DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Verborgen vrouwen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:43

sienna.50 schreef:
Goed geschreven stuk!
Wat betreft dat gedeelte over het 15-jarige meisje: het kan inderdaad bijna niet anders dan dat zij gesponsord wordt. Natuurlijk is ze niet handelingsbekwaam en dient waarschijnlijk alleen als figurant met op de achtergrond degenen die aan de touwtjes trekken.


Een minderjarige is bekwaam tot het verrichten van rechtshandelingen, mits deze met toestemming handelt van zijn wettelijke vertegenwoordiger en voorts de wet niet anders heeft bepaald. (Art. 1:234 lid 1 BW).

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:46

Vind je vijfhonderd moskeeën in een klein land als Nederland niet genoeg? Hoeveel kerken worden er in Islamitische landen gebouwd, of liever, hoeveel worden er afgebroken, beschoten, gebombardeerd of in in brand gestoken? Waarom moeten een slordige zestien miljoen mensen halal eten als er maar één miljoen Moslims in Nederland wonen? Denk je dat er ook maar één Nederlander is die toestemming krijgt een varkensfokkerij te beginnen in een Islamitisch land? Nederland is tolerant genoeg maar de laatste jaren worden ons allerlei zaken opgedrongen waar niemand om gevraagd heeft. Godsdienst is iets persoonlijks, dat dring je niet aan anderen op, of dat nou direct of indirect is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:46

Als dat zo is, zou ik daartegen zijn. Ik heb er echter geen enkel bezwaar tegen dat er in bedrijfkantines naast `gewoon`eten, ook halal geboden wordt. Ik ben vegetarier, maar dring dat niemand op. Als je echter bij mij komt eten krijg je geen vlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:48

NAAST gewoon eten maar tegenwoordig wordt er niets naast HALAL eten geserveerd. Het is omgekeerd, de meerderheid moet buigen voor de minderheid. Niet echt democratisch, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin



Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:49

Sarah schreef:
Maar wordt de westerse, christelijke, maatschappij ook niet steeds dwingender? Er is verzet, ook op dit forum, tegen islamitische geloofsuitingen als de bouw van moskeeën, het dragen van hoofddoekjes, de aanwezigheid van halalvlees in de supermarkten, etc. Waarom vergelijken wij ons, in onze ontwikkeling, ineens met landen die v.w.b. democratie tientallen, zo niet honderden jaren op ons achterlopen? Moeten wij niet juist laten zien dat in een democratie iedereen de godsdienst van zijn keuze mag belijden, mits het binnen de wetgeving valt? Ik begrijp werkelijk niet waarom niet iedereen zich met hand en tand verzet tegen deze inperking van een lang bevochten vrijheid. We sjoeelen gewoon met onze democratosche rechten, doen ze in de uitverkoop. En dat vind ik héél zorgelijk.

Het verzet en afkeer wordt groter omdat het éénrichting verkeer is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:50

Wat een rotzooi zeg die Numan.
Hij weet niets af van proces recht minderjarigen, bovendien dat ik die enge Donner moet verdedigen, wat een tendentieus gebral.
Donner heeft het volgende gezegd en dat is nou eenmaal essentieel is in een democratie:

Mensen proberen me nu in de mond te leggen dat ik voor invoering van de sharia ben. Dat is niet het geval", zei hij. De CDA-minister benadrukte dat de sharia in strijd is met de Nederlandse grondwet. Als in het theoretische geval een meerderheid van de Nederlanders die wetgeving toch wil invoeren, moet de grondwet worden gewijzigd. Donner zei dat hij dat altijd zal bestrijden om te voorkomen dat het zover komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:50

P'sies Tjaa, zij zien alleen zestien miljoen spookrijders.


Laatst aangepast door Marijke op di 12 apr 2011, 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:51

Donner zegt zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:52

Marijke, jij doet nu precies wat ik bedoel. Jij wilt de beperkingen die andere landen aan christenen opleggen hier nu aan moslims opleggen. Daarmee devalueer je onze democratische rechten.
En verder lijkt het me ook onwaar. Ik ben nog nooit gedwongen halal te eten en dat zal ook niet gebeuren. Het is dit soort zinloze kreten die de discussie vertroebelt. Baseer je op feiten, dat is wat frisser. En deze uitingen van jou is precies waarom ik het over xenofobie had. Het is een irrationele angst, want nergens gebaseerd op feiten. Als ik zou willen kan ik elke dag een karbonaadje eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:53

Sarah schreef:
We sjoeelen gewoon met onze democratosche rechten, doen ze in de uitverkoop. En dat vind ik héél zorgelijk.
Grappig dit schreef ik hier pas nog.
Zodra je iemand gaat verbieden bijv. een hoofddoek te dragen, wint juist de enge godsdienst van de democratie, dan verkwansel je mijn democratische rechten.
Je kan niet alleen democraat zijn als het je uitkomt, dat schreef ik bij Assange, toen opeens heel veel mensen deze meneer zo gevaarlijk vonden omdat ie wat over amerika lekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 21:57

Je zegt dat je vegetariër bent, als je geen vlees eet eet je ook geen halal vlees, alhoewel vlees niet het enige product is dat halal moet zijn. Het geldt zelfs voor shampoo.
Vind je dat ik beperkingen wil opleggen? Ik vind dat godsdienst achter de voordeur hoort en in de kerk, je hoeft er niet mee te koop te lopen. Ik loop ook niet met een bordje met de tekst "atheïst" op mijn buik, ik probeer ook niemand van zijn of haar geloof af te brengen. Waar je je opmerking over angst en xenofobie vandaan haalt is me een levensgroot raadsel. Als je me zou kennen liet je die opmerkingen wel achterwege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:01

Ik hoop wel dat jij het zonder mijn tikfoutjes schreef Very Happy, pagan ( ik kan als gast niet wijzigen, helaas).
Niemand beweert dat democratie makkelijk is, integendeel, het is van een hogere orde. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen dat we ons niet moeten laten verleiden om af te zakken naar een niveau waar ik niet wil zitten.
En houd de discussie zuiver. Jammer dat er beweringen worden gedaan die gebaseerd zijn op angst i.p.v. op feiten. Ik respecteer de angst wel, die is voor de betreffende persoon nu eenmaal reeël, maar weerleg ze wel met feiten als ik dat kan. Ik ben niet zo bang uitgevallen en leef mijn leven in alle vrijheid. Daar zie ik ook nog geen verandering in komen, mits we alert zijn en niet meegaan met poltici die gedijen op ireeële angsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:02

Ik herhaal mijn vraag nog een keer, waar haal jij die angst vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:04

Kennelijk heb je er geen antwoord op. Logisch want je kunt je opmerking niet onderbouwen. Slaap lekker en slaap vooral door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:06

Marijke, waar haal je dan de opmerking vandaan dat 16 miljoen mensen gedwongen worden halal te eten? Dat is toch geen feit, maar angst? Hoe bedoel je dat dan? Nogmaals, voor mij is xenofobie geen scheldwoord hoor, maar gewoon een ireeële angst voor andere culturen, geloven, vreemdelingen. Een angst die leidt tot uitspraken zoals die van jou. Maar overtuig me maar van het tegendeel. ik ken je inderdaad niet.
En jij kent me ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:08

Nee, dat is een feit, geen angst. Overigens heb ik meer buitenlandse dan Nederlandse kennissen, onder wie ook een aantal Moslims, het prettige is dat ze niet praktizerend zijn maar verlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:08

Ik voel er niets voor de hele nacht op te blijven, persoonlijke aanvallen achterwege laten svp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:09

?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:12

Ik ga me verbergen, onder mijn dekbed, truste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:12

Ik lees nu je uitsmijter van vanavond. Jammer dat jij kennelijk alleen zó kunt discussiëren. Ik loop nergens voor weg, was bezig met mijn onderbouwing, maar jij hebt je conclusie alweer klaar. Jammer. Ik vind je buitengewoon onhartelijk en hatelijk tegen mensen die een andere mening zijn toegedaan. Bepaal jij hier de heersende mening soms? Je lijkt me niet heel dom, maar dit is een zwaktebod. Ik confronteer je met ongefundeerde uitspraken, daar moet je wel tegen kunnen. En niet gaan meppen als je ballonnetjes worden doorgeprikt. Een persoonlijke aanval is zó min en makkelijk vanachter je laptopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:12

We hebben hier momenteel een goed gesprek hoor Brom.

Ik merk dat ik echt de pest heb aan marokkaanse jongens op straat, dan staan ze te schreeuwen en zo brutaal te kijken en te spugen. Pas woningoverval bij vrienden, 3 marokkanen. Ik weet niet of dat xenofoob is, maar gedrag voedt ook ideeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:12

Pagan schreef:
sienna.50 schreef:
Goed geschreven stuk!
Wat betreft dat gedeelte over het 15-jarige meisje: het kan inderdaad bijna niet anders dan dat zij gesponsord wordt. Natuurlijk is ze niet handelingsbekwaam en dient waarschijnlijk alleen als figurant met op de achtergrond degenen die aan de touwtjes trekken.


Een minderjarige is bekwaam tot het verrichten van rechtshandelingen, mits deze met toestemming handelt van zijn wettelijke vertegenwoordiger en voorts de wet niet anders heeft bepaald. (Art. 1:234 lid 1 BW).


Zo simpel als het hier staat werkt het niet
Er zijn meer wegen nodig en heeft hoofdzakelijk betrekking om processen in de familiesfeer
Bijvoorbeeld uithuiszetteing of einde omgang

Zaken zoals met het hoofddoekje is zover als ik het heb begrepen alleen door haar vader aan te spannen
Bijlagen
Verborgen vrouwen - Pagina 17 Attachmentewb03mind_Samenvatting_tcm44-57713[1].pdf
minderjarigen en rechtsgang
Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
(20 KB) Gedownload 1 keer
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:13

Als je op de blauwe tekst klikt dan verschijnt er een pdfbestand
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:13

Ga ik morgen even lezen maar nu duik ik echt tussen de vette lappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:15

Ga maar slapen bromsnor. Aangezien ik ermee stop heeft marijke geen slachtoffer meer, dus wordt het wel rustig.
Als je vindt dat ik regels heb overtreden hoor ik het graag. Ik doe oprecht mijn best open en eerlijk mijn mening te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:20

Sarah schreef:
Ik hoop wel dat jij het zonder mijn tikfoutjes schreef Very Happy, pagan ( ik kan als gast niet wijzigen, helaas).
Niemand beweert dat democratie makkelijk is, integendeel, het is van een hogere orde. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen dat we ons niet moeten laten verleiden om af te zakken naar een niveau waar ik niet wil zitten.
En houd de discussie zuiver. Jammer dat er beweringen worden gedaan die gebaseerd zijn op angst i.p.v. op feiten. Ik respecteer de angst wel, die is voor de betreffende persoon nu eenmaal reeël, maar weerleg ze wel met feiten als ik dat kan. Ik ben niet zo bang uitgevallen en leef mijn leven in alle vrijheid. Daar zie ik ook nog geen verandering in komen, mits we alert zijn en niet meegaan met poltici die gedijen op ireeële angsten.

Dat gegeven van het niet corrigeren als gast is mij bekend
Ik heb daar paar maanden geleden aan de firma die het forum beschikbaar stelt ook vragen over gesteld
Vooralsnog kost het teveel om daar verandering in te brengen in de layout
Omdat , zo waren hun woorden , er weinig zijn die hun forum ook als gast openstellen
De meeste fora je pas op als je inlogt
Vond dat vreemd omdat je dan ook de mogelijkheid om als gast te kunnen reageren niet had hoeven te maken
Maar goed dat is voorlopig en dat wat gisteren tevoorschijn kwam de enige minpunten


Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:21

Pagan schreef:
We hebben hier momenteel een goed gesprek hoor Brom.

Ik merk dat ik echt de pest heb aan marokkaanse jongens op straat, dan staan ze te schreeuwen en zo brutaal te kijken en te spugen. Pas woningoverval bij vrienden, 3 marokkanen. Ik weet niet of dat xenofoob is, maar gedrag voedt ook ideeen.

Van mij mogen het er nog veel meer worden op deze manier
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:24

Sarah schreef:
Marijke, jij doet nu precies wat ik bedoel. Jij wilt de beperkingen die andere landen aan christenen opleggen hier nu aan moslims opleggen. Daarmee devalueer je onze democratische rechten.
En verder lijkt het me ook onwaar. Ik ben nog nooit gedwongen halal te eten en dat zal ook niet gebeuren. Het is dit soort zinloze kreten die de discussie vertroebelt. Baseer je op feiten, dat is wat frisser. En deze uitingen van jou is precies waarom ik het over xenofobie had. Het is een irrationele angst, want nergens gebaseerd op feiten. Als ik zou willen kan ik elke dag een karbonaadje eten.

En juist daarin voorzie ik het probleem
Gebruik maken van onze democratie tot het punt komen straks van no return

Ik vergelijk het voor mezelf altijd met kinderen
Als je altijd lacht om een kind van die dingen doet wat eigenlijk niet kan en ook niet corrigeert, moet je niet gek opkijken als die volwassen is en zelfs eerder , compleet over je heen walst
En probeer dan maar weer het respect terug te krijgen , kan je wel vergeten dan


Laatst aangepast door Tjaa op di 12 apr 2011, 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:26

Tjaa schreef:
Pagan schreef:
sienna.50 schreef:
Goed geschreven stuk!
Wat betreft dat gedeelte over het 15-jarige meisje: het kan inderdaad bijna niet anders dan dat zij gesponsord wordt. Natuurlijk is ze niet handelingsbekwaam en dient waarschijnlijk alleen als figurant met op de achtergrond degenen die aan de touwtjes trekken.


Een minderjarige is bekwaam tot het verrichten van rechtshandelingen, mits deze met toestemming handelt van zijn wettelijke vertegenwoordiger en voorts de wet niet anders heeft bepaald. (Art. 1:234 lid 1 BW).


Zo simpel als het hier staat werkt het niet
Er zijn meer wegen nodig en heeft hoofdzakelijk betrekking om processen in de familiesfeer
Bijvoorbeeld uithuiszetteing of einde omgang

Zaken zoals met het hoofddoekje is zover als ik het heb begrepen alleen door haar vader aan te spannen
Als haar vader toestemming heeft verleend is het in orde staat er in het BW. Er is ook jurisprudentie over rechtsbekwaamheid van minderjarigen, er wordt dan gekeken naar leeftijd, spoedeisende van de zaak of beoordelingsvermogen minderjarige.
In dit geval lijkt het me duidelijk dat vader toestemming heeft verleend, die zat immers naast haar. Iig buitengewoon dom artikel dat hier is geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:26

Ik kan met de beperking wel leven,Tjaa. ik zou ook best willen inloggen, maar daarvoor wil ik me wel welkom voelen. dat is nu nog niet zo. Het voelt erg als een besloten clubje waarin niet veel prijs wordt gesteld op tegengas. Maar misschien generaliseer ik nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:31

Met alleen toestemming van de ouder is het nog niet in orde
De rechter moet het eerst ontvankelijk verklaren
En dan wordt er gekeken naar leeftijd, spoedeisend etc
Ook is hoger beroep niet mogelijk

Zal morgen het proces opzoeken van deze zaak
Want ik kan me niet voorstellen dat het op haar naam is aangespannen, is te kort dag geweest
Denk toch echt dat het op naam van haar vader is gebeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:38

Sarah schreef:
Ga maar slapen bromsnor. Aangezien ik ermee stop heeft marijke geen slachtoffer meer, dus wordt het wel rustig.
Als je vindt dat ik regels heb overtreden hoor ik het graag. Ik doe oprecht mijn best open en eerlijk mijn mening te geven.

Je hebt het tegen bromsnor maar kan het niet laten om zelf ook even te reageren
Het maakt mij niet uit of je gast bent , lid oud of nieuw
Een discussie heeft feiten en emotie en niet met slachtoffer of dader

Wie persoonlijk wordt omtrent een onderwerp krijgt dat te horen
Maar zelf zie ik geen reden vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:39

Tja, ik ging er eigenlijk vanuit dat de opsteller van dat artikel het proces heeft gelezen, voordat hij met beschuldigingen komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjaa
Admin
Tjaa


Man Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Emptydi 12 apr 2011, 22:42

Sarah schreef:
Ik kan met de beperking wel leven,Tjaa. ik zou ook best willen inloggen, maar daarvoor wil ik me wel welkom voelen. dat is nu nog niet zo. Het voelt erg als een besloten clubje waarin niet veel prijs wordt gesteld op tegengas. Maar misschien generaliseer ik nu.

Je bent welkom hoor

En tegengas is juist heel belangrijk
En wie zich schuldig maakt aan het niet accepteren van nieuwe leden krijgt dat echt wel te horen
Ik maak daarin geen onderscheid of ik ze nu wel of niet al langer ken


Laatst aangepast door Tjaa op di 12 apr 2011, 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   Verborgen vrouwen - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verborgen vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 17 van 31Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: RELIGIE-
Ga naar: