miep net in boekentopic, dus ze is veilig thuis, neem ik aan. Het valt bij ons trouwens erg mee, lijkt wel al afgezwakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 22:30

Dat was miep en ik ben mies. Net pas thuis komen waaien. Het buldert hier. Zag in de gauwigheid dat ik nog wat gemist heb vandaag. Mijn naam werd nog genoemd. Jammer wel dat alles weg is, had wel antwoordje willen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptywo 07 dec 2011, 22:37

Tjaa schreef:
mies60 schreef:
Hoop dat ik thuis kom. Zit nu in de trein ergens tussen gorinchem en den haag

Tis niet te hopen dat de trein dan veel last hebt van zijwind want dan kom je straks nog in Limburg terecht rabbit

In elk geval een veilige thuiskomst

Limburg is niks mis mee. Er zijn ergere plekken waar men liever niet terecht wil komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Emptyzo 11 dec 2011, 11:13

Het wordt de komende week ook weer lekker stormachtig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer waarschuwingen voor Nederland
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland 24
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Marokkanen en Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: