DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weer waarschuwingen voor Nederland

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 09:57

Sterkte Pootje, hier onweert het wel in de Randstad, maar t valt gelukkig allemaal mee hier.

actuele situatie.. duimen dus voor Pootje...

http://alarm.noodweercentrale.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:01

oehhhhhhhhhhh leuk!!!!!!!!!!!!!!! gaat echt los hier!!!!! Men wat een weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:04

Onze hond komt ineens met zijn kop op mijn voeten liggen, doet ie normaal ook niet, hahaha, ben ook niet zo'n onweerfanaat, maar nu gaat het wel hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:11

Het lijkt iets lichter te worden, lijkt, dus dat zegt niets. Ik heb het grote licht aangedaan voor mijn boef, dan wordt ze wat rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:12

Hier is het erg donker en de eerste druppels zijn gevallen moet toch even op de boodschap dus plu maar mee.
Marijke: help het om de hond in de badkamer te zetten dat deed ik altijd met mijn honden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:15

mijn katten hadden gelijk... geen weer voor een poes buiten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:23

Hier wordt het weer lichter..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:26

heb de lampen aan hier

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:41

Gaat het goed daar met jou, Pootje, ik zie code violet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:42

Ik zit in Westervoort, is gelukkig code rood maar. trekt weer ietsje open hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 10:56

oke, gelukkig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 11:00

Het blijft maar rommelen, maar begreep op OO dat wat nog moet komen vanavond veel zwaarder is dan dit...

En dat het meevalt in het paarse gebied. Was meer rood dan paars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 11:16

Daarnet even tussendoor met de hond naar buiten, het is mistig, vochtig...als dat opwarmt kunnen we nog wat verwachten Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 12:39

Mijn zoon belde net, die hebben introduktie week ergens boven doetinchem. Slapen daar met 300 man in een sporthal. Mooi dat ze natte voeten hebben daar.

Ik ga eens even brood halen, voor het weer gaat regenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:10

Hier werd het vanmorgen inkt en inkt (groen)zwart echt eng,maar het viel achteraf mee het leek erger dan wat er eigenlijk uit is gekomen.Het klaarde eigenlijk alweer heel snel op en is richting Brabant getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:30

Met 300 man? Van slapen zal dan wel niet veel terechtkomen, natte voeten of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:37

Laughing , zo klonk hij ook wel... weinig slaap, gelukkig mag hij vanavond weer in zijn eigen bed, en feest is niet verplicht vanavond. Had hij ook geen zin meer in. Nog feestjes genoeg deze week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:40

Eurekaweek zeker, in Rotterdam was het ook overal feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:41

Introduktie week/eureka week hoe je het ook mag noemen. Ze gaan nog wel leuke dingen doen deze week!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:44

Hier is het al achter de rug, het was vorige week. Ze zoeken zich hier verloren naar een betaalbare kamer maar dat is zoeken naar de bekende naald in de hooiberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 13:52

twinneke® schreef:
Hier werd het vanmorgen inkt en inkt (groen)zwart echt eng,maar het viel achteraf mee het leek erger dan wat er eigenlijk uit is gekomen.Het klaarde eigenlijk alweer heel snel op en is richting Brabant getrokken.
Twinneke, jij woont toch in Limburg ?
Zit je in het zuiden ?
Wij willen nog een paar dagen weg naar Zuid Limburg.
Mijn zus en zwager "zitten" er nu, althans.....ze lopen/wandelen er. Droog, en dreigend, máár nog geen regen vanmorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 14:03

@ marijke, zoonlief kan hier voorlopig nog thuis blijven wonen. School ligt op 20 minuten fietsen. Maar als hij wil gaan samenwonen met zijn vriendin, dan hou ik hem niet tegen. Al zal ik wel ff vragen of dat verstandig is.

Overigens is het hier nu behoorlijk benauwd en stijgt de temp. rap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 14:05

Als ze allebei nog studeren kan samenwonen wel eens een stimulans zijn, samen studeren en samen leuke dingen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 14:47

, zij studeerd niet, heeft geen zin. Die remt hem eerder af als stimuleren. Dus in die zin liever nog ff wat langer thuis graag. Maar je houd ze toch niet tegen. Ik woonde op die leeftijd al 2 jaar op kamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 14:57

Dan kan hij inderdaad beter thuisblijven, goed voorbeeld doet goed volgen zegt men maar dat geldt misschien omgekeerd ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 15:21

Nope midden Limburg richting Eindhoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 15:23

Aha, Twinneke, nou, rond Eindhoven was het vandaag aardig raak, geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 18:47

Idd hier leek het eerste instantie erg te worden,maar viel het gzd mee echt als je die lucht zag groen/zwart echt eng en donker.
Maar al snel klaarde het op en dreef het richting Eindhoven weg en daar is het er idd met bakken uit gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptydi 23 aug 2011, 19:02

Gelukkig, dat het bij jullie is meegevallen !
Bij Nijmegen was het ook behoorlijk raak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptyvr 26 aug 2011, 07:33

Hoe is het met de mensen in het westen van het land??? Hoor dat het water in Amsterdam uit de putten spuit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptyvr 26 aug 2011, 07:56

Manlief had gelukkig even op de buienradar gekeken, die kon met mijn boef naar buiten voor het losbarstte, ze waren net vijf minuten binnen toen de eerste knal kwam. Nu klaart het op maar ze is nog steeds een beetje nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptyvr 26 aug 2011, 08:09

ik heb tot een kwartie geleden in de tuin gewerkt, hoorde het wel onweren in de verte toen opeens een minuut een felle bui en nu weer droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptyvr 26 aug 2011, 08:13

Er is nog heel wat regen onderweg maar met minder onweer, in ieder geval niet in deze regio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Emptyvr 26 aug 2011, 11:32

Hmmm gzd viel het mee,lucht werd inkt en inktzwart.Snel na werk maar ffe bakkie bij de hema gedaan wachten tot het ergste voorbij is.Ondertussen ffe op mijn telefoon kijken hoe en de wat mbt noodweer.
Daarna richting fiets en naar huis fietsen uhhhh ja dat had ik gedacht band lek Rolling Eyes Dus fiets aan de hand en naar huis lopen.Maar dat is vanuit de stad toch wel een rot eind met droog weer is het te doen wel is eerder gedaan,maar niet als het regent en het vies benauwd plakweer erbij is.Das echt geen pretje.Gzd niet wachten voor de brug,dat heb ik nl bijna altijd dat dat kreng open gaat en er paar van die dinkytoy bootjes onder door moeten varen zuchtttttt eer die voorbij zijn ben je al een tijd verder.

Bijna oorlog hier voor met een hark die een van de niet zo snuggere schoffeldienst medewerkers hadden laten liggen midden op de stoep mennnn sukkel leg dat ding toch fatsoenlijk neer. Hier moeten nog mensen langs hoor en als iemand dat niet ziet heeft die zo'n ding tegen zijn/haar snuffel.Als die niet uitkeek kreeg die hem op zijn snuffel ik was niet in de stemming Moe ,nat van de regen en pissed off omdat mijn band lek was.Soms zit het mee soms zit het tegen.En dan nog zo'n tuinklungel die zijn gereedschap laat slingeren.
Gehaktdag



Nee er komt niet in de krant vrouw mept schoffeldienst medewerker met hark hij leeft nog Laughing Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer waarschuwingen voor Nederland   Weer waarschuwingen voor  Nederland - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer waarschuwingen voor Nederland
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederland 24
» Levenseindekliniek in Nederland.
» Nederland van boven
» Nederland islamiseert
» Marokkanen en Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: