DE ROMMELZOLDER
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DE ROMMELZOLDER


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kijken jullie omhoog?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 11:49

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 12:35

Ben wel benieuwd of we ooit nog horen waar die dingen neervallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 12:46

Dit is niet het enige "puin" dat rondzwerft in een baan rond de aarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 13:42

Zoals in het artikel al staat, valt er regelmatig puin op onze aardbol. Daar horen we nooit wat van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 13:52

Ik weet het, het is een puinzooi in de ruimte, maar wat ik niet snap is, waarom ze zoiets dan groots aankondigen, moeten we allemaal binnenblijven, of wat... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 13:52

Wat ik dus niet doe hoor, veel te lekker weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 14:05

Ik hoorde het gisteravond en heb een paar keer de lucht in gekeken of ik wat zag... en JAAAAAAA ik zag een groot fel licht bijna stil hangen in de lucht!
Bleek achteraf een redelijk traag en laag vliegend vliegtuig te zijn...
Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 14:20

Als er regelmatig iets op aarde neervalt, heeft het weinig zin om regelmatig omhoog te kijken, kun je volgens mij wel aan de gang blijven. Als er iets misgaat hoor je het vanzelf wel of je voelt het (als jezelf tot de mogelijke slachtoffers behoort).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 14:23

Beekje, lijkt me goed advies Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 14:28

Dan maar liever met een flinke dreun, zodat ik het niet meer weet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 14:33

Je kunt niet stilstaan bij alle risico's die je loopt.

Inderdaad Yoky, als het dan toch misgaat, dan maar meteen goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 15:06

Mootje schreef:
Ik hoorde het gisteravond en heb een paar keer de lucht in gekeken of ik wat zag... en JAAAAAAA ik zag een groot fel licht bijna stil hangen in de lucht!
Bleek achteraf een redelijk traag en laag vliegend vliegtuig te zijn...
Embarassed

Mootje, ik keek gisterenavond zo tegen een uur of twaalf omhoog en zag lichtstralen. Shocked Was er aan de overkant van de rivier een feest met laserstralen. Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 16:10

Paar uur uitstel....

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10610147/__Satelliet_crasht_later__.html


Mo, wij hebben dat ook weleens gehad, dat je dacht van: Wat is dát???? Shocked
Bleek het ook een laagvliegend vliegtuig te zijn...
We hadden al visioenen van groene mannetjes, nee grapje, maar wel een apsrt gebeuren, waar je om kunt lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyvr 23 sep 2011, 20:17

Haha, zo kun je je soms het apenzuur schrikken om niks.
Toen de kinderen nog klein waren, zag ik 's avonds buiten opeens een fel licht. We stonden er samen naar te kijken en te fantaseren over een ufo en opeens hoorden we een hele harde knal.
We schrokken ons te pletter, keken elkaar aan en renden tegelijk naar boven, elk naar een kinderkamer om te kijken of ze veilig in hun bedje lagen.
Het bleek dus achteraf gewoon een fel oplichtende planeet te zijn en een vuurwerkknal in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyza 24 sep 2011, 20:30

Stel je voor dat zo'n ding niet verbrandt in de ruimte en in je tuintje terechtkomt, zo groot als een autobus. Hoe krijg je de zooi weg? De grofvuilophaaldienst neemt zo'n pakket niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyza 24 sep 2011, 20:45

Je krijgt ook nog eens de wereldpers over je heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyza 24 sep 2011, 22:38

Marijke schreef:
Stel je voor dat zo'n ding niet verbrandt in de ruimte en in je tuintje terechtkomt, zo groot als een autobus. Hoe krijg je de zooi weg? De grofvuilophaaldienst neemt zo'n pakket niet mee.
Ik denk dat de NASA het ophaalt, ik las ergens dat je geen onderdelen mag houden en verkopen op marktplaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 08:24

Da's nou ook flauw, wat moeten ze bij Nasa met die ouwe meuk? Recyclen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 14:57

Is toch allemaal topsecret?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 16:32

Nou, zou ik dan de tuinset vergoed krijgen? Zouden ze op z'n minst kunnen doen....

Er komt in november nog iets groters naar beneden, maar weet niet meer hoe of wat, zag het in het voorbijgaan ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 16:32

Iets ter grootte van een trein?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 16:34

Dan graag overdwars, kan ie precies in de brandgang
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 16:44

Maar dan kun je daar niet meer door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 16:55

Jawel, want daarom zitten er zoveel deuren in een trein, kan je altijd wel via één van de buren de trein in en ergens anders dr weer uit...
Fietsen mogen mee in de trein, dus geen probleem hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Emptyzo 25 sep 2011, 17:02

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kijken jullie omhoog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijken jullie omhoog?   Kijken jullie omhoog? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kijken jullie omhoog?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: MILIEU en WEER-
Ga naar: